W poradniku do Neverwinter Nights 2 znajdziecie szczegółowy opis przejścia głównej kampanii gry oraz wszystkich misji pobocznych, jak również rozbudowany zestaw wskazówek na temat rozbudowy Warowni, którą gracz otrzymuje w pewnym momencie zabawy.
Skrócona wersja spisu treści:
-Wprowadzenie
-[Tutorial]
-[Zachodni Port]
-[Akt 1] Fort Locke cz.1
-[Akt 1] Fort Locke cz.2
-[Akt 1] Highcliff cz.1
-[Akt 1] Highcliff cz.2
-[Akt 1] Neverwinter cz.1
-[Akt 1] Neverwinter cz.2
-[Akt 1] Neverwinter cz.3
-[Akt 1] Studnia Starej Sowy cz.1
-[Akt 1] Studnia Starej Sowy cz.2
-[Akt 1] Powrót do Neverwinter cz.1
-[Akt 1] Powrót do Neverwinter cz.2
-[Akt 1] W pogoni za Githyanki
-[...] liczba wszystkich rozdziałów: 44
Informacja o grze
Kontynuacja hitowej gry role-playing, która premierę miała w połowie 2002 roku. Podobnie jak wcześniej, mamy do czynienia z tytułem opartym na zasadach trzeciej edycji systemu role-playing o nazwie Dungeons & Dragons. Za produkcję omawianego sequela odpow
Gra Neverwinter Nights 2, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku klasycznych RPG. Tytuł wydany został w Polsce w 2006 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: pełna polska.
Znajdź podobne książki
Ostatnio czytane w tej kategorii
Darmowy fragment publikacji:
Nieoficjalny poradnik GRY-OnLine do gry
Neverwinter
Nights 2
autor: Krzysztof „Lordareon” Gonciarz
(c) 2002 GRY-OnLine sp. z o.o.
Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp.
należą do ich prawowitych właścicieli.
Neverwinter Nights 2 – Poradnik GRY-OnLine
S P I S T R E Ś C I
Wprowadzenie _________________________________________________________ 3
Tutorial ______________________________________________________________ 4
Zachodni Port__________________________________________________________ 8
Akt 1 _______________________________________________________________ 12
Fort Locke _________________________________________________________ 12
Highcliff ___________________________________________________________ 18
Neverwinter ________________________________________________________ 24
Studnia Starej Sowy__________________________________________________ 34
Powrót do Neverwinter _______________________________________________ 40
W pogoni za Githyanki ________________________________________________ 44
Akt II _______________________________________________________________ 48
Proces ____________________________________________________________ 48
Proces i pojedynek ___________________________________________________ 55
Śladami Aldanona ___________________________________________________ 57
Posągi Oczyszczenia _________________________________________________ 62
Siedziba Amona Jerro ________________________________________________ 67
Akt III ______________________________________________________________ 71
Atak na Zamek Never _________________________________________________ 71
Sojusze ___________________________________________________________ 73
Łupieżcy Cienia _____________________________________________________ 78
Przekucie miecza ____________________________________________________ 80
Wojna_____________________________________________________________ 82
Atak na Króla Cieni___________________________________________________ 85
Warownia na Rozdrożach _______________________________________________ 89
Pozostałe misje poboczne _______________________________________________ 99
Wydawnictwo GRY-OnLine sp. z o.o.
ul. Królewska 57, 30-081 Kraków
tel.(+48 12) 626 12 50, fax.(+48 12) 626 12 70
Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest
(c) 2002-2006 GRY-OnLine sp. z o.o. Wszelkie prawa zastrzeżone.
zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-OnLine sp. z o.o.
Dodatkowe informacje na temat opisywanej w tej publikacji gry znajdziecie na stronach serwisu GRY-OnLine.
www.gry-online.pl
Strona: 2
Neverwinter Nights 2 – Poradnik GRY-OnLine
Wprowadzenie
Witaj w nieoficjalnym poradniku do Neverwinter Nights 2. Znajdziesz w nim szczegółowy opis
przejścia głównej kampanii gry oraz wszystkich misji pobocznych. Ze względu na dość specyficzną
strukturę rozgrywki, większość sub-questów została omówiona razem z wątkiem przewodnim – są
z nim bowiem dość blisko związane i niezasadne było całkowite ich wyodrębnianie w tekście. Te,
których wykonanie jest całkowicie niezależne od głównej osi fabularnej, zostały omówione na
samym końcu. Poza tym, dołączyliśmy do poradnika rozbudowany zestaw wskazówek na temat
rozbudowy Warowni, którą gracz otrzymuje w pewnym momencie zabawy. Z tym tematem wiążą
się też praktycznie wszystkie sekrety, jakie można znaleźć w grze. Połamania myszy!
Uwagi techniczne:
Elementy wypisane (brązowym) kolorem oraz w nawiasach są to numery danych lokacji czy
punktów na mapkach właściwych danemu obszarowi.
Oznaczenia ($) pokazują miejsca, w których znaleźć możemy rudy metali – najtrudniejsze do
skompletowania sekrety w grze. Wszystkie ich lokalizacje są ponad to zestawione w dziale
Warownia na Rozdrożach - Górnictwo.
