Poradnik do gry Dark Sector to opis przejścia wszystkich rozdziałów w grze. Zawarte w nim rady, strategie postępowania, sposoby na rozprawianie się z bossami są w 100% skuteczne i przetestowane.
Skrócona wersja spisu treści:
-Wstęp
-FAQ
-Rodzaje broni
-Ulepszenia
-[Opis przejścia] Rozdział 1
-[Opis przejścia] Rozdział 2
-[Opis przejścia] Rozdział 3
-[Opis przejścia] Rozdział 4 cz.1
-[Opis przejścia] Rozdział 4 cz.2
-[Opis przejścia] Rozdział 5
-[Opis przejścia] Rozdział 6
-[Opis przejścia] Rozdział 7 cz.1
-[Opis przejścia] Rozdział 7 cz.2
-[Opis przejścia] Rozdział 8
-[Opis przejścia] Rozdział 9
-[...] liczba wszystkich rozdziałów: 16
Informacja o grze
Mroczna gra akcji, w której wydarzenia ukazane są z perspektywy trzeciej osoby. Wcielamy się w bohatera, dysponującego nie tylko śmiercionośną bronią, ale także nadprzyrodzonymi umiejętnościami.
Gra Dark Sector, to przedstawiciel gatunku strzelanin. Tytuł wydany został w Polsce w 2009 roku i dostępny jest na platformach: PC, PS3, Xbox 360. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: z polskimi napisami.
Znajdź podobne książki
Ostatnio czytane w tej kategorii
Darmowy fragment publikacji:
Nieoficjalny polski poradnik GRY-OnLine do gry
Dark Sector
autor: Adam „eJay” Kaczmarek
(c) 2009 GRY-OnLine S.A.
Producent Digital Extremes, Wydawca Noviy Disk, Wydawca PL CITY interactive.
Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp.
należą do ich prawowitych właścicieli.
Dark Sector – Poradnik GRY-OnLine
S p i s t r e ś c i
Wstęp_________________________________________________________ 3
FAQ __________________________________________________________ 4
Rodzaje broni ___________________________________________________ 5
Ulepszenia _____________________________________________________ 9
Opis przejścia__________________________________________________ 10
Rozdział 1 _________________________________________________________________ 10
Rozdział 2 _________________________________________________________________ 12
Rozdział 3 _________________________________________________________________ 14
Rozdział 4 _________________________________________________________________ 17
Rozdział 5 _________________________________________________________________ 25
Rozdział 6 _________________________________________________________________ 30
Rozdział 7 _________________________________________________________________ 33
Rozdział 8 _________________________________________________________________ 41
Rozdział 9 _________________________________________________________________ 44
Rozdział 10 ________________________________________________________________ 48
Wydawnictwo GRY-OnLine S.A.
ul. Królewska 57, 30-081 Kraków
tel.(+48 12) 626 12 50, fax.(+48 12) 626 12 70
Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest
(c) 2002-2009 GRY-OnLine S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.
zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-OnLine S.A.
Dodatkowe informacje na temat opisywanej w tej publikacji gry znajdziecie na stronach serwisu GRY-OnLine.
www.gry-online.pl
Strona: 2
Dark Sector – Poradnik GRY-OnLine
Wstęp
Witam w poradniku do gry akcji autorstwa Digital Extremes pt. Dark Sector. Poniższy opis przejścia
etapów powinien pomóc zwłaszcza początkującym graczom. Zawarte w nim rady, strategie
postępowania, sposoby na rozprawianie się z bossami są w 100 skuteczne i przetestowane.
Twórcy gry zastosowali system zapisu w formie tzw. checkpointów, co oznacza, że nie można tego
robić w dowolnej chwili. Na szczęście zapisy są tak gęsto ustawione, że przypadkowa śmierć nie
kończy się rozpoczęciem etapu od nowa. Ponadto w trakcie wędrówki główny bohater może
ulepszać swoją broń poprzez zdobywanie specjalnych walizek i zastosowanie ich w trakcie spotkań
z handlarzem. Oba elementy – handlarz i ulepszenia – zostały w poradniku dokładnie
uwzględnione, tak, aby żaden gracz nie musiał szukać ich zbyt długo. Ponadto poradnik został
wzbogacony o opisy dostępnych rodzajów broni, aby jeszcze lepiej ułatwić użytkownikowi wybór.
Numery zdjęć w opisach są następujące:
•
•
•
•
[1] – zdjęcie po lewej w górnym rzędzie
[2] – zdjęcie po prawej w górnym rzędzie
[3] – zdjęcie po lewej w dolnym rzędzie
[4] – zdjęcie po prawej w dolnym rzędzie
Dla bardziej ciekawskich przygotowałem dział FAQ z szeregiem odpowiedzi na najczęściej
zadawane pytania.
Adam „eJay” Kaczmarek
Strona: 3
Dark Sector – Poradnik GRY-OnLine
FAQ
Pytanie: Czy bohater posiada to słynne ostrze od samego początku?
Odpowiedź: Nie. Uzyskuje je dopiero w drugim rozdziale. Ten proces zresztą wiąże się z ciekawą
zależnością. Otóż bohater może wtedy korzystać tylko i wyłącznie z broni niewyposażonej w
specjalny chip. Takie właśnie cudeńko montują sobie np. żołnierze. Zdobyta wówczas broń
uszkadza się po kilkunastu sekundach użytkowania. Normalną, czystą broń gracz może zakupić u
handlarza bronią.
Pytanie: Nie mogę zdobyć walizki z ulepszeniem! Co robić?
Odpowiedź: Nic nie jest niemożliwe dla Haydena. Niektóre z walizek należy zdobyć/ukraść
ostrzem. W trakcie fabuły bohater rozwija swoje umiejętności i jeżeli coś nie działa to znaczy, że
jest na to jeszcze zbyt wcześnie.
Pytanie: Jakie pukawki warto kupić u handlarza bronią?
Odpowiedź: W kilku miejscach poradnika delikatnie zasugerowałem mój wybór, aczkolwiek nie
naciskam nikogo do kopiowania pomysłu. Wszystko zależy od sposobu, w jaki walczycie. W 90
przypadków wszystko da się załatwić ostrzem-bumerangiem, a broń to tylko dodatek.
Pytanie: Jak się rzucać na boki?
Odpowiedź: To proste. Wystarczy wcisnąć klawisz kierunkowy, a potem akcji (np. przyklejenie się
do przeszkody).
Pytanie: Dlaczego niektóre narzędzia zagłady Hayden nosi w jednej dłoni, a kiedy indziej w dwóch
dłoniach?
Odpowiedź: Przy zakupie masz wydzielone rodzaje broni jednoręcznych i dwuręcznych. W
przypadku tych pierwszych Hayden trzyma pistolet w lewej dłoni, a ostrze w prawej. W drugim
przypadku ciężki karabin trzymany jest przez obie dłonie, a ostrze zostaje schowane. Wynika to po
prostu z ciężaru niektórych zabawek.
Pytanie: Jak usunąć ulepszenia z broni?
Odpowiedź: Nie można. Zaaplikowany upgrade zostaje w broni na zawsze. Jedynym wyjściem jest
sprzedanie pistoletu i zakupienie nowego.
Pytanie: Zgubiłem się! Gdzie iść?
Odpowiedź: Gra jest liniowa, aczkolwiek w wielu momentach łatwo się zgubić ze względu na
otwarte przestrzenie. Poradnik dokładnie opisuje drogę do celu. Po pierwszych kilku rozdziałach
gracz sam nauczy się skrzętnie orientować w terenie.
Pytanie: Gdzie są apteczki?
Odpowiedź: Nie ma! Aby wyzdrowieć od ran, Hayden powinien się schować w ustronnym miejscu
na kilkanaście sekund i przeczekać. Że co? Że walka? Prawdziwy twardziel potrafi jednocześnie się
opatrzyć i wypruć flaki wroga. Ot co!
Strona: 4
Dark Sector – Poradnik GRY-OnLine
Rodzaje broni
Broń w Dark Sector możemy podzielić na jednoręczną i dwuręczną. W pierwszym przypadku oprócz
pukawki bohater trzyma również ostrze. To daje nam niejako szansę dobicia przeciwnika przy
słabym ogniu z broni palnej. Broń dwuręczna posiada większą moc, ale jej użycie warunkuje
tymczasowe schowanie ostrza. Walka karabinem przydaje się raczej w późniejszych rozdziałach, na
początku warto poćwiczyć sobie bowiem umiejętność kierowania ostrzem. Moc narzędzi zagłady
opisują 3 wskaźniki: siła ognia, szybkostrzelność, pojemność (magazynku). Można je modyfikować
poprzez wdrażanie niektórych ulepszeń znalezionych w trakcie rozgrywki. Poniższe opisy broni ich
nie uwzględniają!
B r o ń j e d n o r ę c z n a
Tekna 9mm
To podstawowa broń w grze. Najsłabsza z
możliwych. Kosztuje 9000 rubli, w magazynku
mieści
(nie
uwzględniając ulepszeń).
się maksymalnie 12 pocisków
Tekna Burst
Rozwojowa wersja
szybsza,
pojemniejsza (26 pocisków). Pierwszy rozsądny
zakup. Koszt – 10500 rubli.
Tekny.
Jest
Strona: 5
Dark Sector – Poradnik GRY-OnLine
Vekesk Micro
tkwi między
Jego siła
innymi w pojemnym
magazynku (30 naboi). Niestety jest też drogi –
kosztuje 21000 rubli. Między nim, a Tekną Burst
nie ma większej różnicy. Obie pukawki są godne
swoich cen.
Spectre
Jednoręczny shotgun. Doskonały na krótki dystans.
W połączeniu z ostrzem daje niezłą siłę rażenia. Nie
jest pojemny (jedynie 2 naboje), ale za to
skuteczny. Warto wpakować w niego upgrade na
pojemność magazynku i szybkość. Kosztuje 28000.
Hammer 1895
Niezła siła ognia, większa pojemność niż w
przypadku Spectre (aż 6 naboi). Może również
posłużyć jako broń snajperska. Koszt – 31000.
Moim zdaniem zakup nieopłacalny. Za tą cenę
można dostać dobry karabin.
Strona: 6
Dark Sector – Poradnik GRY-OnLine
B r o ń d w u r ę c z n a
AKS-74
Najtańszy karabin maszynowy, kosztujący jedynie
20000 rubli. Pojemność magazynku wynosi 30
pocisków. Broń na której można w zasadzie przejść
całą grę.
Striker
Potężny shotgun, ale kompletnie nieprzydatny.
Lepszym wyborem byłaby inwestycja w Spectre.
Moc jest w zasadzie podobna, a różni się jedynie
pojemnością magazynka (6 pocisków), co przy
falach wrogów raczej deprecjonuje zalety Strikera.
Cena – 26000 rubli.
Protecta
Najlepszy shotgun w grze, ale strasznie drogi –
39000 rubli. W połączeniu z tarczą i innymi
umiejętnościami daje prawdziwą moc w walce z
mutantami. Aż 12 pocisków w magazynku!
Strona: 7
Pobierz darmowy fragment (pdf)
Gdzie kupić całą publikację:
Aktualnie brak ofert nabycia tej publikacji drogą kupna...
Opinie na temat publikacji:
Inne popularne pozycje z tej kategorii:
Czytaj również:
Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką :