Na początku poradnika do drugiej części Halo na PC znajdziecie opisy broni, maszyn, jednostek występujących w grze oraz trofeów. Kolejne rozdziały dotyczą metod przejścia poszczególnych poziomów, ilustrowane screenami oraz filmami.
Skrócona wersja spisu treści:
-Wstęp
-[Uzbrojenie] ludzkość
-[Uzbrojenie] The Covenant
-Pojazdy
-Rodzaje jednostek (1)
-Rodzaje jednostek (2)
-Rodzaje jednostek (3)
-Rodzaje jednostek (4)
-Rodzaje jednostek (5)
-Trofea (Achievements)
-1. Cairo Station
-2. Outskirts
-3. Metropolis
-4. Arbiter
-5. The Oracle
-[...] liczba wszystkich rozdziałów: 23
Informacja o grze
PeCetowa konwersja najlepiej sprzedającej się gry na konsolę Xbox, przygotowana specjalnie z myślą o promocji systemu Windows Vista. Główny bohater gry - Master Chief - przyjmuje tym razem misję ocalenia Ziemi, kolebka ludzkości staje bowiem w obliczu rea
Gra Halo 2, to przedstawiciel gatunku strzelanin. Tytuł wydany został w Polsce w 2007 roku i dostępny jest na platformach: XBX, PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: angielska.
Znajdź podobne książki
Ostatnio czytane w tej kategorii
Darmowy fragment publikacji:
Nieoficjalny poradnik GRY-OnLine do gry
Halo 2
autor: Maciej „Shinobix” Kurowiak
Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp.
należą do ich prawowitych właścicieli.
(c) 2007 GRY-OnLine sp. z o.o.
Halo 2 – Poradnik GRY-OnLine
S P I S T R E Ś C I
Wstęp________________________________________________________________ 3
Uzbrojenie ____________________________________________________________ 4
Ludzkość ___________________________________________________________ 4
The Covenant ________________________________________________________ 6
Pojazdy ______________________________________________________________ 8
Rodzaje jednostek _____________________________________________________ 11
Trofea (Achievements) _________________________________________________ 21
Opis przejścia ________________________________________________________ 22
1. Cairo Station _____________________________________________________ 22
2. Outskirts ________________________________________________________ 26
3. Metropolis _______________________________________________________ 28
4. Arbiter __________________________________________________________ 30
5. The Oracle _______________________________________________________ 32
6. Delta Halo _______________________________________________________ 35
7. Regret __________________________________________________________ 37
8. Sacred Icon ______________________________________________________ 40
9. Quarantine Zone __________________________________________________ 42
10. Gravemind ______________________________________________________ 45
11. Uprising ________________________________________________________ 48
12. High Charity _____________________________________________________ 50
13. The Great Journey ________________________________________________ 52
Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest
(c) 2002-2007 GRY-OnLine sp. z o.o. Wszelkie prawa zastrzeżone.
zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-OnLine sp. z o.o.
Dodatkowe informacje na temat opisywanej w tej publikacji gry znajdziecie na stronach serwisu GRY-OnLine.
Wydawnictwo GRY-OnLine sp. z o.o.
ul. Królewska 57, 30-081 Kraków
tel.(+48 12) 626 12 50, fax.(+48 12) 626 12 70
www.gry-online.pl
Strona: 2
Halo 2 – Poradnik GRY-OnLine
Wstęp
Witam wszystkich fanów jednej z najbardziej popularnych strzelanin wszechczasów. Przed Wami
poradnik do długo oczekiwanej drugiej części Halo na PC. Tekst jest podzielony na rozdziały i na
samym początku znajdziecie opisy broni, maszyn, jednostek występujących w grze oraz trofeów.
Następne części poradnika dotyczą metod przejścia poszczególnych poziomów. Trudniejsze
momenty są ilustrowane filmami – niestety z powodów technicznych pozbawionymi dźwięku.
Dodam tylko, że wszystkie instrukcje odnoszą się do kampanii dla jednego gracza i poziomu
trudności Normal (nie polecam stosowania tego poradnika w odniesieniu do poziomu Legendary,
wyjątek stanowią jedynie opisy sprzętu i jednostek).
Nic to, czas ruszać do walki. Zapraszam.
Maciej „Shinobix” Kurowiak
Strona: 3
Halo 2 – Poradnik GRY-OnLine
Uzbrojenie
L u d z k o ś ć
M C 6 P i s t o l
• Pojemność magazynka: 12.
• Właściwości: Może być noszony w drugiej ręce.
• Użyteczność: Niewielka, choć trzymany w drugiej ręce może być przydatny, zwykle jednak do
wyboru mamy dużo ciekawsze narzędzia eksterminacji.
B a t t l e R i f l e
• Pojemność magazynka: 36.
• Właściwości: Zoom optyczny 2x.
• Użyteczność: Średnia. Posiada zbliżenie optyczne, jednak słaba siła rażenia powoduje, ze
silniejsi wrogowie zdążą dobiec i zrobić z nami porządek nim my oderwiemy oko od celownika.
Polecana w przypadku braku innej alternatywy na polu bitwy.
S u b M a c h i n e G u n ( S M G )
• Pojemność magazynka: 60.
• Właściwości: Może być noszony w drugiej ręce.
• Użyteczność: W przypadku słabszych wrogów zwykle średnia do wysokiej. Szczególnie
skuteczna, gdy noszona w parze z drugim tego typu karabinem. Przeznaczona do stawiania ognia
zaporowego przeciwko większej ilości nacierających wrogów. Zalecana ostrożność w stosowaniu,
gdyż broń ma mały zasięg i nie nadaje się do walki z silniejszym przeciwnikiem. Przydatna, gdy
zaatakuje Cię chmara drone’ów.
S h o t g u n
• Pojemność magazynka: 12.
• Właściwości: Brak.
• Użyteczność: Bardzo wysoka, ale tylko w niewielkiej odległości od wroga. Znakomita broń do
usuwania silnych przeciwników. Używając należy jednak pamiętać o tym, że magazynek szybko się
wyczerpuje, a załadowanie shotguna trwa bardzo długo. Amunicja do shotguna to towar
deficytowy, więc zalecana jest oszczędność i nie marnotrawienie jej na wybijanie słabeuszy. Broń
dostępna w poziomach, gdzie znajdują się siły zakażonych obcych (The Flood). Porzucana także
przez niektórych Brutes.
Strona: 4
Halo 2 – Poradnik GRY-OnLine
S n i p e r R i f l e
• Pojemność magazynka: 4 (maks. 16).
• Właściwości: Zoom optyczny 5x, 10x.
• Użyteczność: Bardzo wysoka, ale jak to snajperkami bywa, tylko do sprzątania na odległość.
Znakomita broń przeciwko silnym i dużym przeciwnikom (Brutes w szczególności). Przydaje się też
w niszczeniu z odległości większych hord Drone’ów (ale tylko do chwili nim te polecą w Twoim
kierunku).
R o c k e t L a u n c h e r
• Pojemność magazynka: 2.
• Właściwości: Zoom optyczny 2x.
• Użyteczność: Wysoka, ale tylko w dystansie i raczej przeciwko pojazdom. Strzelanie do Elites
jest zupełnie nieskuteczne. Może zrobić krzywdę większej grupie wrogów.
G r a n a d e s
• Można mieć przy sobie maks. 4.
• Właściwości: brak.
• Użyteczność: Jak to w przypadku granatów zwykle bywa, bardzo wysoka. Można nimi ciskać
tylko wtedy, gdy lewa ręka jest wolna, używając lewego spustu. Znakomite przeciwko wszelkiego
typu wrogom, którzy ukrywają się za jakąkolwiek zasłoną lub też przeciwko ich większej grupie.
Strona: 5
Halo 2 – Poradnik GRY-OnLine
T h e C o v e n a n t
P l a s m a P i s t o l
• Pojemność: 100 (stopniowo się rozładowuje).
• Właściwości: Możliwość oddania specjalnego strzału, można nosić w drugiej ręce.
• Użyteczność: Działa dokładnie tak samo jak w części pierwszej Halo, choć tutaj jest dużo mniej
użyteczny. Dobry przeciwko tarczom. Zaletą jest też fakt, że broni tego typu jest zwykle dookoła
bardzo dużo, więc nie trzeba jej oszczędzać.
P l a s m a R i f l e
• Pojemność: 100 (stopniowo się rozładowuje).
• Właściwości: Może być noszony w drugiej ręce.
• Użyteczność: Wysoka, podobnie jak w części pierwszej. Przegrzewa się po oddaniu dłuższej serii.
Broń uniwersalna sprawdzająca się w większości sytuacji, choć przeciwko silniejszym wrogom
trzeba zwykle użyć czegoś mocniejszego.
N e e d l e r
• Pojemność magazynka: 30 (maks. 120).
• Właściwości: Może być noszony w drugiej ręce.
• Użyteczność: Wysoka, choć ta broń nie należy akurat do moich ulubionych. Przydatna
szczególnie przeciwko Brutes. Jest to broń uniwersalna i nadaje się też do eksterminacji Elites.
Niestety, jest bezużyteczna przeciwko tarczom lub pojazdom. W kombinacji z drugim Needlerem
może stanowić zabójcze połączenie wobec większości wrogów.
F u e l R o d G u n
• Pojemność magazynka: 5 (maks. 30).
• Właściwości: Zoom optyczny 2x.
• Użyteczność: Bardzo wysoka. Broń jest odpowiednikiem Rocket Launcher’a, ale w ma większą
siłę rażenia i właściwie nadaje się do niszczenia wszystkiego i wszystkich z wyjątkiem szybszych
pojazdów w rodzaju Ghost’a.
B r u t e S h o t
• Pojemność magazynka: 4 (maks. 20).
• Właściwości: Naciskając B, możemy nim walczyć wręcz.
• Użyteczność: Wysoka i w późniejszych etapach zawsze wartą go mieć za pazuchą. W
ekstremalnych sytuacjach można użyć go do walki wręcz. Przydatny do zdejmowania Brutes, choć
trafienie w cel może sprawiać pewne trudności.
Strona: 6
Halo 2 – Poradnik GRY-OnLine
C a r b i n e
• Pojemność magazynka: 18 (maks. 90).
• Właściwości: Zoom optyczny 2x.
• Użyteczność: W miarę przydatna, choć to zapewne kwestia gustu. Broń skuteczna w dystansie,
może posłużyć do zdejmowania nawet silniejszych wrogów.
B e a m R i f l e
• Pojemność: 20 (stopniowo się rozładowuje).
• Właściwości: Zoom optyczny 10x, 5x.
• Użyteczność: Bardzo wysoka. Broń stanowi odpowiednik snajperki marines. Jest jednak częściej
spotykana, a przez to bardziej śmiercionośna. Kilka celnych strzałów wykończy nawet
najtwardszych delikwentów.
E n e r g y S w o r d
• Pojemność: Zużywa się wraz z ilością uderzeń.
• Właściwości: Jedno uderzenie zwykle zabija.
• Użyteczność: Bardzo wysoka. Pomimo, że mieczem można atakować tylko z bliska, to jedno
uderzenie wysyła do grobu większość nawet najsilniejszych wrogów. Idealny do zdejmowania sił
zainfekowanych (The Flood). Jest za to zupełnie nieprzydatny przeciwko pojazdom.
B r u t e ’ s P l a s m a R i f l e
• Pojemność: 100 (stopniowo się rozładowuje).
• Właściwości: Zoom optyczny 2x.
• Użyteczność: Wysoka. Jest to ulepszona wersja Plasma Rifle, dość łatwa do znalezienia na
późniejszych etapach. W kombinacji z drugą, taką samą bronią, stanowi potężną siłę. Przegrzewa
się jednak szybciej niż jego słabszy odpowiednik. Broń uniwersalna i bardzo przydatna, choć
przeciwko zainfekowanym (The Flood) może zawodzić.
S e n t i n e l B e a m
• Pojemność: Stopniowo się zużywa.
• Właściwości: brak.
• Użyteczność: Wysoka, ale tylko przeciwko siłom The Flood. Może okazać się wtedy niezawodna.
Należy jednak używać z rozsądkiem, gdyż łatwo ulega przegrzaniu.
P l a s m a G r a n a d e s
• Można mieć przy sobie maks. 4.
• Właściwości: brak.
• Użyteczność: Granaty obcych mają to do siebie, że przylepiają się zarówno do przeciwników, jak i
do pojazdów. Trzeba więc dość celnie rzucić, by efekt był wystarczający. Znakomita broń przeciwko
wszelkim pojazdom lub silniejszym wrogom.
Strona: 7
Pobierz darmowy fragment (pdf)
Gdzie kupić całą publikację:
Aktualnie brak ofert nabycia tej publikacji drogą kupna...
Opinie na temat publikacji:
Inne popularne pozycje z tej kategorii:
Czytaj również:
Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką :