Poradnik do humorystycznej gry przygodowej „Gobliiins 4” zawiera opis przygód trójki sympatycznych goblinów od początku do końca – wliczając w to ukryty, bonusowy etap zabawy.
Skrócona wersja spisu treści:
-Wstęp
-Porady ogólne
-Etap pierwszy - Biuro detektywistyczne
-Etap drugi - Żółwica Urszula
-Etap trzeci - Smok
-Etap czwarty - Zamek królewski
-Etap piąty - Król Zachesse
-Etap szósty - Pokój Romusia
-Etap siódmy - Tunel
-Etap ósmy - Krecia stacja
-Etap dziewiąty - Mechaniczny kameleon
-Etap dziesiąty - Wielki Sałatini
-Etap jedenasty - Kawałek sałaty między zębami
-Etap dwunasty - Port Czerwgard
-Etap trzynasty - Parchewkowe Pole
-[...] liczba wszystkich rozdziałów: 19
Informacja o grze
Sequel słynnych przygodówek, wydanych w pierwszej połowie lat 90. XX wieku. Ponownie głownymi bohaterami są trzy zwariowane gobliny, a fabuła przepełniona jest absurdalnym humorem.
Gra Gobliiins 4, to przedstawiciel gatunku gier przygodowych. Tytuł wydany został w Polsce w 2009 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: z polskimi napisami.
Znajdź podobne książki
Ostatnio czytane w tej kategorii
Darmowy fragment publikacji:
Nieoficjalny polski poradnik GRY-OnLine do gry
Gobliiins 4
autor: Antoni „HAT” Józefowicz
(c) 2009 GRY-OnLine S.A.
Producent Societe Pollene, Wydawca 1C / Cenega, Wydawca PL CD Projekt.
Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp.
należą do ich prawowitych właścicieli.
Gobliiins 4 – Poradnik GRY-OnLine
S p i s t r e ś c i
Wstęp_________________________________________________________ 3
Porady ogólne __________________________________________________ 4
Opis przejścia___________________________________________________ 5
Etap pierwszy: Biuro detektywistyczne_________________________________________ 5
Etap drugi: Żółwica Urszula___________________________________________________ 6
Etap trzeci: Smok ___________________________________________________________ 7
Etap czwarty: Zamek królewski _______________________________________________ 9
Etap piąty: Król Zachesse____________________________________________________ 11
Etap szósty: Pokój Romusia _________________________________________________ 13
Etap siódmy: Tunel _________________________________________________________ 16
Etap ósmy: Krecia stacja ____________________________________________________ 18
Etap dziewiąty: Mechaniczny kameleon _______________________________________ 20
Etap dziesiąty: Wielki Sałatini________________________________________________ 23
Etap jedenasty: Kawałek sałaty między zębami ________________________________ 26
Etap dwunasty: Port Czerwgard ______________________________________________ 29
Etap trzynasty: Parchewkowe Pole ___________________________________________ 31
Etap czternasty: Rakieta ____________________________________________________ 34
Etap piętnasty: Kraniec świata _______________________________________________ 37
Etap szesnasty: Wielki Gnurtz________________________________________________ 41
Etap siedemnasty: Znowu razem _____________________________________________ 45
Wydawnictwo GRY-OnLine S.A.
ul. Królewska 57, 30-081 Kraków
tel.(+48 12) 626 12 50, fax.(+48 12) 626 12 70
Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest
(c) 2002-2009 GRY-OnLine S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.
zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-OnLine S.A.
Dodatkowe informacje na temat opisywanej w tej publikacji gry znajdziecie na stronach serwisu GRY-OnLine.
www.gry-online.pl
Strona: 2
Gobliiins 4 – Poradnik GRY-OnLine
Wstęp
Witam w nieoficjalnym poradniku do humorystycznej gry przygodowej Gobliiins 4. Znajdziesz w
nim opis przygód trójki sympatycznych goblinów od początku do końca – wliczając w to ukryty,
bonusowy etap zabawy.
Antoni „HAT” Józefowicz
Strona: 3
Gobliiins 4 – Poradnik GRY-OnLine
Porady ogólne
• Thrabs to główna postać gry – podnosi przedmioty i używa ich, nadto rozmawia z
bohaterami niezależnymi. Jeżeli więc w tekście występuje zdanie ze słowami „podnieś”,
„weź” lub „użyj” – dotyczy ono właśnie jego.
• Polopirion to mag. Jeżeli w tekście pada słowo „zaczaruj” lub „użyj zaklęcia” – dotyczy
ono właśnie jego.
• Sztrenkf to siłacz, którego używasz do „przesuwania” i „uderzania”.
• Dla ułatwienia lektury postacie goblinów oznaczone są w poradniku kolorem zielonym,
przedmioty (po raz pierwszy wspomniane w tekście) brązowym, zaś postacie niezależne
pomarańczowym.
• Pamiętaj o jednej rzeczy – urok tej gry tkwi w zabawnych animacjach, więc nim wykonasz
poprawne czynności, spróbuj od czasu do czasu posłać innego (niż to wskazuje tekst)
goblina do akcji – na przykład niech Sztrenkf zaatakuje wielką żółwicę na drugiej planszy.
• Na końcu każdego etapu musisz wyprowadzić gobliny do wyjścia – Thrabs zawsze
wychodzi ostatni!
Strona: 4
Gobliiins 4 – Poradnik GRY-OnLine
Opis przejścia
E t a p p i e r w s z y : B i u r o d e t e k t y w i s t y c z n e
Podejdź do i ptaka podnieś list. Następnie weź zza okna różę, leżące na szafce po lewej szkło
powiększające oraz łyżkę z półki obok. Wsadź różę do wazonu i przyjrzyj się przy użyciu szkła
małemu, ruchomemu czemuś.
Teraz zabierz ze stołu kanapkę, a z pudełka koło roślinki ość. Daj chleb i ość ptakowi, a potem
użyj łyżeczki na słoju. Pozbieraj korniszony i daj je roślince. Spróbuj użyć drzwi. Przyjrzyj się
wiszącemu po lewej portretowi, zabierz przy okazji ząb. Potem użyj ołówka i daj wiadomość
ptakowi. Po chwili wróci ze sporą marchewką. Daj ją roślince i wyjdź drzwiami.
Strona: 5
Gobliiins 4 – Poradnik GRY-OnLine
E t a p d r u g i : Ż ó ł w i c a U r s z u l a
Porozmawiaj z Bercikiem i zabierz drabinę. Ustaw ją na stabilnym miejscu za głową żółwicy.
Teraz niech Sztrenkf uderzy w jej uchwyt – Thrabs może wyjść na górę i zabrać butelkę, kwiat
z donicy oraz wazon. W tym czasie poślij Sztrenkfa na górę i niech wysunie pierwszy mebel.
Kliknij na mebel dwukrotnie, aby znalazł się w wózku Bercika. Potem powtórz czynność i znowu.
Trzeci mebel (szafa) utknie na półpiętrze. Poślij Thrabsa na górę, by zabrał biedronkę i donicę.
Daj je Bercikowi.
Teraz zabierz deskę leżącą na lewo od Urszuli i użyj jej na szafie. Następnie niech Thrabs
wskoczy na nią. Teraz użyj słoja na żywicy (pod łbem żółwicy), następnie słoja z żywicą na
rozbitym wazonie. Weź naprawiony wazon – Thrabs go Bercikowi automatycznie. Złóżcie
drabinę – Sztrenkf niech uderzy w dźwignię, a Thrabs schowa ją złożoną. Podnieś deskę leżącą
między Bercikiem a żółwicą i połóż ją na głazie w prawym, dolnym rogu ekranu. Niech Thrabs
wyjdzie tam i porozmawia dwukrotnie z Urszulą, a potem da jej kwiat. Nim wyjdziesz z planszy
(wyjście znajduje się koło drogowskazu), weź drugi ząb, leżący na lewo od łba Urszuli w głębi
ekranu.
Strona: 6
Gobliiins 4 – Poradnik GRY-OnLine
E t a p t r z e c i : S m o k
Po przywitaniu z czarodziejem użyj szkła, by odczytać napis na ścianie na lewo od wejścia. Potem
podnieś z ziemi szczebel i użyj go na drabinie. Wyjdź na górę i podnieś czaszkę oraz żuchwę.
Wyślij na górę Sztrenkfa, niech uderzy w zaklinowaną kość. Teraz możesz ją podnieść.
Użyj czaszki i kości na stercie kości. Niech zaczaruje ją Polopirion. Podnieś nasiono i użyj go w
miękkiej ziemi powyżej. Poślij tam Polopiriona, niech zaczaruje to miejsce, a następnie wyślij
Sztrenkfa na górę. Teraz przesuń Thrabsas na smoczy ogon. Gdy już tam będą, niech Sztrenkf
uderzy w smoczą głowę.
Strona: 7
Pobierz darmowy fragment (pdf)
Gdzie kupić całą publikację:
Aktualnie brak ofert nabycia tej publikacji drogą kupna...
Opinie na temat publikacji:
Inne popularne pozycje z tej kategorii:
Czytaj również:
Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką :