Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00170 002880 21513046 na godz. na dobę w sumie

autor: Alina Wróbel

NOWOŚCI dodane od twojej poprzedniej wizyty: +3
2017-02-10
Poglądy pedagogiczne Bogdana Nawroczyńskiego i ich współczesne implikacje - ebook/pdf
Poglądy pedagogiczne Bogdana Nawroczyńskiego i ich współczesne implikacje - ebook/pdf
Anna Walczak, Alina Wróbel, Marcin Wasilewski-15%
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Prezentowana publikacja dotyczy kluczowych aspektów myśli pedagogicznej Bogdana Nawroczyńskiego (1882-1974), jednego z najwybitniejszych klasyków polskiej pedagogiki - historii myśli pedagogicznej, pedagogiki porównawczej, dydaktyki i pedeutologii. Jest on również jednym z najważniejszych przedstawicieli polskiej filozofii wychowania, a jego książkę, Życie duchowe. Zarys filozofii kultury (1947)...

2015-08-31
Problem intencjonalności działania wychowawczego. Studium teoretyczne - ebook/pdf
Problem intencjonalności działania wychowawczego. Studium teoretyczne - ebook/pdf
Alina Wróbel-15%
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Książka jest interdyscyplinarnym studium teoretycznych podstaw działania wychowawczego, osadzonym we współczesnym dyskursie paradygmatycznym, stanowi efekt hermeneutycznej interpretacji wybranych teorii pedagogicznych. Znajdujemy w niej odpowiedź na pytanie, jak odwołanie się do kategorii intencjonalności zmienia strukturę teorii pedagogicznej i sens nadany działaniu wychowawczemu jako podstawowemu elementowi praktyki pedagogicznej...





2015-07-25
Problem intencjonalności działania wychowawczego. Studium teoretyczne  - ebook/pdf
Problem intencjonalności działania wychowawczego. Studium teoretyczne - ebook/pdf
Alina Wróbel
Uniwersytetu Łódzkiego

Książka jest interdyscyplinarnym studium teoretycznych podstaw działania wychowawczego, osadzonym we współczesnym dyskursie paradygmatycznym, stanowi efekt hermeneutycznej interpretacji wybranych teorii pedagogicznych. Znajdujemy w niej odpowiedź na pytanie, jak odwołanie się do kategorii intencjonalności zmienia strukturę teorii pedagogicznej i sens nadany działaniu wychowawczemu jako podstawowemu elementowi praktyki pedagogicznej...