Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00045 007618 19971593 na godz. na dobę w sumie

Zarządzanie jakością. Podstawy, systemy i narzędzia - książka

Zarządzanie jakością. Podstawy, systemy i narzędzia - książka
Zarządzanie jakością. Podstawy, systemy i narzędzia - książka
Sławomr Wawak
Onepress
Koncepcja zarządzania przez jakość - Total Quality Management Koszty wprowadzania zarządzania jakością Przygotowanie firmy do wdrożenia norm ISO Przyczyny niewłaściwego działania systemu zarządzania jakością Narzędzia i metody identyfikacji oraz analizy problemów Stosowanie narzędzi informatycznych wspomagających zarządzanie jakością By wracali do Ciebie klienci, nie produkty! Jakość to coś, co zadowala, a nawet zachwyca klientów. William Edwards Deming Obecna rzeczywistość rynkowa charakteryzuje się dynamicznymi zmianami, ciągłymi wyzwaniami i niemałą konkurencją. Konsumenci są coraz bardziej świadomi swoich potrzeb i nie decydują się na zakup produktów lub usług niskiej jakości. Jako przedsiębiorca lub osoba zarządzająca to właśnie Ty jesteś odpowiedzialny za czytelną politykę jakości Twojej firmy oraz wybór odpowiedniego systemu zarządzania. Wdrożenie praktycznych metod i narzędzi, pomagających utrzymać standard oferty na odpowiednim poziomie, pozwoli Ci zyskać pewność, że przedsiębiorstwo ma na celu ciągłe doskonalenie siebie i swoich usług. Nim zaczniesz myśleć o udoskonalaniu swojej firmy, zapoznaj się z dostępną, absolutnie obowiązkową wiedzą. Podręcznik Zarządzanie jakością. Podstawy, systemy i narzędzia to niezbędnik kadry menedżerskiej i osób rozpoczynających swoją przygodę z zarządzaniem jakością - studentów oraz pracowników u progu kariery. W książce opisano obowiązujące aktualnie normy, zasady ich wdrażania i wymagania stawiane przedsiębiorstwom starającym się o certyfikaty. Przedstawiono tu również systemy zarządzania jakością oraz narzędzia informatyczne wspomagające ten proces. Trzy stopnie wtajemniczenia w zarządzaniu jakością: Podstawy, systemy oraz narzędzia zarządzania jakością. Wymagania systemu zarządzania jakością (SZJ) zgodnego z normą ISO 9001 oraz omówienie najważniejszych znormalizowanych systemów zarządzania. Narzędzia i metody wspomagające zarządzanie jakością.
Wszystkie kategorie Tylko poradniki Tylko pozostałe kategorie
Książki podobne do wybranej publikacji
Zarządzanie jakością. Teoria i praktyka. Wydanie II - książka
Zarządzanie jakością. Teoria i praktyka. Wydanie II - książka
Sławomir Wawak
Onepress

Kompendium wiedzy na temat systemów zarządzania jakością

  • Poznaj filozofię i zasady zarządzania jakością
  • Przygotuj firmę do wdrożenia norm ISO
  • Zastosuj nowoczesne metody zarządzania jakością
  • Wykorzystaj narzędzia informatyczne

W ciągu ostatnich lat w gospodarce światowej dokonało się wiele zmian, a konkurencja na rynku wzrosła. W wyniku tego jakość produktów, usług i obsługi klienta stała się podstawowym czynnikiem...

Zarządzanie i inżynieria jakości - ebook/epub
Zarządzanie i inżynieria jakości - ebook/epub
Adam Hamrol
Wydawnictwo Naukowe PWN
Nowy i kompleksowy podręcznik akademicki na temat zarządzania jakością na polskim rynku. Został on przygotowany na podstawie cieszącej się od ponad 10 lat niesłabnącym zainteresowaniem książki Zarządzanie jakością z przykładami. W związku z tym, że w zarządzaniu jakością coraz więcej uwagi przywiązuje się do działań operacyjnych, dotyczących procesów podstawowych, a zatem wchodzących w obszar inżynierii jakości...
Systemy zarządzania jakością w podmiotach leczniczych - ebook/pdf
Systemy zarządzania jakością w podmiotach leczniczych - ebook/pdf
Monika Dobska, Paweł Dobski
Wolters Kluwer
W książce przedstawiono zagadnienia związane z wdrażaniem systemu zarządzania jakością oraz możliwością jego integracji z innymi systemami zarządzania, z uwzględnieniem najnowszych zmian w prawie dotyczących nowelizacji systemów zarządzania jakością zgodnych z normą ISO 9001:2015.

W opracowaniu omówiono m.in.:
  • charakterystykę koncepcji total quality management (TQM),
  • percepcję jakości usług medycznych...




ISO Serwis. Wszystko o normach i systemach zarządzania jakością. Nr 6/2015  - ebook/pdf
ISO Serwis. Wszystko o normach i systemach zarządzania jakością. Nr 6/2015 - ebook/pdf
Opracowanie zbiorowe
Verlag Dashofer

Miesięcznik zawierający niezbędne informacje, wskazówki i porady ekspertów dotyczące wdrażania i monitorowania systemów zarządzania. Przejrzysta struktura, praktyczne przykłady, pytania i odpowiedzi pomogą uniknąć najczęściej popełnianych błędów w sterowaniu systemami zarządzania wg norm ISO i innych norm branżowych.

  • aktualności na temat norm (ISO 9000:2000, ISO 14 000, PN-EN- 18000...
Zarządzanie jakością. W dążeniu do doskonałości - ebook/pdf
Zarządzanie jakością. W dążeniu do doskonałości - ebook/pdf
Katarzyna Szczepańska
C. H. Beck

Książka jest pierwszą na rynku polskim publikacją z zarządzania jakością o charakterze interdyscyplinarnym. Autorka wyznacza nowe kierunki myślenia o organizacji i jej elementach oraz zachodzących między nimi relacjach w ujęciu: rynkowym, funkcjonalnym, zarządczym i społecznym.. Jej celem jest przedstawienie teoretycznych podstaw wykorzystania współczesnych koncepcji zarządzania w dążeniu do doskonałości w zarządzaniu jakością...

Ryzyko, ciągłość biznesu, odpowiedzialność społeczna - ebook/pdf
Ryzyko, ciągłość biznesu, odpowiedzialność społeczna - ebook/pdf
Magdalena Kaźmierczak, Sławomir Zapłata
Wolters Kluwer
W monografii przedstawione zostały podejścia do zarządzania kryzysowego, antykryzysowego w ramach zarządzania ryzykiem oraz ich wpływ na zarządzanie ciągłością biznesową. W książce omówiono między innymi: rolę i znaczenie systemu zarządzania jakością, metodykę zarządzania ryzykiem, normatywne rozwiązania ukierunkowane na zapewnienie trwałego sukcesu organizacji, integrację znormalizowanych systemów zarządzania...
Zarządzanie jakością - teoria i praktyka - książka
Zarządzanie jakością - teoria i praktyka - książka
Sławomir Wawak
Onepress

Książka jest kompendium wiedzy na temat systemów zarządzania. Zawiera podstawy teoretyczne dla osób zajmujących się problematyką jakości, a także zbiór metod do wykorzystania przy doskonaleniu zarządzania firmą. Przedstawione treści w sposób jasny i przejrzysty opisują systemy zarządzania jakością, środowiskiem oraz bezpieczeństwem pracy jako drogę do wdrażania idei Total Quality Management...

Zarządzanie jakością w działalności leczniczej. Nowe wymagania systemów zarządzania – normy ISO i standardy akredytacyjne - ebook/epub
Zarządzanie jakością w działalności leczniczej. Nowe wymagania systemów zarządzania – normy ISO i standardy akredytacyjne - ebook/epub
Arkadiusz Trela
Wydawnictwo Wiedza i Praktyka
 W publikacji omówione są najważniejsze problemy związane z wdrożeniem systemów zarządzaniem jakością w placówce medycznej. Uwzględnia zmiany organizacyjne i systemowe, które spowodowały, że jakość stała się przedmiotem całościowego zarządzania organizacją. Poradnik omawia nową strukturę, podejście oraz wymagania najpopularniejszych standardów zarządzania w ochronie zdrowia: system zarządzania jakością ISO z uwzględnieniem...
Zarządzanie jakością w działalności leczniczej. Nowe wymagania systemów zarządzania - normy ISO i standardy akredytacyjne - ebook/pdf
Zarządzanie jakością w działalności leczniczej. Nowe wymagania systemów zarządzania - normy ISO i standardy akredytacyjne - ebook/pdf
Arkadiusz Trela
Wiedza i Praktyka

W publikacji omówione są najważniejsze problemy związane z wdrożeniem systemów zarządzaniem jakością w placówce medycznej. Uwzględnia zmiany organizacyjne i systemowe, które spowodowały, że jakość stała się przedmiotem całościowego zarządzania organizacją. Poradnik omawia nową strukturę, podejście oraz wymagania najpopularniejszych standardów zarządzania w ochronie zdrowia: system zarządzania...

Zarządzanie kosztami jakości. Sposób na poprawę efektywności przedsiębiorstwa - ebook/pdf
Zarządzanie kosztami jakości. Sposób na poprawę efektywności przedsiębiorstwa - ebook/pdf
Agnieszka Kister
Wolters Kluwer

Jakość i koszty jej uzyskania to czynniki, które w znacznym stopniu decydują o efektywności przedsiębiorstwa, kształtując zarazem jego konkurencyjność. Dlatego też analiza kosztów związanych z jakością dostarcza informacji, które mogą przyczynić się do racjonalizacji działań podejmowanych w zakresie zarządzania.

Prezentując problematykę zarządzania kosztami jakości, autorka szczegółowo omawia:

- zarządzanie jakością w...











Niematerialne czynniki konstytuujące systemy zarządzania oparte na jakości w organizacjach sektora publicznego - ebook/pdf
Niematerialne czynniki konstytuujące systemy zarządzania oparte na jakości w organizacjach sektora publicznego - ebook/pdf
Liliana Hawrysz
Difin

Publikacja stanowi przegląd i usystematyzowanie literatury dotyczącej identyfikacji determinant zarządzania jakością w administracji publicznej oraz sposobów jej pomiaru, opracowanie modeli uwarunkowań zarządzania jakością w powiązaniu ze skutecznością, strategią i otoczeniem w jakim funkcjonują. W książce Autorka dokonała porównania stanu i kondycji zarządzania przez jakość w administracji publicznej w Polsce i w wybranych...

Integracja ISO 27001 i ISO 9001  - ebook/pdf
Integracja ISO 27001 i ISO 9001 - ebook/pdf
Michał Borucki
Wiedza i Praktyka

Podstawę do wdrożenia systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji stanowi już funkcjonujący System Zarządzania Jakością zgodny z wymaganiami normy ISO 9001. Z publikacji dowiesz się m.in. jak zintegrować oba systemy w Twojej firmie, w jaki sposób wygląda budowa normy ISO 27001 i czym jest pętla ciągłego doskonalenia.

System zarządzania jakością według normy ISO 9001:2015 - książka
System zarządzania jakością według normy ISO 9001:2015 - książka
Marek Bugdol
Onepress

Jakość jest jednym z najważniejszych czynników wpływających na wybory konsumenckie. Nawet tam, gdzie dominuje cena, klienci porównują ją do jakości. Ta ostatnia kojarzy się bowiem z atrakcyjnością i prestiżem. Owa zależność wykorzystywana jest już na etapie projektowania nowych wyrobów czy usług. Kiedy firma ogłasza, że pracuje nad czymś wyjątkowo atrakcyjnym, zazwyczaj zwiększa się liczba osób chcących uczestniczyć w...


ISO 20000 - zarządzanie usługami IT zgodnie z zasadami sztuki - ebook/pdf
ISO 20000 - zarządzanie usługami IT zgodnie z zasadami sztuki - ebook/pdf
Artur Żebrowski
Wiedza i Praktyka

Norma ISO 20000 to obecnie jedyna oficjalna norma w obszarze zarządzania usługami informatycznymi. ISO 20000 jest idealnym katalogiem kryteriów w celu przeprowadzenia kompleksowej i obiektywnej oceny funkcjonowania obszaru IT, a także budowy Systemu Zarządzania Jakością usług informatycznych. Norma ta doskonale uzupełnia wymagania ISO 9001 i pozwala na w pełni procesowe opisanie usług IT...

Jakość projektów informatycznych. Rozwój i testowanie oprogramowania - ebook/pdf
Jakość projektów informatycznych. Rozwój i testowanie oprogramowania - ebook/pdf
Karolina Zmitrowicz
Helion

Zarządzaj jakością projektu od narodzin po końcowe testy!

  • Koncepcja jakości — co musisz wiedzieć, zanim zaczniesz pilnować poziomu Twoich produktów
  • Zarządzanie jakością (oprogramowania) — ustaw procesy, zasady i standardy
  • Testowanie — znaczenie ostatniego etapu pracy z projektem
Zapewnianie wysokiej jakości oprogramowania to niełatwe zadanie. Osiągniesz ją, jeśli będziesz przestrzegać wysokich standardów procesu wytwarzania...

Zarządzanie jakością w administracji i biznesie - ebook/pdf
Zarządzanie jakością w administracji i biznesie - ebook/pdf
Michał Kaczmarczyk, Piotr Celej
Wyższa Szkoła Humanitas
Monografia Zarządzanie jakością w administracji i biznesie, pod redakcją Piotra Celeja i Michała Kaczmarczyka, jest efektem pracy zespołu badaczy, zaproszonych do realizacji projektu naukowego finansowanego ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego, przyznanych Wydziałowi Administracji i Zarządzania Wyższej Szkoły Humanitas w Sosnowcu na utrzymanie potencjału badawczego w 2015 roku...
ISO w praktyce. ISO 20000. Zarządzanie usługami IT zgodnie z zasadami sztuki  - ebook/pdf
ISO w praktyce. ISO 20000. Zarządzanie usługami IT zgodnie z zasadami sztuki - ebook/pdf
Artur Żebrowski
Wiedza i Praktyka

Norma ISO 20000 to obecnie jedyna oficjalna norma w obszarze zarządzania usługami informatycznymi. ISO 20000 jest idealnym katalogiem kryteriów w celu przeprowadzenia kompleksowej i obiektywnej oceny funkcjonowania obszaru IT, a także budowy Systemu Zarządzania Jakością usług informatycznych. Norma ta doskonale uzupełnia wymagania ISO 9001 i pozwala na w pełni procesowe opisanie usług IT...

Zarządzanie jakością usług medycznych wg  normy ISO 001:2015 po zmianach - ebook/pdf
Zarządzanie jakością usług medycznych wg normy ISO 001:2015 po zmianach - ebook/pdf
Arkadiusz Trela
Wiedza i Praktyka

Ochrona zdrowia od wielu lat wykorzystuje systemy zarządzania oparte na ISO, jako narzędzia służące do poprawy jakości oferowanych usług, redukcji prawdopodobieństwa wystąpienia błędów oraz standaryzacji prowadzonych działań. Opublikowanie nowych wydań ISO 9001:2015 System zarządzania jakością oraz ISO 14001:2015 System zarządzania środowiskowego to dwa najważniejsze wydarzenia w obszarze światowej normalizacji w tym roku...

Jakość produktów i usług  perspektywa rynku komercyjnego i sektora administracji publicznej - ebook/pdf
Jakość produktów i usług perspektywa rynku komercyjnego i sektora administracji publicznej - ebook/pdf
Michał Kaczmarczyk
Wyższa Szkoła Humanitas
Niniejsza praca stanowi forum prezentacji wyników badań nad problematyką zarządzania jakością w organizacjach różnych typów. Wyniki te prezentują teoretycy naukowcy pracujący w kilku polskich ośrodkach akademickich (Uniwersytet Łódzki, Uniwersytet Jagielloński, Akademia Techniczno-Humanistyczna w Bielsku-Białej, Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, Wyższa Szkoła Humanitas w Sosnowcu)...
Zasady dokumentowania systemu zarządzania. Zasady doskonalenia systemu zarządzania oraz podstawowe procedury - ebook/pdf
Zasady dokumentowania systemu zarządzania. Zasady doskonalenia systemu zarządzania oraz podstawowe procedury - ebook/pdf
Jerzy Kowalczyk
Wydawnictwo Verlag Dashofer Sp. z o.o.

Książka zawiera praktyczne informacje dotyczące dokumentowania systemu zarządzania. Dokumentacja systemu, w tym zwłaszcza Księga Jakości, jest pierwszym etapem oceny systemu podczas audytu certyfikacyjnego.

Księga Jakości oraz inne elementy dokumentacji są oceniane przez klienta. Na ich podstawie klient powinien nabrać zaufania do organizacji: być przekonany o jej wiarygodności i rzetelności...

Współczesne systemy zarządzania. Jakość, bezpieczeństwo, ryzyko - książka
Współczesne systemy zarządzania. Jakość, bezpieczeństwo, ryzyko - książka
Marek Bugdol, Piotr Jedynak
Onepress

Trzy dogmaty zarządzania

Każda firma, instytucja i organizacja ma własną kulturę pracy, która stanowi wypadkową rynkowych doświadczeń, specyfiki branży, a nawet charakteru założycieli, właścicieli oraz kadry menedżerskiej. Jeśli chodzi o zarządzanie personelem, sposób prowadzenia działań marketingowych czy też organizację działu sprzedaży, nie ma ścisłych dogmatów, których wszystkie podmioty gospodarcze powinny ściśle...



Zarządzanie jakością w urzędach gminy - ebook/pdf
Zarządzanie jakością w urzędach gminy - ebook/pdf
Roman Batko
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego

Autor stawia pytanie, czy uzyskanie przez gminę certyfikatu na zgodność z normą ISO 9001 to rzeczywista potrzeba, czy przelotna moda? Nie sposób nie odpowiedzieć, że każda zmiana, która choćby w najmniejszym stopniu przyczynia się do przekształcenia organizacji w lepszą, bardziej przyjazną, otwartą i nowoczesną, jest warta zachodu. Motywacje są drugorzędne. Mody przychodzą i odchodzą...






Jakość w Agile - ebook/epub
Jakość w Agile - ebook/epub
Karolina Zmitrowicz, Rafał Stańczak
Wydawnictwo Naukowe PWN
Książka Jakość w Agile została w całości poświęcona szeroko rozumianej tematyce zarządzania jakością w zwinnych projektach IT od organizacji procesów jakościowych, przez różne podejścia, aż po konkretne narzędzia i techniki wspierające zarządzanie jakością. Na początku autorzy skupiają uwagę na kulturze organizacyjnej, jako niezbędnej podstawie do zbudowania ekosystemu zarządzania jakością w całej organizacji...
Testowanie w procesie Scrum - ebook/pdf
Testowanie w procesie Scrum - ebook/pdf
Tilo Linz
Promise
Styl programowania zwinnego obiecuje wyższą jakość oprogramowania, krótszy czas dotarcia z produktem na rynek oraz lepsze nastawienie na potrzeby klientów. Coraz więcej projektów związanych z tworzeniem oprogramowania wykorzystuje metody zwinne takie jak Scrum. Jednakże przejście na programowanie zwinne i efektywne z niego korzystanie nie zawsze jest łatwe. Testowanie oprogramowania i zarządzanie jakością są istotnymi czynnikami dla...
Przewodnik po metodzie QFD - ebook/epub
Przewodnik po metodzie QFD - ebook/epub
Marek Ćwiklicki
Poltext

QFD definiuje się jako metodę planowania i rozwoju produktu lub usługi, umożliwiającą dokonanie precyzyjnej specyfikacji potrzeb i wymagań klientów, a następnie ich przełożenia na parametry produktu lub usługi. Podejście to, znane także pod nazwą rozwinięcie funkcji jakości, jest jednym z najważniejszych w zarządzaniu jakością, a także w procesach innowacyjnych ukierunkowanych na klienta...


ISO 20000 - zarządzanie usługami IT zgodnie z zasadami sztuki  - ebook/pdf
ISO 20000 - zarządzanie usługami IT zgodnie z zasadami sztuki - ebook/pdf
Artur Żebrowski
Wiedza i Praktyka

Norma ISO 20000, stanowiąca uzupełnienie wymagań ISO 9001, stanowi kompleksowy zbiór kryteriów pomocnych w przeprowadzeniu kompleksowej i obiektywnej oceny funkcjonowania obszaru IT, a także budowy Systemu Zarządzania Jakością usług informatycznych. W korzystaniu z jej zalet pomoże Ci niniejsze opracowanie, z której dowiesz się m.in. do kogo adresowany jest standard ISO/IEC 20000...

Przewodnik po metodzie QFD - ebook/epub
Przewodnik po metodzie QFD - ebook/epub
Marek Ćwiklicki
MT Biznes

Kompendium na temat QFD (Quality Function Deployment)


QFD definiuje się jako metodę planowania i rozwoju produktu lub usługi, umożliwiającą dokonanie precyzyjnej specyfikacji potrzeb i wymagań klientów, a następnie ich przełożenia na parametry produktu lub usługi. Podejście to, znane także pod nazwą rozwinięcie funkcji jakości, jest jednym z najważniejszych w zarządzaniu jakością...

Advanced Project Management. Edycja polska - książka
Advanced Project Management. Edycja polska - książka
Harold Kerzner, Ph. D.
Onepress

Na współczesnym rynku firmy konkurują ze sobą na polu jakości, cen i czasu realizacji zadań. Rozwój i przetrwanie przedsiębiorstwa są warunkowane efektywnością jego działania. Tradycyjna, hierarchiczna struktura zarządzania nie zawsze zdaje egzamin w realiach nowej gospodarki. Należy zastępować ją taką organizacją, w której zadania firmy realizowane są w formie projektów, w których biorą udział wszyscy pracownicy firmy...

Zarządzanie projektami. Ludzie - procedury - wyniki - ebook/pdf
Zarządzanie projektami. Ludzie - procedury - wyniki - ebook/pdf
Jerzy Kisielnicki
Wolters Kluwer

Książka stanowi kompendium wiedzy na temat złożonych problemów związanych z zarządzaniem projektami. Jest zarówno podręcznikiem akademickim, jak i poradnikiem dla praktyków poruszających się w tym obszarze.

Główne obszary tematyczne to:

  • projekt i jego charakterystyka, ocena jego skuteczności i efektywności oraz jego otoczenie,
  • zarządzanie projektem - cykl projektowy, organizacja procesu...



Zarządzanie przedsiębiorstwem przyszłości - ebook/pdf
Zarządzanie przedsiębiorstwem przyszłości - ebook/pdf
Kazimierz Perechuda
Placet

Zarządzanie nie jest pojęciem łatwo definiowalnym. Wszyscy ,,czują' na czym ono polega, ale mało kto wie jak to robić. Dodatkowo wraz ze zmianami otoczenia zmieniają się i warunki zarządzania. Firmy przybierają inny kształt organizacyjny, co wymusza stosowanie odmiennych narzędzi zarządzania. Właśnie te nowoczesne formy organizacyjne i narzędzia zarządzania są omówione w niniejszej książce...

Kontrakty wojskowe - wymagania NATO zawarte w AQAP  - ebook/pdf
Kontrakty wojskowe - wymagania NATO zawarte w AQAP - ebook/pdf
Mirosław Lewandowski
Wiedza i Praktyka

AQAP (Allied Quality Assurance Publication) to wymagania standaryzacyjne NATO, których spełnienie jest niezbędne przy wytwarzaniu i dostarczaniu towarów dla wojska. Z lektury niniejszego poradnika dowiesz się m.in. jak modyfikować system zarządzania jakością Twojej firmy pod tym kątem, jakie obowiązki niesie z sobą AQAP i czym jest zarządzanie konfiguracją (CM).

Jak od 1 stycznia 2015 r. tworzyć procedury radiologiczne. Wymagania systemu zarządzania jakością - ebook/pdf
Jak od 1 stycznia 2015 r. tworzyć procedury radiologiczne. Wymagania systemu zarządzania jakością - ebook/pdf
Arkadiusz Trela
Wiedza i Praktyka

Podmioty lecznicze stosujące promieniowanie jonizujące w celach medycznych mają obowiązek utworzenia – na podstawie wzorcowych procedur radiologicznych – procedur postępowania wymaganych przez system zarządzania jakością. Najnowsze wzorcowe procedury obowiązują od 1 stycznia 2015 r. Wskazówki ekspertów zaprezentowane w e-booku pomogą wywiązać się z nowego obowiązku dotyczącego zwiększenia ochrony radiologicznej...

Zarządzanie wiedzą, a innowacje w przedsiębiorstwach - ebook/epub
Zarządzanie wiedzą, a innowacje w przedsiębiorstwach - ebook/epub
Marlena Plebańska
elitera

 

We współczesnym świecie to właśnie wiedza zastosowana w odpowiednim kontekście w odpowiednim czasie decyduje o sukcesie organizacji. Tworzenie innowacji, opracowywanie ofert dostosowanych do potrzeb klientów, technologie pozwalające na uzyskanie lepszej jakości pracy, innowacje w obszarze kultury organizacyjnej to tylko niektóre z konsekwencji wdrożenia systemu oraz narzędzi zarządzania wiedzą...