Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00032 002877 20676308 na godz. na dobę w sumie

autor: Bogdan Gregor

NOWOŚCI dodane od twojej poprzedniej wizyty: +6
2021-05-04
Handel internetowy. Perspektywa e-konsumenta - ebook/pdf
Handel internetowy. Perspektywa e-konsumenta - ebook/pdf
Bogdan Gregor, Magdalena Kalińska-Kula-21%
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

Rewolucja cyfrowa, znosząc barierę czasu i przestrzeni, motywuje do zakupów w Internecie, a dostępność kanału wirtualnego transformuje zachowania zakupowe konsumentów. Dynamicznie rozwijający się sektor handlu internetowego implikuje daleko idące zmiany w postawach, zachowaniach rynkowych i oczekiwaniach współczesnych konsumentów.

Podjęty w pracy problem badawczy sprowadza się do rozpoznania zachowań współczesnego (nowego) konsumenta...

2019-03-26
Market Intelligence jako program wsparcia procesów decyzyjnych we współczesnym przedsiębiorstwie - ebook/pdf
Market Intelligence jako program wsparcia procesów decyzyjnych we współczesnym przedsiębiorstwie - ebook/pdf
Bogdan Gregor, Magdalena Kalińska-Kula-16%
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

Monografia dotyczy roli informacji oraz wiedzy rynkowej i marketingowej w zarządzaniu organizacją. Cechą współczesnego otoczenia biznesu jest niepewność i złożoność, a przedsiębiorstwa, chcąc ograniczyć wzrost ryzyka związanego z prowadzeniem działalności gospodarczej, muszą posiadać sprawny system pozyskiwania informacji i przekształcania ich w wiedzę. Funkcję wspierającą procesy zarządcze w organizacji pełni m...

2018-11-13
Marketing w erze technologii cyfrowych - ebook/epub
Marketing w erze technologii cyfrowych - ebook/epub
Dominika Kaczorowska-Spychalska, Bogdan Gregor-20%
Wydawnictwo Naukowe PWN
Publikacja stanowi spektrum trendów i rozwiązań związanych z technologiami cyfrowymi, które będą miały istotne znaczenie dla procesu ewolucji marketingu w najbliższych latach. To interdyscyplinarna publikacja wieloautorska, prezentująca dorobek naukowy pracowników różnych polskich uczelni oraz przedstawicieli świata biznesu, związanych z omawianymi trendami. Teoretyczne rozważania wzbogacone zostały licznymi przykładami...
2017-05-31
Transfer wiedzy i technologii z organizacji naukowo-badawczych do przedsiębiorstw - ebook/pdf
Transfer wiedzy i technologii z organizacji naukowo-badawczych do przedsiębiorstw - ebook/pdf
Dariusz M. Trzmielak, Małgorzata Grzegorczyk, Bogdan Gregor-19%
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

Rozwój innowacyjnej gospodarki zależy od umiejętności korzystania z osiągnięć nauki i możliwości ich dystrybucji. Książka wpisuje się w niezwykle istotną dyskusję dotyczącą poprawy innowacyjności polskiej gospodarki poprzez udoskonalenie współpracy pomiędzy sektorem nauki i biznesu. Autorzy diagnozują sytuację polskich uczelni w zakresie komercjalizacji wyników badań oraz współpracy z biznesem...

2017-03-18
Blogi w procesie komunikacji marketingowej - ebook/pdf
Blogi w procesie komunikacji marketingowej - ebook/pdf
Bogdan Gregor, Dominika Kaczorowska-Spychalska-20%
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Publikacja dotyczy aktualnego nurtu rozważań nad problematyką komunikacji w przestrzeni hipermedialnej. Łączy w sobie wszechstronne studia teoretyczne i wyniki badań naukowych, stanowiące zasadniczą część książki. To rzetelne i merytoryczne opracowanie, w którym ciekawie i syntetycznie zaprezentowano blog jako atrakcyjny instrument interakcji z odbiorcą w wymiarze społecznym i komercyjnym...




2015-10-21
Badania marketingowe na użytek decyzji menedżerskich - ebook/pdf
Badania marketingowe na użytek decyzji menedżerskich - ebook/pdf
Bogdan Gregor, Magdalena Kalińska-Kula-100%
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Rosnące znaczenie informacji i wiedzy w biznesie jest pochodną głębokich i coraz szybciej dokonujących się zmian w jego otoczeniu, co skutkuje wzrostem niepewności i ryzyka w działalności przedsiębiorstwa. Tworzy się nowe środowisko biznesu, w którym informacja oraz umiejętność przekształcenia jej w unikatową wiedzę stają się kluczowymi elementami podnoszenia poziomu konkurencyjności organizacji i budowania jej trwałej przewagi...