Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00123 013170 17009776 na godz. na dobę w sumie

Wygraj klienta - ebook/pdf

Wygraj klienta - ebook/pdf
Wygraj klienta - ebook/pdf
Marcin Paweł Panek
Złote Myśli
Jeżeli zajmujesz się sprzedażą, to wiesz, jak często klienci ukrywają swoje prawdziwe myśli i emocje. Boją się, że wykorzystasz je przeciwko nim i nakłonisz do wydawania pieniędzy na coś, czego naprawdę nie potrzebują. Nowe metody sprzedaży opierają się na współczesnych badaniach psychologicznych i neurologicznych. Naukowcy przebadali powiązanie aktywności mózgu z najróżniejszymi zachowaniami. I ostatecznie odkryli zadziwiające reguły, jakimi kierują się klienci podczas zakupów. Otóż okazuje się, że zakupy to rodzaj gry. Czego więc dowiesz się z publikacji 'Wygraj klienta'? Autor książki odkryje przed tobą niewidoczny świat gier klientów.  Poznasz podstawowe zasady gier i dowiesz się, co wpływa na ich ostateczny wynik. Zdobędziesz m.in. wiedzę o tym:     * jak wykorzystać nieodpartą siłę pierwszego wrażenia;     * dlaczego musisz znać prawdziwe potrzeby klientów;     * jak przyciągnąć uwagę klienta;     * co ma wpływ na wydawanie pieniędzy (oczywiście u ciebie, sprzedawco);     * jak dopasować się do płci biologicznej i kulturowej klienta, by twój sposób sprzedaży przynosił najlepsze efekty. Dowiesz się, jak zbadać i “rozgryźć” zachowania klientów, by zdobyć 20% najlepiej płacących konsumentów. Chcesz wiedzieć, co myślą twoi klienci i dzięki tej wiedzy sprzedawać im więcej i więcej, i więcej...? Zapoznaj się z publikacją 'Wygraj klienta'.
Wszystkie kategorie Tylko poradniki Tylko pozostałe kategorie
Książki podobne do wybranej publikacji
Wygraj klienta - audiobook
Wygraj klienta - audiobook
Marcin Paweł Panek
Złote Myśli

Jeżeli zajmujesz się sprzedażą, to wiesz, jak często klienci ukrywają swoje prawdziwe myśli i emocje. Boją się, że wykorzystasz je przeciwko nim i nakłonisz do wydawania pieniędzy na coś, czego naprawdę nie potrzebują.

Nowe metody sprzedaży opierają się na współczesnych badaniach psychologicznych i neurologicznych. Naukowcy przebadali powiązanie aktywności mózgu z najróżniejszymi zachowaniami...

Myśl jak Twój klient. Strategia rozwoju sprzedaży - książka
Myśl jak Twój klient. Strategia rozwoju sprzedaży - książka
Bill Stinnett
Onepress

Zrozum sposób myślenia swoich klientów i zwiększ sprzedaż

  • Sprawdź, czego naprawdę oczekują klienci
  • Zbuduj relacje z klientami
  • Przeanalizuj proces zakupów

Jednym z kluczowych elementów prowadzących do zwycięstwa w bitwie jest zrozumienie sposobu działania i strategii oponenta. We współczesnej gospodarce jedną z najważniejszych bitew jest walka o klientów. Firma posiadająca duże grono lojalnych klientów zdobywa wysoką...

Klucz do umysłu klienta - ebook/pdf
Klucz do umysłu klienta - ebook/pdf
Jan Batorski
Złote Myśli

Jeżeli zajmujesz się sprzedażą lub po prostu Twój sukces zależy od umiejętności w tym zakresie, to prawdopodobnie chcesz dowiedzieć się...

Co różni genialnych sprzedawców od nieudolnych akwizytorów?

Tak naprawdę najbardziej spektakularne sukcesy w sprzedaży osiągają ci, którzy wiedzą, jak wpłynąć na decyzję swoich klientów. No właśnie, wszystko wydaje się proste, jednak w jaki sposób odkryć...

Reklama internetowa - książka
Reklama internetowa - książka
Agnieszka Leśniewska
Onepress

Stwórz klientowi jego własny świat

  • Widownia reklamowa -- kim są klienci w sieci
  • Nowe formy reklamy internetowej
  • Reklama online -- studium przypadku

Dlaczego firmy wydają coraz więcej pieniędzy na reklamę internetową?
Reklama w sieci precyzyjnie dociera do klienta i jest tańsza niż reklama tradycyjna. Daje Ci szansę nawiązania obustronnej komunikacji z odbiorcą. Możesz dokładnie zmierzyć jej skuteczność...

Skaner Marki. Jak pozyskać i utrzymać klientów? - audiobook
Skaner Marki. Jak pozyskać i utrzymać klientów? - audiobook
Grzegorz Celeban
The Black Horse

Skaner Marki. Jak pozyskiwać i utrzymywać kluczowych klientów? Czyli:

- Pozwól klientom ulepszać Twój produkt!

- Zapobiegaj obiekcjom przed zakupem!
- Gwarantuj fantastyczne doświadczenie!
- Poznaj 2 KLUCZOWE czynniki motywujące do zakupu!

Oraz dowiedz się:

Jakie JEDNO JEDYNE pytanie siedzi w głowie Twojego klienta?

Jak z niezadowolonego klienta zrobić FANA?

A dodatkowo:

Przeprowadź RENTGEN PRODUKTU...











Lean Customer Development. Twórz produkty, po które klienci będą ustawiać się w kolejkach - ebook/pdf
Lean Customer Development. Twórz produkty, po które klienci będą ustawiać się w kolejkach - ebook/pdf
Cindy Alvarez
Onepress

Znaj klienta swego

  • Zweryfikuj swoją hipotezę, rozmawiając z właściwymi osobami.
  • Krok po kroku naucz się prowadzić skuteczne wywiady Customer Development.
  • Rozpoznawaj zachowania klientów, ich problemy i ograniczenia.
  • Na podstawie pozyskanych w ten sposób informacji zbuduj minimalnie satysfakcjonujący produkt, który pozwoli Ci potwierdzić, co klienci są skłonni kupić i czego będą używać...




Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki pozyskiwania kluczowych klientów - książka
Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki pozyskiwania kluczowych klientów - książka
Peter Cheverton
Onepress

Co daje zarządzanie kluczowymi klientami?
Będąc blisko klienta, możesz przewidzieć jego potrzeby, zanim jeszcze się skrystalizują. Wiedząc o jego planach, możesz składać lepsze oferty. Kiedy zdobędziesz jego zaufanie i staniesz się kluczowym dostawcą, cena sprzedaży nie będzie już najważniejszym punktem rozmów handlowych, a okazjonalne konflikty nie doprowadzą do zakończenia współpracy...


Program Rozwoju Firmy - ebook/pdf
Program Rozwoju Firmy - ebook/pdf
Marek Zabiciel
Złote Myśli

Czy zastanawiałeś się kiedykolwiek

Dlaczego tylko nieliczne firmy nie mają problemów z pozyskiwaniem klientów?

Na pewno znasz z 'własnego podwórka' firmy, które wydawać by się mogło w magiczny sposób przyciągają tłumy klientów. Właściciele tych biznesów nie muszą obawiać się recesji czy kryzysu finansowego. Jeżeli prowadzisz własną firmę, lub masz zamiar rozpocząć własna działalność to prawdopodobnie za główny...

Poszukiwanie klienta - ebook/pdf
Poszukiwanie klienta - ebook/pdf
Artur Wojciechowski
Złote Myśli

Co jest najbardziej palącym problemem ludzi pracujących w sprzedaży bezpośredniej? Badając to zagadnienie, stwierdzono, że jest nim właśnie poszukiwanie nowych klientów. Nawet jeśli wszystkie inne umiejętności opanujesz do perfekcji, a zabraknie Ci nowych klientów - nie będziesz się rozwijać w tym biznesie.

'Podstawową rzeczą jest wykształcić w sobie nawyk bycia szczerym, wymieniając zwykłe grzeczności oraz pamiętać i następnie...

Pozyskiwanie klienta - ebook/pdf
Pozyskiwanie klienta - ebook/pdf
Jolanta Tkaczyk, Mariusz Onyśko
C. H. Beck

Zdobycie i utrzymanie klienta to umiejętności niezwykle trudne. Często aby osiągnąć zamierzony cel, konieczne jest wykorzystanie specjalnych technik pozwalających dotrzeć do nabywcy. Ważne jest dokładne poznanie potrzeb klienta oraz wybranie odpowiedniej do sytuacji formy sprzedaży. Publikacja omawia takie zagadnienia jak: telemaketing przychodzący i wychodzący raport końcowy kampanii telemarketingowej pozyskiwanie klientów przez direct...

Przepis na sprzedaż - książka
Przepis na sprzedaż - książka
Agnieszka Maziarz-Lipka
Onepress

Wypracuj własny styl sprzedaży i obsługi klienta

  • Sprawdź, jakie są Twoje mocne strony, a nad którymi cechami musisz popracować, wcielając się w rolę handlowca
  • Znajduj argumenty dopasowane do oczekiwań klienta
  • Twórz i prezentuj przekonujące oferty handlowe
  • Studium przypadku: schematy rozmów z klientami w różnych sytuacjach handlowych

Czy wiesz, że możesz sprawić, by to klient chciał z Tobą współpracować...

Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży - książka
Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży - książka
Jeffrey Gitomer
Onepress

Sprawdzone techniki zwiększania sprzedaży
i zdobywania lojalnych klientów

  • Rozmowy z klientami i prezentacja towarów
  • Zarządzanie kontaktami z klientami
  • Przygotowywanie przekonujących ofert
  • Sprzedaż -- podstawa działalności większości istniejących dziś firm -- nie jest łatwym procesem. Bardzo często handlowcy sądzą, że do przekonania klienta wystarczy stos folderów, kilka slajdów i nieprzerwany potok słów...

    Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży. Wydanie II - książka
    Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży. Wydanie II - książka
    Jeffrey Gitomer
    Onepress

    Sprawdzone techniki zwiększania sprzedaży i zdobywania lojalnych klientów

    • Rozmowy z klientami i prezentacja towarów
    • Zarządzanie kontaktami z klientami
    • Przygotowywanie przekonujących ofert

    Sprzedaż - podstawa działalności większości istniejących dziś firm - nie jest łatwym procesem. Bardzo często handlowcy sądzą, że do przekonania klienta wystarczy stos folderów, kilka slajdów i nieprzerwany potok słów...

    Marketing impulsowy - ebook/pdf
    Marketing impulsowy - ebook/pdf
    Scott Lewis, Joe Vitale
    Złote Myśli

    Jak wywołać u klienta impuls do zakupu i zacząć sprzedawać znacznie więcej?

    Jak stworzyć właściwe warunki, by klienci kupowali chętnie i dużo? Jak zarobić na usługach dodatkowych? Jak wywołać u klienta impuls do zakupu? Tę bezcenną wiedzę skrywały przez lata kasyna w Vegas... Teraz jest ona jawna i również Ty możesz ją zastosować w swoim biznesie (bez względu na to, co sprzedajesz)...

    Inbound Marketing. Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu - książka
    Inbound Marketing. Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu - książka
    Brian Halligan, Dharmesh Shah
    Onepress

    Wciągnij klienta w swe sieci
    • Zdecyduj się tylko na taką nazwę firmy, która posiada wolną domenę
    • Obowiązkowo stwórz stronę internetową
    • Załóż konta w serwisach społecznościowych
    • Zacznij pisać firmowy blog
    • Obserwuj Twoją konkurencję i czerp z jej doświadczeń
    • Zainstaluj oprogramowanie monitorujące statystyki strony
    • Promuj tych, którzy promują Ciebie
    • Ciesz się wolnością, baw się i pozwól się odnaleźć swoim klientom...





    5 skutecznych metod przyciągania klientów - audiobook
    5 skutecznych metod przyciągania klientów - audiobook
    Piotr Michalak
    The Black Horse

    Poznaj 5 skutecznych metod przyciągania klientów.

    Pierwsza metoda to rzadko stosowana w Polsce aktywność marketingowa, która szczególnie dobrze działa przy sprzedaży droższych produktów. Znając tę metodę, będziesz wiedział:


    Jak przyciągać klientów w nienatarczywy sposób?
    Co robić, aby cena produktu nie miała dla klienta aż tak dużego znaczenia?
    Jak wyłowić z tłumu potencjalnych klientów tych...

























    10 zasad budowania trwałych relacji z klientem - książka
    10 zasad budowania trwałych relacji z klientem - książka
    Ivan Bureš, Pavel Řehulka
    Onepress

    Każdy produkt, jaki sprzedajesz, jest częścią Ciebie

    • Instynkt VIP. Jak odróżniać klientów kluczowych od pozostałych?
    • Jak podnieść wartość produktu o pozytywne emocje?
    • Jak małe firmy usługowe wygrywają z korporacjami?

    Sympatia. Zaufanie. Nastawienie emocjonalne.
    Oto klucze do umysłu każdego klienta. Przypomnij sobie, ile razy kupiłeś coś -- ciastko, samochód czy kosztowną usługę specjalistyczną dla firmy -- tylko...

    Sztuka sprzedaży - książka
    Sztuka sprzedaży - książka
    Charles Gardner
    Onepress

    Zostań handlowcem z ludzką twarzą

    • Dlaczego większość handlowców zarabia za mało: błędy w myśleniu o sobie i klientach
    • Ustalanie ceny sprzedaży: ile klient chce, a ile może wydać
    • Budowanie porozumienia z różnymi typami klientów: wyszczekanymi, niezdecydowanymi, potakującymi, niezadowolonymi

    Zasada, jaką kierowałem się przez ostatnie 30 lat w zawodzie handlowca, jest prosta: nie ograniczaj się do oferowania klientowi...

    7 kroków do udanej sprzedaży - książka
    7 kroków do udanej sprzedaży - książka
    Traci Bild, Todd Shafer
    Onepress

    Zostań sprzedawcą doskonałym

    Prowadzenie własnej działalności gospodarczej wiąże się z koniecznością samodzielnego pozyskiwania klientów. Jednak wielu przedsiębiorcom decydującym się na pracę na własny rachunek brakuje tej umiejętności. Tymczasem proces pozyskania klienta i zainteresowania go ofertą można podzielić na kilka prostych kroków, których wykonanie gwarantuje sukces...

    Podręcznik obsługi klienta - książka
    Podręcznik obsługi klienta - książka
    Neville Lake, Kristen Hickey
    Onepress

    Zdobądź zadowolonych i lojalnych klientów

    • Poznaj wymagania i oczekiwania klientów
    • Zaprojektuj i wdróż standardy obsługi klienta
    • Zbuduj relacje pomiędzy firmą a klientem

    W realiach gospodarki rynkowej grono zadowolonych i lojalnych klientów jest niezbędne dla funkcjonowania firmy. Konkurencja na rynku wymusza stałe podnoszenie jakości ich obsługi -- uprzejmość i kompetencja to zdecydowanie za mało...

    Jak skutecznie docierać do nowych klientów i niewielkim kosztem zwiększyć sprzedaż w firmie? - audiobook
    Jak skutecznie docierać do nowych klientów i niewielkim kosztem zwiększyć sprzedaż w firmie? - audiobook
    Piotr Michalak
    The Black Horse

    Chciałbyś mieć więcej klientów i niewielkim kosztem zwiększyć sprzedaż w swojej firmie?

    Nowi klienci to paliwo dla każdej firmy. Bez tego paliwa prawie żadna firma nie jest w stanie jechać do przodu. A wówczas można stanąć gdzieś na pustkowiu i jedynie liczyć na cud. Ty jednak wiesz, jak to jest ważne. Dlatego właśnie przeglądasz informacje, poszukując działających sposobów na pozyskiwanie klientów...















    Sprzedaż partyzancka. Jak osiągnąć duże zyski bez wysokich nakładów inwestycyjnych - książka
    Sprzedaż partyzancka. Jak osiągnąć duże zyski bez wysokich nakładów inwestycyjnych - książka
    Jay Conrad Levinson, Orvel Ray Wilson, William K Gallagher
    Onepress

    Kapitał na rozwój firmy pozyskaj... od klienta

    Informacja i zaskoczenie -- oto nowe bronie w Twoim arsenale partyzanta. Sprzedaż partyzancka polega na zebraniu szeregu informacji na temat tego, do kogo i z jaką ofertą uderzyć. Cały trik tkwi w poznaniu firmy klienta na tyle dobrze, by podczas pierwszej rozmowy zrobić na nim duże wrażenie. Aby zawrzeć dobrą transakcję i utrzymać klienta...

    Mistrzowie sprzedaży - jak oni to robią. Niedoceniona potęga opowieści i roli emocji w podejmowaniu decyzji - ebook/epub
    Mistrzowie sprzedaży - jak oni to robią. Niedoceniona potęga opowieści i roli emocji w podejmowaniu decyzji - ebook/epub
    Michael T. Bosworth, Ben Zoldan
    Studio Emka

    Oto przełomowa książka, która pozwala odkryć największą tajemnicę sprzedaży: odpowiada na pytanie, jak to się dzieje, że najlepsi handlowcy konsekwentnie i skutecznie wpływają na decyzje swoich rozmówców, skłaniając ich, by powiedzieli: tak.

    Najskuteczniejsi handlowcy zawsze potrafili tworzyć więzi i budować relacje z klientami. Dotąd uważano to za wrodzony talent. Autorzy książki Mistrzowie sprzedaży: jak oni to robią...



    Salesbook. Rewolucyjny trening sprzedażowy gwarantujący wzrost efektywności - ebook/epub
    Salesbook. Rewolucyjny trening sprzedażowy gwarantujący wzrost efektywności - ebook/epub
    Hal Becker, Nancy Traum
    Wydawnictwo Naukowe PWN
    Praktyczne wskazówki od Mistrza Sprzedaży Hala Beckera! Salesbook, jak sama nazwa wskazuje, to książka, z której się dowiesz, jak skutecznie sprzedawać. Autor w bezpretensjonalny sposób przekazuje swoje wieloletnie doświadczenie, prezentując własną filozofię sprzedaży i podejścia do klienta oraz wskazując kluczowe czynniki sukcesu. Cenne, praktyczne wskazówki poparte są nawiązaniami do najlepszych profesjonalnych...
    Klient w centrum uwagi. Jak szefowie mogą budować pozytywne doświadczenie w zespołach obsługi - książka
    Klient w centrum uwagi. Jak szefowie mogą budować pozytywne doświadczenie w zespołach obsługi - książka
    Robert Zych
    Onepress

    Dbaj o niego jak o źrenicę oka swego!

    Pozyskanie i utrzymanie prawdziwie dochodowego klienta to marzenie każdego szefa sprzedaży. Zdobycie takiego klienta jest rzeczą trudną i bardzo pracochłonną. O ileż łatwiej zainteresować nową propozycją osobę, która już wcześniej coś u nas kupiła! Oczywiście tylko wtedy, gdy ta osoba jest zadowolona z dokonanego zakupu oraz poziomu usług okołosprzedażowych...

    Umysł sprzedawcy - ebook/pdf
    Umysł sprzedawcy - ebook/pdf
    Artur Wojciechowski
    Złote Myśli

    Jak w ciągu 21 dni zwiększyć swoją skuteczność i zwielokrotnić zyski, jakie generuje Ci sprzedaż bezpośrednia?

    'Być może nie jest to dla Ciebie oszałamiająca wiadomość, ale moje dochody wzrosły 8-krotnie, kiedy zastosowałem metody zawarte w publikacji 'Umysł sprzedawcy'.'

    Artur Wojciechowski, autor

    Większość osób powie: 'niemożliwe' i nigdy nawet nie spróbuje tego osiągnąć...

    3 praktyczne techniki sprzedażowe, które możesz zastosować, aby zwiększyć sprzedaż w firmie - audiobook
    3 praktyczne techniki sprzedażowe, które możesz zastosować, aby zwiększyć sprzedaż w firmie - audiobook
    Piotr Michalak
    The Black Horse

    Jeśli lubisz gotowe rozwiązania sprzedażowe do wdrożenia na zasadzie kopiuj-wklej, ten kurs jest dedykowany właśnie Tobie! Swoją drogą, jakby to było, gdybyś potrafił zmienić postrzeganie Twojego produktu/usługi w oczach klientów w taki sposób, że oferowany produkt/usługa miałby dla nich o wiele większą wartość niż produkty konkurentów? Czy klienci kupowaliby wtedy od Ciebie chętniej i częściej...














    Psychologia sprzedaży telefonicznej - ebook/pdf
    Psychologia sprzedaży telefonicznej - ebook/pdf
    Karol Froń
    Złote Myśli

    Większości osób, które na co dzień zajmują się sprzedażą albo dopiero aspirują do miana sprzedawców, na samą myśl o wykonaniu połączenia do tzw. 'zimnego' klienta, serce zaczyna mocniej walić, ręce zaczynają się pocić i przyspiesza oddech.

    W głowie pojawiają się obawy, co klient powie, czy będzie zdenerwowany, czy będzie dla mnie miły, jak mnie potraktuje. Pojawia się lęk związany z poczuciem odrzucenia i strach przed...

    Allegro. Jak zarabiać duże pieniądze na aukcjach internetowych - książka
    Allegro. Jak zarabiać duże pieniądze na aukcjach internetowych - książka
    Wojciech Kyciak, Beniamin Krupowicz, Błażej Łukjanowicz
    Helion

    Poznaj tajniki biznesu aukcyjnego

    • Nawiąż współpracę z Allegro
    • Stosuj skuteczne metody obsługi klienta oraz sprzedaży
    • Zarabiaj naprawdę duże pieniądze na aukcjach internetowych

    Planujesz rozkręcenie własnego biznesu? A może chcesz po prostu sprzedać niepotrzebne rupiecie? Aukcje internetowe na Allegro to doskonały wybór! Dzięki nim błyskawicznie trafisz do szerokiego grona potencjalnych klientów...


    Jak pracując mniej, zarabiać więcej - ebook/pdf
    Jak pracując mniej, zarabiać więcej - ebook/pdf
    Wiesław Kluz
    Złote Myśli

    Czy sam tytuł tej książki nie wydał Ci się paradoksem? Czy to w ogóle możliwe i czy jest jakikolwiek sposób aby znaleźć odpowiedź na pytanie:

    Jak pracując mniej zarabiać więcej pieniędzy

    każdego dnia?

    Odpowiedź na to pytanie istnieje i co ciekawsze zna ją 10 % ludzi na całym świecie. Czy słyszałeś o tym, że 10% populacji ma na swoich kontach 90% bogactwa całego świata...

    Sprzedawaj jak Serhant - ebook/epub
    Sprzedawaj jak Serhant - ebook/epub
    Ryan Serhant
    OSMPOWER

    JAK SPRZEDAWAĆ WIĘCEJ, ZARABIAĆ WIĘCEJ I STAĆ SIĘ SKUTECZNĄ MASZYNĄ SPRZEDAŻOWĄ 

     

    'Sprzedawaj jak Serhant' to praktyczna, bardzo konkretna, a czasami zabawna książka, która stanowi przewodnik do budowania kompetencji i pewności siebie sprzedawcy. Autor, dzieląc się przykładami oraz historiami ze swojej kariery, przedstawia metody i strategie, by stać się skuteczną maszyną sprzedażową...

    Legendarna obsługa Klienta - ebook/epub
    Legendarna obsługa Klienta - ebook/epub
    Ken Blanchard, Kathy Cuff, Vicki Halsey
    MT Biznes
    Zatroszcz się o swoich klientów, bądź ktoś inny zrobi to za ciebie!
    Każda firma chciałaby być znana z doskonałej obsługi klienta, a jednak większość ludzi uważa, że uzyskuje w najlepszym wypadku przeciętny poziom obsługi. Firmy, które odnoszą sukcesy, rozumieją związek między legendarną obsługą klienta a zyskami i rozwojem – wiedzą też, że sposób, w jaki ich pracownicy traktują klientów...





    Handlowanie to gra - książka
    Handlowanie to gra - książka
    Wojciech Haman, Jerzy Gut
    Onepress

    Książka ta została napisana dla tych, którzy poszukują większej satysfakcji w roli handlowca, szanują swój zawód i chcą być profesjonalistami. Jest to praktyczny poradnik dla wszystkich, którzy obsługują klienta i sprzedają produkty swojej firmy.

    Specyfiką tej książki jest to, że dotyczy polskiego rynku, polskich klientów i polskich handlowców. Autorzy, korzystając z dziesięcioletniego doświadczenia w szkoleniu pracowników...