Poradnik do gry BioShock 2 oprócz opisu przejścia zawiera szczegółowe mapy wszystkich poziomów. Ponadto zamieszczono tu kompletne listy plazmidów, toników, a także wszystkich 129 dzienników.
Skrócona wersja spisu treści:
-[Wprowadzenie]
-[Opis przejścia] Adonis Luxury Resort
-[Opis przejścia] The Atlantic Express
-[Opis przejścia] Ryan Amusements
-[Opis przejścia] Pauper's Drop
-[Opis przejścia] Siren Alley - cz. 1
-[Opis przejścia] Siren Alley - cz. 2
-[Opis przejścia] Dionysus Park
-[Opis przejścia] Fontaine Futuristics
-[Opis przejścia] Persephone Outer
-[Opis przejścia] Inner Persephone - cz. 1
-[Opis przejścia] Inner Persephone - cz. 2
-[Porady] Bronie i stacje ich rozwoju
-[Porady] Toniki – opis
-[Porady] Toniki – mapki
-[...] liczba wszystkich rozdziałów: 23
Informacja o grze
Oficjalna kontynuacja jednej z najlepszych gier 2007 roku. Opisywany produkt łączy w sobie elementy FPS-a oraz dość rozbudowanej gry z gatunku cRPG.
Gra BioShock 2, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier akcji. Tytuł wydany został w Polsce w 2010 roku i dostępny jest na platformach: PC, Xbox 360, PS3. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: patch polonizujący.
Znajdź podobne książki
Ostatnio czytane w tej kategorii
Darmowy fragment publikacji:
Nieoficjalny polski poradnik GRY-OnLine do gry
BioShock 2
autor: Łukasz „Terrag” Znojek
(c) 2010 GRY-OnLine S.A.
Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp.
Producent 2K Marin, Wydawca 2K Games, Wydawca PL Cenega Poland
należą do ich prawowitych właścicieli.
BioShock 2 – Poradnik GRY-OnLine
S p i s t r e ś c i
Wprowadzenie __________________________________________________ 3
Opis przejścia ___________________________________________________ 4
Adonis Luxury Resort ________________________________________________________ 4
The Atlantic Express ________________________________________________________ 11
Ryan Amusements _________________________________________________________ 17
Pauper s Drop _____________________________________________________________ 25
Siren Alley ________________________________________________________________ 33
Dionysus Park _____________________________________________________________ 43
Fontaine Futuristics ________________________________________________________ 49
Persephone Outer __________________________________________________________ 58
Inner Persephone __________________________________________________________ 64
Porady _______________________________________________________ 74
Bronie i stacje ich rozwoju __________________________________________________ 74
Toniki – opis _______________________________________________________________ 80
Toniki – mapki _____________________________________________________________ 83
Plazmidy – opis ____________________________________________________________ 85
Plazmidy – mapki __________________________________________________________ 87
Hacking ___________________________________________________________________ 89
Przeciwnicy i ich badanie ____________________________________________________ 91
Duże Siostry i Tatuśkowie ___________________________________________________ 97
Siostrzyczki i zbieranie ADAMA _______________________________________________ 99
Wysoki poziom trudności ___________________________________________________ 101
Możliwe zakończenia ___________________________________________ 103
Wydawnictwo GRY-OnLine S.A.
ul. Królewska 57, 30-081 Kraków
tel.(+48 12) 626 12 50, fax.(+48 12) 626 12 70
Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest
(c) 2002-2010 GRY-OnLine S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.
zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-OnLine S.A.
Dodatkowe informacje na temat opisywanej w tej publikacji gry znajdziecie na stronach serwisu GRY-OnLine.
www.gry-online.pl
Strona: 2
BioShock 2 – Poradnik GRY-OnLine
Wprowadzenie
Poradnik do gry BioShock 2 oprócz opisu przejścia zawiera szczegółowe mapy wszystkich
poziomów. Wzbogaciłem je wieloma ikonami, poszerzającymi zakres niesionej informacji. Ponadto
zamieściłem kompletne listy plazmidów, toników, a także wszystkich 129 dzienników. Opisałem
również z osobna każdą broń, przeciwnika oraz wszystkie sposoby na efektywne prowadzenie nad
nimi badań. Nazwy istotnych przedmiotów (plazmidów, rodzajów broni, toników), które można
znaleźć (lub otrzymać) na danym poziomie, pisane są niebieską czcionką. Kolor zielony oznacza
miejsce odpowiadające właściwemu numerowi na mapie, a także plazmidy i toniki, które możemy
zakupić. Kolor czerwony wyróżnia dzienniki audio, które zbieramy w trakcie gry.
UWAGA: W przeciwieństwie do poprzedniej części gry, tym razem nie mamy możliwości cofnięcia
się do raz odwiedzonego poziomu. Dlatego też staramy się być dokładni i upewniamy się dwa razy,
czy załatwiliśmy wszystko, co do załatwienia było (Siostrzyczki, stacje Power to the People, czy
choćby osiągnięcia).
Łukasz „Terrag” Znojek
Strona: 3
BioShock 2 – Poradnik GRY-OnLine
Opis przejścia
A d o n i s L u x u r y R e s o r t
DANE POZIOMU:
Liczba nagrań: 7
Nowe rodzaje broni: [Drill], [Rivet Gun]
Nowe plazmidy: [Electro Bolt]
01 – Miejsce rozpoczęcia naszej przygody. Możemy podziwiać naszą pierwszą broń – [Drill].
Schody po prawej zaprowadzą nas na górę.
Strona: 4
BioShock 2 – Poradnik GRY-OnLine
02 – Aby przedostać się przez zarośnięty korytarz, używamy naszego Wiertła, dewastując tym
samym niesforną florę.
UWAGA: Broń którą dzierżymy, pozwala na dwojaki atak – przytrzymując [lewy przycisk myszy],
aktywujemy spalający nasz zapas paliwa wirnik. Krótkie „kliknięcie” natomiast objawi się szybkim
uderzeniem broni, które jednak siłą rzeczy nie jest tak skuteczne jak urocze wiercenie we
wnętrznościach przeciwników.
W dalszej części korytarza będziemy musieli się schylić [C], aby pokonać przeszkodę w postaci
zawalonej kolumny.
Strona: 5
BioShock 2 – Poradnik GRY-OnLine
Po dotarciu do dużej sali, będziemy mieli okazję podziwiać wyczyny Dużej Siostry. Zwiedzając nieco
dokładniej pomieszczenie, natrafimy po prawej jego stronie na paliwo [drill fuel] do naszego
Wiertła i odrobinę żywności, która przywróci mały fragment naszego zdrowia. Po lewej natomiast
czeka na nas pierwsze nagranie, które będziemy mogli odsłuchać [L].
NAGRANIE: [Attention: Workers!] - Big Kate O Malley.
03 – Natrafiamy na przeciwnika. Po krótkiej scence uświadamiamy sobie, że nicpoń uzbrojony jest
w rewolwer. Nacieramy więc na niego szybko i eliminujemy skupiając się, jak to zwykle bywa, na
jego głowie.
UWAGA: Jeśli z jakiegoś powodu jeszcze nie mamy nawyku przeszukiwania wszystkich
napotkanych ciał, to świetny moment żebyśmy zaczęli go sobie wyrabiać. Nasi wrogowie zazwyczaj
mają przy sobie bowiem wiele przydatnych dóbr, od apteczek, przez pieniądze, a na tonikach
kończąc.
04 – Na szybie drzwi odczytujemy kod 1540, który wprowadzony do mechanizmu umieszczonego
na futrynie po prawej. W środku znajdujemy nagranie, paliwo, oraz trochę żywności.
NAGRANIE: [Fitness] - Rachelle Jaques.
05 – Z automatu Gatherer s Garden zabieramy naszego pierwszego plazmidu - [Electro Bolt]. W
małych pokojach po bokach odnajdziemy kilka mniej istotnych przedmiotów pokroju papierosów
(odnawiają nieco EWY, kosztem zdrowia).
Strona: 6
BioShock 2 – Poradnik GRY-OnLine
06 – Używamy Błyskawicy na iskrzącym panelu kontrolnym po lewej od drzwi. Warto spędzić
jeszcze chwilę w pomieszczeniu (znajdziemy m.in. paliwo) i przyjrzeć się bliżej ścianie po prawej.
Czeka tam na nas automat wydający strzykawki EWY, więc możemy podbudować nasze zapasy.
07 – Rozprawiamy się z dwoma przeciwnikami (technika polegająca na użyciu Błyskawicy, a zaraz
później Wiertła, ułatwi zadanie). Następnie używamy plazmidu na generatorze po prawej,
przywracając tym samym zasilanie, co spowoduje otwarcie zamkniętej wcześniej śluzy.
08 – W drodze do toalet natrafiamy na nagranie, paliwo, oraz szafki które możemy przeszukać. Do
drugiej kabiny dostaniemy się po uiszczeniu opłaty 5$. Wydatek nam się zwraca, ponieważ w
środku czekają na nas m.in. banknoty. Po wyjściu z łazienki, zostaniemy zaatakowani przez
uzbrojoną w rurkę kobietę. Możemy poczekać aż delikwentka wejdzie do wody, a wtedy porazić
ciecz Błyskawicą.
NAGRANIE: [To My Daughter] - Sofia Lamb.
Strona: 7
Pobierz darmowy fragment (pdf)
Gdzie kupić całą publikację:
Aktualnie brak ofert nabycia tej publikacji drogą kupna...
Opinie na temat publikacji:
Inne popularne pozycje z tej kategorii:
Czytaj również:
Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką :