Poradnik gry Devil May Cry 3: Dante's Awakening Special Edition na PC zawiera opis przejścia wszystkich misji, a także szczegółowe informacje dotyczące stylów walki, broni białej i palnej oraz umiejętności, które możesz zdobyć podczas przechodzenia gry.
Skrócona wersja spisu treści:
-Wstęp
-Podstawy
-Style
-Dante
-Vergil
-Broń
-Broń biała [Devil Arms] - Dante
-Broń biała [Devil Arms] - Vergil
-Broń palna - Dante
-Swords - Vergil
-Solucja
-Misja #1
-Misja #2
-Misja #3
-Misja #4
-[...] liczba wszystkich rozdziałów: 35
Informacja o grze
Trzecia część słynnej serii slasherów Devil May Cry. Dynamiczna gra akcji z perspektywy trzeciej osoby. Gra opowiada o Dante, półczłowieku-półdemonie, który staje do walki z siłami zła. W „trójce” pojawiają się nowe ciosy specjalne, komba, lokacje, postac
Gra Devil May Cry 3: Dante's Awakening - Special Edition, ciepło przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier akcji. Tytuł wydany został w Polsce w 2006 roku i dostępny jest na platformach: PS2, PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: z polskimi napisami.
Znajdź podobne książki
Ostatnio czytane w tej kategorii
Darmowy fragment publikacji:
Nieoficjalny poradnik GRY-OnLine do gry
Devil May Cry 3
Dante s Awakening
autor: Rafał „WLQ” Wilkowski
(c) 2002 GRY-OnLine sp. z o.o.
Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp.
należą do ich prawowitych właścicieli.
Devil May Cry 3: Dante s Awakening – Poradnik GRY-OnLine
S P I S T R E Ś C I
Wstęp________________________________________________________________ 3
Podstawy _____________________________________________________________ 4
Style_________________________________________________________________ 6
Dante ______________________________________________________________ 6
Vergil _____________________________________________________________ 13
Broń ________________________________________________________________ 14
Broń biała [Devil Arms] - Dante _________________________________________ 14
Broń biała [Devil Arms] - Vergil _________________________________________ 19
Broń palna - Dante ___________________________________________________ 22
Swords - Vergil _____________________________________________________ 25
Opis przejścia ________________________________________________________ 26
Misja #1 ___________________________________________________________ 26
Misja #2 ___________________________________________________________ 27
Misja #3 ___________________________________________________________ 28
Misja #4 ___________________________________________________________ 31
Misja #5 ___________________________________________________________ 34
Misja #6 ___________________________________________________________ 39
Misja #7 ___________________________________________________________ 42
Misja #8 ___________________________________________________________ 46
Misja #9 ___________________________________________________________ 49
Misja #10 __________________________________________________________ 54
Misja #11 __________________________________________________________ 57
Misja #12 __________________________________________________________ 60
Misja #13 __________________________________________________________ 64
Misja #14 __________________________________________________________ 67
Misja #15 __________________________________________________________ 71
Misja #16 __________________________________________________________ 75
Misja #17 __________________________________________________________ 78
Misja #18 __________________________________________________________ 82
Misja #19 __________________________________________________________ 84
Misja #20 __________________________________________________________ 87
Secret Mission #1 ___________________________________________________ 89
Secret Mission #2 ___________________________________________________ 90
Secret Mission #3 ___________________________________________________ 91
Secret Mission #4 ___________________________________________________ 92
Secret Mission #5 ___________________________________________________ 93
Secret Mission #6 ___________________________________________________ 94
Secret Mission #7 ___________________________________________________ 95
Secret Mission #8 ___________________________________________________ 96
Secret Mission #9 ___________________________________________________ 97
Secret Mission #10___________________________________________________ 98
Secret Mission #11___________________________________________________ 99
Secret Mission #12__________________________________________________ 100
Dodatki ____________________________________________________________ 101
Wydawnictwo GRY-OnLine sp. z o.o.
ul. Królewska 57, 30-081 Kraków
tel.(+48 12) 626 12 50, fax.(+48 12) 626 12 70
Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest
(c) 2002-2006 GRY-OnLine sp. z o.o. Wszelkie prawa zastrzeżone.
zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-OnLine sp. z o.o.
Dodatkowe informacje na temat opisywanej w tej publikacji gry znajdziecie na stronach serwisu GRY-OnLine.
www.gry-online.pl
Strona: 2
Devil May Cry 3: Dante s Awakening – Poradnik GRY-OnLine
Wstęp
Poradnik został napisany do gry Devil May Cry 3: Dante s Awakening Special Edition na PC. Całość
została opisana w Normal Mode, jednak radzę początkującym zacząć od łatwiejszego trybu (musisz
trzy razy zginać w normalnym trybie, żeby go odblokować). W poradniku znajdziesz szczegółowe
informacje dotyczące stylów walki, broni białej i palnej oraz umiejętności, które możesz zdobyć
podczas przechodzenia gry. Dotyczy to obu postaci: Dantego i Vergila (w przypadku drugiej
postaci, w opisie przejścia, skupiłem się już tylko na najważniejszych rzeczach). Zanim przejdziesz
do opisu misji, przeczytaj przynajmniej dział „Podstawy”. Walka z normalnymi demonami została
przedstawiona powierzchownie gdyż nie jest ona specjalnie trudna (chociaż zdarzają się wyjątki, o
których przeczytasz potem). Szczególny nacisk został położony na walkę z bossami. Znajdziesz w
nich opis ataków, których możesz spodziewać się od wroga jak również strategie na unik i sposób
na unicestwienie. Żeby było łatwiej w misjach wykorzystuję styl Trickster i przyjmuję, że będziesz
cały czas go używać. Kiedy przejdziesz grę za jego pomocą i poznasz zasady rządzące walką czy to
ze zwykłymi przeciwnikami czy to z tymi mocniejszymi, sam już będziesz wiedział jak najlepiej
wykorzystać pozostałe style. Mam nadzieję, że czytając wszystko poniżej znajdziesz odpowiedź na
każde pytanie, które nasunie Ci się podczas przechodzenia gry.
P.S. Nie zbliżaj się do tej gry bez pada!!! :)
Strona: 3
Devil May Cry 3: Dante s Awakening – Poradnik GRY-OnLine
Podstawy
Zanim rozpoczniesz grę zapoznaj się z tekstem w tym dziale. Opisałem w nim różne praktyczne
porady dotyczące rozgrywki jak i nazwy różnych rzeczy, których użyłem w tekście.
Z początku gry możesz wybrać opcję Gold lub Yellow. Pierwsza opcja daje Ci możliwość
kontynuowania gry jeśli zginąłeś. W drugiej natomiast, do kontynuowania rozgrywki potrzebujesz
Yellow Orb.
Kasa. Pieniędzmi w DMC3 są czerwone kule (orby) porozrzucane w sporej ilość pomieszczeń,
zostawiają je też zabite demony. Jeśli wrogów pozbywasz się z finezją (czytaj korzystasz z różnych
kombosów) otrzymujesz więcej kul, aniżeli robiąc to jedynym ciosem. Podczas eksploracji
napotkasz też czerwone kryształy, które dają dużo więcej „kasy”. Ważną rzeczą jest to, że podczas
gry możesz zapisywać stan kul, restartować misje i znów je pozbierać. Niestety nie dotyczy to
kryształów. Do zbierania kul polecam poziomy szybkie do przejścia, z dużą ilością łatwych
przeciwników (np. misja 3, w której szybko możesz zarobić 5000-6000 orbów).
Straconą energię życiową możesz odnawiać za pomocą zielonych kul. Im większa kula, tym więcej
energii. Tak jak czerwone orb’y znajdziesz je w pomieszczeniach lub po zabitych potworach. To
samo tyczy się białych kul, które odnawiają pasek magii.
Devil Trigger to umiejętność, dzięki której Dante może przemieniać się na chwilę w demona.
Uzyskujesz ją po pierwszej walce w Vergilem. Długość przebywania w tej postaci zależna jest od
ilość magii którą posiadasz. Zmianę możesz przeprowadzać przy minimum trzech pełnych kulkach
na pasku.
Przed każdą misja możesz zakupić różne rzeczy (możesz też to czynić w grze przy żółtych
statuach). Pamiętaj, że po zakupie jakiegoś przedmiotu jego cena wzrasta. Jednak po jakimś czasie
cena ustaje. Jeśli grasz pierwszy raz, przed każdą walką z bossem staraj się zaopatrzyć w dwie
Vital Star L. Oto lista możliwych do kupienia rzeczy i ich zastosowanie:
Vital Star S i L – gwiazdki odnawiające życie. „S” odnawia około 3 kreski, „L” całość.
Devil Star – służy do napełniania energii magicznej (dostępne dopiero kiedy uzyskasz
dostęp do Devil Triggera).
Holy Water – używając święconej wody ranisz wszystkie demony w pobliżu. Działa
również na bossów.
Blue Orb – zwiększa o jedną kreskę pasek energii życiowej. W grze możesz znaleźć
fragmenty niebieskiego orb. Zebranie czterech daje ten sam efekt.
Purple Orb – kiedy uzyskasz dostęp do Devil Trigger zainwestuj w te kule. Każda zwiększa
pasek magii o jedna kulkę. Dzięki temu będziesz mógł dłużej korzystać ze wszystkich
magicznych mocy.
Yellow Orb – te kule pozwalają na kontynuowanie zabawy kiedy umrzesz. Po użyciu jej
rozpoczniesz tam gdzie zginąłeś.
W opisie misji znajdziesz często słowo reaktor. Nazwałem tak urządzenie (przypominające ster na
statku), które po kilkukrotnym uderzeniu z broni białej uruchamia zazwyczaj coś w pomieszczeniu.
Urządzenie to nie reaguje z bronią palną.
Jumpady to po prostu małe płonące kręgi na podłodze służące do wybicia.
Kombometr to pasek, który pojawia się w prawym górnym rogu kiedy zaczynasz wykonywać ciosy
na potworach. Jeśli stosujesz różne kombinacje, kombometr zacznie wskazywać coraz wyższe
poziomy. Najwyższym jest SSStylish i po jego osiągnięciu z zabitych przeciwników wyleci
największa ilość czerwonych kul. Jeśli masz problemy z dojściem do niego skorzystaj z kilku rad.
Najważniejsze nie możesz otrzymywać obrażeń. Każdy cios od demona przerywa ciągłość i musisz
zaczynać od nowa. Sprawa niemniej ważna to stosowanie bardzo zróżnicowanego ataku. Ciągłe
używanie jednego kombosa słabo się sprawdza. Najlepiej korzystać na przemian z kombosów,
dwóch broni i przy okazji także z ich specjalnych umiejętności. Osiągniecie maksymalnego poziomu
Strona: 4
Devil May Cry 3: Dante s Awakening – Poradnik GRY-OnLine
ułatwi Ci również duża ilość przeciwników (doskonale sprawdza się umiejętność Nevan - Jam
Session). Pamiętaj też żeby przerwy między atakami nie były zbyt długie. Jeśli następny przeciwnik
stoi dalej użyj np. Ebony Ivory do powstrzymania spadku na kombometrze.
Podczas opisywania zwykłych misji, wspominam gdzie znajdują się ukryte misje. Jednak sposób na
przejście każdej z nich znajdziesz w osobnych działach. Pamiętaj, że za wykonanie każdej
otrzymasz fragment niebieskiego orb.
Przy opisie akcji czasem przeczytasz o wciskaniu odpowiedniego klawisza. Wykorzystałem do tego
standardowe ustawienia gry więc jak nic nie zmieniałeś w opcjach to wszystko będzie się zgadzać.
To chyba wszystko co powinieneś wiedzieć przed rozpoczęciem gry. Więc zjedź kilka storn niżej i
zacznij zabawę. Powodzenia.
Strona: 5
Devil May Cry 3: Dante s Awakening – Poradnik GRY-OnLine
Style
D a n t e
Przed każdą misją możesz wybrać jeden z dostępnych stylów walki. W poradniku opisane misje
opierają się na Trickster. Jest to zdecydowanie najlepsze rozwiązanie przy pierwszym
przechodzeniu gry. Poniżej znajdziesz zestawienie wszystkich, którymi będziesz mógł walczyć.
Dodatkowo oprócz cech, które charakteryzują dany styl opisałem ich rozwój i wpływ na broń.
Niszcząc demony zyskujesz doświadczenie, a co za tym idzie podnoszenie stylu na wyższe poziomy
(max 3). Więc dobra rada: zabijaj wszystko co zobaczysz.
T r i c k s t e r – styl ten nadaje się zarówno do walki jak i eksploracji pomieszczeń. Jak pisałem
wyżej, polecam go do przejścia gry po raz pierwszy. Jest prosty do opanowania, a dzięki trikom
łatwiej poradzisz sobie z bossami.
Poziom 1:
Dash – akcja pozwalająca na szybkie przemieszczenie się w danym kierunku na odległość
około 2-3 metrów. Bardzo przydatne podczas wykonywania uników.
Wall Run – dzięki temu możesz biegać po ścianie. Raczej nie wykorzystywane w grze
jednak jak ktoś lubi może sobie w ten sposób jakoś uatrakcyjnić walkę.
Poziom 2:
Double Dash – to co wyżej tyle, że teraz możesz wykonać dwa dashe zaraz po sobie.
Sky Ster – umiejętność podobna do Dash’a tyle, że w powietrzu. W połączeniu z Air-Hike’m
(patrz broń biała) tworzy jeden z najczęściej stosowanych uników podczas walk z bossami.
Poziom 3:
Triple Dash – zwykły dash x3, bez przerw.
Air Trick – bardzo przydatna akcja. Umożliwia bardzo szybkie przemieszczenie się do
danego wroga znajdującego się w sporej odległości. Szczególnie przydatna podczas walk z
głównymi demonami, a najbardziej podczas finałowego pojedynku z Vergilem.
Strona: 6
Devil May Cry 3: Dante s Awakening – Poradnik GRY-OnLine
S w o r d m a s t e r – ten styl pozwoli na lepsze wykorzystanie wszystkich Devil Arms. Niestety
nie posiada żadnej akcji służącej do uników więc zalecam grając nim jako drugorzędną broń wybrać
coś z Air-Hike’m. W nawiasie podałem jakiej broni dotyczy dana akcja.
Poziom 1:
AerialRave (Rebellion) – dzięki temu wykonasz w powietrzu mały kombos. Przydatne jeśli
musisz zawisnąć na chwilę w powietrzu jak również kiedy wróg znajduje się wyżej niż Ty.
PropShredder (Rebellion) – niezbyt mocny atak. Najbardziej przydatny do podbijania
wrogów i kombometra.
Flicker (Cerberus) – Dante zatacza bronią dwa kółka prawie prostopadle do podłogi. Mając
sporo wrogów blisko siebie możesz trochę uszkodzić każdego z nich.
SkyDance (Agni Rudra) – kolejny kombos, który rozpoczynasz w powietrzu i kończysz
mocnym cięciem na ziemi. Przydatne zarówno do atakowania wrogów znajdujących się
wyżej jak i tych na ziemi.
CrossedSwords (Agni Rudra) – bardzo mocny cios o szerokim polu rażenia (ok. 160
stopni). Przydatny kiedy z przodu znajduje się spora liczba wrogów.
Slash (Nevan) – dwa cięcia przypominające atak Vanguarda. Używanie go w powietrzu w
połączeniu z Ebony Ivory umożliwia zawiśniecie na długi czas w powietrzu co przyda Ci się
niejednokrotnie w walce jak również w jednej z Secret Mission.
TheHammer (Beowulf) – mimo, że bardzo mocne to
zastosowaniem. Najbardziej przydatne przy walce z upadłymi aniołami.
jednak z ograniczonym
Zodiac (Beowulf) – po zgromadzeniu energii i jej wyzwoleniu we wrogów poleci świetlista
kula. Bardzo mocny atak odrzucający przeciwników. Doskonały na dobijanie po wykonaniu
kombosa.
Poziom 2:
SwordPierce (Rebellion) – bardzo fajny atak bo dzięki niemu możesz używać dwóch Devil
Arms
jednocześnie. Po wciśnięciu odpowiedniej kombinacji rzucisz Rebelliona w
przeciwnika. Po osiągnięciu celu miecz zacznie się powoli obracać w ciele wroga. Ty w tym
czasie możesz przełączyć na inną broń i zająć się kimś innym. Całość trwa około 4-5
sekund.
Crystal (Cerberus) – po tej akcji Dante uderzy bronią o ziemię co spowoduje pojawienie się
w lini lodowych kryształów. Rzecz jasna, każdy kto stoi na ich drodze straci energię (zasięg
około 2-3 metry). Można też niekiedy tym atakiem podbijać wrogów. Dodatkowo przy
szybkim naciskaniu ‘L’ wykonasz atak zwany Million Carats. Jeśli Ci się to uda, wokół
Dantego pojawią się lodowe kryształy.
Strona: 7
Pobierz darmowy fragment (pdf)
Gdzie kupić całą publikację:
Aktualnie brak ofert nabycia tej publikacji drogą kupna...
Opinie na temat publikacji:
Inne popularne pozycje z tej kategorii:
Czytaj również:
Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką :