Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00510 006401 20940629 na godz. na dobę w sumie

Wirtualna Asysta bez tajemnic - ebook/epub

Wirtualna Asysta bez tajemnic - ebook/epub
Wirtualna Asysta bez tajemnic - ebook/epub
Dawid Rzepczyński, Justyna Gębka-Sikora-15%
Ridero
Ta książka to esencja marketingu i zbiór praktycznych wskazówek dla Wirtualnej Asystentki. Publikacja wyciąga z opasłych naukowych tomisk tylko te elementy, które są potrzebne przy Wirtualnej Asyście. Poradnik zawiera podstawy marketingu z licznymi przykładami. Rozbija budowę strategii marketingowej na etapy zrozumiałe dla zupełnie początkującej osoby. Dzięki niemu opracujesz swoją Unikalną Propozycję Sprzedaży, Personę i AntyPersonę. Stworzysz atrakcyjną ofertę i wybierzesz kanały komunikacji.
Wszystkie kategorie Tylko poradniki Tylko pozostałe kategorie
Książki podobne do wybranej publikacji
Marketing usług zdrowotnych - ebook/pdf
Marketing usług zdrowotnych - ebook/pdf
Beata Nowotarska-Romaniak-15%
Wolters Kluwer
.. Publikacja zawiera kompleksowe omówienie wszystkich podstawowych zagadnien dotyczacych marketingu placówek sluzby zdrowia, zasad budowania ich przewagi konkurencyjnej i umacniania pozycji na rynku. Ksiazka pomaga: zrozumiec, na czym polega plan marketingowy, poznac role i funkcjonowanie systemu informacji w dzialalnosci placówek opieki zdrowotnej, zdobyc umiejetnosc zastosowania metody SWOT do wyboru strategii marketingowej...
Marketing w turystyce i rekreacji - ebook/epub
Marketing w turystyce i rekreacji - ebook/epub
Aleksander Panasiuk-15%
Wydawnictwo Naukowe PWN
Na rynku turystycznym i rekreacyjnym panuje silna konkurencja, powodująca, że firma oraz destynacja turystyczna, aby przetrwać, musi zaproponować turystom ofertę gwarantującą dodatkową wartość. Stworzenie tej wartości jest możliwe tylko przy pełnym zrozumieniu zasad obowiązujących na rynku oraz znajomości narzędzi stosowanych w marketingu, w tym promocji. Autorzy podręcznika przybliżają czytelnikowi te zagadnienia...
Marketing terytorialny. Nowe obszary i narzędzia - ebook/epub
Marketing terytorialny. Nowe obszary i narzędzia - ebook/epub
Andrzej Szromnik, Adam Figiel, Iryna Manczak, Sebastian Brańka, Weronika Griszel, Ewa Zadęcka-15%
edu-Libri
Autorzy prezentują swoją propozycję periodyzacji rozwoju marketingu terytorialnego, zwanego również marketingiem miast i regionów. Stawiają zwłaszcza na innowacje marketingowe generowane przez nowe technologie komunikacyjne i problemy wymuszane przez praktykę.Przedstawiony zbiór zagadnień traktuje o ważnych dla praktyki kwestiach marki (branding) i strategiach ich kształtowania, w tym renomie jako kategorii wiodącej...
Marketing terytorialny. Nowe obszary i narzędzia - ebook/pdf
Marketing terytorialny. Nowe obszary i narzędzia - ebook/pdf
redakcja: Andrzej Szromnik-15%
edu-Libri
Autorzy prezentują swoją propozycję periodyzacji rozwoju marketingu terytorialnego, zwanego również marketingiem miast i regionów. Stawiają zwłaszcza na innowacje marketingowe generowane przez nowe technologie komunikacyjne i problemy wymuszane przez praktykę.

Przedstawiony zbiór zagadnień traktuje o ważnych dla praktyki kwestiach marki (branding) i strategiach ich kształtowania, w tym renomie jako kategorii wiodącej...
Plan marketingowy na jednej stronie. Nowi klienci, większe dochody i firma jedna na milion! - książka
Plan marketingowy na jednej stronie. Nowi klienci, większe dochody i firma jedna na milion! - książka
Allan Dib-15%
Onepress

Plan marketingowy na jednej stronie. Nowi klienci, większe dochody i firma jedna na milion!

Założenie firmy jest dość proste, choć wymaga odwagi i dobrego pomysłu. Prowadzenie własnego interesu bywa niezwykle ciekawym, inspirującym i radosnym sposobem na życie, zwłaszcza jeśli przynosi stałe, godziwe dochody pozwalające na myślenie o rozwoju. Aby tak się stało, poza pracowitością...

Marketing w erze technologii cyfrowych - ebook/epub
Marketing w erze technologii cyfrowych - ebook/epub
Dominika Kaczorowska-Spychalska, Bogdan Gregor-15%
Wydawnictwo Naukowe PWN
Publikacja stanowi spektrum trendów i rozwiązań związanych z technologiami cyfrowymi, które będą miały istotne znaczenie dla procesu ewolucji marketingu w najbliższych latach. To interdyscyplinarna publikacja wieloautorska, prezentująca dorobek naukowy pracowników różnych polskich uczelni oraz przedstawicieli świata biznesu, związanych z omawianymi trendami. Teoretyczne rozważania wzbogacone zostały licznymi przykładami...
Komunikacja marketingowa. Modele, struktury, formy przekazu - ebook/epub
Komunikacja marketingowa. Modele, struktury, formy przekazu - ebook/epub
Jan W. Wiktor-15%
Wydawnictwo Naukowe PWN

Książka jest pogłębioną refleksją nad komunikacją marketingową w szerokim, wielowymiarowym, interdyscyplinarnym wymiarze. Szczegółowo prezentuje jej narzędzia ujęte w 4 podstawowe formy przekazu – promocję osobistą, reklamę, promocję dodatkową i public relations. Omawia ich cechy i właściwości, akcentując wymiary integracji, konfigurację i zależność między nimi w dwóch odmiennych...










E-komunikacja na rynku usług bankowych. Modele, narzędzia, zastosowanie - ebook/pdf
E-komunikacja na rynku usług bankowych. Modele, narzędzia, zastosowanie - ebook/pdf
Anna Tarabasz-15%
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Książka podejmuje zagadnienia budowania skutecznej komunikacji marketingowej sektora bankowego w Polsce przy użyciu narzędzi elektronicznych. Choć w literaturze przedmiotu istnieją szerokie opracowania dotyczące komunikacji marketingowej, marketingu bankowego i komunikacji elektronicznej, na polskim rynku wydawniczym dotychczas trudno było o pozycję, która w jednym miejscu spajałaby te trzy zagadnienia...
Zarządzanie marketingiem - ebook/pdf
Zarządzanie marketingiem - ebook/pdf
Zdzisław Knecht-15%
C. H. Beck

Zarządzanie marketingiem gwarancją skuteczności

Publikacja jest przeznaczona zarówno dla praktyków pragnących zgłębić meandry tej trudnej sfery zarządzania, jak i studentów uczelni wyższych jako podręcznik do zarządzania marketingiem. Jej struktura jest zgodna z minimum programowym opracowanym dla kierunku „zarządzanie'. Książka zawiera wiedzę teoretyczną popartą licznymi przykładami z praktyki gospodarczej...

E-komunikacja na rynku usług bankowych. Modele, narzędzia, zastosowanie - ebook/pdf
E-komunikacja na rynku usług bankowych. Modele, narzędzia, zastosowanie - ebook/pdf
Anna Tarabasz-15%
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

Książka podejmuje zagadnienia budowania skutecznej komunikacji marketingowej sektora bankowego w Polsce przy użyciu narzędzi elektronicznych. Choć w literaturze przedmiotu istnieją szerokie opracowania dotyczące komunikacji marketingowej, marketingu bankowego i komunikacji elektronicznej, na polskim rynku wydawniczym dotychczas trudno było o pozycję, która w jednym miejscu spajałaby te trzy zagadnienia...

Marketing hotelowy - praktycznie - ebook/epub
Marketing hotelowy - praktycznie - ebook/epub
Agata Adaszyńska-15%
Ridero

Książka jest poradnikiem marketingu hotelowego. Jak prowadzić administrację hoteli i innych obiektów noclegowych? Biura podróży, agencji turystycznych oraz innych podmiotów turystycznych w zakresie budowania strategii marketingowej? Jakie są tajemnice prowadzenia profilu i kampanii w social media, e-mail marketingu, kampanii Adwords, PR, copywritingu? Odpowiedzi na te i inne pytania znajdują się w niniejszej książce...

Content marketing po polsku - ebook/epub
Content marketing po polsku - ebook/epub
-15%
Wydawnictwo Naukowe PWN
Pierwsza na rynku publikacja z zakresu content marketingu omawiająca polskie firmy i polskie realia. Książka przybliża, przedstawiając krok po kroku, zagadnienia content marketingu, stosowane strategie oraz sposoby tworzenia treści do internetu i budowania społeczności wokół marki. Jest to praktyczny poradnik dla menedżerów i dyrektorów marketingu, PR menedżerów, social media menedżerów...
Marketing doświadczeń w Internecie - ebook/pdf
Marketing doświadczeń w Internecie - ebook/pdf
Agnieszka Kacprzak-15%
C. H. Beck

Celem niniejszej monografii jest zaprezentowanie możliwości przeniesienia koncepcji marketingu doświadczeń, stanowiącego nowy paradygmat patrzenia na ofertę przedsiębiorstwa i jego strategię marketingową, na grunt e-biznesu. Autorka stara się odpowiedzieć na pytanie, na ile jest możliwe zastosowanie koncepcji gospodarki doświadczeń w rzeczywistości wirtualnej:

  • opisuje możliwości zastosowania poszczególnych modułów marketingu doświadczeń...





Marketing doświadczeń w Internecie - ebook/pdf
Marketing doświadczeń w Internecie - ebook/pdf
Agnieszka Kacprzak-15%
C. H. Beck

Celem niniejszej monografii jest zaprezentowanie możliwości przeniesienia koncepcji marketingu doświadczeń, stanowiącego nowy paradygmat patrzenia na ofertę przedsiębiorstwa i jego strategię marketingową, na grunt e-biznesu. Autorka stara się odpowiedzieć na pytanie, na ile jest możliwe zastosowanie koncepcji gospodarki doświadczeń w rzeczywistości wirtualnej:

  • opisuje możliwości zastosowania poszczególnych modułów marketingu doświadczeń...





Strategie marketingowe polskich przedsiębiorstw na rynkach zagranicznych. Studia przypadków - ebook/pdf
Strategie marketingowe polskich przedsiębiorstw na rynkach zagranicznych. Studia przypadków - ebook/pdf
Wojciech Grzegorczyk, Kamila Szymańska-15%
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

W publikacji przedstawiono dwanaście studiów przypadków, opisujących działania wybranych przedsiębiorstw z różnych branż w ramach ich marketingowej strategii internacjonalizacji. Autorzy omówili problemy strategii marketing-mix na rynkach zagranicznych, tj. doboru instrumentów marketingowych, ich wzajemnych relacji i roli orientacji internacjonalizacyjnej w strategii marketingowej. Ze względu na różnorodność przedsiębiorstw poddanych...

Marketing na rynkach międzynarodowych. Badania, decyzje, organizacja - ebook/pdf
Marketing na rynkach międzynarodowych. Badania, decyzje, organizacja - ebook/pdf
Wojciech Grzegorczyk-15%
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

Prezentowana publikacja przybliża zagadnienie marketingu na rynkach międzynarodowych. Przedstawiono w niej kwestie dotyczące badań marketingowych na takim rynku, ich rodzaje, etapy i metody. Zaprezentowano sposoby oceny i wyboru rynków zagranicznych, stosowane na nich formy działania oraz uwarunkowania, etapy i rodzaje strategii marketingowych przedsiębiorstw działających na tych rynkach. Ponadto zamieszczono rozważania uwzględniające...

Sztuka wojny. Sztuka marketingu - książka
Sztuka wojny. Sztuka marketingu - książka
Gary Gagliardi, Sun Tzu-15%
Onepress

Zastosuj starożytne chińskie strategie w marketingu

  • Przeanalizuj swoją sytuację i zaplanuj taktykę
  • Zajmij odpowiednią pozycję, budując silną markę
  • Zastosuj odpowiednią strategię podczas kampanii marketingowej

'Sztuka wojny' generała Sun Tzu to jedna z najbardziej znaczących książek traktujących o strategii walki. Nauki Sun Tzu wykorzystywali dowódcy armii oraz wybitni stratedzy...

Blogi w procesie komunikacji marketingowej - ebook/pdf
Blogi w procesie komunikacji marketingowej - ebook/pdf
Bogdan Gregor, Dominika Kaczorowska-Spychalska-15%
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Publikacja dotyczy aktualnego nurtu rozważań nad problematyką komunikacji w przestrzeni hipermedialnej. Łączy w sobie wszechstronne studia teoretyczne i wyniki badań naukowych, stanowiące zasadniczą część książki. To rzetelne i merytoryczne opracowanie, w którym ciekawie i syntetycznie zaprezentowano blog jako atrakcyjny instrument interakcji z odbiorcą w wymiarze społecznym i komercyjnym...




Zarządzanie marketingowe - ebook/pdf
Zarządzanie marketingowe - ebook/pdf
Grażyna Rosa-15%
C. H. Beck

Publikacja jest zbiorem najważniejszych i najbardziej aktualnych zagadnień z zakresu zarządzania marketingowego. Zawiera nowe spojrzenie na problematykę, zarówno od strony zarządzania, jak i marketingu.

Książka składa się z czterech części.

  • Podstawy zarządzania marketingowego, w której omówiono miejsce marketingu w naukach o zarządzaniu oraz koncepcję zarządzania marketingowego.
  • Marketing w przedsiębiorstwie...

Techniki promocji sprzedaży - ebook/epub
Techniki promocji sprzedaży - ebook/epub
Maciej Tesławski-15%
Słowa i Myśli
Techniki promocji sprzedaży to książka, która otworzy oczy wielu marketerom, przewróci do góry nogami ich spojrzenie na promocje. Maciej Tesławski, bazując na swoim wieloletnim doświadczeniu w zakresie komunikacji marketingowej, stworzył zbiór kilkunastu technik promocji sprzedaży. Tą unikalną wiedzą dzieli się z Czytelnikami. O wielu z nich może słyszałeś, ale czy je stosujesz...
Ochrona Danych Osobowych w marketingu internetowym - ebook/epub
Ochrona Danych Osobowych w marketingu internetowym - ebook/epub
Maciej Kołodziej-15%
Wiedza i Praktyka
Książka „Ochrona danych osobowych w marketingu internetowym” to przydatny poradnik dla wszystkich tych, którzy prowadzą działania marketingowe z wykorzystaniem narzędzi internetowych. Trzeba pamiętać, że powinny być one nie tylko skuteczne, ale także zgodne z prawem. Jednym z aktów, którego przepisów należy przestrzegać jest ustawa o ochronie danych osobowych. Publikacja „Ochrona danych osobowych w działaniach marketingowych”...
Sztuka marketingu - ebook/epub
Sztuka marketingu - ebook/epub
-15%
eLitera
Sztuka marketingu Jacka Kotarbińskiego jest książką napisaną przez doświadczenie. Twórca 'Subiektywnego bloga o sztuce marketingu' wybrał swoje najciekawsze teksty, które zostały wydane w formie e-booka. Książkę zdecydowanie powinni przeczytać szefowie firm, profesjonaliści marketingu i sprzedaży oraz właściciele innowacyjnych startupów. Autor został wyróżniony przez Onet.pl nagrodą 'Blog Roku 2012' w kategorii 'Profesjonalne...
Rewolucja z Marketing Automation - ebook/epub
Rewolucja z Marketing Automation - ebook/epub
Grzegorz Błażewicz-15%
Wydawnictwo Naukowe PWN
Rewolucja z Marketing Automation przeprowadza czytelnika przez innowacyjną technologię marketingu online, opartego na: - zbieraniu i przetwarzaniu dużej ilości danych nt. użytkowników, - dostarczaniu spersonalizowanych wiadomości we wszystkich kanałach w czasie rzeczywistym, - automatyzacji procesów, - usprawnianiu komunikacji między działami marketingu i sprzedaży.
Nowe media w komunikacji marketingowej na rynku międzynarodowym - ebook/epub
Nowe media w komunikacji marketingowej na rynku międzynarodowym - ebook/epub
Małgorzata Bartosik-Purgat-15%
Wydawnictwo Naukowe PWN
Opisane są w niej najnowsze strategie marketingowe, które powstały ze względu na powszechny dostęp do Internetu, rozwój technologii oraz nowych mediów jak np. marketing społecznościowy, marketing 360, marketing inbound. Autorka przedstawia zestaw narzędzi wykorzystywanych do pomiaru skuteczności i efektywności zastosowania nowych mediów w działalności marketingowej. Pokazuje jakie czynniki mogą determinować działania w ramach komunikacji...
Zarządzanie i marketing. Spektakularne sukcesy i porażki - książka
Zarządzanie i marketing. Spektakularne sukcesy i porażki - książka
Robert F. Hartley-15%
Onepress

Stare porzekadło mówiące, że najlepiej uczyć się na cudzych błędach, jest szczególnie prawdziwe w marketingu. Jak wielokrotnie można było się przekonać, stosowanie pozornie prawidłowych metod marketingowych przynosiło czasem opłakane efekty. Historie, których autorem jest samo życie, dostarczają wielu praktycznych porad i wniosków płynących z bogatych doświadczeń.

Aby wzbogacić swoją wiedzę zajrzyj za kulisy niektórych...

Biznesplan w małej firmie - książka
Biznesplan w małej firmie - książka
Colin Barrow, Paul Barrow, Robert Brown-15%
Onepress

Przygotuj biznesplan doskonały

  • Poznaj na praktycznych przykładach procedury niezbędne do stworzenia biznesplanu
  • Wykorzystaj doświadczenia i uwagi osób, które na co dzień spotykają się z biznesplanami
  • Przejdź przez wszystkie etapy tworzenia idealnego biznesplanu

Przygotowanie biznesplanu wydaje się banalnym zadaniem -- są to jednak pozory. Biznesplan okazuje się niezwykle ważny dla przyszłości każdego przedsiębiorstwa: jest...


CRM. Strategia. System. Zarządzanie zmianą - ebook/pdf
CRM. Strategia. System. Zarządzanie zmianą - ebook/pdf
Bartosz Deszczyński-15%
Wolters Kluwer

Myślisz o wdrożeniu CRM lub szukasz sposobów na poprawę stopy zwrotu z tej inwestycji? Oczekujesz praktycznych wskazówek:

  • od czego zacząć wprowadzanie CRM?
  • jak budować zespół wdrożeniowy?
  • w jaki sposób określić cele, wymagania i źródła zysków?
  • czego unikać w umowach z dostawcami oprogramowania CRM?

Książka odpowiada na pytania zadawane przez praktyków biznesu: od prezesów, menadżerów projektu i menadżerów funkcyjnych...

Marketing w szkolnictwie - ebook/pdf
Marketing w szkolnictwie - ebook/pdf
Hanna Hall-15%
Wolters Kluwer
Książka jest pierwszym w Polsce kompleksowym opracowaniem na temat marketingu w szkolnictwie. Publikacja zawiera elementy typowe dla poradnika, ale również definicje, interpretacje i wyjaśnienia marketingowych pojęć, metod i narzędzi, a także teoretyczną analizę omawianych zagadnień. Autorka zamieściła również wyniki unikalnych w Polsce badań na temat marketingu w oświacie. W pracy podano wiele przykładów mogących ułatwić wdrażanie...
Ochrona Danych Osobowych w marketingu internetowym - ebook/pdf
Ochrona Danych Osobowych w marketingu internetowym - ebook/pdf
Maciej Kołodziej-15%
Wydawnictwo Wiedza i Praktyka
 Ochrona danych osobowych w marketingu internetowym to przydatny poradnik dla wszystkich tych, którzy prowadzą działania marketingowe z wykorzystaniem narzędzi internetowych. Trzeba pamiętać, że powinny być one nie tylko skuteczne, ale także zgodne z prawem. Jednym z aktów, którego przepisów należy przestrzegać jest ustawa o ochronie danych osobowych. Publikacja „Ochrona danych osobowych w działaniach marketingowych” jest przewodnikiem...
Komunikacja w mediach społecznościowych - ebook/epub
Komunikacja w mediach społecznościowych - ebook/epub
Wojciech Gustowski-15%
Novae Res

„Komunikacja w mediach społecznościowych” omawia fenomen social mediów oraz nowych form komunikowania, jakie wytworzyły się w procesie ich dynamicznego rozwoju. Obok naukowych teorii przedstawione zostały przykłady praktyczne, wyjęte wprost z tętniącego życiem wirtualnego świata. To w dużej mierze serwisy społecznościowe i skupione wokół nich e-społeczności budują potęgę internetu...

Strategia marketingu narracyjnego w Policji. Nowoczesny wymiar - ebook/pdf
Strategia marketingu narracyjnego w Policji. Nowoczesny wymiar - ebook/pdf
Jadwiga Stawnicka-15%
Wyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej
Celem książki jest analiza strategii marketingu narracyjnego jako skutecznego narzędzia łączącego techniki kształtowania wizerunku Policji. W książce zostaną zanalizowane atrybuty językowe narracji marketingowej, ze szczególnym odniesieniem do marketingu społecznego, w którym budowanie wizerunku instytucji jest problemem zasadniczym. Projekt mieści się w obszarze badań wizerunkowych instytucji z uwzględnieniem nowych trendów budowania...
Marketing Materiały do ćwiczeń - ebook/pdf
Marketing Materiały do ćwiczeń - ebook/pdf
Grażyna Rosa-15%
C. H. Beck

Teoria w pigułce – praktyka w zadaniach!

Publikacja stanowi materiały do ćwiczeń z podstaw marketingu, zawierające zbiór najważniejszych zagadnień z tego zakresu. Została podzielona na dwie części. Pierwsza poświęcona jest podstawom teoretycznym, druga zaś wybranym obszarom zastosowania marketingu.

 

Każdy rozdział składa się:

• z krótkiej części teoretycznej – teorii w pigułce...

Marketingowe strategie internacjonalizacji polskich przedsiębiorstw. Podejście holistyczne - ebook/pdf
Marketingowe strategie internacjonalizacji polskich przedsiębiorstw. Podejście holistyczne - ebook/pdf
Grzegorz Karasiewicz-15%
Wolters Kluwer

W książce przedstawiono kompleksowy model marketingowej strategii internacjonalizacji przedsiębiorstw w wymiarze teoretycznym i praktycznym. Autor wskazał, jakie decyzje marketingowe przedsiębiorstw na rynkach zagranicznych prowadzą do pozytywnych efektów finansowych. Uwzględnił przy tym, opierając się na oryginalnych badaniach empirycznych, specyfikę polskich przedsiębiorstw prowadzących działalność na rynkach zagranicznych...