autor: Jacek Folga
![Wkład działu finansów do procesu segmentacji klientów - ebook/pdf [Jacek Folga] Wkład działu finansów do procesu segmentacji klientów - ebook/pdf](/catalog/ebooki/02040027/020/cover/0/224586.jpg)
Jacek Folga |
Wiedza i Praktyka |
Z pewnością dzięki segmentacji lepiej poznamy naszych klientów. Będziemy wiedzieli, czego oczekują i na co my możemy liczyć z ich strony. Przykładowo dowiemy się, jakie kanały dystrybucji wykorzystują, jak ważny jest dla nich nasz produkt, jakimi siłami sprzedaży dysponują itp. Profesjonalne wskazówki odnoście segmentacji klientów znajdziesz w tym e-booku. |
![Emerging risks – jak nimi zarządzać - ebook/pdf [Jacek Folga] Emerging risks – jak nimi zarządzać - ebook/pdf](/catalog/ebooki/02039579/020/cover/0/220305.jpg)
Jacek Folga |
Wiedza i Praktyka |
Rodzaje ryzyka, które zostały zidentyfikowane, powinny być systematycznie raportowane. Z tej publikacji zdobędziesz wiedzę jak to zrobić bezbłędnie. |
![Dowiedz się, jak dokonać wstępnej analizy opłacalności współpracy z placówkami detalicznymi - ebook/pdf [Jacek Folga] Dowiedz się, jak dokonać wstępnej analizy opłacalności współpracy z placówkami detalicznymi - ebook/pdf](/catalog/ebooki/02034025/020/cover/0/215555.jpg)
Jacek Folga |
Wiedza i Praktyka |
Sprzedaż do sklepów detalicznych bardzo często odbywa się za pośrednictwem dystrybucji zewnętrznej niezwiązanej kapitałowo z producentem. W tym przypadku, aby kontrolować poziom kosztów, ale i rentowności, należy opracować proces, który pozwoli zbierać dane rozproszone w różnych miejscach i wspierać decyzje handlowe. Poznaj szczegóły |
![Prognozowanie i kontrola wielkości sprzedaży - case study - ebook/pdf [Jacek Folga] Prognozowanie i kontrola wielkości sprzedaży - case study - ebook/pdf](/catalog/ebooki/89798/125492/cover/0/prognozowanie_i_kontrola_wielkosci_sprzedazy_case_study-wiedza_i_praktyka-ebook-cov.jpg)
Jacek Folga |
Wiedza i Praktyka |
Pozytywna ocena firmy przez otoczenie – udziałowców, kontrahentów czy branżę – zależy od tego, jak dobrze radzi ona sobie na rynku, jak duży ma w nim udział i jakie uzyskuje wyniki finansowe. Im większa sprzedaż i przychód ze sprzedaży – tym lepiej. Dlatego warto poznać wszystkie tajniki i sposoby niezawodnego prognozowania sprzedaży oraz kontrolowania wyników sprzedażowych w trakcie roku... |
![Prognozowanie i kontrola wielkości sprzedaży – case study - ebook/pdf [Jacek Folga] Prognozowanie i kontrola wielkości sprzedaży – case study - ebook/pdf](/catalog/ebooki/0201187/020/cover/0/166356.jpg)
Jacek Folga-8% |
Wiedza i Praktyka |
Pozytywna ocena firmy przez otoczenie – udziałowców, kontrahentów czy branżę – zależy od tego, jak dobrze radzi ona sobie na rynku, jak duży ma w nim udział i jakie uzyskuje wyniki finansowe. Im większa sprzedaż i przychód ze sprzedaży – tym lepiej. Dlatego warto poznać wszystkie tajniki i sposoby niezawodnego prognozowania sprzedaży oraz kontrolowania wyników sprzedażowych w trakcie roku... |
![Controlling w firmie. Praktyczne narzędzia, jak poprawić płynność finansową w przedsiębiorstwie - ebook/pdf [Jacek Folga] Controlling w firmie. Praktyczne narzędzia, jak poprawić płynność finansową w przedsiębiorstwie - ebook/pdf](/catalog/ebooki/86227/120317/cover/0/controlling_w_firmie-wiedza_i_praktyka-ebook-cov.jpg)
Jacek Folga |
Wiedza i Praktyka |
W publikacji nasz ekspert porusza najważniejsze aspekty prowadzenia własnej firmy, czyli zarządzanie zapasami, gotówką, należnościami i zobowiązaniami. Podpowiada, jakie stosować narzędzia controllingowe do efektywnego zarządzania firmą. Swoją uwagę skupia na dogłębnej analizie zarządzania majątkiem obrotowym. |