Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00066 002902 21510944 na godz. na dobę w sumie

autor: Łukasz Wróblewski

NOWOŚCI dodane od twojej poprzedniej wizyty: +1
2018-07-29
Wybrane problemy zarządzania i marketingu w instytucjach kulktury - ebook/pdf
Wybrane problemy zarządzania i marketingu w instytucjach kulktury - ebook/pdf
Łukasz Wróblewski, Joanna Kurowska-Pysz-20%
Wyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej

Rozwój rynku usług, zarówno od strony podaży, jak i popytu, skutkuje dynamicznymi przeobrażeniami w sektorze kultury. W Europie Zachodniej od lat narasta tendencja wspierania rozwoju współpracy międzysektorowej z wykorzystaniem komponentu kulturowego. Trend ten jest obecny m.in. w Strategii „Europa 2020”. Zmiany zachodzące na rynku dóbr i usług kultury dokonują się właśnie za sprawą rozszerzającego się partnerstwa sektora publicznego...