Poradnik do gry „Aura: Fate of the Ages” zawiera kompletny opis fabuły oraz dokładne opisy wszystkich zagadek, jakie napotkasz na swej drodze.
Skrócona wersja spisu treści:
-Wstęp
-[Opis przejścia] Rozdział I - Dolina Ademiki (cz.1)
-[Opis przejścia] Rozdział I - Dolina Ademiki (cz.2)
-[Opis przejścia] Rozdział I - Dolina Ademiki (cz.3)
-[Opis przejścia] Rozdział II - Dragast (cz.1)
-[Opis przejścia] Rozdział II - Dragast (cz.2)
-[Opis przejścia] Rozdział II - Dragast (cz.3)
-[Opis przejścia] Rozdział II - Dragast (cz.4)
-[Opis przejścia] Rozdział II - Dragast (cz.5)
-[Opis przejścia] Rozdział III - Na-Tiexu (cz.1)
-[Opis przejścia] Rozdział III - Na-Tiexu (Astrologiczny Świat)
-[Opis przejścia] Rozdział III - Na-Tiexu (Duchowy Świat)
-[Opis przejścia] Rozdział III - Na-Tiexu (Astrologiczny Świat)
-[Opis przejścia] Rozdział III - Na-Tiexu (Magiczny Świat)
-[Opis przejścia] Rozdział III - Na-Tiexu (Kryształowy Świat)
-[...] liczba wszystkich rozdziałów: 19
Informacja o grze
Aura: Fate of the Ages to gra przygodowo-logiczna, przenosząca nas do fantastycznej krainy, gdzie główny bohater, czyli Ty, staje przed trudnym zadaniem odnalezienia czterech magicznych pierścieni.
Gra Aura: Fate of the Ages, entuzjastycznie przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier logicznych. Tytuł wydany został w Polsce w 2009 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: pełna polska.
Znajdź podobne książki
Ostatnio czytane w tej kategorii
Darmowy fragment publikacji:
Nieoficjalny polski poradnik GRY-OnLine do gry
Aura: Fate of
the Ages
autor: Artur „Arxel” Justyński
(c) 2009 GRY-OnLine S.A.
Producent Streko-Graphics Inc., Wydawca Dreamcatcher / The Adventure Comp., Wydawca PL CD Projekt.
Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp.
należą do ich prawowitych właścicieli.
Aura: Fate of the Ages – Poradnik GRY-OnLine
S p i s t r e ś c i
Wstęp_________________________________________________________ 3
Opis przejścia___________________________________________________ 4
Rozdział I: Dolina Ademiki____________________________________________________ 4
Rozdział II: Dragast ________________________________________________________ 13
Rozdział III: Na-Tiexu ______________________________________________________ 33
Rozdział IV: Wyspa Jedności_________________________________________________ 54
Dziennik ______________________________________________________ 55
Wydawnictwo GRY-OnLine S.A.
ul. Królewska 57, 30-081 Kraków
tel.(+48 12) 626 12 50, fax.(+48 12) 626 12 70
Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest
(c) 2002-2009 GRY-OnLine S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.
zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-OnLine S.A.
Dodatkowe informacje na temat opisywanej w tej publikacji gry znajdziecie na stronach serwisu GRY-OnLine.
www.gry-online.pl
Strona: 2
Aura: Fate of the Ages – Poradnik GRY-OnLine
Wstęp
Witaj w poradniku do gry Aura: Fate of the Ages – przyjemnej przygodówki point click
naładowanej elementami logicznymi. Poradnik zawiera kompletny opis fabuły oraz dokładne opisy
wszystkich zagadek, jakie napotkasz na swej drodze.
Przydatny w grze jest Dziennik (dostęp do niego masz w inwentarzu po prawej stronie, który to
otwierasz za pomocą prawego przycisku myszy), który zawiera pomocne wskazówki do zagadek,
jakie napotkasz w grze. Dla ułatwienia, na końcu poradnika znajdziesz wszystkie strony
Dziennika. W pewnym momencie gry, jedna ze stron zostanie wpisana na wcześniejszej, niż
ostatnia, pozycji. W poradniku znajdziesz wersję końcową (po zebraniu wszystkich stron) i także do
nich odnoszą się konkretne przypisy w poradniku.
