Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00043 003555 21345786 na godz. na dobę w sumie

autor: Mirosław Smoczyński

NOWOŚCI dodane od twojej poprzedniej wizyty: +2
2013-12-04
Rozmowy handlowe  - ebook/pdf
Rozmowy handlowe - ebook/pdf
Mirosław Smoczyński
Wiedza i Praktyka

W rozmowach z kontrahentami masz możliwość prowadzenia trzech rodzajów rozmów: sprzedażowych, handlowych i negocjacyjnych. Kiedy wybrać właściwy? Odpowiedź na to pytanie znajdziesz w niniejszej publikacji. Dowiesz się ponadto czym rozmowy handlowe różnią się od klasycznej sprzedaży i co zrobić, aby zapobiec „wesołemu rozdawnictwu” handlowców w odpowiedzi na pierwsze roszczenia klienta...

Roszczeniowy klient  - ebook/pdf
Roszczeniowy klient - ebook/pdf
Mirosław Smoczyński
Wiedza i Praktyka

Jak mówić „nie” i nie tracić klientów? Nie zawsze klient ma rację. Czasem musisz powiedzieć „nie”. Zobacz, kiedy i jak asertywnie odmawiać, by mieć szansę na dalszą współpracę z klientem.
odmawiać, by mieć szansę na dalszą współpracę z klientem.