Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00220 003681 20995808 na godz. na dobę w sumie

autor: Tymoteusz Zuzański

NOWOŚCI dodane od twojej poprzedniej wizyty: +1
2013-08-26
Jak oczarować klientów w sklepie, czyli merchandising z elementami psychologii zachowań konsumenckich - książka
Jak oczarować klientów w sklepie, czyli merchandising z elementami psychologii zachowań konsumenckich - książka
Aleksander Binsztok, Tymoteusz Zuzański
Onepress

Towar dobrze podany to towar sprzedany!

Czym jest merchandising? Definicje są bardzo różne i skomplikowane, jednak najprościej można powiedzieć, że jest to dziedzina marketingu skupiona na zaprezentowaniu klientowi towaru w taki sposób, by ten go kupił. Trudno jednoznacznie określić, kiedy narodził się merchandising. Można jednak pokusić się o stwierdzenie, iż pojawił się w momencie powstania pierwszych sklepów samoobsługowych...