Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00015 000556 24504977 na godz. na dobę w sumie
English for Telephoning - ebook/pdf
English for Telephoning - ebook/pdf
Autor: Liczba stron: 68
Wydawca: BC Edukacja Sp. z o.o. Język publikacji: polski
ISBN: 978-83-7802-156-8 Rok wydania:
Lektor:
Kategoria: ebooki >> nauka języków obcych
Porównaj ceny (książka, ebook, audiobook).

English for Telephoning to podręcznik należący do serii Short Course Series. Jest to dostosowana do potrzeb polskiego użytkownika doskonała pomoc dla każdego, kto chce swobodnie komunikować się w języku angielskim w sprawach służbowych.

Short Course Series to seria kursów modułowych, które mogą stanowić integralną część ogólnych kursów językowych lub odrębny podręcznik bazowy na intensywnych kursach specjalistycznych.
Short Course Series to także materiał, którym można się posługiwać przy samodzielnej nauce języka w domu.
Seria przeznaczona jest dla osób uczących się języka angielskiego na poziomie pre-intermediate i/lub intermediate.
English for Telephoning to idealna pomoc dla osób, które w życiu zawodowym muszą posługiwać się językiem angielskim podczas rozmów telefonicznych.
Publikacja zawiera duży wybór interaktywnych ćwiczeń oraz autentyczne rozmowy nagrane na załączonej płycie CD, dzięki którym uczący się poznają specyficzne formy językowe niezbędne do prowadzenia sprawnej i kompetentnej rozmowy telefonicznej. Przyswojenie standardowych schematów rozmów, typowych zwrotów, a także strategii prowadzenia konwersacji sprawi, że korzystający z podręcznika poczują się o wiele pewniej.

Znajdź podobne książki Ostatnio czytane w tej kategorii

Darmowy fragment publikacji:

H S I L G N E S S E N I S U B English for Telephoning SHORT COURSE SERIES d i o CD u A r z nagra n i a obie P w formac i e mp3 H S I L G N E S S E N I S U B English for Telephoning David Gordon Smith Edycja polska: zespół redakcyjny wydawnictwa BC.edu SHORT COURSE SERIES Wydano na licencji Cornelsen Verlag GmbH Co OHG, Berlin. Przy opracowywaniu edycji polskiej wykorzystano tekst, zdjęcia, ilustracje oraz nagrania do podręcznika English for Telephoning (autor: David Gordon Smith). Zdjęcia Rysunki Edycja polska: Adaptacja Redakcja Skład Image Source/Corbis (okładka); BananaStock: str. 6, 10, 14, 19, 20, 21, 26, 28, 35, 38, 42, 45; COMSTOCK: str. 25, 45 (3); Corbis GmbH: str. 30, 31, 33 /Mark M. Lawrence; C. Gebhard: str. 7; Getty Images: str. 5, 12, 19, 26, 34, 40 Oxford Designers Illustrators Ewa Lemiesz Izabella Jastrzębska-Okoń Maciej Matejewski Wszelkie prawa zastrzeżone. Zabrania się wykorzystywania niniejszej książki i jej części do innych celów niż prawnie ujęte bez uprzedniej pisemnej zgody wydawcy. Zgodnie z ustawą o prawie autorskim, bez uprzedniej zgody wydawcy zabrania się powielania, zapisywania, jak też zamieszczania dzieła i jego części w sieci komputerowej, a także w wewnętrznej sieci szkół i innych placówek oświatowych. Wszelka zbieżność polskich nazwisk, adresów, nazw firm, stron internetowych itp. jest przypadkowa. © Cornelsen Verlag GmbH Co OHG, Berlin 2004 Wydawnictwo BC.edu, Warszawa 2008 Wydanie II ISBN 978-83-7802-156-8 Contents PAGE UNIT TITLE ToPIcS LANGUAGE TIPS ANd STrATEGIES 3 5 12 19 26 34 40 1 2 3 4 5 6 “Shall I put you through?” Telephoning basics: identifying yourself, getting through Making excuses dealing with communication problems Using first names Giving bad news (I’m afraid / I’m sorry / actually) “Could you spell that for me?” “Let me get back to you on that.” Exchanging and checking information How to be less direct Spelling over the phone Saying email addresses Active listening strategies Answering-machine greetings Leaving and taking messages Prepositions How to structure a message Referring to previous communi- cation (reported speech) “When would suit Making and confirming arrangements Small talk you?” Saying times and dates More prepositions Mobile phone calls Changing an arrangement (politeness strategies) “I’m very sorry about that.” “How does that sound?” Making and dealing with complaints A technical support hotline Tips for telephone customer care Strategies for complaining, apologizing and solving problems Making and reacting to proposals reaching agreements Talking about possibilities Hedges (probably, I would say …) Turn-taking PAGE APPENdIx 46 48 50 52 57 62 65 Test yourself! Partner Files Partner A Partner Files Partner B Answer key Transcripts A–Z word list Useful phrases and vocabulary 4 Wprowadzenie Nie ma dziś zawodu, w którym nie trzeba codziennie telefonować, a w dobie globalizacji znaczna część rozmów odbywa się po angielsku. Nawet nieźle obeznani z językiem pracownicy miewają z tym kłopoty. Konieczność przeprowadzenia rozmowy w języku obcym łatwo może nas zaskoczyć, a zła słyszalność i niemożność obserwowania gestykulacji czy mimiki rozmówcy mogą w dużym stopniu utrudniać porozumienie. Na szczęście istnieją specyficzne formy językowe, których znajomość umożliwi sprawne i kompetentne przeprowadzanie rozmów telefonicznych: standardowe schematy rozmów, typowe zwroty, a także strategie prowadzenia konwersacji, które nawet podczas rozmów trudnych pozwolą poczuć się pewnie. English for Telephoning składa się z sześciu rozdziałów, z których każdy dotyczy określonej sprawności, przydatnej w prowadzeniu rozmów telefonicznych. W początkowej części podręcznika zawarto podstawową wiedzę z tej dziedziny, a w części końcowej – bardziej zaawansowaną. Ale nie trzeba koniecznie przestrzegać kolejności rozdziałów, w razie potrzeby można wybrać tylko te najbardziej przydatne czy interesujące. Na początku każdego rozdziału znajduje się tzw. Picking up, zawierający krótkie ćwiczenia, quiz lub zestaw pytań. Ta część jest szczególnie ważna – uczy bowiem zapytywania i udzielania odpowiedzi – a na tym przecież polega większość telefonicznych rozmów służbowych. Autentyczne teksty do słuchania (w formie rozmów telefonicznych, na dołączonej płycie audio CD) kształcą nie tylko sprawność rozumienia ze słuchu – wprowadzają także ważne wyrazy i zwroty, przydatne formy grzecznościowe oraz strategie konwersacji. Różnorodność ćwiczeń pozwoli sprawdzić swoją wiedzę, nauczyć się nowych zwrotów i utrwalić najważniejsze struktury gramatyczne. W okienkach znajdują się najczęściej używane sformułowania i wskazówki na temat osobliwości języka angielskiego. W każdym z rozdziałów znajduje się odsyłacz do Partner files (str. 48), gdzie zamieszczono różnorodne scenariusze rozmów do przećwiczenia z partnerem/partnerką, które ułatwią opanowanie słownictwa z danego rozdziału i nauczą stosowania go w konkretnych sytuacjach. Na końcu każdego rozdziału znajduje się część zwana Hanging up, zawierająca tekst zachęcający do dyskusji. Świetnym sprawdzianem wiedzy jest Test yourself! – krzyżówka, w której znajduje się przekrój całego słownictwa z tego podręcznika. English for Telephoning zawiera także Answer key, na podstawie którego można samodzielnie sprawdzić poprawność rozwiązań, oraz A–Z word list, gdzie podano angielską wymowę i polskie odpowiedniki wszystkich trudniejszych wyrazów użytych w podręczniku. Useful phrases and vocabulary umożliwi szybkie wyszukanie zwrotów i sformułowań potrzebnych w trakcie rozmowy w języku angielskim. 1 “Shall I put you through?” 5 PIckIng uP Work with a partner. Ask him or her the questions below and make a note of the answers. Then tell the class what you found out. 1 How often do you make phone calls in English? 2 When was the last time you made or received a phone call in English? How was it? 3 Who do you normally speak English to on the phone? Are they native speakers or non-native speakers of English? 4 What do you find most difficult about telephoning in English? 5 Describe your worst experience with an English phone call. 1 2–4 Three people are calling the company Micah Information Systems. Listen to the three dialogues and complete the table. call 1 call 2 call 3 Who is calling? Who does he/she want to speak to? Does he/she get through? If not, why not? What will happen next? British English The line is engaged. mobile (phone) American English The line is busy. cell (phone)
Pobierz darmowy fragment (pdf)

Gdzie kupić całą publikację:

English for Telephoning
Autor:

Opinie na temat publikacji:


Inne popularne pozycje z tej kategorii:


Czytaj również:


Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką: