Jeżeli mroźne krainy północy okazały się dla Ciebie zbyt trudne to właśnie tutaj znajdziesz pomocną dłoń.
Skrócona wersja spisu treści:
-Easthaven
-Kuldahar Pass
-Kuldahar
-Vale of Shadows
-Temple of the Forgotten God
-Dragon's Eye
-Severed Hand
-Dorn's Deep
-Wyrm's Tooth Glacier
-Lower Dorn's Deep
-Odmienione Easthaven
-Items: Amulets
-Items: Armors
-Items: Bard Instruments
-Items: Belts
-[...] liczba wszystkich rozdziałów: 27
Informacja o grze
Icewind Dale to przygoda w Dolinie Lodowego Wichru, opowiadająca o walce z złem, które gnębi mieszkańców Kuldahar.
Gra Icewind Dale, ciepło przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku klasycznych RPG. Tytuł wydany został w Polsce w 2000 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: pełna polska.
Znajdź podobne książki
Ostatnio czytane w tej kategorii
Darmowy fragment publikacji:
Nieoficjalny poradnik GRY-OnLine do gry
Icewind Dale
autor: Wojciech „Soulcatcher” Antonowicz
(c) 2002 GRY-OnLine sp. z o.o.
Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp.
należą do ich prawowitych właścicieli.
Icewind Dale – Poradni
k GRY-OnLine
S P I S T R E Ś C I
Eastheaven ___________________________________________________________ 3
Kuldahar Pass _________________________________________________________ 4
Kuldahar _____________________________________________________________ 5
Vale of Shadows _______________________________________________________ 6
Temple of the Forgotten God ______________________________________________ 9
Dragon s Eye _________________________________________________________ 11
Severed Hand_________________________________________________________ 15
Dorn s Deep __________________________________________________________ 19
Wyrm s Tooth Glacier___________________________________________________ 23
Lower Dorn s Deep_____________________________________________________ 26
Odmienione Easthaven _________________________________________________ 33
Items: Amulets _______________________________________________________ 34
Items: Armors ________________________________________________________ 35
Items: Bard Instruments ________________________________________________ 39
Items: Belts __________________________________________________________ 40
Items: Boots _________________________________________________________ 41
Items: Bracers ________________________________________________________ 42
Items: Cloaks_________________________________________________________ 43
Items: Helmets _______________________________________________________ 44
Items: Meele weapons__________________________________________________ 46
Items: Misc __________________________________________________________ 93
Items: Ranged Weapons ________________________________________________ 98
Items: Rings ________________________________________________________ 104
Items: Robes ________________________________________________________ 107
Items: Shields _______________________________________________________ 109
Items: Wands _______________________________________________________ 113
Wydawnictwo GRY-OnLine sp. z o.o.
ul. Królewska 57, 30-081 Kraków
tel.(+48 12) 626 12 50, fax.(+48 12) 626 12 70
Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest
zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-OnLine sp. z o.o.
(c) 2002 GRY-OnLine sp. z o.o. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Dodatkowe informacje na temat opisywanej w tej publikacji gry znajdziecie na stronach serwisu GRY-OnLine.
www.gry-online.pl
Strona: 2
www.gry-online.pl
Icewind Dale – Poradnik GRY-OnLine
Eastheaven
01
Winter s Cradle Tavern
Hildreth Highhammer:
Grisella: właścicielka tawerny
Quest: Rozwiązać problem robaków w piwnicy - wejście do piwnicy jest w NE rogu tawerny,
trzeba pozabijać wszystkie znajdujące się tam stwory.
02
Pomab s Emporium (sklep)
Pomab: sprzedaje broń i ekwipunek
03
Fishmonger
Gaspar: martwi się zaginięciem karawany z zaopatrzeniem, po jej odnalezieniu i odniesieniu
mu Caravan Contract dostaniemy nieco pieniędzy.
04
Hrothgar s House
Hrothgar:
Quest: Odnaleźć zaginioną karawanę - należy pójść do doliny (13), znaleźć tam wejście do
jaskini, zabić potwory i odnaleźć Caravan Contract, a następnie wrócić do Hrothgar a.
Quest: Zanieść Supply List do Pomab - Pomab można znaleźć w jej sklepie w Easthaven
(02)
05
Temple of Tempus
Everard: leczy rany
06
Aspel:
Quest: Zabić wilka w Aspel s Workshop - Aspel s Workshop jest w Easthaven (07), po
wykonaniu zadania dostaniemy: Aspel s Dagger
07 Aspel s Workshop
08
Old Jed s House
Old Jed:
Quest: Przynieść butelkę wina z Pomab s Emporium - butelkę trzeba kupić a następnie
odnieść ją do Old Jed a
Strona: 3
www.gry-online.pl
Icewind Dale – Poradnik GRY-OnLine
09
Snowdrift Inn
Quimby: Wynajmuje pokoje
Erewain Blacksheaf:
10
Damien:
Quest: Zabić potwory i odzyskać rybę - Potwory są za mostkiem w SE części Easthaven
11
Jhonen:męczą go koszmary senne, zobacz (12)
12
13
Elisia: osoba odpowiedzialna za koszmary senne Jhonen a
Quest: Rozwiązać problem snów Jhonen a - należy porozmawiać z Elisią, wziąść od niej
miecz i zanieść go Jhonenowi, po wykonaniu zadania dostaniemy od niej: Pearl
Droga do Doliny
- Dolina - znajduje się tu wejście do Orcs Caves
- Orcs Caves - w jaskiniach znajdują się pozostałości po zaginionej karawanie a przy nich
Caravan Contract.
Po wykonaniu wszystkich zadań powinniśmy zgłosić się do Hrothgara i rozpocząć ekspedycję do
Kuldahar.
Kuldahar Pass
x - skrzynie
Uwaga: Część przedmiotów w skrzyniach itp. jest rozmieszczana losowo
01 Hermit: wskazuje drogę do Kuldahar
02 Goblin Marshal:
03
Mill
w zwłokach zabitych potworów, skrzyniach oraz beczkach znajdziemy trochę przedmiotów
np. Stoutward
Uligar: chce aby zapłacić mu okup, trzeba go zabić
Jermsy: jest ukryty w komórce pod schodami na środkowym levelu młyna, należy z nim
porozmawiać i odesłać do Kuldahar.
04 Ghereg: cierpi na bóle głowy, można mu pomóc odcinając ją
05
06
Droga na przełęcz
znajduje się tam grupka Goblinów jedząca Beetle a w jaskini grupa Beetle jedząca Gobliny
Droga do Kuldahar
Koniec Prologu
Strona: 4
www.gry-online.pl
Icewind Dale – Poradnik GRY-OnLine
Kuldahar
Główny wątek gry prowadzi nas po zwiedzeniu Kuldahar do The Vale of Shadows a następnie
do Temple of The Forgotten God (zadania te dostajemy od Arundel)
01 Droga z Kuldahar Pass
02 Nate:
03 Gerth: Shop
04
Arundel:
Quest: Przeszukać Vale of Shadows - Odpowiedź na pytanie gdzie jest źródło zła nawiedzającego
Kuldahar zna Kresselack w The Vale of The Shadows lecz zanim nam odpowie musimy wykonać
jego zadanie zabicia kapłanki. Po otrzymaniu odpowiedzi od Kresselack a powinniśmy wrócić do
Arundel który skieruje nas do Temple of The Forgotten God.
Quest: Odnaleźć Heardstone Gem w Temple of the Forgotten God - Po spenetrowaniu
świątyni okazuje się iż Artfakt zaginął, jedyne co odnajdujemy i mamy odnieść Arundelowi to
Vial of Mysterious Liquid. Otrzymujemy wtedy następne zadanie do wykonania.
Koniec Chapter One
Quest: Udać się do Dragon s Eye w poszukiwaniu Heartstone Gem - Heartstone Gem
odnajdziemy na samym dnie labiryntu Dragon s Eye. Musimy go odnieść do Arundel.
05
Mirek: trzeba zabić atakujące go Yeti
Quest: Odzyskać Heirloom z Vale of Shadows - Heirloom ma Yeti w Vale of Shadows (06). Po
wykonaniu zadania Mirek a znajdziemy w (13) w nagrodę dostaniemy: Sling +1
06
Root Cellar Tavern
Whitcomb:
Lysan:
Amelia:
Quest: Amelia podejrzewa iż Aldwin z Evening Shade Inn (08) przywłaszczył sobie tytuł
własności do Inn, trzeba na to znaleźć dowody - Dowodem jest Eidan s Legacy Ring (08),
trzeba go wziąść i porozmawiać o tym z Aldwinem zmuszając go do przyznania się do winy.
W dalszej części gry: po zabiciu Lysan w Vale of the Shadow i rozmowie z Whitecomb em
możemy odzyskać rzeczy Lysan w tym Mantle of the Coming Storm
Strona: 5
www.gry-online.pl
Icewind Dale – Poradnik GRY-OnLine
07
08
Conlan: Weapons Shop
W dalszej części gry: po uratowaniu syna Conlana w Dragon s Eye i powrocie do Kuldahar,
syn Conlana da nam klucz do skrzyni w Weapons Shop - Conlan s Hammer
Evening Shade Inn
W skrzyni na piętrze znajdziemy Eidan s Legacy Ring
Aldwin:
09 Oswald Fiddlebender: Alchemist Shop
10
Orrick the Grey s Tower - Mage Shop
Weenog:
Orrick The Grey: jest zainteresowany wszystkim co dotyczy elven enhancement mythal
11 Temple of Ilmater - Healers
12 Droga do kolejnych lokacji (Vale of Shadows, ... )
13 Mirek: Tu znajdziemy Mirek a po wykonaniu jego zadania
Po powrocie z Dragon s Eye i odzyskaniu Heartstone Gem
Kuldahar został napadniety przez bandy orków, nikt nie wie skąd przyszło zagrożenie. Gdy
zwrócimy się do Arundel o wytłumaczenie tego zagrożenia okaże się iż nie jest tym za kogo się
podaje, ucieszy się iż zabiliśmy Yxunomei i zniknie. Prawdziwego Arundel znajdziemy na
pierwszym piętrze jego domu. Przed śmiercią zdradza nam iż ostatnią osobą która może zapobiec
nadciągającej katastrofie za pomocą Heartstone Gem to Larrel w starożytnej twierdzy elfów
Severed Hand - dostajemy od niego: Staff of Natures Wrath Quest: Udać się do Severed Hand i
odszukać Larrela
Koniec Chapter Two
Vale of Shadows
01 Droga do Kuldahar
02
Crypt
Scroll of Stinking Cloud
03
Crypt
Gate Key, Scroll of Identify, Scroll of Remove Fear, Scroll of Grease, Scroll of Strenght,
Leather Armour +1
04 Crypt
Strona: 6
www.gry-online.pl
Icewind Dale – Poradnik GRY-OnLine
Sanctum Key, Scroll of Chill Touch, Scroll of Invisibility, Scroll Color Spry, Dagger +1
Theric:
05
Crypt
Scroll of Find Traps, Scroll of Chant, Scroll of Infravision, Scroll of Protection from Evil,
Chainmail +1
06 Yeti: Mirek s Family Heirloom, Short Bow +1
07
Yeti Cave
Mace +1, Scroll of Prayer, Scroll Glyph of Warding
po rozmowie z Kresselackiem znajdziemy tu Kapłankę Lysan, po zabiciu jej uwalniamy Vale
of Shadows od klątwy - Morning Star +1
Jeżeli wrócimy do Kuldahar i porozmawiamy z Whitecomb em w Tawernie (06) możemy
odzyskać rzeczy Lysan w tym Mantle of the Coming Storm
08
Temple
Lokacja ta wymaga posiadania broni magicznych (np. +1)
A Entrance
B Trap - Priest Key, Gauntlets of Weapon Skill
C Short Bow +1
D Holy Symbol of Myrkul, Scroll of Larloh s Minor Drain, Scroll of Burning Hands
E Trap - Long Sword +1
F Scroll of Entangle
G Doors - oby je otworzyć potrzebujemy Holy Symbol of Myrkul
H Mythos: Ring of Shadows, Mage Dagger +1, Warhammer +1
I Trap - Scroll of Protection from Fire, Scroll of Haste, Short Bow +1
J
Secret Door - Mausoleum Key, Scroll of Blindness, Scroll of Aid, Scroll of Knock, Scroll of
Resist Fear, Diseased Halberd +1, Mage Robe of Cold Resistance
K Doors to Level Down
Strona: 7
www.gry-online.pl
Pobierz darmowy fragment (pdf)
Gdzie kupić całą publikację:
Aktualnie brak ofert nabycia tej publikacji drogą kupna...
Opinie na temat publikacji:
Inne popularne pozycje z tej kategorii:
Czytaj również:
Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką :