Poradnik do gry Army of Two: The 40th Day zawiera szczegółowy opis przejścia kampanii single player, składającej się z siedmiu rozdziałów. W trakcie przechodzenia gry, natkniemy się na sporą ilość sekretów (tzw. znajdziek) i elementów do odblokowania.
Skrócona wersja spisu treści:
-Wprowadzenie
-[Opis przejścia - Etap 1] cz. 1
-[Opis przejścia - Etap 1] cz. 2
-[Opis przejścia - Etap 1] cz. 3
-[Opis przejścia - Etap 2] cz. 1
-[Opis przejścia - Etap 2] cz. 2
-[Opis przejścia - Etap 2] cz. 3
-[Opis przejścia - Etap 3] cz. 1
-[Opis przejścia - Etap 3] cz. 2
-[Opis przejścia - Etap 3] cz. 3
-[Opis przejścia - Etap 4] cz. 1
-[Opis przejścia - Etap 4] cz. 2
-[Opis przejścia - Etap 5] cz. 1
-[Opis przejścia - Etap 5] cz. 2
-[Opis przejścia - Etap 6] cz. 1
-[...] liczba wszystkich rozdziałów: 25
Informacja o grze
Army of Two: The 40th Day to kontynuacja udanej strzelaniny autorstwa studia EA Montreal. Ponownie wcielamy się w niej w Riosa i Salema, biorąc udział w konflikcie mającym miejsce w zrujnowanym Szanghaju.
Gra Army of Two: The 40th Day, ciepło przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku strzelanin. Tytuł wydany został w Polsce w 2010 roku i dostępny jest na platformach: Xbox 360, PS3, PSP. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: angielska.
Znajdź podobne książki
Ostatnio czytane w tej kategorii
Darmowy fragment publikacji:
Oficjalny polski poradnik GRY-OnLine do gry
Army of Two:
The 40th Day
autor: Łukasz „Crash” Kendryna
(c) 2010 GRY-OnLine S.A.
Producent EA Games, Wydawca Electronic Arts Inc., Wydawca PL Electronic Arts Polska
Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp.
należą do ich prawowitych właścicieli.
Army of Two: The 40th Day – Poradnik GRY-OnLine
S p i s t r e ś c i
Wprowadzenie __________________________________________________ 3
Opis przejścia – Etap 1 ____________________________________________ 4
Opis przejścia – Etap 2 ___________________________________________ 14
Opis przejścia – Etap 3 ___________________________________________ 27
Opis przejścia – Etap 4 ___________________________________________ 40
Opis przejścia - Etap 5 ___________________________________________ 51
Opis przejścia - Etap 6 ___________________________________________ 63
Opis przejścia - Etap 7 ___________________________________________ 70
Sekrety – Etap 1 ________________________________________________ 78
Sekrety - Etap 2 ________________________________________________ 81
Sekrety - Etap 3 ________________________________________________ 84
Sekrety - Etap 4 ________________________________________________ 87
Sekrety - Etap 5 ________________________________________________ 90
Sekrety - Etap 6 ________________________________________________ 93
Sekrety - Etap 7 ________________________________________________ 95
Wydawnictwo GRY-OnLine S.A.
ul. Królewska 57, 30-081 Kraków
tel.(+48 12) 626 12 50, fax.(+48 12) 626 12 70
Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest
(c) 2002-2010 GRY-OnLine S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.
zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-OnLine S.A.
Dodatkowe informacje na temat opisywanej w tej publikacji gry znajdziecie na stronach serwisu GRY-OnLine.
www.gry-online.pl
Strona: 2
Army of Two: The 40th Day – Poradnik GRY-OnLine
Wprowadzenie
Poradnik do gry Army of Two: The 40th Day zawiera szczegółowy opis przejścia kampanii single
player, składającej się z siedmiu rozdziałów. Tekst przygotowany został w taki sposób, by zarówno
osoba grająca samotnie, jak i z żywym kompanem w trybie współpracy, znalazła ciekawe i
przydatne informacje. Z tego też powodu, niemal każde starcie w grze przedstawione zostało na
dwa sposoby (będąc wzbogaconym o porady, strategie działania i wskazówki).
W trakcie przechodzenia gry, natkniemy się na sporą ilość sekretów (tzw. znajdziek) i elementów
do odblokowania. Radia, ukryte bronie czy koty Maneki Neko – ich lokalizacja nie będzie stanowiła
problemu, gdyż poza szczegółowym opisem
ich położenia oraz dołączonymi zdjęciami,
przygotowane zostały filmiki z nagranym miejscem ich lokalizacji.
To jednak wciąż nie wszystko. Poradnik ten pomoże Ci uratować wszystkich zakładników, podjąć
decyzje (podczas interaktywnych scenek) prowadzące do uzyskania realnych nagród, jak również
uzyskać dostęp do wszystkich skrzyń z zapasami.
W trakcie czytania, natkniesz się na szereg oznaczeń. Niebieskie numery [1] [2] odpowiadać będą
zdjęciom znajdującym się nad akapitem (1 – lewe, 2 – prawe). Te markery pojawiają się tylko
wówczas, gdy opisywane miejsce przedstawione będzie na obrazku, a jego rozpoznanie okaże się
kluczowe dla prowadzonej rozgrywki. ZAKŁADNIK z numerem umieszczony jest w miejscach,
gdzie mowa jest o oswobadzaniu cywili (liczba oznacza ich ilość). Akapity rozpoczynające się od
CO-OP Info, przeznaczone są wyłącznie dla graczy grających w trybie kooperacji, osoby
prowadzące rozgrywkę samotnie mogą je zwyczajnie pominąć.
Strona: 3
Army of Two: The 40th Day – Poradnik GRY-OnLine
Opis przejścia – Etap 1
Etap rozpoczynasz od beztroskiej przechadzki, idź przed siebie, nie oczekując żadnych starć z
przeciwnikami. Po kilkunastu metrach, dotrzesz do kolejnego towarzysza.
Po krótkiej rozmowie, podążaj za nim.
W trakcie przechadzki uruchomiony zostanie trening, poznasz najbardziej podstawowe mechaniki
poruszania się (zmiana kamery, przeskakiwanie przez przeszkody, kucanie, czy system osłon).
Strona: 4
Army of Two: The 40th Day – Poradnik GRY-OnLine
Po tym jak krótka scenka dobiegnie końca, trafisz na tyłu budynku, gdzie poproszony zostaniesz o
rozmieszczenie nadajników na charakterystycznych skrzynkach na ścianie [1]. Gdy tego dokonasz,
poczekaj aż współtowarzysz otworzy kolejną bramę, poczym skieruj się dalej.
CO-OP Info: w przypadku gry z żywym współtowarzyszem, obydwoje musicie zamontować
wspomniane urządzenie.
Nieco dalej natkniesz się na kolejna zamkniętą
bramę, jednak przed jej otwarciem będziesz
zmuszony zniszczyć oddalone skrzynki z
charakterystycznymi, czerwonymi
lampkami.
Wystarczy w nie strzelić.
CO-OP Info: skrzynki są dwie, ale nie trzeba
przeprowadzać
sposób
zsynchronizowany. Wystarczy, że jeden gracz
dokona aktu wandalizmu.
czynności w
tej
Po tym, jak brama zostanie otwarta, pobiegnij
za ciemnoskórym towarzyszem. Dotrzesz w ten
sposób do windy, gdzie po raz pierwszy
uruchomisz ekran modernizowania broni.
Strona: 5
Army of Two: The 40th Day – Poradnik GRY-OnLine
Po wyjściu z windy, będziesz mieć możliwość zobaczenia jak w praniu działa mechanizm zakuwania
w kajdanki wrogich jednostek. Bez obaw, za pierwszym razem pomorze Ci współtowarzysz. To on
pojmie dowodzącego grupą, a Ty tylko zajmiesz się tymi unieszkodliwionymi [1].
Nieco dalej, po wejściu na wyższe piętro, dojdzie do identycznej akcji, lecz tym razem to Ty
będziesz odpowiedzialny za jej przebieg. W pierwszej kolejności oznacz przeciwników (włączamy
GPS i wciskamy „kółko”). Następnie, grając z komputerem, to jemu rozkaż pojmanie dowodzącego
(dowódca ma nad swoją głową najbardziej rozbudowane oznaczniki, i to właśnie jego należy w
pierwszej kolejności ubezwłasnowolnić). Gdy ten wykona swoją część zadania, ty zajmij się
pozostałym [2].
CO-OP Info: grając z żywym współtowarzyszem, to któryś z was będzie się musiał zająć się jego
pojmaniem. Aby tego dokonać, przykucnij i zakradnij się do przeciwnika tak, by Cię nie zauważył.
Pamiętaj również, że w trakcie jego trzymania, ten będzie próbował się wyswobodzić i czasami
będziesz musiał go uderzyć, by przestał się szamotać (gra poinformuje Cię o przycisku, który
będzie za to odpowiada).
poproszony
Nieco dalej, wchodząc po drabinie, znów
będziesz
zamontowanie
nadajników do skrzynek na filarach – wykonaj
czynność identyczną do tej, co przed paroma
minutami.
o
Strona: 6
Army of Two: The 40th Day – Poradnik GRY-OnLine
W ten sposób dojdzie do pierwszej, bardziej zmasowanej potyczki w grze. W rzeczywistości starcie
będzie bardzo łatwe. Najlepiej będzie, jak pozostawisz swojego współtowarzysza na dachu,
ukrytego za barierką i nakażesz sprowadzać na siebie ogień. Ty, w tym czasie, zejdź na dół i po
ciuchu wykończaj kolejnych przeciwników.
CO-OP Info: w przypadku gry z żywym współtowarzyszem, powtórz dokładnie tą samą czynność.
Jeden ściąga na siebie uwagę będąc na górze, drugi wykańcza na dole. Można również pokusić się
o zmianę taktyki. Niech osoba będąca na dole ściągnie na siebie gniew wroga, a gracz na dachu,
przy użyciu snajperki, zajmie się eliminowaniem oponentów.
Gdy wszyscy wrogowie padną, podbiegnij do
czarnoskórego sojusznika, by przejść przez
kolejną kratę.
PODEJMOWANIE DECYZJI: tuż za rogiem
odpalona zostanie scenka, a Ty poproszony
zostaniesz o sprzątnięcie współtowarzysza.
Oszczędzenie J.B.: nic.
Zabicie J.B.: $7,500
Strona: 7
Pobierz darmowy fragment (pdf)
Gdzie kupić całą publikację:
Aktualnie brak ofert nabycia tej publikacji drogą kupna...
Opinie na temat publikacji:
Inne popularne pozycje z tej kategorii:
Czytaj również:
Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką :