Niniejszy poradnik pomaga w zdobyciu wszystkich Osiągnięć, dostępnych w grze BioShock 2. Tekst podzielony został na kilka rozdziałów, omawiających poszczególne kategorie wyzwań.
Skrócona wersja spisu treści:
-[Wprowadzenie]
-[Pełna lista Osiągnięć]
-[Osiągnięcia] Single player - cz. 1
-[Osiągnięcia] Single player - cz. 2
-[Osiągnięcia] Single player - cz. 3
-[Osiągnięcia] Multiplayer
-[Osiągnięcia] Ukryte - cz. 1
-[Osiągnięcia] Ukryte - cz. 2
-[Mapy - Plazmidy]
-[Mapy - Siostrzyczki i ADAM]
-[Mapy - Stacje Power to the People]
-[Mapy - Dzienniki Audio] Adonis Luxury Resort
-[Mapy - Dzienniki Audio] The Atlantic Express
-[Mapy - Dzienniki Audio] Ryan Amusements
-[Mapy - Dzienniki Audio] Pauper's Drop
-[...] liczba wszystkich rozdziałów: 23
Informacja o grze
Oficjalna kontynuacja jednej z najlepszych gier 2007 roku. Opisywany produkt łączy w sobie elementy FPS-a oraz dość rozbudowanej gry z gatunku cRPG.
Gra BioShock 2, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier akcji. Tytuł wydany został w Polsce w 2010 roku i dostępny jest na platformach: PC, Xbox 360, PS3. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: angielska.
Znajdź podobne książki
Ostatnio czytane w tej kategorii
Darmowy fragment publikacji:
Nieoficjalny polski poradnik GRY-OnLine do gry
BioShock 2
(Osiągnięcia)
autor: Łukasz „Terrag” Znojek
(c) 2010 GRY-OnLine S.A.
Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp.
Producent 2K Marin, Wydawca 2K Games, Wydawca PL Cenega Poland
należą do ich prawowitych właścicieli.
BioShock 2 (Osiągnięcia) – Poradnik GRY-OnLine
S p i s t r e ś c i
Wprowadzenie __________________________________________________ 3
Pełna lista Osiągnięć _____________________________________________ 4
Osiągnięcia _____________________________________________________ 6
Single player _______________________________________________________________ 6
Multiplayer ________________________________________________________________ 17
Ukryte ____________________________________________________________________ 22
Mapy - Plazmidy ________________________________________________ 28
Mapy - Siostrzyczki i ADAM _______________________________________ 30
Mapy - Stacje Power to the People __________________________________ 32
Mapy - Dzienniki Audio ___________________________________________ 34
Adonis Luxury Resort _______________________________________________________ 34
The Atlantic Express ________________________________________________________ 35
Ryan Amusements _________________________________________________________ 36
Pauper s Drop _____________________________________________________________ 38
Siren Alley ________________________________________________________________ 40
Dionysus Park _____________________________________________________________ 42
Fontaine Futuristics ________________________________________________________ 43
Persephone Outer __________________________________________________________ 45
Inner Persephone __________________________________________________________ 46
Multiplayer ____________________________________________________ 48
Informacje ogólne __________________________________________________________ 48
Zdobywanie ADAMA ________________________________________________________ 49
Rangi _____________________________________________________________________ 50
Wydawnictwo GRY-OnLine S.A.
ul. Królewska 57, 30-081 Kraków
tel.(+48 12) 626 12 50, fax.(+48 12) 626 12 70
Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest
(c) 2002-2010 GRY-OnLine S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.
zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-OnLine S.A.
Dodatkowe informacje na temat opisywanej w tej publikacji gry znajdziecie na stronach serwisu GRY-OnLine.
www.gry-online.pl
Strona: 2
BioShock 2 (Osiągnięcia) – Poradnik GRY-OnLine
Poradnik pomoże Ci w odblokowaniu wszystkich Osiągnięć
dostępnych w grze. Nie zawiera on opisu przejścia, który
znajduje się w osobnym poradniku.
Wprowadzenie
Niniejszy poradnik pomaga w zdobyciu wszystkich Osiągnięć, dostępnych w grze BioShock 2. Tekst
podzielony został na kilka rozdziałów, omawiających poszczególne kategorie wyzwań. Znajdują się
tu też mapy, ukazujące położenie obiektów, kluczowych dla zdobywania Osiągnięć. Całości dopełnia
rozdział, poświęcony rozgrywce sieciowej, dzięki któremu łatwo opanować system rang i ogólny
rozwój postaci.
Łukasz „Terrag” Znojek
Strona: 3
BioShock 2 (Osiągnięcia) – Poradnik GRY-OnLine
Pełna lista Osiągnięć
Nazwa
Against All Odds
All Plasmids
All Weapon Upgrades
Big Brass Balls
Big Spender
Bought a Slot
Dealt with Every Little Sister
First Research
Fully Upgraded a Plasmid
Fully Upgraded a Weapon
Grand Daddy
Master Gatherer
Master Hacker
Master Protector
Max Plasmid Slots
One Research Track
Prolific Hacker
Rapture Historian
Research Master
Trap Master
Upgraded a Weapon
Parasite
Little Moth
Skin Job
Choose the Impossible
Disgusting Frankenstein
Man About Town
Mother Goose
„Mr. Bubbles-- No!”
Proving Grounds
Two-Bit Heroics
Punkty
Sekcja w poradniku
30
20
20
25
15
5
50
5
10
10
25
30
20
15
10
20
20
40
20
15
10
10
20
20
50
10
10
20
20
20
10
Strona: 4
Single player
Single player
Single player
Single player
Single player
Single player
Single player
Single player
Single player
Single player
Single player
Single player
Single player
Single player
Single player
Single player
Single player
Single player
Single player
Single player
Single player
Multiplayer
Multiplayer
Multiplayer
Multiplayer
Multiplayer
Multiplayer
Multiplayer
Multiplayer
Multiplayer
Multiplayer
Unnatural Selection
Welcome to Rapture
9-Irony
Adopted a Little Sister
Confronted Grace
Counterattack
Daddy s Home
Defeated the Preacher
Distance Hacker
Escape
Found Lamb s Hideout
Heading to the Surface
Look at You, Hacker
Nose for News
Protector
Reunion
Savior
Sinclair s Solution
Unbreakable
BioShock 2 (Osiągnięcia) – Poradnik GRY-OnLine
Multiplayer
Multiplayer
Ukryte
Ukryte
Ukryte
Ukryte
Ukryte
Ukryte
Ukryte
Ukryte
Ukryte
Ukryte
Ukryte
Ukryte
Ukryte
Ukryte
Ukryte
Ukryte
Ukryte
10
10
5
5
10
5
10
20
5
100
20
25
15
20
20
50
25
20
20
Strona: 5
BioShock 2 (Osiągnięcia) – Poradnik GRY-OnLine
Osiągnięcia
S i n g l e p l a y e r
A g a i n s t A l l O d d s
Punkty: 30
Ukończenie tytułu na wysokim poziomie trudności, odblokuje to osiągnięcie. Częste zapisywanie
stanu gry może nieco uprościć zadanie, więc nie żałujemy slotów (czasami lepiej zająć ich więcej,
niż potem żałować nadpisanego, a tym samym straconego zapisu).
Z czym wiąże sie wysoki poziom trudności? Przeciwnicy są bardziej odporni i zadają większe
obrażenia. W konsekwencji potrzebujemy większej
lepszych plazmidów,
odpowiednio dobranych toników, oraz stosownie ulepszeń potrzebnych nam broni. Za tym
wszystkim idzie większe zużycie gotówki, oraz ADAMA. Suma sumarum każda z naszych decyzji
powinna być skrupulatnie przemyślana, bowiem kiedy przychodzi co do czego, nie ma tu miejsca
na błędy czy niedopatrzenia.
ilości amunicji,
Zmianie ulega nawet sam sposób rozgrywki. O ile w przypadku poziomu łatwego możemy pozwolić
sobie na akcje w których, niczym mobilna forteca, wpadamy do pomieszczenia nie zważając na
ostrzał przeciwników i załatwiamy wszystkich bez mrugnięcia okiem, to „na hardzie” o takim
zachowaniu bezapelacyjnie nie może być mowy.
Często po prostu musimy wykazać się sprytem. Tam gdzie to możliwe – zakradamy się, cicho
(tonik [Drill Lurker]) i spokojnie badając kolejne pomieszczenia i unikając (o ile to możliwe) walki
z wieloma przeciwnikami na raz. Celujemy oczywiście w głowy – im szybciej zabijemy, tym
mniejsza szansa, że walka będzie nas kosztowała zdrowie, lub nawet życie. Ponieważ w wielu
lokacjach wrogowie pojawiają się w grupach i prowadzą zażarte dysputy, o ich obecności mogą
poinformować nas zasłyszane wcześniej dźwięki rozmów. Plazmid hipnozy, umiejętnie rzucony w
środek takiego zgrupowania, oszczędzi ryzyka poniesienia jakichkolwiek obrażeń.
linkami, miny), nie
Nie zapominamy o pułapkach. Nawet jeśli
amunicja pozwalająca na ich podłożenie (nity,
harpuny z
jest zbyt
powszechna i tania, to mamy przecież pod ręką
plazmidy. [Cyclone Trap]
co najmniej
drugiego poziomu pozwoli nam na załadowanie
go niemal każdym plazmidem.
Jeśli na
dokładkę zaopatrzymy się w toniki odpowiednio
zmniejszające zużycie EWY, okaże się, że
zabezpieczyliśmy całe pomieszczenie (lub np.
wejście do niego) pułapkami i wystarczy teraz
tylko
to
wszystko dzięki jednemu, góra dwóm tanim
EVE Hypo.
sprowokować przeciwników. A
Strona: 6
BioShock 2 (Osiągnięcia) – Poradnik GRY-OnLine
Aby w pełni wykorzystać swoje szanse w starciu z dowolnym przeciwnikiem, od chwili zdobycia
kamery wykształcamy sobie nawyk używania jej za każdym razem, kiedy tylko czeka nas walka.
Im szybciej zakończymy badania danego typu Splicera, tym szybciej walka z nim stanie się
prostsza
Poniekąd naturalnym odruchem po wejściu do nowej lokacji jest hackowanie wszystkich
dystrybutorów, automatów i innej elektroniki którą tylko zobaczymy. Warto jednak wstrzymać się
chwilę (jeśli nie jest to absolutnie konieczne) i „zostawić” sobie np. dystrybutory ze sprzętem na
później. Jeśli bowiem zaopatrzymy się w odpowiedni zestaw toników (patrz - [Hacker s Delight]),
będziemy odzyskiwać życie i EWĘ przy każdym udanym złamaniu urządzenia. Dlatego czasami
warto zostawić sobie dystrybutor w roli takiej skromnej „apteczki”. Wariacją tej myśli jest
zostawianie sobie na później wszystkich batoników i innych odnawiających życie i EWĘ
smakołyków. A jeśli mamy przy sobie tonik [Booze Hound], warto zainteresować się również
alkoholem.
Chociaż w Bioshock 2 nie mamy możliwości cofania się do raz odwiedzonych poziomów, nic nie stoi
na przeszkodzie, żeby wielokrotnie przemierzać aktualną lokację. Jeśli dołączymy do tego fakt, że
przedmioty umieszczone w skrzyniach, ciałach, a także te leżące luzem- nie znikają, otrzymujemy
interesującą kombinację. Jednym ze sposobów wykorzystania tych czynników jest wydrukowanie
sobie załączonych map, a następnie zaznaczanie „na bieżąco”- gdzie zabiliśmy przeciwnika
mającego przy sobie przydatne przedmioty (apteczki / amunicja / fundusze), czy też np. który sejf
nie został do końca opróżniony. Chociaż taka zabawa jest czasochłonna, to zdecydowanie się
opłaca i sprawia, że zawsze mamy przy sobie komplet wszystkich istotnych przedmiotów.
Z powyższym rozwiązaniem wiąże się jeszcze jedna strategia prowadzenia rozgrywki, a mianowicie
– używanie różnych rodzajów broni w miarę regularnie. Wynika to z prostego rozumowania. Skoro
na mapie rozmieszczono różne rodzaje amunicji, to aby wykorzystać wszystko co tylko możemy (a
przy tym ponieść jak najmniejsze koszta), używamy różnych pukawek.
Strona: 7
Pobierz darmowy fragment (pdf)
Gdzie kupić całą publikację:
Aktualnie brak ofert nabycia tej publikacji drogą kupna...
Opinie na temat publikacji:
Inne popularne pozycje z tej kategorii:
Czytaj również:
Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką :