Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00138 002105 22765789 na godz. na dobę w sumie

autor: Dariusz Puzyrkiewicz

NOWOŚCI dodane od twojej poprzedniej wizyty: +4
2022-02-12
Siła Lucyfera. Ciemna strona copywritingu - audiobook
Siła Lucyfera. Ciemna strona copywritingu - audiobook
Dariusz Puzyrkiewicz
Helion

Grzech nie skorzystać z książki, która podaje na tacy siedem głównych metod wywierania wpływu na każdego, zgodzisz się?

Okazuje się, że każdy człowiek nosi w sobie pewne pierwotne i bardzo silne pragnienia. Jeśli je rozszyfrujesz i dopasujesz do nich swoje słowa, możesz wywierać silny i głęboki wpływ na zachowanie i decyzje klientów, urzędników, czytelników i bliskich...

2019-08-14
Biblia copywritingu. Wydanie II poszerzone - audiobook
Biblia copywritingu. Wydanie II poszerzone - audiobook
Dariusz Puzyrkiewicz
Helion

Na początku było słowo

Rozróżniam trzy 'tryby' pisania: dziennikarz, pisarz i copywriter. Tekst każdego z nich ma inną rolę do spełnienia - pisarz przekazuje emocje, dziennikarz fakty, a zadaniem tekstu napisanego przez copywritera jest skłonić nas do akcji. Każdy z trybów posługuje się innym zestawem narzędzi. Oczywiście, dziennikarz może angażować emocje, tak jak copywriter może - a nawet powinien - opierać się...

2017-02-20
Biblia copywritingu - książka
Biblia copywritingu - książka
Dariusz Puzyrkiewicz
Onepress

Dobry copywriter zawsze pilnie potrzebny!

Jak myślisz, kiedy powstała reklama? Kiedy ludzie zaczęli posługiwać się tekstami, które miały skłonić innych do kupna, skorzystania z usługi czy do określonego zachowania? Może Cię to zdziwi, ale reklama i copywriting są niemal tak stare jak pismo, a może nawet starsze! Już starożytni Sumerowie zachwalali swoje usługi na tabliczkach, a Grecy wypracowali skuteczne reguły pisania tekstów...


2015-04-21
Błyskawiczny e-mail marketing - ebook/pdf
Błyskawiczny e-mail marketing - ebook/pdf
Dariusz Puzyrkiewicz
Złote Myśli

Sekrety szybkiego pisania skutecznych e-maili, które nigdy nie miały być ujawnione

Jeśli jesteś właścicielem e-biznesu lub sprzedajesz coś w Internecie albo po prostu jesteś osobą, która chce szybko nauczyć się pisać e-maile, które zachęcą klientów do kupna tego, co im zaproponujesz, to może być najbardziej przełomowa publikacja, jaką zdobyłeś.

O ile najwięksi marketerzy na całym świecie mówią...