Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00615 014501 17227821 na godz. na dobę w sumie

wydawca: Słowa i Myśli

NOWOŚCI dodane od twojej poprzedniej wizyty: +12
2017-02-22
Manipulacja. Jak się przed nią bronić? - ebook/epub
Manipulacja. Jak się przed nią bronić? - ebook/epub
Anna Grzywa
Słowa i Myśli
W publikacji szeroko prezentowane są zagadnienia manipulacji społecznej (np. presja grupy, manipulacja tekstem, mobbing).  Dużo uwagi Autorka poświęca roli słów, wypowiedzi jako potężnej machiny, która tak niepostrzeżenie wpływa na nasze emocje i decyzje.
2017-02-21
Strategia marketingowa. Instrukcja budowy silnej marki - ebook/epub
Strategia marketingowa. Instrukcja budowy silnej marki - ebook/epub
Maciej Tesławski
Słowa i Myśli
Strategia marketingowa to książka, w której w jednym miejscu zebrano doświadczenia osób, które od wielu lat z sukcesem budują strategię marek na rynku krajowym oraz międzynarodowym. Autor wraz z przyjaciółmi prowadzi Czytelnika krok po kroku przez kolejne etapy żmudnej, ale jakże satysfakcjonującej pracy stratega! Przestrzega przed pułapkami, które mażna spotkać na swojej drodze. Dodatkowe komentarze...
Praktyka brandingu - ebook/epub
Praktyka brandingu - ebook/epub
Maciej Tesławski
Słowa i Myśli
Praktyka brandingu to pierwsze tak innowacyjne przedsięwzięcie w literaturze marketingu. Autorowi udało się zebrać w jednym tomie doświadczenie kilkunastu osób, z różnych branż, specjalizacji, osób na różnym etapie kariery zawodowej. Nowatorstwo publikacji przejawia się również w samej formie przekazu. Czytelnik nie jest biernym odbiorcą prezentowanych komunikatów, staje się uczestnikiem dyskusji...
Marketing nieruchomości. Home branding praktycznie - ebook/epub
Marketing nieruchomości. Home branding praktycznie - ebook/epub
Łukasz Kruszewski
Słowa i Myśli
Książka prezentuje nowatorskie spojrzenie na sprzedaż nieruchomości, przez pryzmat wartości i pragnień Klienta. W bardzo logiczny i uporządkowany sposób Autor przechodzi od teorii, przez praktykę, do refleksji i dobrych wskazówek.
Techniki promocji sprzedaży - ebook/epub
Techniki promocji sprzedaży - ebook/epub
Maciej Tesławski
Słowa i Myśli
Techniki promocji sprzedaży to książka, która otworzy oczy wielu marketerom, przewróci do góry nogami ich spojrzenie na promocje. Maciej Tesławski, bazując na swoim wieloletnim doświadczeniu w zakresie komunikacji marketingowej, stworzył zbiór kilkunastu technik promocji sprzedaży. Tą unikalną wiedzą dzieli się z Czytelnikami. O wielu z nich może słyszałeś, ale czy je stosujesz...
Opowieści w marketingu - ebook/epub
Opowieści w marketingu - ebook/epub
Jacek Szlak
Słowa i Myśli
To książka, w której znajdziesz wiele inspiracji, ciekawych rozwiązań, przykładów wykorzystania najbardziej skutecznych narzędzi marketingu narracyjnego. Autor porusza różne aspekty budowania świata narracji.
Jak dbać o wizerunek w mediach społecznościowych - ebook/epub
Jak dbać o wizerunek w mediach społecznościowych - ebook/epub
Tomasz Reich
Słowa i Myśli
Jak dbać o wizerunek w mediach społecznościowych? to pozycja, której dotąd nie było na rynku. W jednym miejscu znajdziesz praktyczne informacje o wszystkich platformach social mediów, oparte przede wszystkim na realnych przykładach z sieci.
2015-12-09
Employer branding. Marka pracodawcy w praktyce - ebook/epub
Employer branding. Marka pracodawcy w praktyce - ebook/epub
Julita Dąbrowska
Słowa i Myśli
Świadomość znaczenia marki pracodawcy stale rośnie. Coraz więcej firm zdaje sobie sprawę, że aby mogły odnieść rynkowy sukces równie mocno jak lojalnych klientów i stosowania biznesowych reguł, potrzebują wykwalifikowanych, zmotywowanych pracowników. Marka pracodawcy jest gwarantem dopasowania pracowników do ich ról w danej organizacji oraz tego, że pracownicy utożsamiają się z osiągnięciami firmy...
Sprzedaż przez telefon. Poradnik dobrych praktyk - ebook/epub
Sprzedaż przez telefon. Poradnik dobrych praktyk - ebook/epub
Małgorzata Leduchowska
Słowa i Myśli
Każdy z Twoich klientów jest inny, ma inne potrzeby i oczekiwania, inne podejście do telefonu i ofert promocyjnych. Takie rozmowy mogą być dla niego przyjemnością, szybką wymianą zdań, ale też irytującą katorgą. Szczególnie, gdy klient odbiera kolejny telefon z serii „Dzień dobry, chcemy zaprezentować ofertę, przygotowaną specjalnie dla Pana/Pani...”.„Sprzedaż przez telefon...
Promocja marki. Poradnik dobrych praktyk - ebook/epub
Promocja marki. Poradnik dobrych praktyk - ebook/epub
Robert Stępowski
Słowa i Myśli
Nietuzinkowy przewodnik po dobrych i złych praktykach w marketingu, pełen refleksji i cennych spostrzeżeń autora. Od tradycyjnie pojmowanej reklamy przez modne ostatnio social media po niezbędny w dzisiejszym świecie personal branding. W myśl zasady 'stwórz się sam' autor prezentuje szereg narzędzi niezbędnych w budowaniu marki osobistej. Tej pozycji nie może zabraknąć w Twojej biblioteczce...
Podaj dalej, czyli jak stworzyć porywającą opowieść dla marki - ebook/epub
Podaj dalej, czyli jak stworzyć porywającą opowieść dla marki - ebook/epub
Grzegorz Kosson
Słowa i Myśli
Najlepsza książka roku 2013 w kategorii 'Klient, sprzedaż, marketing' w rankingu THINKTANK„Podaj dalej, czyli jak stworzyć porywającą opowieść dla marki” to fascynująca podróż do świata marek, które swoimi historiami porywają tłumy. Jednak nie same marki, ich sukcesy są tu najważniejsze. Istotne jest to jak odnalazły w sobie powołanie, odkryły swój talent. Książka nie jest poradnikiem o sztuce opowiadania...
Jak zwiększyć swoją siłę, czyli o skutecznej komunikacji w biznesie - ebook/epub
Jak zwiększyć swoją siłę, czyli o skutecznej komunikacji w biznesie - ebook/epub
Marta Makara-Studzińska
Słowa i Myśli
Książka wprowadza czytelnika w świat relacji międzyludzkich, z jakimi mamy do czynienia w pracy zawodowej. Zostały w niej przedstawione najważniejsze teorie i techniki służące skutecznej komunikacji we współczesnym świecie biznesu, przydatne każdemu niezależnie od stażu pracy i doświadczenia zawodowego, jak i pełnionej funkcji.Budowanie i utrzymywanie satysfakcjonujących relacji z współpracownikami i klientami to podstawa sprawnego...