Wszystkie przedmioty, które będziesz musiał zabrać do inwentarza oznaczone są kolorem
zielonym, natomiast tam, gdzie pojawią się na niebiesko, oznacza moment ich użycia. Kolorem
pomarańczowym zaznaczone zostały wszystkie pozostałe rzeczy, z którymi będziesz musiał wdać
się w interakcję.
Artur „Arxel” Justyński
Strona: 3
Aura: Fate of the Ages – Poradnik GRY-OnLine
Opis przejścia
R o z d z i a ł I : D o l i n a A d e m i k i
Tuż po zakończeniu intra znajdziesz się przed drzwiami do chaty Grifita #1. Wejdź do środka. Na
początku podejdź do podium po lewej, na księdze znajdziesz list od Grifita #2 o prośbie
przygotowania statku do podróży. Po jego odczytaniu, w Dzienniku znajdziesz pięć nowych
notatek.
Pozbieraj teraz wszystkie dostępne przedmioty w pomieszczeniu. Odwróć się i udaj w stronę
regału, na którym znajdziesz Rozrusznik #1. Po drugiej stronie pokoju, na biurku #2, znajdziesz
pozostałe rzeczy. Ze szkatułki zabierz Zielony, Czerwony i Niebieski klejnot, Generator oraz
trzy Szablony. Obok wagi leży Termometr oraz Zapalniczka.
Strona: 4
Aura: Fate of the Ages – Poradnik GRY-OnLine
Ponownie się odwróć i skieruj swe kroki do maszyny, a dokładniej jej końcowej części po prawej
#1, gdzie umieścisz Rozrusznik (niewielką podpowiedź do tej zagadki znajdziesz na pierwszej
stronie w Dzienniku). Próba jej naładowania (kliknij na trzy rurki wystające z maszyny) spełznie
na niczym. Przejdź do początku mechanizmu, tuż obok modelu układu słonecznego, po czym użyj
Zapalniczki na palniku pod garnkiem. Kolejny etap ogranicza się do przekręcenia dwukrotnie
pokrętła, które wda w ruch kolejny garnek, a następnie zacznie pompować energię dalej. W
następnej części musisz umieścić Termometr na skali po prawej #2 oraz ustawić moc, którą
przeprowadzisz dalej. Do dyspozycji masz pięć różnych ustawień (na obrazku 0-4) i metodą prób i
błędów musisz ustawić odpowiednią wartość. Przesuń suwak na trzecią pozycję. W pozostałych
przypadkach próba naładowania ładowarki się nie powiedzie. Po naładowaniu zabierz Naładowany
rozrusznik.
Przyjrzyj się bliżej modelowi układu słonecznego #1. Zapal lampkę znajdującą się przy nim, a
następnie kliknij na górną część globu. Planety zaczną wirować przy okazji połyskując innym
kolorem #2. Warto tę informację zanotować. Ponadto, na czwartej stronie w Dzienniku znajdziesz
podpowiedź do zadania z wykorzystaniem właśnie tego modelu. W tabelce poniżej znajdziesz spis
kolorów poszczególnych planet (planeta z pierścieniem nie jest widziana z tej pozycji, możesz ją
zauważyć albo podczas wirowania albo obchodząc glob i patrząc z drugiej strony).
Rodzaj planety
Kolor w bezruchu
Kolor podczas wirowania
Największa
Średnia
Najmniejsza
Z pierścieniem
Niebieski
Czerwony
Żółty
Zielony
Strona: 5
Czerwony
Żółty
Zielony
Niebieski
Aura: Fate of the Ages – Poradnik GRY-OnLine
Nim opuścisz chatę, skieruj się do drugiego pomieszczenia z krętymi schodami. Tuż za przejściem,
na ścianie po prawej stronie, znajdziesz panel kontrolny #1. Aby mechanizm został uruchomiony,
wszystkie pokrętła muszą być odkręcone. Po naciśnięciu na którykolwiek, dwa kolejne (patrząc
zgodnie z ruchem wskazówek zegara) również zmienią swoją pozycję (jeśli będą odkręcone to się
zakręcą i odwrotnie). Aby otrzymać pożądany efekt naciśnij dowolne pokrętło, a następnie
naciskaj każde kolejne zgodnie z ruchem wskazówek zegara. Z podłogi, na środku pomieszczenia,
wysunie się mechanizm, dzięki któremu otworzysz ukryte przejście do ukrytego tunelu. Podejdź
bliżej, kiedy kopuła się otworzy wsadź do środka Generator #2. Z przodu znajdują się trzy
miejsca na klejnoty oraz, nieco wyżej, na szablony. Podpowiedź do tej zagadki znajdziesz na piątej
stronie w Dzienniku. Jako, że nie znasz jeszcze dokładnej kombinacji ich ułożenia, odejdź od
maszyny. Powrócisz do niej później, po rozwiązaniu kilku kolejnych łamigłówek.
Otworzy się ukryte przejście, do tunelu, w ścianie po prawej. W tym momencie jeszcze nie jesteś w
stanie otworzyć wrót, lecz wejdź do przedsionka i podnieś leżącą na ziemi po prawej Dźwignię.
Udaj się teraz schodami na górę. Po drodze natrafisz na przytwierdzoną do ściany okrągłą tarczę, z
obrotowym mechanizmem przedstawiającym cztery różne wzory #1. Zerknij do Dziennika na
drugą stronę, gdzie znajdziesz stosowną podpowiedź do zagadki, z którą powiązana jest ta tarcza.
Wyjdź po schodach na samą górę. Prócz kolejnych dwóch tarcz na ścianach, znajdziesz tam
sporych wielkości mechanizm z zaznaczonymi kierunkami świata #2 oraz miejscem na rozrusznik
po lewej stronie. Ów mechanizm znajdziesz także na trzeciej stronie w Dzienniku.
Strona: 6
Aura: Fate of the Ages – Poradnik GRY-OnLine
Po wyjściu na zewnątrz skieruj się w prawo. Dotrzesz do miejsca z czterema filarami z kopułą na
każdym z nich oraz czterema obracalnymi lampionami #1. Podejdź do pierwszego filaru i odsłoń
kopułę #2. Z pozostałymi będziesz postępował według tej samej zasady. Zgodnie z podpowiedzią
na czwartej stronie w Dzienniku, musisz odpowiednio ustawić filary oraz lampiony by otrzymać
Mapę Nawigacyjną. Strzałki wychodzące bezpośrednio z planety wskazują na planetę
usytuowaną na filarze oraz kryształy znajdujące się pod kopułą. Oznacza to, iż kolor kryształu
(znajdującego się z przodu) na filarze musi odpowiadać kolorowi planety, która to zgadza się z tą
na filarze. Jeśli chodzi o lampion, to kryształ, który znajduje się naprzeciw filaru (praktycznie
niewidoczny, znajduje się po prawej stronie), musi się zgadzać z kolorem połysku planety
(znajdującej się na tymże filarze). Tabela poniżej zawiera wszystkie prawidłowe ustawienia,
zarówno kryształów w filarach jak i lampionów.
Filary:
Planeta na filarze
Kolor kryształu znajdującego się na frontowej pozycji
Największa
Średnia
Najmniejsza
Z pierścieniem
Lampiony:
Niebieski
Czerwony
Żółty
Zielony
Planeta na filarze
Kolor kryształu znajdującego się naprzeciw filaru
Największa
Średnia
Najmniejsza
Z pierścieniem
Czerwony
Żółty
Zielony
Niebieski
Strona: 7
Pobierz darmowy fragment (pdf)
Gdzie kupić całą publikację:
Aktualnie brak ofert nabycia tej publikacji drogą kupna...
Opinie na temat publikacji:
Inne popularne pozycje z tej kategorii:
Czytaj również:
Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką :