Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00038 003663 18672225 na godz. na dobę w sumie

Zarządzanie produktem. Od badań i rozwoju do budżetowania reklamy - książka

Zarządzanie produktem. Od badań i rozwoju do budżetowania reklamy - książka
Zarządzanie produktem. Od badań i rozwoju do budżetowania reklamy - książka
Linda Gorchels
Onepress
Nieoceniona skarbnica wiedzy dla każdego menedżera produktu! Proces planowania marketingu produktu Zarządzanie wartością klienta Segmentacja rynku, właściwa strategia i przewaga konkurencyjna Menedżer produktu to osoba odpowiedzialna za planowanie, prognozowanie i marketing dotyczące określonego produktu (linii produktów) lub usługi. Jego zadaniem jest z jednej strony zaproponowanie klientowi satysfakcjonującej oferty, a z drugiej zapewnienie firmie jak największych zysków ze sprzedaży produktu. Jest swoistym łącznikiem między wszystkimi osobami bezpośrednio lub pośrednio związanymi ze sprzedażą i promocją danego produktu. Do zadań menedżera produktu należy również gromadzenie informacji niezbędnych do porównywania firmy z jej konkurencją, przygotowywanie planów marketingowych, a także podejmowanie decyzji o wprowadzeniu modyfikacji produktu lub usunięciu go z rynku. Podręcznik menedżera produktu jest cennym przewodnikiem po świecie zarządzania produktem, dostosowanym do współczesnych realiów i wzbogaconym o prognozy oparte na najnowszych trendach. Kierujemy go nie tylko do menedżerów produktu, ale również do kierowników wyższego szczebla odpowiedzialnych za sprzedaż, marketing oraz rozwój marki. Książka stanowi kompendium wiedzy na temat zarządzania produktem i uwzględnia wszystkie zagadnienia związane z tym złożonym procesem. Łączy ogólną wiedzę teoretyczną z praktycznymi przykładami, dzięki czemu każdy jest w stanie odnieść zaprezentowane w niej informacje do swojej konkretnej sytuacji -- bez względu na to, w jakiej branży pracuje. Autorka wyjaśnia między innymi kwestie dotyczące: wprowadzenia zarządzania produktem w firmie, funkcji i zadań menedżera produktu, analizy rynku i konkurencyjności firmy, oceny portfela produktów, rozwoju nowego produktu i wprowadzenia go na rynek. 'Lektura obowiązkowa zarówno dla przedstawicieli międzynarodowych firm wytwarzających szeroką gamę produktów, jak i przedsiębiorców rozpoczynających działalność. Cenny przewodnik, który poprowadzi ich przez meandry biznesu przyszłości.' Joseph W. Castillo Dyrektor ds. Rozwoju (Region obu Ameryk) Motorola Information Systems Group (ISG)
Wszystkie kategorie Tylko poradniki Tylko pozostałe kategorie
Książki podobne do wybranej publikacji
Zarządzanie marką - ebook/pdf
Zarządzanie marką - ebook/pdf
Ryszard Kłeczek, Adam Sagan, Jacek Kall
Wolters Kluwer
Wiele firm może szybko skopiować niemal każdą innowację pojawiającą sią na rynku, O ile jednak łatwo jest naśladować cechy produktu, o tyle trudno imitować siłę marki, dlatego może się ona przyczynić do utrzymania trwałej przewagi konkurencyjnej. Poza tym cechy produktów zmieniają się, na przykład za sprawą rozwoju technologicznego, a siła marki może być utrzymywana przez dłuższy czas...



Przewodnik po metodzie QFD - ebook/epub
Przewodnik po metodzie QFD - ebook/epub
Marek Ćwiklicki
Poltext

QFD definiuje się jako metodę planowania i rozwoju produktu lub usługi, umożliwiającą dokonanie precyzyjnej specyfikacji potrzeb i wymagań klientów, a następnie ich przełożenia na parametry produktu lub usługi. Podejście to, znane także pod nazwą rozwinięcie funkcji jakości, jest jednym z najważniejszych w zarządzaniu jakością, a także w procesach innowacyjnych ukierunkowanych na klienta...


Przewodnik po metodzie QFD - ebook/epub
Przewodnik po metodzie QFD - ebook/epub
Marek Ćwiklicki
MT Biznes

Kompendium na temat QFD (Quality Function Deployment)


QFD definiuje się jako metodę planowania i rozwoju produktu lub usługi, umożliwiającą dokonanie precyzyjnej specyfikacji potrzeb i wymagań klientów, a następnie ich przełożenia na parametry produktu lub usługi. Podejście to, znane także pod nazwą rozwinięcie funkcji jakości, jest jednym z najważniejszych w zarządzaniu jakością...

Model racjonalizacji dostępu do produktu leczniczego. Zagadnienia publicznoprawne - ebook/pdf
Model racjonalizacji dostępu do produktu leczniczego. Zagadnienia publicznoprawne - ebook/pdf
Rafał Stankiewicz
C. H. Beck

Monografia jest naukową analizą problematyki dostępu produktu leczniczego do obrotu, zwłaszcza w aspekcie rozwoju innowacyjności oraz spojrzenia na dostęp produktu leczniczego poprzez pryzmat prawa ochrony konkurencji.

Niniejsza praca została zainspirowana brakiem na polskim rynku odrębnej monografii odnoszącej się do problematyki kształtowania zakresu dostępu do produktu leczniczego. Zagadnieniem całkowicie pomijanym w polskiej literaturze...

Skaner Marki. Jak pozyskać i utrzymać klientów? - audiobook
Skaner Marki. Jak pozyskać i utrzymać klientów? - audiobook
Grzegorz Celeban
The Black Horse

Skaner Marki. Jak pozyskiwać i utrzymywać kluczowych klientów? Czyli:

- Pozwól klientom ulepszać Twój produkt!

- Zapobiegaj obiekcjom przed zakupem!
- Gwarantuj fantastyczne doświadczenie!
- Poznaj 2 KLUCZOWE czynniki motywujące do zakupu!

Oraz dowiedz się:

Jakie JEDNO JEDYNE pytanie siedzi w głowie Twojego klienta?

Jak z niezadowolonego klienta zrobić FANA?

A dodatkowo:

Przeprowadź RENTGEN PRODUKTU...











Produkt turystyczny a ekonomia doświadczeń - ebook/pdf
Produkt turystyczny a ekonomia doświadczeń - ebook/pdf
Barbara Marciszewska
C. H. Beck

Wpływ doświadczeń i emocji na kształt produktu turystycznego

Książka prezentuje zagadnienia dotyczące turystyki w nowym ujęciu nauk ekonomicznych, akcentującym znaczenie doświadczeń i emocji – a więc czynników o charakterze szczególnie niematerialnym i subiektywnym – w procesie kształtowania popytu i podaży produktów turystycznych. Autorka analizuje emocje i doświadczenia turystów jako istotne komponenty produktów turystycznych...

Inżynieria wymagań w praktyce - ebook/epub
Inżynieria wymagań w praktyce - ebook/epub
Bartosz Chrabski, Karolina Zmitrowicz
Wydawnictwo Naukowe PWN
W ostatnich latach rośnie zainteresowanie dziedziną inżynierii wymagań i zagadnień z nią bezpośrednio związanych, takich jak modelowanie biznesowe czy zarządzanie projektem. Istniejące książki i publikacje z reguły koncentrują się na wybranych aspektach czy narzędziach inżynierii wymagań, brak jest natomiast publikacji opisujących całościowo proces inżynierii wymagań, jego kontekst w wytwarzaniu produktu...
Zarządzanie projektami informatycznymi. Eseje - książka
Zarządzanie projektami informatycznymi. Eseje - książka
Joe Marasco
Helion

Zarządzanie projektami informatycznymi różni się od zarządzania projektami innych typów. Jest to związane przede wszystkim ze specyfiką branży i produktu. Projekty IT oddawane nieterminowo, nie spełniające założeń funkcjonalnych i wielokrotnie przekraczające założone budżety przeszły już do legendy. Co jest przyczyną takich sytuacji? I co trzeba zrobić, by ich uniknąć?

Odpowiedzi na te pytania znajdziesz w książce 'Zarządzanie...

3 praktyczne techniki sprzedażowe, które możesz zastosować, aby zwiększyć sprzedaż w firmie - audiobook
3 praktyczne techniki sprzedażowe, które możesz zastosować, aby zwiększyć sprzedaż w firmie - audiobook
Piotr Michalak
The Black Horse

Jeśli lubisz gotowe rozwiązania sprzedażowe do wdrożenia na zasadzie kopiuj-wklej, ten kurs jest dedykowany właśnie Tobie! Swoją drogą, jakby to było, gdybyś potrafił zmienić postrzeganie Twojego produktu/usługi w oczach klientów w taki sposób, że oferowany produkt/usługa miałby dla nich o wiele większą wartość niż produkty konkurentów? Czy klienci kupowaliby wtedy od Ciebie chętniej i częściej...














Innowacja. Droga do wzrostu zysków - książka
Innowacja. Droga do wzrostu zysków - książka
Tom Gorman
Onepress
Tym, czego Ci trzeba, jest:
  • siła, popychająca Cię do wprowadzania niezwykłych rozwiązań
  • energia, pobudzająca Cię do pokonywania konkurencji na rynku
  • inspiracja, pozwalająca Ci kreatywnie rozwiązać każdy problem

Lokomotywa gospodarki

Czym jest innowacja? To modyfikacja produktu, usługi lub procesu, oparta na świeżym pomyśle. To także dostrzeganie wyjątkowych okazji, jakie stoją przed Twoją firmą...

Jak kształtować regionalne produkty turystyczne? Teoria i praktyka - ebook/pdf
Jak kształtować regionalne produkty turystyczne? Teoria i praktyka - ebook/pdf
Małgorzata Zdon-Korzeniowska
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego

W niniejszym opracowaniu autorka przedstawiła metodykę kształtowania regionalnych produktów turystycznych oraz działań podejmowanych przez podmioty odpowiedzialne za ich współtworzenie. Szczegółowo omówiła wymogi Unii Europejskiej stawiane polskim regionom w zakresie budowy i rozwoju produktów turystycznych, a także podstawy i uwarunkowania rozwoju tych produktów w Polsce. Szczególną uwagę poświęciła kwestii prawidłowego definiowania...



Marketing regionalnych i ekologicznych produktów żywnościowych. Perspektywa sprzedawcy i konsumenta - ebook/pdf
Marketing regionalnych i ekologicznych produktów żywnościowych. Perspektywa sprzedawcy i konsumenta - ebook/pdf
Paweł Bryła
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Książka dotyczy marketingu produktów żywnościowych, w tym wzrostu znaczenia obszaru pochodzenia, tradycyjnych metod wytwarzania i ekologicznego charakteru produktu, czyli wyróżników oferty. W procesie budowania przekonania konsumentów o atrakcyjności oferty istotną rolę odgrywają instrumenty gwarantowania wysokiej jakości produktu, w szczególności oznaczenia jakości i systemy certyfikacji...

Jakość w Agile - ebook/epub
Jakość w Agile - ebook/epub
Karolina Zmitrowicz, Rafał Stańczak
Wydawnictwo Naukowe PWN
Książka Jakość w Agile została w całości poświęcona szeroko rozumianej tematyce zarządzania jakością w zwinnych projektach IT od organizacji procesów jakościowych, przez różne podejścia, aż po konkretne narzędzia i techniki wspierające zarządzanie jakością. Na początku autorzy skupiają uwagę na kulturze organizacyjnej, jako niezbędnej podstawie do zbudowania ekosystemu zarządzania jakością w całej organizacji...
Turystyka żeglarska - ebook/pdf
Turystyka żeglarska - ebook/pdf
Aleksandra Łapko
SELF-PUBLISHER
Książka ma charakter oryginalny i wnosi nowe podejście do problematyki kształtowania rynku turystycznego, ze szczególnym uwzględnieniem rynku turystyki żeglarskiej, w tym kreowania i oferowania produktu turystycznego w tym obszarze. Podjęte przez Autorkę rozważania dotyczą zarówno strony podażowej, jak i popytowej rynku turystyki żeglarskiej, co należy uznać za ważne i zasadne, szczególnie przy relatywnie słabym naświetleniu tego...











Jak zapewnić dobrą sprzedaż wprowadzanemu na rynek produktowi? - audiobook
Jak zapewnić dobrą sprzedaż wprowadzanemu na rynek produktowi? - audiobook
Piotr Michalak
The Black Horse

Od czego zależy sukces wprowadzanego na rynek produktu?

Czy wysoka jakość produktu gwarantuje wysoką sprzedaż? Niestety nie. Czasy, kiedy wystarczyło zaoferować ludziom produkt dobrej jakości, a oni rzucali się na niego, wykupując wszystko co do sztuki, dawno minęły. Klientów już rzadko zachwycają produkty „wysokiej jakości”, ponieważ w obecnych czasach mają oni naprawdę duży ich wybór...
















Rejestracja produktów leczniczych - ebook/pdf
Rejestracja produktów leczniczych - ebook/pdf
Tomasz Ogłódek, Marzena Czarnecka, Marta Boroń
C. H. Beck

Niniejsza publikacja przedstawia analizę instytucji rejestracji produktów leczniczych. Autorka prezentuje poszczególne etapy w tworzeniu jednolitego rynku z wolnym przepływem produktów leczniczych, omawia źródła prawa w kontekście procedur rejestracji produktu leczniczego, a także porusza tematykę badań klinicznych i wyników oraz poszczególnych procedur rejestracji.

Zarządzanie projektami ze Scrum. Twórz produkty, które pokochają klienci - książka
Zarządzanie projektami ze Scrum. Twórz produkty, które pokochają klienci - książka
Roman Pichler
Helion

Twoja przepustka do nowoczesnego zarządzania projektami!

Współczesne projekty wymagają niezwykłej elastyczności i błyskawicznego dostosowywania się do panujących warunków. Czasy ogromnych projektów, gdy klient przez wiele miesięcy czekał na produkt, odchodzą w niepamięć. W zwinnych metodologiach zarządzania kluczowe jest regularne dostarczanie kolejnych wersji produktu w krótkich odstępach czasu...

Marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym - ebook/pdf
Marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym - ebook/pdf
Małgorzata Michalik, Bogna Pilarczyk, Henryk Mruk
Wolters Kluwer
Książka stanowi całościowe opracowanie zagadnień z zakresu marketingowego zarządzania na rynku farmaceutycznym. Autorzy kompleksowo omówili w niej cechy rynku farmaceutycznego, czynniki kształtujące jego otoczenie, a także stosowane na nim instrumenty i strategie marketingowe, szczególną uwagę zwracając na takie tematy jak:
  • zasady i etapy tworzenia strategii marketingowych oraz charakterystyka różnych strategii marketingowych...
Sprint projektowy. Tworzenie produktów cyfrowych - ebook/pdf
Sprint projektowy. Tworzenie produktów cyfrowych - ebook/pdf
Richard Banfield, C. Todd Lombardo, Trace Wax
Helion
Innowacyjność pomaga budować pozycję rynkową firmy. Słowo to nie oznacza jedynie oferowania nowych produktów i usług, ale dotyczy również organizacji działania. Niestety, realizacja zasady ciągłego doskonalenia się najczęściej napotyka opory. Ludzie nie lubią zmian sposobu myślenia i niechętnie akceptują konieczność innego podejścia. Tymczasem dla wielu podmiotów, szczególnie tych z nowoczesnych branż...






Tester oprogramowania. Przygotowanie do egzaminu z testowania oprogramowania - ebook/epub
Tester oprogramowania. Przygotowanie do egzaminu z testowania oprogramowania - ebook/epub
Karolina Zmitrowicz
Wydawnictwo Naukowe PWN
W książce omówiono wszystkie tematy wymienione w planie nauczania ISTQB® Certyfikowany Tester dla poziomu podstawowego z roku 2011. Aby ułatwić naukę i zrozumienie podejmowanych tematów, zagadnienia teoretyczne zobrazowano odpowiednio dobranymi przykładami. Każdy rozdział kończy się pytaniami kontrolnymi, będącymi zarazem celami nauczania określonymi przez ISTQB® dla poszczególnych tematów...
Badania marketingowe w małej firmie - książka
Badania marketingowe w małej firmie - książka
Don Doman, Dell Dennison, Margaret Doman
Onepress

Poznaj skuteczne techniki planowania rozwoju firmy

  • Wybierz odpowiednią porę na badania marketingowe
  • Zaplanuj przebieg badań
  • Przeanalizuj wyniki i zaplanuj dalsze działania

Badania marketingowe są kluczowym elementem działania firmy, która chce znać oczekiwania klientów oraz bieżącą sytuację na rynku. Dostarczają informacji niezbędnych do wprowadzenia na rynek nowego produktu...

Wprowadzenie do zarządzania operacjami i łańcuchem dostaw - książka
Wprowadzenie do zarządzania operacjami i łańcuchem dostaw - książka
Cecil Bozarth, Robert B. Handfield
Onepress

Kompletny podręcznik logistyki i zarządzania dostawami

  • Dla specjalistów i menedżerów poszukujących oszczędności w działach zaopatrzenia i produkcji
  • Dla studentów, którzy zamierzają robić karierę w działach logistyki i zaopatrzenia
  • Dla trenerów i wykładowców akademickich poszukujących praktycznych materiałów szkoleniowych i wszechstronnych studiów przypadku

Optymalna moc produkcyjna...

MLM. Profesjonalny marketing sieciowy - sposób na sukces w biznesie - książka
MLM. Profesjonalny marketing sieciowy - sposób na sukces w biznesie - książka
Paweł Lenar
Onepress
  • Idea marketingu sieciowego
  • Dochód pasywny
  • Narzędzia lidera sieci
  • Profesjonalny system szkoleń
  • Perspektywy rozwoju MLM w Polsce

Zacznij zarabiać pasywnie!

Marketing sieciowy, zwany inaczej wielopoziomowym albo MLM (skrót od angielskiego Multi Level Marketing), łączy w sobie dwa ważne terminy: 'marketing', czyli przekazywanie produktu lub usługi od usługodawcy lub producenta do odbiorcy...





Kreacja w reklamie - ebook/pdf
Kreacja w reklamie - ebook/pdf
Monika Hajdas, Ryszard Kłeczek, Magdalena Sobocińska
Wolters Kluwer

Książka podejmuje temat kreacji w reklamie, której celem jest komunikowanie pozycji marki produktu. Analiza pozycji marki produktu i decyzje dotyczące pozycjonowania marki to najważniejsze strategiczne decyzje w marketingu. Efektywność kreacji jest sprawdzana wielokrotnie i na różne sposoby, zarówno przed ukazaniem się reklamy w mediach, jak i po jej wyemitowaniu. Do najważniejszych elementów tego procesu należą ocena efektywności...







Odpowiedzialność karna za przestępstwo kopiowania zewnętrznej postaci produktu - ebook/pdf
Odpowiedzialność karna za przestępstwo kopiowania zewnętrznej postaci produktu - ebook/pdf
Dagmara Milewicz-Bednarska
C. H. Beck

Zagadnieniu kopiowania zewnętrznej postaci produktu dotychczas w polskiej nauce prawa karnego nie poświęcono zbyt wiele uwagi. Niniejsza monografia jest pierwszym opracowaniem w literaturze prawniczej, które w tak szerokim zakresie porusza kwestie związane z tym tematem.

Praca prezentuje badania aktowe przeprowadzone przez Autorkę we wszystkich jednostkach organizacyjnych prokuratury i w sądach w Polsce na przestrzeni sześciu lat...

Promocja sprzedaży - książka
Promocja sprzedaży - książka
Julian Cummins, Roddy Mullin
Onepress

Promocja sprzedaży to jeden z najskuteczniejszych sposobów zdobycia przewagi rynkowej. Szacuje się, że około 60% konsumentów regularnie korzysta z jakiejś formy promocji sprzedaży. Przygotowanie skutecznej kampanii promocyjnej nie jest prostym zadaniem -- należy wziąć pod uwagę specyfikę produktu, grupy docelowej, a nawet pory roku. Aby produkt został zauważony na tle innych produktów...


Zdobyć rynek. Jak sprzedać prawie wszystko online, stworzyć upragniony biznes i żyć marzeniami - ebook/pdf
Zdobyć rynek. Jak sprzedać prawie wszystko online, stworzyć upragniony biznes i żyć marzeniami - ebook/pdf
Jeff Walker
Onepress
  • Skróć drogę do zysków — inteligentnie wprowadź swój produkt na rynek!
  • Od zasiłku do pełnego konta, czyli jak działa formuła wprowadzania produktu na rynek
  • Seria listów sprzedażowych, czyli jak bić rekordy sprzedaży, nie będąc nachalnym
  • Pokaż mi pieniądze, czyli czas wprowadzić produkt na rynek
Wprowadzanie nowego — nawet najlepszego — produktu na rynek zawsze wiąże się z niepewnością i dużym ryzykiem...



Skuteczne pozyskiwanie klientów przez telefon - książka
Skuteczne pozyskiwanie klientów przez telefon - książka
Stephan Schiffman
Onepress

Profesjonalne techniki telesprzedaży i telemarketingu

  • Sposoby wyszukiwania potencjalnych klientów
  • Scenariusze rozmów oraz reagowanie na sytuacje typowe i nieprzewidziane
  • Skuteczny proces sprzedaży przez telefon

Podstawowym zadaniem telemarketera i jednym z elementów pracy przedstawiciela handlowego jest rozmowa telefoniczna z potencjalnym klientem, mająca na celu przedstawienie mu oferowanego produktu i umówienie się na spotkanie...

Metoda Lean Analytics. Zbuduj sukces startupu w oparciu o analizę danych - książka
Metoda Lean Analytics. Zbuduj sukces startupu w oparciu o analizę danych - książka
Alistair Croll, Benjamin Yoskovitz
Helion
Lektura obowiązkowa dla wszystkich zainteresowanych wykorzystaniem analityki w pracach nad nowym produktem i odnoszeniem sukcesów biznesowych bez konieczności wiecznego zgadywania.
Peter Yared,
dyrektor ds. IT, CBS Interactive

To nie jest kolejna książka o liczbach, a rzecz o praktycznych wskaźnikach. Alistair i Ben nauczą Cię, jak przebić się przez mgłę danych i skupić się na właściwych...



Strategie i praktyki sprawnego działania Lean Six Sigma i inne - ebook/epub
Strategie i praktyki sprawnego działania Lean Six Sigma i inne - ebook/epub
Adam Hamrol
Wydawnictwo Naukowe PWN
Książka prezentuje metody zarządzania jakością produkcji od praktycznej, biznesowej strony. Jej celem jest wskazanie właściwych narzędzi, które umożliwiają stworzenie dobrego produktu w najbardziej efektywny sposób. Aby ten cel osiągnąć, należy poznać metody, techniki, procesy i dobre praktyki oraz umiejętnie zastosować je we własnej działalności. Publikacja łączy bogatą wiedzę teoretyczną...
Strategie i praktyki sprawnego działania - ebook/epub
Strategie i praktyki sprawnego działania - ebook/epub
Adam Hamrol
Wydawnictwo Naukowe PWN
Publikacja łączy bogatą wiedzę teoretyczną, praktykę biznesową i nowoczesne trendy w zarządzaniu produkcją.

Książka prezentuje metody zarządzania jakością produkcji od praktycznej, biznesowej strony. Jej celem jest wskazanie właściwych narzędzi, które umożliwiają stworzenie dobrego produktu w najbardziej efektywny sposób. Żeby ten cel osiągnąć należy poznać metody...

Marszałkowie Stalina - ebook/epub
Marszałkowie Stalina - ebook/epub
Jurij Wiktorowicz Rubcow
Rea-SJ

Książka ciekawa nie tylko ze względu na postacie dwudziestu marszałków ZSRR, ale także rolę jaką odegrali w okresie stalinowskiej dyktatury.

Zarządzanie projektami - książka
Zarządzanie projektami - książka
Nancy Mingus
Onepress
  • Poznaj sposoby rozwijania użytecznego harmonogramu projektu i systemów monitorowania
  • Naucz się wykonywania wykresów, dokumentów i standardów zarządzania projektem
  • Dowiedz się, dlaczego tak istotna jest ocena powodzenia projektu i naucz się jak ją efektywnie mierzyć

Stanąłeś kiedyś przed zadaniem wprowadzenia nowego produktu na rynek?
Chcesz rozwinąć wartościowe umiejętności kierownicze...