W poradniku do gry Magicka znajdziecie kompletny opis przejścia gry, porady dotyczące walk z najtrudniejszymi przeciwnikami, korzystania z żywiołów i rzucania zaklęć. Poza tym tekst zawiera lokalizacje wszystkich występujących w grze sekretów.
Skrócona wersja spisu treści:
-Wprowadzenie
-Opis przejścia
-Rozdział 1 - Pomroczne widmo (1)
-Rozdział 1 - Pomroczne widmo (2)
-Rozdział 2 - Atak Goblinów
-Rozdział 3 - Zemsta Plemion
-Rozdział 4 - Nowa Nadzieja
-Rozdział 5 - Havindr kontratakuje (1)
-Rozdział 5 - Havindr kontratakuje (2)
-Rozdział 6 - Powrót czarodzieja (1)
-Rozdział 6 - Powrót czarodzieja (2)
-Rozdział 7 - Powrót do zamku Aldrheim
-Rozdział 8 - Kopalnie (1)
-Rozdział 8 - Kopalnie (2)
-Rozdział 9 - Symfonia zmierzchu
-[...] liczba wszystkich rozdziałów: 26
Informacja o grze
Humorystyczny hack-and-slash, w którym wcielamy się w rolę młodych adeptów sztuki magicznej i bierzemy udział w krucjacie przeciwko złemu czarnoksiężnikowi. Walczymy tu przede wszystkim przy użyciu magicznych zaklęć i czarów. Dostęp do nich uzyskujemy nie
Gra Magicka, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku RPG akcji. Tytuł wydany został w Polsce w 2011 roku i dostępny jest na platformach: Xbox 360, PC, PS3. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: polska i angielska.
Znajdź podobne książki
Ostatnio czytane w tej kategorii
Darmowy fragment publikacji:
Nieoficjalny polski poradnik GRY-OnLine do gry
Magicka
autor: Michał „Kwiść” Chwistek
Producent Arrowhead Game Studios, Wydawca Paradox Interactive, Wydawca PL Cenega Poland
Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp.
należą do ich prawowitych właścicieli.
(c) 2011 GRY-OnLine S.A.
Magicka – Poradnik GRY-OnLine
S p i s t r e ś c i
Wprowadzenie ___________________________________________________3
Opis przejścia ___________________________________________________5
Rozdział 1 – Pomroczne widmo _______________________________________________ 5
Rozdział 2 – Atak Goblinów _________________________________________________ 16
Rozdział 3 – Zemsta Plemion ________________________________________________ 23
Rozdział 4 – Nowa Nadzieja _________________________________________________ 29
Rozdział 5 – Havindr kontratakuje ___________________________________________ 34
Rozdział 6 – Powrót czarodzieja _____________________________________________ 42
Rozdział 7 – Powrót do zamku Aldrheim ______________________________________ 50
Rozdział 8 – Kopalnie ______________________________________________________ 51
Rozdział 9 – Symfonia zmierzchu ____________________________________________ 61
Rozdział 10 – Posępne tango ________________________________________________ 68
Rozdział 11 – Poszukiwacze zaginionych ruin _________________________________ 71
Rozdział 12 – W górach szaleństwa __________________________________________ 83
Znajdźki _______________________________________________________86
Zaklęcia __________________________________________________________________ 86
Sekretne lokacje __________________________________________________________ 94
Martwe łosie _____________________________________________________________ 100
Przedmioty __________________________________________________ 105
Broń do walki wręcz ______________________________________________________ 105
Magiczne kostury _________________________________________________________ 110
Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest
(c) 2002-2011 GRY-OnLine S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.
zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-OnLine S.A.
Dodatkowe informacje na temat opisywanej w tej publikacji gry znajdziecie na stronach serwisu GRY-OnLine.
www.gry-online.pl
Wydawnictwo GRY-OnLine S.A.
ul. Gabrieli Zapolskiej 16A, 30-126 Kraków
tel.(+48 12) 626 12 50, fax.(+48 12) 626 12 70
Strona: 2
Magicka – Poradnik GRY-OnLine
Wprowadzenie
Magica jest grą trudną i wymagającą. W starciach z silniejszymi przeciwnikami, oprócz zręcznych
palców, niezbędna jest dobra znajomość mechanizmów rządzących grą, ciosów używanych przez
wrogów oraz czarów, którymi dysponuje nasz bohater. Bez tej wiedzy pojedynki z bossami mogą
stać się prawdziwą udręką, skutecznie zniechęcając do dalszej zabawy. Nie masz się jednak o co
martwić. Wszystkie niezbędne informacje, dzięki którym gra w Magickę stanie się dużo
przyjemniejsza, znajdziesz w poniższym poradniku.
Strona: 3
Magicka – Poradnik GRY-OnLine
Poradnik zawiera:
– opis przejścia gry
– szczegółowy opis walk z najtrudniejszymi przeciwnikami
– porady dotyczące korzystania z żywiołów i rzucania najsilniejszych zaklęć
– lokalizację wszystkich występujących w grze czarów, sekretnych lokacji oraz
martwych łosiów
– listę wszystkich dostępnych w grze broni, wraz z ich opisem i miejscem ukrycia.
W celu ułatwienia korzystania z poradnika, wprowadzone zostały różnokolorowe czcionki, oraz
specjalne oznaczenia.
Legenda:
[1], [2] – znaki odwołujące do znajdujących się nad tekstem screenów. Jedynka oznacza obrazek
po lewej, a dwójka po prawej stronie.
Kolor pomarańczowy – występujące w grze przedmioty.
Kolor brązowy – potwory, z którymi przyjdzie ci się zmierzyć.
Kolor zielony – używane w grze żywioły.
Kolor niebieski – występujące w grze zaklęcia.
Pogrubiona czcionka – używane klawisze oraz przyciski.
Michał „Kwiść” Chwistek (www.gry–online.pl)
Strona: 4
Magicka – Poradnik GRY-OnLine
Opis przejścia
R o z d z i a ł 1 – P o m r o c z n e w i d m o
Po odbyciu krótkiej rozmowy z Vladem [1], udaj się w prawo. Spotkasz tam Thekka, który
poinformuje cię o imprezie na dole [2].
Może zejść po schodach od razu [1], lub zwiedzić najpierw uczelnie. Na tym piętrze nie znajdziesz
jednak nic ciekawego, poza zabawnymi rozmowami z innymi czarodziejami [2].
Gdy znajdziesz się na dole, jeden ze studentów zrobi dziurę w posadzce, do której wpadniesz [1].
Twoim pierwszym zadaniem w podziemiach, będzie zdobycie magicznego kostura. Znajdziesz go na
stojaku z bronią po prawej [2].
Strona: 5
Magicka – Poradnik GRY-OnLine
Podejdź do ściany i kliknij LPM, aby podnieść kij oraz miecz [1]. Zdobędziesz również pierwszy
magiczny żywioł – Życie [2]. Możesz się dzięki niemu uleczyć.
Wciśnij przypisany do żywiołu klawisz W, a następnie użyj ŚPM. Twój bohater użyje zaklęcie na
siebie, regenerując utracone zdrowie [1]. Gdy nauczysz się posługiwać pierwszym żywiołem,
zostaniesz poproszony o przecięcie blokującej korytarz wstęgi. Aby to zrobić, musisz użyć miecza.
Podejdź do wskazanego kawałka materiału, przytrzymaj SHIFT i wciśnij LPM trzy razy. Twój
bohater machnie ostrzem i będzie mógł ruszać dalej [2].
Idąc dalej prosto, zdobędzie kolejny żywioł – Ziemia [1]. Musisz użyć go do zniszczenia
drewnianej blokady [2].
Strona: 6
Magicka – Poradnik GRY-OnLine
W tym celu wciśnij trzykrotnie przypisany do żywiołu klawisz D, a następnie przytrzymaj kilka
sekund PPM. Gdy wokół postaci pojawi się świetlista otoczka, skieruj swój kostur w kierunku desek
i puść przycisk. Wystrzelisz potężny głaz, który zniszczy drewnianą konstrukcje.
Znajdziesz za nią monument, który trzeba będzie zapalić przy pomocy żywiołu Ognia [1]. Aby to
zrobić, wciśnij F, wyceluj w przedmiot i przytrzymaj PPM [2].
Chwilę później na górze pojawi się drewniana kładka, po której będziesz mógł ruszyć w dalszą
drogę [1]. Twój kolejny cel do podpalenie znajduje się niestety za szeroką fosą. Aby skierować tam
płomień, musisz połączyć dwa żywioły – Ziemię oraz Ogień. Na początku wciśnij F, potem D, a na
końcu wystrzel kulę ognia PPM (w ten sam sposób jak strzelałeś wcześniej głazem). Gdy
monument zostanie podpalony, pojawi się kolejna kładka [2].
Strona: 7
Pobierz darmowy fragment (pdf)
Gdzie kupić całą publikację:
Aktualnie brak ofert nabycia tej publikacji drogą kupna...
Opinie na temat publikacji:
Inne popularne pozycje z tej kategorii:
Czytaj również:
Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką :