Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00531 013055 21071501 na godz. na dobę w sumie

autor: Nicholas Haemel

NOWOŚCI dodane od twojej poprzedniej wizyty: +2
2016-05-04
OpenGL. Księga eksperta. Wydanie VII - ebook/pdf
OpenGL. Księga eksperta. Wydanie VII - ebook/pdf
Graham Sellers, Richard S. Wright Jr., Nicholas Haemel-75%
Helion
Biblioteka OpenGL jest potężnym systemem graficznym, doskonałym API do generowania grafiki trójwymiarowej w czasie rzeczywistym. System ten nadaje się znakomicie do wizualizacji wszelkiego rodzaju odwzorowań zjawisk fizycznych czy obiektów technicznych, a także do przedstawiania symulacji ze zmieniającymi się parametrami. Często jest wykorzystywany do pisania gier komputerowych. Daje możliwość tworzenia świetnej grafiki na wiele różnych...



2011-05-09
OpenGL. Księga eksperta. Wydanie V - książka
OpenGL. Księga eksperta. Wydanie V - książka
Nicholas Haemel, Graham Sellers, Benjamin Lipchak
Helion

Dowiedz się, jak tworzyć zapierające dech w piersiach gry 3D i efektowne, trójwymiarowe wizualizacje!

  • Jak sprawnie tworzyć podstawowe obiekty, oświetlać je i cieniować?
  • Jak napisać własne programy, korzystając z biblioteki OpenGL i języka GLSL?
  • Jak programować grafikę na urządzenia przenośne, takie jak iPhone, iPod czy iPad?

Po prawie dwudziestu latach na rynku biblioteka OpenGL jest dziś wiodącym API w dziedzinie programowania...