Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00238 011136 22977034 na godz. na dobę w sumie

autor: Martyna Zastrożna

NOWOŚCI dodane od twojej poprzedniej wizyty: +4
2022-04-25
Google Analytics dla marketingowców. Wydanie III - ebook/pdf
Google Analytics dla marketingowców. Wydanie III - ebook/pdf
Martyna Zastrożna-50%
Onepress

Analiza. Podstawa działań online

Czasy radosnego internetowego marketingu bazującego na wyszukanych hasłach reklamowych, perfekcyjnie przygotowanych grafikach i sprytnych programach lojalnościowych... cóż, nie minęły. W reklamie nadal liczą się pomysł, wykonanie, myślenie o kliencie. Od kiedy jednak udostępnione zostało narzędzie Google Analytics, na pierwszy plan wysunęło się coś zupełnie innego...

2015-05-21
Google Analytics dla marketingowców. Wydanie II - ebook/pdf
Google Analytics dla marketingowców. Wydanie II - ebook/pdf
Martyna Zastrożna-50%
Onepress

Humanista w świecie liczb

„Słowa, słowa, słowa” — powiedział Hamlet do Poloniusza w drugim akcie słynnego dramatu, zapytany o to, co czyta. „Liczby, liczby, liczby” — odpowiedziałby na to samo pytanie marketer skupiony na pracy z pulpitem Google Analytics. Byłaby to prawda, ponieważ to interesujące narzędzie operuje na liczbach i za ich pomocą pokazuje aktywność użytkowników na Twojej witrynie...

2015-01-20
Google Analytics w biznesie. Poradnik dla zaawansowanych - ebook/pdf
Google Analytics w biznesie. Poradnik dla zaawansowanych - ebook/pdf
Martyna Zastrożna-50%
Onepress

Czy wiesz, jak myślą Twoi klienci?

Ostatnie lata wiele zmieniły w sposobie, w jaki korzystamy z internetu. Dawniej, by dotrzeć do informacji online, musieliśmy przyjść do domu, uruchomić komputer, odpalić modem i poczekać, aż się połączy. Dziś wystarczy sięgnąć do kieszeni i odblokować smartfon... Mobilna rewolucja każdego z nas czyni ekspertem w wybranym temacie — właściwie od ręki...

2013-11-08
Google Analytics dla marketingowców - książka
Google Analytics dla marketingowców - książka
Martyna Zastrożna
Onepress

Co i dlaczego klikają ludzie, na których Ci zależy?

W świecie tradycyjnego, offline’owego marketingu na zbadanie potrzeb, nawyków i przekonań potencjalnych klientów wydaje się krocie. Organizowane są drogie testy, grupy fokusowe i badania ankietowe, które mają pomóc zajrzeć w umysły Twoich potencjalnych odbiorców. W końcu kampania reklamowa nie poparta solidną analityczną podbudową jest wielce ryzykowna...