Niniejszy oficjalny poradnik, który oddajemy w Wasze ręce, zawiera bardzo dokładną i bogato ilustrowaną solucję do gry Crysis 2. Na końcu poradnika umieszczony został też rozdział poświęcony tzw. znajdźkom.
Skrócona wersja spisu treści:
-[Wprowadzenie]
-[Opis przejścia] Na głęboką wodę
-[Opis przejścia] Druga szansa - cz. 1
-[Opis przejścia] Druga szansa - cz. 2
-[Opis przejścia] Nagłe uderzenie - cz. 1
-[Opis przejścia] Nagłe uderzenie - cz. 2
-[Opis przejścia] Szał na drodze - cz. 1
-[Opis przejścia] Szał na drodze - cz. 2
-[Opis przejścia] Szczur doświadczalny - cz. 1
-[Opis przejścia] Szczur doświadczalny - cz. 2
-[Opis przejścia] Strażnicy bram - cz. 1
-[Opis przejścia] Strażnicy bram - cz. 2
-[Opis przejścia] Idzie nieboszczyk
-[Opis przejścia] Siedziba władzy
-[Opis przejścia] Mroczne serce - cz. 1
-[...] liczba wszystkich rozdziałów: 38
Informacja o grze
Efektowny FPS autorstwa studia Crytek (znanego m.in. z doskonałego Far Cry) będący kontynuacją wielkiego przeboju z roku 2007.
Gra Crysis 2, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku strzelanin. Tytuł wydany został w Polsce w 2011 roku i dostępny jest na platformach: Xbox 360, PS3, PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: pełna polska.
Znajdź podobne książki
Ostatnio czytane w tej kategorii
Darmowy fragment publikacji:
Oficjalny polski poradnik GRY-OnLine do gry
Crysis 2
autor: Krystian „U.V. Impaler” Smoszna
Producent Crytek Studios, Wydawca Electronic Arts Inc., Wydawca PL Electronic Arts Polska
Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp.
należą do ich prawowitych właścicieli.
(c) 2011 GRY-OnLine S.A.
Crysis 2 – Poradnik GRY-OnLine
S p i s t r e ś c i
Wprowadzenie ___________________________________________________3
Opis przejścia ___________________________________________________4
Na głęboką wodę ___________________________________________________________ 4
Druga szansa ______________________________________________________________ 5
Nagłe uderzenie ___________________________________________________________ 14
Szał na drodze ____________________________________________________________ 25
Szczur doświadczalny ______________________________________________________ 34
Strażnicy bram ____________________________________________________________ 43
Idzie nieboszczyk __________________________________________________________ 50
Siedziba władzy ___________________________________________________________ 56
Mroczne serce _____________________________________________________________ 61
Semper Fi lub giń __________________________________________________________ 72
Upadek korporacji _________________________________________________________ 79
Złapać pociąg _____________________________________________________________ 87
Niebezpieczna przystań ____________________________________________________ 94
Stacja końcowa __________________________________________________________ 100
Awaria zasilania __________________________________________________________ 104
Oko cyklonu _____________________________________________________________ 108
Maski zdjąć ______________________________________________________________ 116
Z popiołów_______________________________________________________________ 124
Spacer po parku __________________________________________________________ 130
Znajdźki _____________________________________________________ 135
Nieśmiertelniki ___________________________________________________________ 135
Rozmowy Emailowe _______________________________________________________ 144
Pamiątki z Nowego Jorku __________________________________________________ 149
Nowojorskie pojazdy ______________________________________________________ 158
Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest
(c) 2002-2011 GRY-OnLine S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.
zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-OnLine S.A.
Dodatkowe informacje na temat opisywanej w tej publikacji gry znajdziecie na stronach serwisu GRY-OnLine.
Wydawnictwo GRY-OnLine S.A.
ul. Gabrieli Zapolskiej 16A, 30-126 Kraków
tel.(+48 12) 626 12 50, fax.(+48 12) 626 12 70
www.gry-online.pl
Strona: 2
Crysis 2 – Poradnik GRY-OnLine
Wprowadzenie
Niniejszy oficjalny poradnik, który oddajemy w Wasze ręce, zawiera bardzo dokładną i bogato
ilustrowaną solucję do gry Crysis 2. Opis przejścia uwzględnia niemal wszystkie rozwiązania
napotykanych problemów, łącznie z uwzględnieniem dostępnych opcji taktycznych. Na końcu
poradnika umieszczony został też rozdział poświęcony tzw. znajdźkom. Z jego pomocą można w
łatwy sposób zlokalizować wszystkie nieśmiertelniki, rozmowy emailowa, pamiątki z Nowego Jorku i
kluczyki do pojazdów.
O z n a c z e n i a
W poradniku użyłem następujących oznaczeń:
[#1] odwołanie do obrazka – numer odpowiada ilustracji;
1 odwołanie do opcji taktycznej – numer odpowiada żółtej liczbie wyświetlanej w wizjerze;
F – klawisz, który należy wcisnąć, by wykonać opisaną w tekście akcję.
Krystian „U.V. Impaler” Smoszna (www.gry-online.pl)
Strona: 3
Crysis 2 – Poradnik GRY-OnLine
Opis przejścia
N a g ł ę b o k ą w o d ę
Bardzo krótki, ale za to widowiskowy epizod, który pełni funkcję prologu. Zmagania rozpoczynasz
na pokładzie łodzi podwodnej. Poczekaj aż żołnierze wstaną ze swoich miejsc [#1], a w tym
samym momencie odzyskasz kontrolę nad swoim podopiecznym. Niedługo jednak będzie Ci dane
cieszyć się spokojem, bo okręt zostanie zaatakowany, a Ty i Twoi koledzy zmuszeni do ucieczki.
#1
#2
Rozpocznij bieg za towarzyszami, którzy spróbują wydostać się ze śmiercionośnej pułapki. Po chwili
zobaczysz jak jeden z Twoich kompanów zacznie podtrzymywać oderwaną rurę [#2]. Zgodnie z
instrukcją, kucnij i ruszaj naprzód. Idź cały czas przed siebie jedyną dostępną drogą, a kiedy
ujrzysz sporej wielkości właz [#3], pomóż koledze podnieść go do góry.
#3
#4
Czas trochę ponurkować. Ruszaj naprzód, trzymając się blisko płynącego przed Tobą kompana
[#4]. Po chwili gra uruchomi dłuższy przerywnik filmowy, gdzie będziesz mógł podziwiać nocną
panoramę atakowanego przez obcych miasta.
Strona: 4
Crysis 2 – Poradnik GRY-OnLine
D r u g a s z a n s a
Nie dość że obudzisz się w zrujnowanym budynku, to na dodatek będziesz mieć na sobie
nanokombinezon Proroka. Wygląda na to, że komandos ofiarował Ci swój strój, a następnie popełnił
samobójstwo. Twój podopieczny automatycznie podniesie pistolet M12 Nova, ale nie będziesz mógł
z niego wystrzelić. Powód? Brak pocisków w magazynku.
O d s z u k a j i c h r o ń N a t h a n a G o u l d a
Rozbij kłódkę
Podejdź do drzwi i przyjrzyj się kłódce [#5]. Gra natychmiast zasugeruje, abyś użył ataku wręcz
do jej zniszczenia, co też niezwłocznie uczyń. Kiedy wrota staną otworem, ruszaj w drogę.
W pomieszczeniu startowym znajduje się jedyny w tym scenariuszu nieśmiertelnik.
Aby zdobyć znajdźkę, weź ją ze stolika, obok zwłok Proroka.
#5
#6
Idź przed siebie ignorując rozkładające się ciała i przejdź pod opuszczonym do połowy włazem
[#6] do kolejnej części budynku. Tutaj odnajdź klatkę schodową [#7], a gdy znajdziesz się na
górze, posłusznie wykonaj długi skok [#8].
#7
#8
Strona: 5
Crysis 2 – Poradnik GRY-OnLine
Przejdź przez drzwi i wyskocz w kierunku położonej wyżej półki [#9]. Alcatraz automatycznie
złapie krawędź i podciągnie się – ta cenna umiejętność niejeden raz przyda się w trakcie eksploracji
miasta. Gdy znajdziesz się na górze, otwórz kolejne wrota.
#9
#10
Przedostań się przez obóz
Czas na kolejną lekcję. Gra udostępni Ci wizjer [#10] – bardzo użyteczny gadżet, który pozwoli Ci
zlokalizować różne obiekty bądź opcje taktyczne (oznaczone żółtymi markerami), a także wszystkie
interesujące obiekty, jak np. porzuconą broń czy skrzynki z amunicją. W trakcie wędrówki warto
często korzystać z usług tego urządzenia, gdyż mocno ułatwia ono orientację w terenie.
Strona: 6
Crysis 2 – Poradnik GRY-OnLine
UWAGA! Wszystkie opcje taktyczne w niniejszym tekście będą oznaczane pomarańczowym
symbolem X , gdzie X to liczba wyświetlana w wizjerze komandosa.
Zgodnie z sugestią gry zejdź na dół i przy najbliższej skrzynce [#11] uzupełnij amunicję 1 .
Jeżeli zahaczysz o drugi punkt taktyczny 2 , znajdziesz pistolet maszynowy Scarab, który na tym
etapie rozgrywki powinien być Twoją podstawową bronią. Mając do dyspozycji tak solidne
argumenty, załatw dwóch kręcących się w okolicy żołnierzy.
#11
#12
Skieruj się do zamku Clinton [#12] i wkrocz do środka frontowymi drzwiami. Tutaj uzyskasz
kontrolę nad jedną z najbardziej użytecznych mocy Twojego nieziemskiego nanoskafandra –
kamuflażu zapewniającego niewidzialność. Uruchom ją, a następnie załatw patrolującego teren
wroga [#13], korzystając z opcji cichego zabójstwa. To kolejna cenna lekcja dla Ciebie – jeśli
będziesz chciał w dalszej części zmagań działać bez zwracania uwagi przeciwników, tego typu
likwidacje staną się koniecznością.
#13
#14
Opuść zamek przez dach
Bez względu na to, jaką taktykę obierzesz, trzeba wyjść na dziedziniec zamku i rozwalić
przebywających tam wrogów. Kiedy wszyscy żołnierze padną trupem, podejdź do żółtego
kontenera [#14] i z jego pomocą dostań się na dach budynku. Przejrzyj dostępne opcje taktyczne.
Strona: 7
Pobierz darmowy fragment (pdf)
Gdzie kupić całą publikację:
Aktualnie brak ofert nabycia tej publikacji drogą kupna...
Opinie na temat publikacji:
Inne popularne pozycje z tej kategorii:
Czytaj również:
Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką :