Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00029 001065 24504684 na godz. na dobę w sumie
Command  Conquer 3: Wojny o Tyberium - poradnik do gry - ebook/pdf
Command Conquer 3: Wojny o Tyberium - poradnik do gry - ebook/pdf
Autor: Liczba stron: 128
Wydawca: GryOnline Język publikacji: polski
ISBN: Data wydania:
Lektor:
Kategoria: ebooki >> komputery i informatyka >> poradniki do gier >> pc >> strategiczne
Porównaj ceny (książka, ebook, audiobook).

Pierwsza część poradnika do gry Command & Conquer 3: Wojny o Tyberium zawiera szczegółowe rozwiązanie do wszystkich misji kampanii dla jednego gracza. Opisy scenariuszy uwzględniają nie tylko zadania główne, ale również cele bonusowe.

Skrócona wersja spisu treści:
-Wstęp
-GDI – Prolog
-GDI – Pentagon
-GDI - Baza lotnictwa w Langley
-GDI – Hampton Roads
-GDI – Biały Dom
-GDI – Casabad
-GDI – Aleksandria
-GDI – Kair
-GDI – Chorwacja
-GDI – Albania
-GDI – Sarajewo
-GDI – Monachium
-GDI – Stuttgart
-GDI – Kolonia
-[...] liczba wszystkich rozdziałów: 39

Informacja o grze

Command & Conquer 3: Tiberium Wars to gra wojenna, która powraca do korzeni – dosłownie i w przenośni. Zmagania dotyczą wojny o Tiberium pomiędzy terrorystami z Bractwa Nod a militarną organizacją GDI – zupełnie jak w pamiętnym pierwowzorze z 1995 roku.

Gra Command & Conquer 3: Tiberium Wars, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier strategicznych. Tytuł wydany został w Polsce w 2007 roku i dostępny jest na platformach: PC, Xbox 360. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: polska i angielska.

Znajdź podobne książki Ostatnio czytane w tej kategorii

Darmowy fragment publikacji:

Nieoficjalny poradnik GRY-OnLine do gry Command Conquer 3 Wojny o Tyberium Część I: Kampania dla jednego gracza autor: Krystian „U.V. Impaler” Smoszna Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli. (c) 2002 GRY-OnLine sp. z o.o. Command Conquer 3: Wojny o Tyberium – Poradnik GRY-OnLine S P I S T R E Ś C I Wstęp________________________________________________________________ 3 Kampania GDI _________________________________________________________ 5 GDI – Prolog ________________________________________________________ 5 GDI – Pentagon ______________________________________________________ 9 GDI - Baza lotnictwa w Langley _________________________________________ 12 GDI – Hampton Roads ________________________________________________ 15 GDI – Biały Dom_____________________________________________________ 18 GDI – Casabad ______________________________________________________ 21 GDI – Aleksandria ___________________________________________________ 24 GDI – Kair _________________________________________________________ 27 GDI – Chorwacja ____________________________________________________ 30 GDI – Albania_______________________________________________________ 34 GDI – Sarajewo _____________________________________________________ 38 GDI – Monachium____________________________________________________ 42 GDI – Stuttgart _____________________________________________________ 45 GDI – Kolonia_______________________________________________________ 49 GDI – Berno ________________________________________________________ 52 GDI – Rzym ________________________________________________________ 55 GDI – Strefa Zero ____________________________________________________ 58 Kampania Nod ________________________________________________________ 61 Nod – Prolog _______________________________________________________ 61 Nod – Baza Sił Lotniczych Andrews ______________________________________ 64 Nod – Biały Dom_____________________________________________________ 67 Nod – Hampton Roads ________________________________________________ 70 Nod – Waszyngton ___________________________________________________ 73 Nod – Pustynia Amazońska ____________________________________________ 76 Nod – Wybrzeże Atlantyku _____________________________________________ 79 Nod – Słowenia _____________________________________________________ 82 Nod – Sarajewo _____________________________________________________ 86 Nod – Australijski busz _______________________________________________ 89 Nod – Mury Sydney __________________________________________________ 92 Nod – Śródmieście Sydney _____________________________________________ 95 Nod – Ayers Rock ____________________________________________________ 98 Nod – Północne Włochy ______________________________________________ 102 Nod – Wzgórza Włoskie ______________________________________________ 105 Nod – Operacja Sztylet_______________________________________________ 108 Nod – Wieża Kane’a _________________________________________________ 112 Kampania Scrin ______________________________________________________ 115 Scrin – Londyn _____________________________________________________ 115 Scrin – Monachium__________________________________________________ 118 Scrin – Chorwacja __________________________________________________ 121 Scrin – Granica 19 __________________________________________________ 124 Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest (c) 2002-2006 GRY-OnLine sp. z o.o. Wszelkie prawa zastrzeżone. zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-OnLine sp. z o.o. Dodatkowe informacje na temat opisywanej w tej publikacji gry znajdziecie na stronach serwisu GRY-OnLine. Wydawnictwo GRY-OnLine sp. z o.o. ul. Królewska 57, 30-081 Kraków tel.(+48 12) 626 12 50, fax.(+48 12) 626 12 70 www.gry-online.pl Strona: 2 Command Conquer 3: Wojny o Tyberium – Poradnik GRY-OnLine Wstęp Pierwsza część poradnika do gry Command Conquer 3: Wojny o Tyberium zawiera szczegółowe rozwiązanie do wszystkich misji kampanii dla jednego gracza. Opisy scenariuszy zostały skonstruowane w taki sposób, aby uwzględnić w nich nie tylko zadania główne, ale również cele bonusowe. Dokładne wskazówki dotyczące przyjętego przeze mnie schematu oraz legendę do mapek, znajdziesz poniżej. Uwaga! Porady zaprezentowane w poniższym rozwiązaniu nie są jedynymi skutecznymi metodami na pokonanie danego problemu. Gra jest skonstruowana w taki sposób, że pewne rzeczy można wykonać zupełnie inaczej, stosując odmienną taktykę oraz inne jednostki. W solucji tej starałem się uwzględnić najlepsze moim zdaniem rozwiązania. Strona: 3 Command Conquer 3: Wojny o Tyberium – Poradnik GRY-OnLine J a k c z y t a ć o p i s y m i s j i ? W opisie każdej misji znajdziesz cele główne (trzeba je wykonać, aby ukończyć etap) i cele bonusowe (ich zaliczenie nie jest konieczne, aby przejść do kolejnej misji) – oznaczone odpowiednimi kolorami. Liczba stojąca obok wymienionego zadania pomoże określić Ci jego położenie na zamieszczonych obok mapkach. W przeważającej większości opisów, cele misji nie są ułożone w prawidłowej kolejności. Taki wariant został zastosowany wyłącznie dla Twojej wygody. Czytając rozwiązanie, będziesz mógł zobaczyć w jaki sposób ukończyć scenariusz od początku do końca, zaliczając przy okazji wszystkie dostępne cele główne oraz bonusowe. O z n a c z e n i a n a m a p k a c h (cid:131) Liczby – odpowiadają zadaniom – żółte głównym, zielone bonusowym; (cid:131) Białe litery – oznaczenie punktu, do którego odwołuje się dany fragment tekstu; (cid:131) Czerwona litera S – miejsce, w którym rozpoczyna się dany etap; (cid:131) Czerwona litera X – skrzynki, do których odwołuje się dany fragment tekstu; (cid:131) Litery T – wskazują pola Tyberium, do których odwołuje się dany fragment tekstu. Strona: 4 Command Conquer 3: Wojny o Tyberium – Poradnik GRY-OnLine Kampania GDI G D I – P r o l o g 1 – Ustal, w jakim stanie znajduje się posterunek GDI. Transportowce V-35 dokonają desantu dwóch drużyn strzelców mających status weteranów. Kiedy piechota znajdzie się na ziemi, zaznacz ją i ruszaj w kierunku zrujnowanej bazy GDI. Aby wypełnić to zadanie, musisz pozbyć się stacjonujących w pobliżu milicjantów. Rozwalenie pierwszej grupy ułatwią Ci dwie wieże, do których możesz posłać swoje wojsko. Bez względu na to, jak pokierujesz armią, powinieneś bez trudu poradzić sobie z żołnierzami Bractwa Nod. Strona: 5 Command Conquer 3: Wojny o Tyberium – Poradnik GRY-OnLine 2 – Zbuduj koszary i wyszkol 3 drużyny strzelców GDI. Gdy baza znów będzie należeć do GDI, kombajn automatycznie wyruszy na pole Tyberium. Po chwili do obozu dotrze MCV, który przeistoczy się w plac budowy. Skonstruuj koszary, a następnie wytrenuj trzy dodatkowe drużyny strzelców. 3 – Zbuduj elektrownię. Zostaniesz zaatakowany przez grupę fanatyków Bractwa, która zniszczy jedyną elektrownię. Wybierz plac budowy i skonstruuj nowy budynek – zapewni Ci on dostateczną porcję energii do dalszych działań. 4 – Napraw posterunek dowodzenia. Kolejne zadanie polega na zreperowaniu centrum dowodzenia, które ucierpiało w wyniku wcześniejszych ataków Bractwa. Wybierz odpowiednią ikonę z menu po prawej stronie i rozpocznij proces naprawy. 1 – Zbuduj wieżę obserwacyjną. Po wykonaniu czwartego zadania zwiększy się pole widzenia. Nieopodal swojej bazy zobaczysz małą placówkę Bractwa, z którego w tym samym momencie ruszy kilka oddziałów piechoty. Jeśli chcesz pomóc swoim strzelcom w eksterminacji wroga, jak najszybciej wybuduj i postaw wieżę strażniczą. Tym samym zaliczysz pierwsze zadanie bonusowe – choć nie mają wpływu na pozytywne zakończenie misji, to jednak niejednokrotnie ułatwią Ci zmagania. W ataku na bazę Bractwa wykorzystaj drużyny wsparcia rakietowego. Strzelcy nie radzą sobie z niszczeniem budynków. Strona: 6 Command Conquer 3: Wojny o Tyberium – Poradnik GRY-OnLine 5 – Zniszcz posterunek Nod. W odkrytej przed momentem osadzie znajdują się dwa budynki, które muszą zostać zniszczone (Ręka Nod oraz Outpost). Poczekaj, aż transportowiec V-35 Wół dokona desantu drużyn wsparcia rakietowego i uderz na wrogą placówkę. Nie musisz niszczyć całej bazy, aby zakończyć sukcesem to zadanie. Wystarczy pozbyć się dwóch wspomnianych wyżej konstrukcji. 2 – Zbuduj drugą kolejkę piechoty. Kolejne zadanie bonusowe dotyczy budowy dodatkowych koszar, które pozwolą Ci szybciej trenować nowe drużyny żołnierzy. Jego wykonanie nie powinno nastręczać Ci jakichkolwiek trudności. 6 – Napraw most. Na placu boju pojawi się kolejny transportowiec, tym razem sprowadzi on w pobliże zniszczonej placówki Nod dwóch inżynierów. Użyj jednego z techników do reperacji mostu prowadzącego do obszaru zajętego przez siły Bractwa. 3 – Zdobądź jeden z budynków Nod. Drugi inżynier posłuży Ci do wykonania zadania bonusowego. Przejmij jeden z budynków, który oszczędziłeś podczas wcześniejszego ataku na placówkę Bractwa. 4 – Sprzedaj zdobyty budynek Nod. Aby wykonać to zadanie, sprzedaj zdobytą wcześniej budowlę. W tym celu użyj ikony sprzedaży, która znajduje się w menu po prawej stronie ekranu. 5 – Zbuduj silos na Tyberium. Gdy magazyny rafinerii nie będą miały miejsca na nowe Tyberium, program uaktywni kolejne zadanie bonusowe. Tym razem musisz zbudować silos, który pozwoli na kontynuowanie wydobycia cennego minerału. 6 – Zdobądź rafinerię Tyberium. Na północ od zreperowanego mostu znajduje się unikatowa budowla – urządzenie pompujące Tyberium, które nieustannie zasila konto kontrolującej je frakcji. Stwórz inżyniera, a następnie przejmij tę konstrukcję. 7 – Zbuduj lotnisko. Drogę do bazy wroga kontrolują czołgi typu Skorpion. Poświęć jeden z oddziałów na bezowocną walkę z maszynami. Gdy pojedynek zakończy się Twoją porażką, otrzymasz kolejne wsparcie od dowództwa – możliwość budowy lotniska. Czym prędzej skorzystaj z tej opcji i poczekaj, aż na lądowisku pojawią się Orki. Dwa samoloty otrzymałeś za darmo, dwa kolejne trzeba będzie stworzyć. Strona: 7
Pobierz darmowy fragment (pdf)

Gdzie kupić całą publikację:

Command Conquer 3: Wojny o Tyberium - poradnik do gry
Autor:

Opinie na temat publikacji:


Inne popularne pozycje z tej kategorii:


Czytaj również:


Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką: