
Autor: | Liczba stron: | ||
Wydawca: | Wydawnictwo Naukowe PWN | Język publikacji: | polski |
ISBN: | 9788301181642 | Data wydania: | |
Kategoria: | ebooki >> biznes >> bankowość i finanse |
Porównaj ceny (książka, ebook, audiobook).
Pierwsza na rynku publikacja z zakresu content marketingu omawiająca polskie firmy i polskie realia. Książka przybliża, przedstawiając krok po kroku, zagadnienia content marketingu, stosowane strategie oraz sposoby tworzenia treści do internetu i budowania społeczności wokół marki. Jest to praktyczny poradnik dla menedżerów i dyrektorów marketingu, PR menedżerów, social media menedżerów, blogerów, dziennikarzy oraz właścicieli małych i średnich firm. Książka stanowi również niezbędne źródło wiedzy dla studentów marketingu i public relations.
Znajdź podobne książki
Ostatnio czytane w tej kategorii
Gdzie kupić całą publikację:
Content marketing po polsku
Autor:
Autor:
Sklep
Format
Cena