Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00956 011549 15975906 na godz. na dobę w sumie

wydawca: Wydawnictwo Słowa i Myśli

NOWOŚCI dodane od twojej poprzedniej wizyty: +5
2018-06-21
Projektowanie doświadczeń - ebook/epub
Projektowanie doświadczeń - ebook/epub
Igor Gałązkiewicz-20%
Wydawnictwo Słowa i Myśli
Dlaczego istotą rzeczy stało się doświadczenie klienta? Jak jest projektowane? Dlaczego w sklepach sprzedaje się wrażenia, a nie tylko produkty? I dlaczego sklepy stały się połączeniem laboratorium, galerii sztuki i placu zabaw? Co wspólnego z projektowaniem doświadczeń mają kurz, kosmos i kaszmir? Co łączy kapsułowe kolekcje i limitowane edycje z masową produkcją? Dlaczego w dobie najnowszych technologii świat stał się tak...
2017-02-20
Komunikacja marketingowa 2030. Technologiczna rewolucja i mentalna ewolucja - ebook/epub
Komunikacja marketingowa 2030. Technologiczna rewolucja i mentalna ewolucja - ebook/epub
Robert Stępowski
Wydawnictwo Słowa i Myśli

Wbrew skojarzeniem, jakie mogą nasuwać się, myśląc o 2030 roku, świat nie będzie oparty na programowaniu wszystkich i wszystkiego. Nie pojawią się rozwiązania, które za jednym kliknięciem zdobędą dla nas Klientów. Przeciwnie dobór odpowiednich narzędzi będzie wymagał od nas, marketerów dużo większego zaangażowania. Personalizacja to jeden z najważniejszych trendów w komunikacji marketingowej najbliższych lat...

2016-11-03
Złam konwencję, czyli jak stworzyć wielką markę - ebook/epub
Złam konwencję, czyli jak stworzyć wielką markę - ebook/epub
Grzegorz Kosson
Wydawnictwo Słowa i Myśli

Często czytasz o sukcesach wielkich marek, przecierasz oczy ze zdumienia, widząc jak rozwiązania, które wydawałoby się są „strzałem w kolano” budują coraz większą ich potęgę.  Myślisz – stoi za tym sztab ludzi. Na pewno wiele z tych uznanych na całym świecie brandów, zatrudnia wielu specjalistów, jednak zanim stali się wielcy zrobili coś co pozwoliło im zaistnieć na rynku...















Jak osiągnąć sukces. Praktyczne podstawy komunikacji marketingowej dla mikroprzedsiębiorstw i ich właścicieli - ebook/epub
Jak osiągnąć sukces. Praktyczne podstawy komunikacji marketingowej dla mikroprzedsiębiorstw i ich właścicieli - ebook/epub
Robert Stępowski
Wydawnictwo Słowa i Myśli

Nikogo, kto prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą, lub zatrudnia do pomocy jedną osobę, nie stać na takie zbytki. Dlatego w tej książce czytelnik znajdzie przede wszystkim takie rady i inspiracje, które sam w najbliższych dniach może zrealizować. Niektóre z nich mogą przynieść niemal natychmiastowe efekty, inne wymagają ciężkiej i konsekwentnej pracy przez długie miesiące...



Sprzedaż przez telefon. Poradnik dobrych praktyk - ebook/epub
Sprzedaż przez telefon. Poradnik dobrych praktyk - ebook/epub
Małgorzata Leduchowska
Wydawnictwo Słowa i Myśli

Każdy z Twoich klientów jest inny, ma inne potrzeby i oczekiwania, inne podejście do telefonu i ofert promocyjnych. Takie rozmowy mogą być dla niego przyjemnością, szybką wymianą zdań, ale też irytującą katorgą. Szczególnie, gdy klient odbiera kolejny telefon z serii „Dzień dobry, chcemy zaprezentować ofertę, przygotowaną specjalnie dla Pana/Pani...”.
„Sprzedaż przez telefon...