Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00025 009132 21561972 na godz. na dobę w sumie

autor: Krystyna Iwińska-Knop

NOWOŚCI dodane od twojej poprzedniej wizyty: +1
2018-08-29
Marketing wewnętrzny we współczesnej organizacji - ebook/pdf
Marketing wewnętrzny we współczesnej organizacji - ebook/pdf
Elżbieta J. Biesaga-Słomczewska, Krystyna Iwińska-Knop-15%
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

Marketing wewnętrzny stanowi próbę zaadaptowania marketingu w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi. Według tej koncepcji wiodącym punktem odniesienia i najcenniejszym kapitałem każdej organizacji jest pracownik traktowany jako klient wewnętrzny. Firma stara się zidentyfikować jego potrzeby, aby sformułować działania mające na celu jego usatysfakcjonowanie, większe zaangażowanie w budowanie korzystnych relacji z klientem zewnętrznym...