Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00207 005042 21758997 na godz. na dobę w sumie

autor: Tomasz Szopiński

NOWOŚCI dodane od twojej poprzedniej wizyty: +3
2016-10-14
Jak znaleźć i kupić mieszkanie - ebook/pdf
Jak znaleźć i kupić mieszkanie - ebook/pdf
Tomasz Szopiński
Złote Myśli

Jak znaleźć i kupić mieszkanie?

Marzysz o własnym domu? Zastanawiasz się nad zakupem własnych czterech ścian? A może niedługo bierzesz ślub i Twoja sytuacja życiowa sprawi, że będziesz musiał rozejrzeć się za miejscem do mieszkania?

Jeżeli tak, to czytaj dalej, ponieważ mam dla Ciebie bardzo ważne informacje.

Widzisz, na rynku mieszkaniowym i drobnych nieruchomości ostatnio bardzo wiele się dzieje...

2014-05-07
Metody i techniki pobudzania kreatywności w organizacji i zarządzaniu - ebook/epub
Metody i techniki pobudzania kreatywności w organizacji i zarządzaniu - ebook/epub
Anna Kosieradzka, Iwona Głażewska, Urszula Kąkol, Anna Krupa, Justyna Smagowicz, Ewa Stanisławiak, Józef Szopiński, Tomasz Szopiński
edu-Libri

Każde działanie techniczne, organizatorskie i menedżerskie powstaje z myślą o określonym praktycznym zastosowaniu. Zamierzeniem jest osiągnięcie rezultatów spełniających oczekiwania pragmatyczne oraz wymagania skuteczności i efektywności. Adresat rozwiązania bardzo często ma ambicję, aby to, co otrzyma, było niepospolite, inne niż znane mu podobne rozwiązania. I to oczekiwanie nie musi mieć racjonalnych podstaw...





2013-02-26
Metody i techniki pobudzania kreatywności w organizacji i zarządzaniu - ebook/epub
Metody i techniki pobudzania kreatywności w organizacji i zarządzaniu - ebook/epub
redakcja: Anna Kosieradzka, Autorzy: Iwona Głażewska, Urszula Kąkol, Anna Kosieradzka, Anna Krupa, Justyna Smagowicz, Ewa Stanisławiak, Józef Szopiński, Tomasz Szopiński
edu-Libri

Każde działanie techniczne, organizatorskie i menedżerskie powstaje z myślą o określonym praktycznym zastosowaniu. Zamierzeniem jest osiągnięcie rezultatów spełniających oczekiwania pragmatyczne oraz wymagania skuteczności i efektywności. Adresat rozwiązania bardzo często ma ambicję, aby to, co otrzyma, było niepospolite, inne niż znane mu podobne rozwiązania. I to oczekiwanie nie musi mieć racjonalnych podstaw...