Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00177 007040 21545643 na godz. na dobę w sumie

autor: Katarzyna Krot

NOWOŚCI dodane od twojej poprzedniej wizyty: +2
2017-09-29
Zaufanie w organizacji innowacyjnej - ebook/pdf
Zaufanie w organizacji innowacyjnej - ebook/pdf
Katarzyna Krot, Dagmara Lewicka
C. H. Beck

Globalizacja,  wirtualizacja i sieciowość rzeczywistości gospodarczej powodują konieczność zawierzenia intencjom i  rezultatom działań partnerów biznesowych wewnątrz i na zewnątrz organizacji.   Tendencje te generują zwiększenie zapotrzebowania na zaufanie w tych relacjach. Zaufanie jest między innymi niezbędnym warunkiem dla tworzenia i wprowadzania innowacji organizacyjnych. W związku z tym niniejsze opracowanie koncentruje się...




Jakość i marketing usług medycznych - ebook/pdf
Jakość i marketing usług medycznych - ebook/pdf
Katarzyna Krot
Wolters Kluwer
Celem książki jest wskazanie kierunków i metod działania placówek opieki zdrowotnej zapewniających doskonalenie jakości usług i w rezultacie zadowolenie pacjentów w zmieniającym się i specyficznym, ze względu na relację personel medyczny - pacjent, systemie ochrony zdrowia.

W publikacji zaprezentowano:
  • sposoby definiowania jakości i metody jej pomiaru
  • zastosowanie marketingu relacji w zakładach opieki zdrowotnej
  • specyfikę relacji...