Poradnik ten to tzw. walkthrough w którym krok po kroku opisane i zilustrowane zostały czynności jakie należy wykonać aby bezpiecznie dotrzeć do samiutkiego końca gry, bez konieczności częstego oglądania przerywników filmowych informujących nas o śmierci.
Spis treści:
-Wstęp
-Część 1
-Część 2
-Część 3
-Część 4
-Część 5
-Część 6
-Część 7
-Część 8
-Część 9
Informacja o grze
Stworzona na podstawie animowanego serialu gra przygodowa, świadomie łamiąca konwencje swego gatunku. Piątka obcych, których statek kosmiczny ulega awarii, usiłuje opuścić Ziemię i wrócić na swoją planetę.
Gra Stupid Invaders, to przedstawiciel gatunku gier przygodowych. Tytuł wydany został w Polsce w 2001 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: pełna polska.
Znajdź podobne książki
Ostatnio czytane w tej kategorii
Darmowy fragment publikacji:
Nieoficjalny opis przejścia GRY-OnLine do gry
Głupki z Kosmosu
autor: Janusz „Solnica” Burda
(c) 2002 GRY-OnLine sp. z o.o.
Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp.
należą do ich prawowitych właścicieli.
Głupki z Kosmosu – Opi
s przejścia GRY-OnLine
S P I S T R E Ś C I
Wstęp________________________________________________________________ 3
Opis przejścia _________________________________________________________ 4
Łazienka____________________________________________________________ 4
Dach _______________________________________________________________ 4
Krypta _____________________________________________________________ 4
Piwnica ____________________________________________________________ 5
Parter domu _________________________________________________________ 5
Pierwsze piętro domu _________________________________________________ 6
Poddasze ___________________________________________________________ 6
Gzyms _____________________________________________________________ 7
Pokój z UFO _________________________________________________________ 7
Ogród ______________________________________________________________ 8
Rozmrożenie ________________________________________________________ 8
Tajna Pracownia _____________________________________________________ 9
Trzęsawisko ________________________________________________________ 10
Kanały ____________________________________________________________ 10
Wytwórnia krowiego łajna _____________________________________________ 11
Nora Nelsona _______________________________________________________ 12
Kuchnia ___________________________________________________________ 13
2-gie piętro ________________________________________________________ 14
Laboratorium _______________________________________________________ 15
Wysypisko _________________________________________________________ 16
Trujące odpady _____________________________________________________ 16
Chłodnia ___________________________________________________________ 17
Stołówka __________________________________________________________ 17
Dom Jaśka _________________________________________________________ 18
Sterownia__________________________________________________________ 18
Łaźnia_____________________________________________________________ 19
Labirynt ___________________________________________________________ 19
Rura wentylatora ____________________________________________________ 20
Pustynia ___________________________________________________________ 20
Platforma startowa __________________________________________________ 21
Biuro szefa po raz kolejny _____________________________________________ 21
Ostatnia deska ratunku _______________________________________________ 22
Rakieta____________________________________________________________ 22
Wydawnictwo GRY-OnLine sp. z o.o.
ul. Królewska 57, 30-081 Kraków
tel.(+48 12) 626 12 50, fax.(+48 12) 626 12 70
Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest
zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-OnLine sp. z o.o.
(c) 2002 GRY-OnLine sp. z o.o. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Dodatkowe informacje na temat opisywanej w tej publikacji gry znajdziecie na stronach serwisu GRY-OnLine.
www.gry-online.pl
Strona: 2
www.gry-online.pl
Głupki z Kosmosu – Opis przejścia GRY-OnLine
Wstęp
„Głupki z Kosmosu” nie są grą zbyt wymagającą jeżeli chodzi o trudność zagadek logicznych w nich
występujących, i doświadczonym „pożeraczom” przygodówek nie powinni raczej stwarzać
jakichkolwiek problemów. Jeżeli jednak do takowych się nie zaliczacie, i natraficie na jakiś problem
podczas zabawy z tym tytułem to mam nadzieję że tutaj znajdziecie jego rozwiązanie.
Tak naprawdę poradnik ten to tzw. walkthrough (bo cóż innego można stworzyć dla liniowej
przygodówki) w którym krok po kroku opisałem i zilustrowałem czynności jakie należy wykonać aby
bezpiecznie dotrzeć do samiutkiego końca gry, bez konieczności częstego oglądania przerywników
filmowych informujących nas o śmierci (a tych w Głupkach z Kosmosu jest naprawdę dużo).
Poniżej jeszcze kilka prostych uwag które udało mi się wynieść z gry w „Głupków”.
(cid:131) W grze nie występuje ograniczenie czasowe (wyjątkiem jest „ucieczka z toaster’a”),
możecie więc zastanawiać się nad kolejnym ruchem dowolnie długo.
(cid:131) W grze nie można zajść w ślepy zaułek bez odwrotu, jeżeli wykonamy coś źle to po prostu
natychmiast zginiemy.
(cid:131) Wszystkie zbędne przedmioty (których nie jest na szczęście/nieszczęście zbyt wiele)
znikają z naszego inventory po przejściu do kolejnego etapu gry.
Strona: 3
www.gry-online.pl
Głupki z Kosmosu – Opis przejścia GRY-OnLine
Opis przejścia
Ł a z i e n k a
1. Grę rozpoczynamy w łazience jako Bud, jedyny z kosmitów który unikną zamrożenia, a naszym
celem będzie uwolnienie kolegów uwięzionych w bryle lodu.
2. Weź rolkę papieru toaletowego w barwach khaki leżącego na dolnej półce (papier toaletowy
Gorgiousa) [1], stojący po lewej stronie kibla przetykacz [2] oraz płyn czyszczący tzw. „kret
rurowy” z górnej półki [3].
3. Połącz papier toaletowy Gorgiousa z przetykaczem (włącz inwentory [spacja] kliknij na papierze
i nie puszczając przycisku myszki przeciągnij go nad przetykacz), tak skonstruowanym harpunem
rzuć w stronę okna znajdującego się w górnej części łazienki [4], a następnie wyjdź po zwisającej
w dół „linie” na zewnątrz.
D a c h
1. Zaglądnij do komina [5] utknął w nim Święty Mikołaj, porozmawiaj z nim a następnie użyj płynu
„kret rurowy”. Mikołaj nieco „zmięknie” a ty będziesz mógł przedostać się kominem dalej.
K r y p t a
1. Weź stojącą po lewej stronie puszkę kwasu siarkowego [6], leżący na regale lejek [7] oraz
oparty o beczkę łom [8].
2. Używając łomu otwórz znajdującą się w piwnicy trumnę [9], włóż lejek w usta znajdującego się
w niej zombie, a następnie wlej do niego truciznę. Nieboszczyka spotka podobny los jak Świętego
Mikołaja a ty wejdziesz w posiadanie klucza, który trzymał on kurczowo w swoich dłoniach.
3. Wejdź na górę po znajdujących się w głębi krypty schodach i drabinie [10] a następnie
używając klucza znalezionego w trumnie otwórz kłódkę [11].
Strona: 4
www.gry-online.pl
Głupki z Kosmosu – Opis przejścia GRY-OnLine
P i w n i c a
1. Weź pułapkę na myszy [12] (najpierw naciskając prawy przycisk myszki przełącz na „branie” ) i
postaw ją na podeście pod schodami [13], a następnie korzystając ze znajdującego się na słupie
przełącznika [14] zgaś światło.
2. Możesz teraz bezpiecznie opuścić piwnicę korzystając ze schodów [15].
P a r t e r d o m u
1. Korzystając z niebieskich drzwi na końcu korytarza [16] wejdź do kuchni i zabierz z jednej z
szuflad [17] zapalniczkę.
2. Wróć na korytarz a następnie skorzystaj z drzwi w głębi [18] i przejdź do garażu.
3. Weź leżącą w kartonie racę [19].
4. Ponownie wróć na korytarz i korzystając z kolejnych drzwi [20] przejdź do sali kominkowej.
5. Włóż racę do kominka [21] a następnie podpal jej lont korzystając ze znalezionej w kuchni
zapalniczki. W ten sposób znajdujące się na dachu bocianie gniazdo i jego właściciel nie będą ci już
później przeszkadzać.
Strona: 5
www.gry-online.pl
Głupki z Kosmosu – Opis przejścia GRY-OnLine
P i e r w s z e p i ę t r o d o m u
1. Korzystając ze znajdujących się z prawej strony drzwi [22] przejdziesz do łazienki.
2. W znajdującej się tam pralce [23] znajdziesz klucz.
3. Wróć na korytarz i przejdź na jego drugą stronę, drzwi tam się znajdujące [24] prowadzą do
sypialni Candy.
4. Korzystając ze znalezionego w łazience klucza otwórz szufladę [25] i w ten sposób wejdziesz w
posiadanie znajdującej się w środku suszarki.
5. Otwórz znajdującą się obok szafę [26] i weź wiszące wewnątrz rajstopy Candy.
6. Korzystając ze schodów w głębi [27] wejdź na strych.
P o d d a s z e
www.gry-online.pl
Strona: 6
Głupki z Kosmosu – Opis przejścia GRY-OnLine
1. Przejdź dalej na poddasze i korzystając z drzwi z desek [28] przejdź do kolejnego
pomieszczenia.
2. Naciśnij znajdujący się na ścianie po lewej stronie przełącznik [29] (niewidoczny).
3. Zamknij znajdującą się tam skrzynię [30], wskocz na nią i zabierz leżącą u góry korbę [31].
4. Włóż korbę do znajdującej się w oknie dziury [32], będziesz mógł je w ten sposób otworzyć i
wyjść na zewnątrz.
1. Użyj opartej o dach deski [33] na sąsiednim gzymsie [34], zrobisz w ten sposób kładkę po
której możesz dostać się na bociani dach.
2. Przez znajdujący się tam komin [35] możesz przedostać się do kolejnego pomieszczenia.
G z y m s
P o k ó j z U F O
1. Użyj rajstop na znajdującym się obok kredensie [36] (oj, ich właścicielka ma chyba bardzo
długie nogi :-)
2. Korzystając z tej samej drogi którą tu przyszedłeś czyli drabiny w kominie [37], itd., wróć do
kuchni na parterze i przez znajdujące się tam drzwi [38] wyjdź na podwórko.
Strona: 7
www.gry-online.pl
Pobierz darmowy fragment (pdf)
Gdzie kupić całą publikację:
Aktualnie brak ofert nabycia tej publikacji drogą kupna...
Opinie na temat publikacji:
Inne popularne pozycje z tej kategorii:
Czytaj również:
Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką :