Poradnik do gry Infernal – strzelaniny osadzonej w perspektywie trzeciej osoby, zawiera szczegółowe rozwiązanie, wzbogacone sporą liczbą ilustracji, a także opis unikatowych umiejętności głównego bohatera zmagań i używanych przez niego gadżetów.
Skrócona wersja spisu treści:
-Wstęp
-Aury
-Umiejętności specjalne
-Gadżety
-[Mission 0] Prolog
-[Mission 1] Hochtempelberg Monastery cz.1
-[Mission 1] Hochtempelberg Monastery cz.2
-[Mission 1] Hochtempelberg Monastery cz.3
-[Mission 1] Hochtempelberg Monastery cz.4
-[Mission 1] Hochtempelberg Monastery cz.5
-[Mission 2] Grey Rock Refinery cz.1
-[Mission 2] Grey Rock Refinery cz.2
-[Mission 2] Grey Rock Refinery cz.3
-[Mission 2] Grey Rock Refinery cz.4
-[Mission 2] Grey Rock Refinery cz.5
-[...] liczba wszystkich rozdziałów: 24
Informacja o grze
Infernal to rozbudowana gra akcji stworzona przez polskie studio Metropolis Software znane głównie z serii Gorky. Gracz wciela się w postać Ryana Lennoxa superagenta działającego w służbie jego diabelskiej mości, jest on piekielnym odpowiednikiem znanego
Gra Infernal, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier akcji. Tytuł wydany został w Polsce w 2007 roku i dostępny jest na platformach: PC, Xbox 360. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: pełna polska.
Znajdź podobne książki
Ostatnio czytane w tej kategorii
Darmowy fragment publikacji:
Nieoficjalny poradnik GRY-OnLine do gry
Infernal
autor: Krystian „U.V. Impaler” Smoszna
Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp.
należą do ich prawowitych właścicieli.
(c) 2002 GRY-OnLine sp. z o.o.
Infernal – Poradnik GRY-OnLine
S P I S T R E Ś C I
Wprowadzenie _________________________________________________________ 3
Aury _________________________________________________________________ 4
Umiejętności specjalne i gadżety___________________________________________ 5
Opis przejścia ________________________________________________________ 11
Prolog ____________________________________________________________ 11
Mission 1 – Hochtempelberg Monastery___________________________________ 12
Mission 2 – Grey Rock Refinery _________________________________________ 28
Mission 3 – Mazovia Steelworks_________________________________________ 45
Mission 4 – HMS Liberty _______________________________________________ 58
Mission 5 – Etherlight Satellites Center ___________________________________ 65
Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest
(c) 2002-2006 GRY-OnLine sp. z o.o. Wszelkie prawa zastrzeżone.
zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-OnLine sp. z o.o.
Dodatkowe informacje na temat opisywanej w tej publikacji gry znajdziecie na stronach serwisu GRY-OnLine.
Wydawnictwo GRY-OnLine sp. z o.o.
ul. Królewska 57, 30-081 Kraków
tel.(+48 12) 626 12 50, fax.(+48 12) 626 12 70
www.gry-online.pl
Strona: 2
Infernal – Poradnik GRY-OnLine
Wprowadzenie
Oto nieoficjalny poradnik do gry Infernal – strzelaniny osadzonej w perspektywie trzeciej osoby, za
powstanie której odpowiada warszawskie studio Metropolis Software. Niniejszy tekst zawiera
szczegółowe rozwiązanie, wzbogacone sporą liczbą ilustracji, a także opis unikatowych umiejętności
głównego bohatera zmagań i używanych przez niego gadżetów.
Strona: 3
Infernal – Poradnik GRY-OnLine
Aury
W trakcie zabawy Ryan wielokrotnie będzie musiał korzystać z umiejętności specjalnych (opisanych
w następnym rozdziale), które pochłaniają różne ilości energii magicznej. Mana regeneruje się
automatycznie, ale tylko w sprzyjającej okoliczności. Jest nią piekielna aura.
Na otwartej przestrzeni dominuje aura neutralna (półprzeźroczysty znak Yin-Yang).
Informacje o aktualnej aurze otrzymujemy na bieżąco, spoglądając na znak Yin-Yang, który
zlokalizowany jest w dolnej części ekranu. Rozróżniamy trzy rodzaje aury:
(cid:131) Neutralna – z tą aurą będziemy mieć do czynienia najczęściej. Nie powoduje ona ubytku
energii magicznej, ale też i nie wpływa na jej regenerację. Symbolizowana jest przez
półprzeźroczysty znak Yin-Yang.
(cid:131) Anielska – generowana przez sztuczne źródła światła (wyjście na otwartą przestrzeń w
niczym nie grozi Ryanowi), a także obiekty sakralne. W tym trybie poziom many spada do
zera w zastraszającym tempie. Symbolizowana przez biały znak Yin-Yang.
(cid:131)
Piekielna – domeną szatańskich pomiotów jest mrok i właśnie tutaj Ryan czuje się najlepiej.
Zmiana aury na diabelską powoduje powolną
regenerację energii magicznej.
Symbolizowana jest przez czerwony znak Yin-Yang.
Strona: 4
Infernal – Poradnik GRY-OnLine
Umiejętności specjalne i gadżety
Dzięki przejściu na stronę Ciemności, Lennox może korzystać z interesujących umiejętności
specjalnych oraz gadżetów. Każda z nich powoduje ubytek energii magicznej, ale szybko
przekonasz się, że w trakcie potyczek z wrogiem diabelskie właściwości okażą się nieocenione.
Poniżej znajdziesz spis wszystkich cech specjalnych i wynalazków, jakich można użyć w trakcie
zmagań.
P i e k i e l n y a t a k
Jedna z najczęściej wykorzystywanych umiejętności specjalnych. Dzięki naładowaniu broni
szatańską mocą, Ryan jest w stanie wypluwać z aktualnie używanej pukawki mordercze pociski.
Efekt końcowy uzależniony jest od konkretnej broni. Przykładowo, z tradycyjnego pistoletu
wystrzelony jest strumień energii, zdolny nie tylko zabić wroga jednym uderzeniem, ale również
zniszczyć stojące w jego pobliżu przedmioty, natomiast naładowanie piekielną mocą karabinu
maszynowego, pozwala zasypać przeciwnika kulami o zwiększonej mocy rażenia. Diabelski atak
często przyda Ci się również do likwidowania barier zasłaniających ukryte pomieszczenia, np.
ściany.
Strona: 5
Infernal – Poradnik GRY-OnLine
P r z e j m o w a n i e d u s z
Każdy przeciwnik zabity w bezpośredniej konfrontacji może być wykorzystany do zregenerowania
sił witalnych Ryana. Proces pozwala również na zdobycie wszystkich przedmiotów należących do
trupa. Warto w tym miejscu podkreślić, że użycie tej mocy nie wpływa na ubytek energii
magicznej.
Strona: 6
Infernal – Poradnik GRY-OnLine
T e l e p o r t a c j a
Niezwykle cenna właściwość, która pozwala na kilka sekund przenieść się w wybrane za pomocą
charakterystycznego celownika miejsce. Dzięki tej operacji, Ryan może wcisnąć niedostępny
normalnie przycisk lub zaskoczyć wroga, atakując go z zupełnie innej strony. Sprawna teleportacja
wymaga od gracza nabycia pewnej wprawy, ale umiejętność ta pojawia się w grze na tyle
wcześnie, że bez problemu można ją przećwiczyć. Pochłania duże ilości many, zwłaszcza przy
maksymalnym naładowaniu, pozwalającym ustawić aż trzy markery jednocześnie.
Strona: 7
Pobierz darmowy fragment (pdf)
Gdzie kupić całą publikację:
Aktualnie brak ofert nabycia tej publikacji drogą kupna...
Opinie na temat publikacji:
Inne popularne pozycje z tej kategorii:
Czytaj również:
Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką :