Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00292 003938 21316211 na godz. na dobę w sumie

autor: Peter Kenzelmann

NOWOŚCI dodane od twojej poprzedniej wizyty: +2
2014-07-14
Kształtowanie dobrych relacji z klientami - ebook/epub
Kształtowanie dobrych relacji z klientami - ebook/epub
Peter Kenzelmann
BC Edukacja

Na naszym rynku produkty i usługi stają się coraz bardziej wymienne, a pozycja klientów umacnia się. Dlatego najważniejszym celem przedsiębiorstw staje się rozpoznanie potrzeb klientów.

Kształtowanie dobrych relacji z klientami - ebook/pdf
Kształtowanie dobrych relacji z klientami - ebook/pdf
Peter Kenzelmann
BC Edukacja

Na naszym rynku produkty i usługi stają się coraz bardziej wymienne, a pozycja klientów umacnia się. Dlatego najważniejszym celem przedsiębiorstw staje się rozpoznanie potrzeb klientów.