Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
01531 026969 16265176 na godz. na dobę w sumie

wydawca: Marketing w Praktyce

NOWOŚCI dodane od twojej poprzedniej wizyty: +6
2019-07-01
Marketing w praktyce - e-wydanie - 7/2019
Marketing w praktyce - e-wydanie - 7/2019
2019-07-01
Marketing w praktyce

Prenumerując 'Marketing w Praktyce' zyskujesz stały i wygodny dostęp do czasopisma oferującego:
. wiedzę i praktyczne rozwiązania
. informacje ze wszystkich dziedzin marketingu: budowanie marki, strategie marketingowe, zachowania klientów, reklama i promocja, prawo
. nowoczesne idee, rozwiązania, technologie i trendy w marketingu . raporty, analizy i artykuły przedstawiające wyniki badań marketingowych
...




2013-07-19
Marketing w Praktyce - e-wydanie - lipiec 2010
Marketing w Praktyce - e-wydanie - lipiec 2010
2010-07-01-32%
Marketing w Praktyce

Wiedza powinna prowadzić do działania. Działanie zaś musi wynikać z wiedzy. Dlatego misją „Marketingu w Praktyce” jest przekształcanie wiedzy w energię działania. Tworząc naszą ofertę, stawiamy przed sobą dwa cele: dostarczanie wiedzy i skutecznych narzędzi pozwalających stosować ją w codziennej praktyce.

Marketing w Praktyce - przekształca wiedzę w energię działania

Prenumerując „Marketing...



Marketing w Praktyce - e-wydanie - czerwiec 2010
Marketing w Praktyce - e-wydanie - czerwiec 2010
2010-06-01-32%
Marketing w Praktyce

Wiedza powinna prowadzić do działania. Działanie zaś musi wynikać z wiedzy. Dlatego misją „Marketingu w Praktyce” jest przekształcanie wiedzy w energię działania. Tworząc naszą ofertę, stawiamy przed sobą dwa cele: dostarczanie wiedzy i skutecznych narzędzi pozwalających stosować ją w codziennej praktyce.

Marketing w Praktyce - przekształca wiedzę w energię działania

Prenumerując „Marketing...



Marketing w Praktyce - e-wydanie - maj 2010
Marketing w Praktyce - e-wydanie - maj 2010
2010-05-01-32%
Marketing w Praktyce

Wiedza powinna prowadzić do działania. Działanie zaś musi wynikać z wiedzy. Dlatego misją „Marketingu w Praktyce” jest przekształcanie wiedzy w energię działania. Tworząc naszą ofertę, stawiamy przed sobą dwa cele: dostarczanie wiedzy i skutecznych narzędzi pozwalających stosować ją w codziennej praktyce.

Marketing w Praktyce - przekształca wiedzę w energię działania

Prenumerując „Marketing w...



Marketing w Praktyce - e-wydanie - kwiecień 2010
Marketing w Praktyce - e-wydanie - kwiecień 2010
2010-04-01-32%
Marketing w Praktyce

Wiedza powinna prowadzić do działania. Działanie zaś musi wynikać z wiedzy. Dlatego misją „Marketingu w Praktyce” jest przekształcanie wiedzy w energię działania. Tworząc naszą ofertę, stawiamy przed sobą dwa cele: dostarczanie wiedzy i skutecznych narzędzi pozwalających stosować ją w codziennej praktyce.

Marketing w Praktyce - przekształca wiedzę w energię działania

Prenumerując „Marketing...



2007-06-27
Marketing w Praktyce - wydanie demonstracyjne - e-wydanie
Marketing w Praktyce - wydanie demonstracyjne - e-wydanie
2007-06-01
Marketing w Praktyce

Wiedza powinna prowadzić do działania. Działanie zaś musi wynikać z wiedzy.

Dlatego misją „Marketingu w Praktyce” jest przekształcanie wiedzy w energię działania.

Tworząc naszą ofertę, stawiamy przed sobą dwa cele: dostarczanie wiedzy i skutecznych narzędzi pozwalających stosować ją w codziennej praktyce

Marketing w Praktyce - przekształca wiedzę w energię działania

Prenumerując „Marketing w Praktyce”...