Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00042 000641 24505566 na godz. na dobę w sumie
Gry i zabawy w lesie, w klasie, na podwórku. Nauka i zabawa - ebook/pdf
Gry i zabawy w lesie, w klasie, na podwórku. Nauka i zabawa - ebook/pdf
Autor: Liczba stron: 68
Wydawca: Literat Język publikacji: polski
ISBN: 978-83-7898-506-8 Data wydania:
Lektor:
Kategoria: ebooki >> poradniki >> gry, zabawy, sport
Porównaj ceny (książka, ebook, audiobook).

Witaj w świecie gier i zabaw! Znajdziesz tutaj propozycje spędzenia wolnego czasu, a także sposoby na ćwiczenie konkretnych umiejętności ruchowych i językowych. Każda strona zawiera opis gry lub zabawy oraz ilustracje, pod którymi są też wskazane pozytywne cechy, jakie gra rozwija w uczestnikach. Jeśli chcesz się po prostu dobrze bawić, skorzystaj z zebranych tutaj propozycji i przypomnij sobie stare podwórkowe zabawy, takie jak kręconka czy pyra. Poznaj zasady podchodów i zorganizuj własną Imprezę na Orientację. Gry z tej książki są dostosowane do różnych grup wiekowych, przeprowadzane na powietrzu rozwijają ciało i umysł dzieci, integrują grupę i sprawiają wszystkim biorącym udział w zabawie mnóstwo radości!

Znajdź podobne książki Ostatnio czytane w tej kategorii

Darmowy fragment publikacji:

Potrzebne: długopis i kartka na osobę Uczestnicy, siedząc w kręgu, zapisują na szczycie kartki jed- no pytanie. Musi zaczynać się na wszystkich kartkach od tego samego słowa — dyktowanego przez prowadzącego zabawę, np. „kto”, „gdzie”, „kiedy”. Następnie każdy zagina brzeg swojej kartki tak, by nie było widać, co na niej jest napisa- ne. Uczestnicy przekazują kartkę osobie po prawej stronie. Na otrzymanej kartce zapisują odpowiedź na swoje pytanie, zaginają i podają dalej. Prowadzący mówi, od jakiego słowa zaczyna się kolejne pytanie, potem runda trwa od nowa. Zabawa trwa aż do skończenia się miejsca na kartce. Wtedy zwinięty rulon, trzymany w ręce, każdy przekazuje o kilka miejsc w prawo i z powrotem kilka w lewo. Prowadzący mówi stop, a potem po kolei każdy rozwija swoją kartkę i czyta, co jest na niej napisane. 2 Zabawa roZwija umiejętności jęZykowe, integruje. 3 Potrzebne: chustka na oczy Siedząc w kręgu na krzesłach, wszyscy odliczają. Każdy ma teraz własny numer, jak numer mieszkania. Prowadzący wskazuje jedną osobę, która wchodzi do środka, i zawiązuje jej chustkę na oczach. Następnie mówi hasło „Spółdzielnia mieszkaniowa!”, a wtedy wszyscy zmieniają się miejscami, zachowując swoje numery. Teraz osoba w środku podaje dwa numery. Wywołane numery wstają i starają się bezszelest- nie przemknąć koło osoby w środku. Zadaniem tego, kto ma zawiązane oczy, jest złapać jeden z wywołanych numerów. Jeśli się uda, złapana osoba staje pośrodku z zawiązanymi oczami, a poprzedni „łapacz” wraca na krzesło w kręgu. 4 Jeśli nie uda się nikogo złapać, wszyscy uczestnicy klaszczą jeden raz w momencie, gdy wywołane osoby dotrą do celu, siadając na krzesłach. W ten sposób osoba pośrodku dowiaduje się, że musi wywołać kolejne numery i spróbować jeszcze raz. gra roZwija Zmysł słuchu, refleks, umiejętność Zapamiętywania. 5 Uczestnicy stoją w kręgu, a pośrodku jest prowadzący. Wszy- scy są uzbrojonymi kowbojami, trzymają ręce tak złożone, jakby palce tworzyły lufę pistoletu. Gdy prowadzący wskaże na kogoś, mówiąc „PIF!”, dwie osoby po bokach wskazanego strzelają do siebie, mówiąc „PAF!”. Ten, kto był pierwszy, wygrywa, a zastrzelona osoba odpada z kręgu. Gdy zostaną już tylko dwie osoby, stają plecami do sie- bie, odchodzą pięć kroków naprzód i zatrzymują się. Kiedy prowadzący powie „PIF!”, szybko odwracają się i ten, kto pierwszy powie „PAF!”, wygrywa. 6 Zabawa roZwija refleks, integruje. 7
Pobierz darmowy fragment (pdf)

Gdzie kupić całą publikację:

Gry i zabawy w lesie, w klasie, na podwórku. Nauka i zabawa
Autor:

Opinie na temat publikacji:


Inne popularne pozycje z tej kategorii:


Czytaj również:


Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką: