Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00258 007001 21557495 na godz. na dobę w sumie
Content marketing. Od strategii do efektów - audiobook
Content marketing. Od strategii do efektów - audiobook
Autor: Długość nagrania:
Wydawca: Helion Język publikacji: polski
ISBN: 978-83-283-7264-1 Data wydania:
Lektor:
Kategoria: audiobooki >> ekonomia, biznes, finanse
Porównaj ceny (książka, ebook, audiobook).

Złów złotą rybkę w oceanie internetu!

Wiek XXI to epoka informacji. A może raczej: nadmiaru informacji. Internet w coraz mniejszym stopniu jest źródłem cennej wiedzy, przypomina raczej śmietnik przepełniony fake newsami i milionami bodźców oddziałujących na odbiorców w każdej sekundzie. Do tego stanu rzeczy przyczyniają się także marketerzy, którzy w obliczu ślepoty bannerowej czy też programów do blokowania reklam szukają coraz skuteczniejszych metod przykucia uwagi odbiorcy. Nie jest to łatwe. Według niektórych źródeł średni czas koncentracji internautów w ostatnich latach spadł do 8 sekund - to podobno tyle, ile trwa utrzymanie uwagi przez złotą rybkę. Dlatego sposobem na zwiększenie zainteresowania internetowych 'złotych rybek' miał być content marketing, czyli marketing treści. Jednak ten modny trend, realizowany w niewłaściwy sposób, wcale nie prowadzi do osiągnięcia zadowalających efektów. Zamiast tego powoduje jeszcze większy chaos komunikacyjny.

Jak temu zaradzić? Tu z pomocą przychodzi Justyna Bakalarska-Stankiewicz, autorka książki, z której dowiesz się między innymi:

Znajdź podobne książki Ostatnio czytane w tej kategorii

Darmowy fragment publikacji:

Pobierz darmowy fragment (mp3)

Gdzie kupić całą publikację:

Content marketing. Od strategii do efektów
Autor:

Opinie na temat publikacji:


Inne popularne pozycje z tej kategorii:


Czytaj również:


Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką: