Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00619 007418 19998240 na godz. na dobę w sumie

Zostań królową PR - książka

Zostań królową PR - książka
Zostań królową PR - książka
Kinga Fromlewicz-35%
Onepress
Public relations w małym, kobiecym biznesie Mam nadzieję, że jesteś gotowa na podróż, na końcu której otrzymasz tytuł królowej PR.Pewnie zastanawiasz się, jak to możliwe, skoro na razie nie wiesz za wiele o tym całym 'public relations', a pierwsze słowo, jakie przychodzi Ci na myśl, kiedy słyszysz skrót PR, to 'reklama', która jak wiadomo - kosztuje... Tyle że public relations ani nie wymaga dużych pieniędzy, ani tym bardziej nie stanowi domeny wielkich korporacji. PR jest dla każdego, bo każdy, kto ma dowolnej wielkości biznes, może opanować zasady public relations i koniecznie powinien zacząć z niego korzystać, prowadząc systematyczne, przemyślane działania. Na czas czytania tej książki wyłącz w głowie wszystkie guziki odpowiedzialne za wątpliwości i sprawdź, o co chodzi i jak public relations może Ci pomóc w codziennej pracy. Nie, nie obiecamy, że gdy przyswoisz sobie podane w tej publikacji recepty, od razu zaistniejesz w największym ogólnopolskim dzienniku i kilku telewizjach. Nie o to tu chodzi. Cała rzecz polega na tym, byś dotarła do lokalnych dziennikarzy i efektywnie podtrzymywała z nimi relacje. Po co? Po to, by o Twojej firmie mówiło się i pisało i żeby Twoi klienci sprawdzający np. lokalny portal czy popularną stronę dla kobiet znaleźli tam Ciebie. Na pierwszym miejscu. Jako prawdziwą królową PR-u.
Wszystkie kategorie Tylko poradniki Tylko pozostałe kategorie
Książki podobne do wybranej publikacji
Dziennikarz i doradca public relations. Aspekty etyczne i prawne zawodu - ebook/pdf
Dziennikarz i doradca public relations. Aspekty etyczne i prawne zawodu - ebook/pdf
Mira Poręba-35%
Difin

Publikacja zawiera charakterystykę zawodu dziennikarza oraz doradcy public relations w kontekście ustalenia granicy między prawem powszechnie a prawem wewnętrznie obowiązującym. Odnosi się do możliwości uznania dziennikarzy i doradców public relations za zawody wolne oraz zawody zaufania publicznego, porusza również temat zawodów regulowanych. Sporo miejsca poświęca samoregulacji zawodowej...




Kreowanie informacji. Media relations - ebook/epub
Kreowanie informacji. Media relations - ebook/epub
Wojciech Jabłoński-35%
Wydawnictwo Naukowe PWN
Książka dla profesjonalistów, a jednocześnie podręcznik akademicki dla studentów wyższych lat studiów do przedmiotów związanych z public relations. Autor rozszyfrowuje w niej takie terminy, jak: pseudowydarzenie, 'czwarta władza', media relations, press relations, przekaz medialny, dziennikarze-eksperci itp. Kompleksowo omawia zagadnienia związane z tworzeniem i utrzymywaniem prawidłowych relacji z szeroko pojętymi mediami...
Marketing i public relations w małej firmie - książka
Marketing i public relations w małej firmie - książka
Moi Ali-35%
Onepress

Zmień podejście do zarządzania swoją firmą

  • Opracuj strategię marketingową
  • Wykorzystaj różne media do reklamy
  • Zadbaj o swoich klientów

W większości małych firm typowe działania marketingowe i public relations nie są stosowane. Wynika to najczęściej z braku odpowiedniej wiedzy i odpowiednich osób, a czasem również z braku środków finansowych. Tymczasem dobrze przeprowadzona kampania marketingowa i odpowiednio zbudowany wizerunek...

Sprytny biznes. Załóż i rozwijaj małą firmę w Polsce. Wydanie II rozszerzone - ebook/pdf
Sprytny biznes. Załóż i rozwijaj małą firmę w Polsce. Wydanie II rozszerzone - ebook/pdf
Marcin Pietraszek-35%
Onepress

Początkujący przedsiębiorco!

Skoro sięgasz po tę książkę, pewnie prowadzisz już firmę bądź intensywnie zastanawiasz się nad tym, JAK ZACZĄĆ. Przedsiębiorczość jest dziś w cenie, a uruchomienie własnego biznesu może dać Ci wiele więcej niż praca na etacie. To prawda, że zbudowanie własnej firmy od podstaw wymaga dużego wysiłku i zaangażowania, ale w zamian masz szansę zdobyć ciekawe doświadczenia i duże pieniądze...


Public Relations i marketing w sektorze publicznym - ebook/pdf
Public Relations i marketing w sektorze publicznym - ebook/pdf
Michał Kaczmarczyk-35%
Wyższa Szkoła Humanitas
Niniejsza książka jest próbą refleksji nad problematyką marketingu i public relations organizacji zaliczanych do szeroko rozumianego sektora publicznego. Przynosi Czytelnikowi studia i szkice, których autorzy opisują wyzwania i możliwości, jakie wiążą się ze stosowaniem nowoczesnych narzędzi komunikacji w działalności uczelni, instytucji kultury, mediów czy placówek służby zdrowia...
Public relations od podstaw - książka
Public relations od podstaw - książka
Philip Henslowe-35%
Onepress

Public relations jest jednym z filarów działania nowoczesnej organizacji. W połączeniu z komunikacją odgrywa coraz większą rolę we współczesnym świecie. Z racji powiązań z handlem, marketingiem, reklamą, badaniami rynku i wieloma innymi dziedzinami właściwe zaplanowanie działań public relations wymaga od osób przygotowujących takie działania przekrojowej wiedzy związanej z tymi dziedzinami...


Marketing polityczny a public relations - ebook/pdf
Marketing polityczny a public relations - ebook/pdf
Wojciech Jabłoński-35%
Aspra

Tom 25. serii 'Media początku XXI wieku' wydawanej we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.

'Pomysł na przygotowanie publikacji o związkach między marketingiem politycznym a public relations uważam za znakomity. Opracowanie zbiorowe składające się z artykułów przygotowanych przez ośmiu autorów jest przykładem jednej z niewielu prac z ostatnich lat w Polsce...



Marketing polityczny a public relations - ebook/pdf
Marketing polityczny a public relations - ebook/pdf
Wojciech Jabłoński-35%
Aspra

Tom 25. serii 'Media początku XXI wieku' wydawanej we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.

'Pomysł na przygotowanie publikacji o związkach między marketingiem politycznym a public relations uważam za znakomity. Opracowanie zbiorowe składające się z artykułów przygotowanych przez ośmiu autorów jest przykładem jednej z niewielu prac z ostatnich lat w Polsce...



Manipulacja informacją. Public relations w organizacjach szczególnego ryzyka - ebook/pdf
Manipulacja informacją. Public relations w organizacjach szczególnego ryzyka - ebook/pdf
Weronika Madryas-Kowalska-35%
Astrum Media

We współczesnych przedsiębiorstwach ukierunkowanych na rozwój, przewagę i wysoką rentowność, istnieje silne poparcie dla wszelkich innowacji, mogących polepszyć rezultaty realizowanych w firmie przedsięwzięć. Ważnym narzędziem budowania przewagi konkurencyjnej jest działalność public relations (PR). Profesjonalny PR przyczynia się bowiem do sukcesów firm, poprzez tworzenie wiarygodnego wizerunku i zyskiwanie zaufania...

Autopromocja. Pokaż, na co Cię stać - szefowi, podwładnym i klientom - książka
Autopromocja. Pokaż, na co Cię stać - szefowi, podwładnym i klientom - książka
Jessica Kleiman, Meryl Weinsaft Cooper-35%
Onepress

Wewnętrzny dział public relations:

  • Zadbaj o swoją reputację.
  • Stań się niezastąpiony.
  • Wypromuj siebie.
Żadna orkiestra dęta nie zagra na Twoją nutę, więc tylko od Ciebie zależy, czy narobisz wrzawy w miejscu pracy. Jessica i Meryl przedstawiają konkretne sposoby na to, jak się zareklamować, jak wykorzystać swój czar i jak zalśnić niczym najjaśniejsza gwiazda.
Tory Johnson,
dyrektor generalna Women for Hire oraz współautorka programu...





Etyka w zawodzie specjalistów public relations  - ebook/pdf
Etyka w zawodzie specjalistów public relations - ebook/pdf
Ewa Hope-35%
Difin

Jeszcze do niedawna naturalnym było używanie określenia 'etosu zawodowego' - i nie był to ani slogan reklamowy, ani komunał. Etos zawodowy odnosił się do szczególnie rozumianej rzetelności zawodowej - rzetelności, która była nie tylko wysokiej jakości pracą, umiejętnością, szeroką wiedzą, lecz wyrażała się również w poszanowaniu i pielęgnowaniu pewnego, charakterystycznego dla danego zawodu systemu wartości...

Samorządowe public relations - ebook/pdf
Samorządowe public relations - ebook/pdf
Jarosław Flis-35%
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego

Samorządowe public relations to podręcznik dla osób zajmujących się na co dzień komunikacją społeczną – rzeczników prasowych, radnych, wójtów, burmistrzów, starostów oraz tych wszystkich, którzy chcieliby nimi zostać.

Książkę tę kupię w prezencie pracownikom wszystkich agend miejskich zajmujących się sprawami PR. Także wszystkim dyrektorom wydziałów, departamentów i innych instytucji miejskich...










Public relations. Wizerunek. Reputacja. Tożsamość - ebook/epub
Public relations. Wizerunek. Reputacja. Tożsamość - ebook/epub
Wojciech Budzyński-35%
Poltext

PR nie ma ostatnio dobrej prasy. Kojarzony jest bowiem z manipulowaniem informacją, czasem wręcz z kłamstwem,
a często z tzw. czarnym PR-em. Zarazem firmy, rządy i wszelkie inne organizacje muszą posiąść umiejętność skutecznego komunikowania się z klientami oraz obywatelami. I o tym właśnie jest książka.
Celem autora jest przekazanie wiedzy, w tym wyników najnowszych badań...






Public relations w jednostce samorządu terytorialnego - ebook/pdf
Public relations w jednostce samorządu terytorialnego - ebook/pdf
Anna Adamus-Matuszyńska, Agata Austen-35%
C. H. Beck

Obecnie instytucje publiczne, zwłaszcza jednostki samorządu terytorialnego, chcąc nawiązać prawidłowe relacje z interesariuszami opinii publicznej, kształtować warunki partycypacji społecznej i realizować idee społeczeństwa obywatelskiego, muszą prowadzić działalność public relations. Autorzy książki – na podstawie własnych badań – przedstawiają diagnozę działalności PR w samorządach terytorialnych...

PRo-MOC-ja. Reklama i public relations w małej firmie - książka
PRo-MOC-ja. Reklama i public relations w małej firmie - książka
Marcin Pietraszek-35%
Onepress

Wypromuj się albo zgiń!

Na początku napiszmy to bardzo wyraźnie, dużymi literami: MAŁA FIRMA MUSI SIĘ PROMOWAĆ! - jeśli kiedyś chce być dużą firmą, jeśli ma pomnażać zyski, jeśli w ogóle zamierza przetrwać na rynku. Wyjątek jest jeden: gdy firma ma tylko jednego, pewnego odbiorcę swoich towarów czy usług i nie chce szukać kolejnych. W każdej innej sytuacji jest to konieczne...



Portier nosi garnitur od Gabbany - ebook/epub
Portier nosi garnitur od Gabbany - ebook/epub
Weisberger Lauren-35%
Wydawnictwo Albatros A. Kuryłowicz

Bette Robinson pracuje w dziele bankowości inwestycyjnych z pełnym poświęceniem, bo tego oczekuje się od pracowników wielkich korporacji, ale nienawidzi swojego zajęcia, które nie zostawia jej ani chwili na życie towarzyskie. Lubi czytać romanse i z przyjemnością uczestniczy w zebraniach klubu książki, gdzie dziewczyny marzą o wielkiej miłości. W końcu znużona 'wyścigiem szczurów' rezygnuje z posady i zaczyna...

Wojna ze światowym terroryzmem jako produkt medialno-marketingowy - ebook/epub
Wojna ze światowym terroryzmem jako produkt medialno-marketingowy - ebook/epub
Cezary Redzik-35%
Novae Res
Skuteczne wdrażanie produktu medialno-marketingowego jakim jest wojna, musi poszukiwać oparcia na formach przerastających dotychczasowe oficjalne strony internetowe administracji rządowej. Być może zmianie ulegnie także sposób prowadzenia militarno-politycznych media relations, w którym dotychczasowe miejsce dziennikarzy zastępować zaczną popularni blogerzy. Czy to oznacza zwrot ku konstytucyjnej wolności wypowiedzi i etycznym normom...
Skuteczne social media. Prowadź działania, osiągaj zamierzone efekty - książka
Skuteczne social media. Prowadź działania, osiągaj zamierzone efekty - książka
Anna Miotk-35%
Onepress

Social media? Porozmawiajmy poważnie!

Co jest nie tak ze sferą mediów społecznościowych? Marketingowy Graal, do którego jeszcze rok czy dwa lata temu pielgrzymowali reklamodawcy z całego świata, traci pozłotę. Google+ nie prześcignął Facebooka, Facebook nie odniósł spektakularnego sukcesu podczas giełdowego debiutu. Rodzime Grono.net, które jeszcze niedawno święciło triumfy, nie istnieje...



Public Relations na rynku książki - ebook/pdf
Public Relations na rynku książki - ebook/pdf
Kuba Frołow-35%
Biblioteka Analiz
Książka oparta jest na cyklu artykułów „Kurs Public Relations”, który ukazywał się na łamach dwutygodnika Biblioteka Analiz w 2006 i 2007 roku. W publikacji odnaleźć można ważne informacje z następujących zagadnień: 'PR wewnętrzny firmy czy zlecany na zewnątrz', 'Jak w firmie zorganizować komórkę PR', 'Strona interentowa firmy narzędziem PR'. Autorzy szczególny nacisk starali się położyć na charakterystyczne dla omawianej...
Retoryka - ebook/epub
Retoryka - ebook/epub
Praca zbiorowa-35%
Wydawnictwo Naukowe PWN
Podręcznik prezentuje nowoczesne podejście do retoryki. Łączy wiedzę z historii i teorii retoryki z jej współczesnym zastosowaniem w różnych dziedzinach nauki i życia społecznego: literaturoznawstwie, językoznawstwie, reklamie, public relations, polityce, psychologii, kaznodziejstwie, szkole. Napisany przystępnym językiem. Zawiera definicje najważniejszych terminów, przypisy poszerzające główny tok wykładu o wskazania...
Public relations w administracji publicznej - ebook/pdf
Public relations w administracji publicznej - ebook/pdf
Zdzisław Knecht-35%
C. H. Beck

Czytelniku - w tej książce znajdziesz m.in. odpowiedzi na pytania:

  • jak powinny wyglądać relacje między urzędnikiem a interesantem
  • jaka jest opinia interesantów o urzędach w Polsce i za granicą
  • co robią, a co powinni robić dla nas urzędnicy.

Urzędniku - jeśli chcesz podnieść prestiż swojego zawodu, przeczytaj:

  • jak pracować aby zdobyć zaufanie i uznanie obywateli
  • na czym polegają sukcesy public relations w administracji publicznej
  • jak...

Komunikacja wizualna. Public relations. Reklama. Branding - ebook/pdf
Komunikacja wizualna. Public relations. Reklama. Branding - ebook/pdf
Monika Bronowicz-35%
Astrum Media

Autorka książki, Monika Bronowicz, absolwentka Akademii Humanistycznej im. Aleksandra Gieysztora w Pułtusku, pedagog, specjalista w dziedzinie komunikacji medialnej, w swojej książce

KOMUNIKACJA WIZUALNA. Public relation. Reklama. Branding przybliża Czytelnikom trudną sztukę kreowania wizerunku osób, przedsiębiorstw i produktów.

Pierwsza część książki, zatytułowana „Komunikacja wizualna” obejmuje zagadnienia z zakresu autoprezentacji...

Dziennikarstwo i świat mediów - ebook/pdf
Dziennikarstwo i świat mediów - ebook/pdf
Zbigniew Bauer, Edward Chudziński-35%
UNIVERSITAS

Rozszerzone i zaktualizowane kompendium wiedzy o dziennikarstwie i mediach. Obejmuje swoim zakresem historię i teorię mediów, genologię, retorykę i etykę dziennikarską, zagadnienia warsztatowe, prawo prasowe i autorskie oraz cenzurę. Objaśnia procesy, tendencje i zjawiska zachodzące w świecie mediów oraz ukazuje zawód dziwnnikarza i jego metody pracy na tle zawodów pokrewnych (rzecznik prasowy...

Problemy konwergencji mediów II - ebook/pdf
Problemy konwergencji mediów II - ebook/pdf
Krystian Dudek, Małgorzata Koszembar-Wiklik, Piotr Celej, Magdalena Boczkowska-35%
Wyższa Szkoła Humanitas
Niniejsza monografia adresowana jest do studentów oraz nauczycieli akademickich kształcących w obszarze nauk humanistycznych i społecznych oraz do praktyków podejmujących zawodowe działania w obszarze mediów (dziennikarzy, specjalistów z obszaru public relations, specjalistów z zakresu zarządzania w mediach itp.). Liczymy, że poniższe artykuły pozwolą na pogłębioną analizę zjawiska wzajemnego przenikania się mediów z wielorakiej...
Teoria komunikowania masowego. Skrypt dla studentów dziennikarstwa i komunikacji społecznej - ebook/pdf
Teoria komunikowania masowego. Skrypt dla studentów dziennikarstwa i komunikacji społecznej - ebook/pdf
Stanisław Michalczyk-35%
Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego

Celem publikacji jest dostarczenie studentom dziennikarstwa i komunikacji społecznej oraz kierunków pokrewnych (np. public relations, reklama) systematycznej wiedzy ze współczesnej teorii komunikowania masowego. Poszczególne zagadnienia rozpatrywano w wymiarze historycznym (rozwój teorii), personalnym (wybitni przedstawiciele teorii) oraz aktualnym (znaczenie dla praktyki komunikowania masowego)...

17 twarzy marketingowca - ebook/epub
17 twarzy marketingowca - ebook/epub
Przemysław Zieliński-35%
SELF-PUBLISHER
 Bądź jak bokser. Bądź jak Eminem. Bądź jak Jezus.

Jeśli na poważnie myślisz o sukcesach w marketingu czy public relations, przy organizacji eventów lub w copywritingu, musisz wcielać się w niejedną rolę. Wykazywać się wieloma talentami. A przy tym, nic nie tracić na oryginalności i naturalności. Łatwo nie jest.

W poradniku znajdziesz podpowiedzi, jakie maski warto przywdziać...


Promocja kancelarii doradztwa podatkowego i biura rachunkowego - ebook/pdf
Promocja kancelarii doradztwa podatkowego i biura rachunkowego - ebook/pdf
Joanna Polańska-Solarz-35%
Wolters Kluwer
Książka powstała z myślą o doradcach podatkowych prowadzących jednoosobowe, małe i średnie firmy. Powinna zainteresować właścicieli kancelarii i osoby zarządzające kancelariami, które nie korzystają ze wsparcia specjalistów do spraw marketingu czy public relations, nie tworzą osobnych działów marketingu czy PR, ale chcą samodzielnie promować swoje firmy.
Publikacja zawiera wskazówki...






Content marketing po polsku - ebook/epub
Content marketing po polsku - ebook/epub
-35%
Wydawnictwo Naukowe PWN
Pierwsza na rynku publikacja z zakresu content marketingu omawiająca polskie firmy i polskie realia. Książka przybliża, przedstawiając krok po kroku, zagadnienia content marketingu, stosowane strategie oraz sposoby tworzenia treści do internetu i budowania społeczności wokół marki. Jest to praktyczny poradnik dla menedżerów i dyrektorów marketingu, PR menedżerów, social media menedżerów...
Komunikowanie polityczne 2.0 - ebook/pdf
Komunikowanie polityczne 2.0 - ebook/pdf
Łukasz Przybysz-35%
Aspra

Tom 22. serii 'Media początku XXI wieku' wydawanej wspólnie z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.

'Autora interesuje przede wszystkim to, jak budować skuteczne i długofalowe strategie komunikacyjne, uwzględniające nie tylko realia kształtowane przez czynniki społeczne, ekonomiczne, kulturowe czy międzynarodowe, ale także analogiczne działania podejmowane przez innych liczących się na scenie politycznej partnerów...





Komunikowanie polityczne 2.0 - ebook/pdf
Komunikowanie polityczne 2.0 - ebook/pdf
Łukasz Przybysz-35%
Aspra

Tom 22. serii 'Media początku XXI wieku' wydawanej wspólnie z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.

'Autora interesuje przede wszystkim to, jak budować skuteczne i długofalowe strategie komunikacyjne, uwzględniające nie tylko realia kształtowane przez czynniki społeczne, ekonomiczne, kulturowe czy międzynarodowe, ale także analogiczne działania podejmowane przez innych liczących się na scenie politycznej partnerów...





Poverty and Social Exclusion During and After Poland’s Transition to Capitalism Four Generations of Women in a Post-Industrial City Tell Their Life Stories - ebook/pdf
Poverty and Social Exclusion During and After Poland’s Transition to Capitalism Four Generations of Women in a Post-Industrial City Tell Their Life Stories - ebook/pdf
Paulina Bunio-Mroczek, Małgorzata Potoczna, Wielisława Warzywoda-Kruszyńska-35%
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

The book is about poverty in Poland during the period of system transformation and in the decade that followed, as documented in the life courses of consecutive generations of women living in the disadvantaged neighbourhoods in the post-industrial city. 69 life histories were collected. The authors analyse the life histories of four generations of women where the oldest are former workers in state-owned factories in which they worked until retirement...

Straceni za miłość - ebook/epub
Straceni za miłość - ebook/epub
Roxanne St. Claire-35%
Prószyński Media

Ona zawsze musi mieć nad wszystkim kontrolę. On jest jedynym mężczyzną, który sprawi, że ją straci. W niebezpiecznym poszukiwaniu sprawiedliwości łamią wszelkie zasady.

Trzydzieści lat temu niewinna kobieta została skazana za morderstwo. Jack Culver, zajmujący się tą sprawą detektyw, wierzy, że znalazł prawdziwego mordercę, ale żeby ująć jednego z najwybitniejszych prawników w kraju – musi mieć dostęp do informacji...

Do trzech razy śmierć - ebook/epub
Do trzech razy śmierć - ebook/epub
Alek Rogoziński-35%
Wydawnictwo FILIA

Autorka powieści kryminalnych, Róża Krull, otrzymuje zaproszenie na zjazd pisarzy, odbywający się we dworku pod Krakowem. Już pierwszego dnia jej koleżanka po piórze zostaje otruta. Wszystko wskazuje na to, że morderca, który zostawił na miejscu zbrodni czarną różę, wciela w życie fabułę jednej z powieści Krull. A inni zaproszeni pisarze wcale nie są tak niewinni...