autor: Dariusz Puzyrkiewicz
![Siła Lucyfera. Ciemna strona copywritingu - audiobook [Dariusz Puzyrkiewicz] Siła Lucyfera. Ciemna strona copywritingu - audiobook](/catalog/audiobooki/1198172/1403475/cover/0/Sila Lucyfera Ciemna strona copywritingu-audio-cov.jpg)
Dariusz Puzyrkiewicz |
Helion |
Grzech nie skorzystać z książki, która podaje na tacy siedem głównych metod wywierania wpływu na każdego, zgodzisz się?Okazuje się, że każdy człowiek nosi w sobie pewne pierwotne i bardzo silne pragnienia. Jeśli je rozszyfrujesz i dopasujesz do nich swoje słowa, możesz wywierać silny i głęboki wpływ na zachowanie i decyzje klientów, urzędników, czytelników i bliskich... |
![Biblia copywritingu. Wydanie II poszerzone - audiobook [Dariusz Puzyrkiewicz] Biblia copywritingu. Wydanie II poszerzone - audiobook](/catalog/audiobooki/1131709/1286913/cover/0/Biblia copywritingu Wydanie II poszerzone-audio-cov.jpg)
Dariusz Puzyrkiewicz |
Helion |
Na początku było słowo
|
![Biblia copywritingu - książka [Dariusz Puzyrkiewicz] Biblia copywritingu - książka](/catalog/ebooki/0021306/002/cover/0/bibcop.jpg)
Dariusz Puzyrkiewicz |
Onepress |
Dobry copywriter zawsze pilnie potrzebny!Jak myślisz, kiedy powstała reklama? Kiedy ludzie zaczęli posługiwać się tekstami, które miały skłonić innych do kupna, skorzystania z usługi czy do określonego zachowania? Może Cię to zdziwi, ale reklama i copywriting są niemal tak stare jak pismo, a może nawet starsze! Już starożytni Sumerowie zachwalali swoje usługi na tabliczkach, a Grecy wypracowali skuteczne reguły pisania tekstów... |
![Błyskawiczny e-mail marketing - ebook/pdf [Dariusz Puzyrkiewicz] Błyskawiczny e-mail marketing - ebook/pdf](/catalog/ebooki/92156/141287/cover/0/blyskawiczny-e-mail-marketing_1429523606.jpg)
Dariusz Puzyrkiewicz |
Złote Myśli |
Sekrety szybkiego pisania skutecznych e-maili, które nigdy nie miały być ujawnione Jeśli jesteś właścicielem e-biznesu lub sprzedajesz coś w Internecie albo po prostu jesteś osobą, która chce szybko nauczyć się pisać e-maile, które zachęcą klientów do kupna tego, co im zaproponujesz, to może być najbardziej przełomowa publikacja, jaką zdobyłeś. O ile najwięksi marketerzy na całym świecie mówią... |