Google i inne wyszukiwarki jest dla większości z nas podstawowym źródłem informacji. Nic więc dziwnego, że marketing w wyszukiwarkach właśnie stanowi sporą część budżetów reklamowych wielu podmiotów tworzących rynek ubezpieczeń.
Zarówno ubezpieczyciele, pośrednicy w postaci multi-agencji, jak i sami agenci ubezpieczeniowi powinni posiadać podstawowe umiejętności pozyskiwania klientów z wykorzystaniem marketingu w wyszukiwarkach właśnie.
W tym inspirującym dokumencie autor pokazuje na 5 przykładach, jak w nowoczesny sposób podejść do działań marketingowych dla produktów ubezpieczeniowych w wyszukiwarkach
Znajdź podobne książki
Ostatnio czytane w tej kategorii
Darmowy fragment publikacji:
Marcin Kowalik
Marketing
dla agenta
ubezpieczeniowego
Marcin Kowalik
Możesz zdobywać więcej klientów jako agent
Przez kilka lat pracowałem w agencji performance marketingu
Zieltraffic (teraz Ingenious Technologies), współpracując z naj-
większymi bankami (mBank, Santander, Bank Pocztowy, Meri-
tum Bank, FM Bank) i ubezpieczycielami Direct (Liberty Direct,
Axa Direct) w Polsce. W przeszłości miałem przyjemność wy-
głosić kilkadziesiąt wykładów podczas konferencji profesjonali-
stów marketingu internetowego. Wtedy też wykładałem SEM na
Uczelni Łazarskiego. Wspierałem pomysłami marketingowymi
kilku zaprzyjaźnionych muzyków i kilka restauracji. Moją pasją
jest też rynek biletów na koncerty oraz marketing samych kon-
certów. Współpracuję lub współpracowałem z Eventim, biletin,
bilety.fm, Ticketpro, Ticketonline, ebilet.pl, kupbilecik.pl. Obec-
nie rozwijam biznes globalnego lidera porad życiowych adviqo.
Na MarketingDla.pl zbieram rzetelne, przetestowane porady, ma-
jące pomóc agentom, brokerom i agencjom ubezpieczeniowym.
5 inspiracji na marketing
ubezpieczeniowych
Marketing internetowy rozliczany za efekt
w wyszukiwarkach dla agentów
To niesamowite, jak czas szybko leci... Pamiętam, jakby to było dziś, gdy składałem tę
prezentację na jedno z najważniejszych wydarzeń branży marketingu internetowego dla
towarzystw ubezpieczeniowych.
A robiłem to... ponad 3 lata temu! Wtedy, w ramach pracy w agencji Zieltraffic,
specjalizującej się w pozyskiwaniu nowych klientów dla banków i firm ubezpieczeniowych,
przygotowywałem prezentację na potrzeby konferencji IAB Showcase: SEM / SEO
i technologie.
W Zieltraffic poprzez odpowiednie działania marketingu internetowego pozyskiwaliśmy
nowych, wysokojakościowych klientów dla liderów na polskim rynku finansów
i ubezpieczeń. Działania te były rozliczane w modelach efektywnościowych. W skrócie
oznacza to, że po kampaniach testowych bank lub towarzystwo ubezpieczeń mogło
zdobywać dzięki naszym działaniom nowych klientów, płacąc za wypełniony formularz
kontaktowy lub nawet za sprzedaną polisę. W ten sposób po stronie ubezpieczyciela
minimalizowane było ryzyko wydawania pieniędzy na marketing niedający efektu – jak to
się dzieje na przykład w modelach CPC lub CPM.
Wtedy podczas prezentacji do grona klientów, którym mieliśmy zaszczyt pomóc
w pozyskiwaniu klientów przez Internet, należeli między innymi mBank, Citi Handlowy,
Expander, Liberty Direct, Dom Kredytowy Notus, Santander Consumer Bank, Bank
Pocztowy, Axa Direct, Alior Bank, Millennium, Az Finanse, Meritum Bank.
Teraz, starając się pomóc zaprzyjaźnionym agentom ubezpieczeniowym, postanowiłem
wesprzeć się tą prezentacją i znaleźć w niej właśnie inspiracje dla agentów.
Zastanówmy się więc przez chwilę, jak agenci czy brokerzy ubezpieczeniowi mogą
pozyskiwać nowych klientów z wykorzystaniem technik SEM i SEO na swoje produkty.
Marketing w Google dla agenta ubezpieczeniowego
Pobierz darmowy fragment (pdf)
Gdzie kupić całą publikację:
5 inspiracji na marketing w wyszukiwarkach dla agentów ubezpieczeniowych Pozyskiwanie klientów na ubezpieczenia w Google
Autor: Marcin Kowalik
Opinie na temat publikacji:
Inne popularne pozycje z tej kategorii:
Czytaj również:
Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką :