Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00166 002335 20663201 na godz. na dobę w sumie

autor: Guy Kawasaki

NOWOŚCI dodane od twojej poprzedniej wizyty: +5
2017-02-20
Jak Cię widzą, tak Cię piszą. Sztuka autopromocji w mediach społecznościowych - książka
Jak Cię widzą, tak Cię piszą. Sztuka autopromocji w mediach społecznościowych - książka
Guy Kawasaki, Peg Fitzpatrick
Onepress

123 wskazówki, sztuczki i spostrzeżenia dla przyszłych wirtuozów mediów społecznościowych!

  • Posty i komentarze, czyli jak zaistnieć w sieci
  • Blogi i tweety, czyli jak zapewnić sobie czytelników i obserwatorów
  • Czaty i hangouty, czyli jak poprowadzić spotkanie „na żywo”
Media społecznościowe są częścią naszego życia. Dla wielu stały się pierwszym, najbardziej naturalnym źródłem informacji o innych — zarówno w relacjach...







2016-05-18
Sztuka rozpoczynania 2.0 - ebook/pdf
Sztuka rozpoczynania 2.0 - ebook/pdf
Guy Kawasaki-50%
Onepress
Początek to niezwykle delikatna chwila. Początkiem może być słowo, myśl, marzenie. Od tego, jak rozpoczniesz, zależy bardzo wiele, a błędów popełnionych o świcie być może nie uda Ci się naprawić do zachodu słońca. Gdy się zaczyna, trzeba wiedzieć, co chce się zrobić, dlaczego, w jaki sposób, z kim, kiedy i jakim kosztem. Innymi słowy, ten delikatny początek trzeba wzmocnić przemyślanym planem...





2015-10-06
Jak cię widzą, tak cię piszą. Sztuka autopromocji w mediach społecznościowych - ebook/pdfR
Jak cię widzą, tak cię piszą. Sztuka autopromocji w mediach społecznościowych - ebook/pdf
Guy Kawasaki, Peg Fitzpatrick-50%
Onepress

123 wskazówki, sztuczki i spostrzeżenia dla przyszłych wirtuozów mediów społecznościowych!

  • Posty i komentarze, czyli jak zaistnieć w sieci
  • Blogi i tweety, czyli jak zapewnić sobie czytelników i obserwatorów
  • Czaty i hangouty, czyli jak poprowadzić spotkanie „na żywo”
Media społecznościowe są częścią naszego życia. Dla wielu stały się pierwszym, najbardziej naturalnym źródłem informacji o innych — zarówno w relacjach...







2013-03-18
Oczarowanie. Sztuka zmieniania serc, umysłów i czynów - książka
Oczarowanie. Sztuka zmieniania serc, umysłów i czynów - książka
Guy Kawasaki-70%
Onepress
Dzięki lekturze tej książki dowiesz się, w jaki sposób wykorzystać moje doświadczenie przedsiębiorcy i inwestora venture capital, by zapewnić sukces swojemu pomysłowi. Przekazuję Ci tę wiedzę, byś mógł zmieniać świat na lepsze. Dla autora książki nie ma nic piękniejszego od widoku ludzi, którzy z niej korzystają. Bierzmy się więc do roboty, bo nie mogę się już tego doczekać...



2006-08-29
Rewolucyjne pomysły. Zasady marketingu nowych produktów i usług - książka
Rewolucyjne pomysły. Zasady marketingu nowych produktów i usług - książka
Guy Kawasaki
Onepress

Ta książka to wyprawa po złote runo. Porzuć utarte ścieżki
i zapuść się głęboko w las, gdzie nikt jeszcze nie dotarł

  • Kiedy można wykrzyknąć 'Eureka!'?
  • Jak stwarzać bodźce, które pomogą ludziom zaakceptować nowe rozwiązania? ?
  • Wizje, które zmieniły rzeczywistość: Amazon.com, Dell, Hallmark, Gillette?

Jeśli czegoś nie da się zrobić, niech zajmie się tym ktoś...