autor: Magdalena Jaciow
![E-konsument w Europie - komparatywna analiza zachowań - książka [Magdalena Jaciow, Agata Stolecka-Makowska, Robert Wolny] E-konsument w Europie - komparatywna analiza zachowań - książka](/catalog/ebooki/0021016/002/cover/0/ekoeur.jpg)
Magdalena Jaciow, Agata Stolecka-Makowska, Robert Wolny |
Onepress |
Kraje Europy rozwijają się w różnym tempie, stopniu i zakresie, w zależności od czynników ekonomicznych, demograficznych, społecznych, kulturowych czy stopnia zaawansowania technologicznego. Innowacyjność gospodarki ma coraz większe znaczenie dla rozwoju danego państwa, ponieważ przekłada się na konkurencyjność podmiotów rynkowych i zwyczaje konsumentów. Jednym z przejawów tej innowacyjności jest wirtualizacja życia społeczno-gospodarczego... |
![Polski e-konsument - typologia, zachowania - książka [Magdalena Jaciow, Robert Wolny] Polski e-konsument - typologia, zachowania - książka](/catalog/ebooki/002637/002/cover/0/poleko.jpg)
Magdalena Jaciow, Robert Wolny |
Onepress |
E-commerce w Polsce ma bardzo duże perspektywy rozwoju. Wynika to przede wszystkim ze zmian przyzwyczajeń klientów, dla których zakupy w sieci przestały być 'egzotyczną nowością', stając się jedną z opcji rozważanych przy zakupie niektórych produktów lub usług. Świadome budowanie relacji z klientem staje się priorytetem dla przedsiębiorstw działających w sieci. Podstawą budowy trwałych relacji z klientem jest znajomość potrzeb... |