Strona: 3
Neverwinter Nights 2 – Poradnik GRY-OnLine
Tutorial
Przygodę rozpoczynasz w domu swego przyszywanego ojca, Daeghuna (1). Każe ci on wyjąć skóry
ze skrzyni nieopodal. Zrób to i porozmawiaj z nim. Możesz teraz opuścić dom, mając dwa questy w
dzienniku: Handel Futrami oraz Festyn Dożynkowy.
H a n d e l F u t r a m i
Zleceniodawca: Daeghun Farlong;
Udaj się do handlarza Galena (2). Po drodze spotkasz swoich kompanów – Amie oraz Bevila.
Przyłącz ich do drużyny. Zagada też do ciebie Georg Redfell i wytłumaczy zasady powiązanego z
festynem turnieju. Sprzedaj Galenowi skóry i kup za nie łuk. Zanieś go Daeghunowi (3).
UWAGA: Nie przywiązuj się zbytnio do swoich tymczasowych towarzyszy, będą oni z tobą tylko
przez czas tutoriala oraz kilku początkowych misji pierwszego aktu.
Strona: 4
Neverwinter Nights 2 – Poradnik GRY-OnLine
F e s t y n D o ż y n k o w y
Zleceniodawca: Georg Redfell;
Turniej Strzelecki
Porozmawiaj z Daeghunem (3) po czym weź kuszę z beczki tuż obok. Strzel do jednej z tarcz
stojących nieopodal, po czym ponownie zagadaj do Farlonga. Teraz stań w miejscu pokazanym na
screenie i zestrzel wszystkie butelki. By wygrać, musisz trafić w więcej niż 5 – powinno ci się udać
bez względu na klasę postaci, warunki są tu bardzo „treningowe”.
Dożynkowa Bójka
Porozmawiaj z bratem Merringiem (4) i zgłoś gotowość do udziału w zabawie. Poćwicz chwilę na
kukłach szkoleniowych, po czym znów porozmawiaj z bratem. Po pierwszej walce pogadaj z
Mossfeldami i powiedz, że jesteś gotowy ich pokonać. Zaproponują ci niezgodny z zasadami zakład
– jeśli się zgodzisz, stracisz autorytet u Bevila (-5). Pokonaj ich, a wygrasz kolejną konkurencję.
Strona: 5
Neverwinter Nights 2 – Poradnik GRY-OnLine
Konkurs Talentów
Porozmawiaj z Rettą Starling stojącą w pobliżu jednej z zagród (5) i zgódź się, by Amie wzięła
udział w zabawie. Gdy będziesz w środku, rzuć kolejno Przywołanie Stwora 1, Powiększenie osoby
(na stojącego obok Bevila) oraz Promień zimna (na beczkę).
Po wygraniu zawodów zagada do ciebie Orlen, podejrzewający jednego z uczestników konkursu na
największą świnię o oszustwo. Poprosi cię on o zdemaskowanie go. Przyjrzyj się największej świni
(Lewy’s Hog), a Amie powie, że może zdjąć z niej zaklęcie powiększające. Porozmawiaj ze stojącym
tuż obok Lewym – przyciśnij go, a zaproponuje ci on fiolkę napoju w zamian za dyskrecję. Zgódź
się lub użyj na świni zwoju z rozproszeniem czaru (wygrałeś go w Konkursie Talentów). Bez
względu na swą decyzję wróć do Orlena (150 XP).
UWAGA: Misja związana ze świnią w dzienniku jest wpisana osobno i nazywa się Człowiek i jego
wieprzek.
Strona: 6
Neverwinter Nights 2 – Poradnik GRY-OnLine
Wyzwanie Łotrów
Zagadaj do Tarmasa (6) i poproś, by wytłumaczył ci zasady konkursu. Wysłuchaj wiersza i pogadaj
ze stojącym obok dzieciakiem, Kippem. Poproś, by dołączył do zespołu – jego umiejętności
złodziejskie będą ci potrzebne. Twoim zadaniem jest znalezienie trzech piór.
Pierwsze
Dożynkowej Bójki. Niech Kipp
zamontowaną w nich pułapkę.
jest pod deskami obok areny
rozbroi
Drugie jest w kieszeni mężczyzny ubranego na
zielono. Skradnij mu je jako Kipp. Nawet jeśli
zostaniesz wykryty,
tak zadanie będzie
zaliczone.
i
Trzecie jest w zamkniętej skrzyni przy głównej
ścieżce, ponownie użyj umiejętności Kippa by
się do niego dostać.
Pogadaj jeszcze raz z Tarmasem, by ogłosić swe zwycięstwo.
Gdy wygrasz wszystkie 4 zabawy, wróć do Georga, po czym skieruj się w stronę sceny (7). I to by
było na tyle, jeśli chodzi o Tutorial. Czas przejść do rzeczy.
Strona: 7
Pobierz darmowy fragment (pdf)
Gdzie kupić całą publikację:
Aktualnie brak ofert nabycia tej publikacji drogą kupna...
Opinie na temat publikacji:
Inne popularne pozycje z tej kategorii:
Czytaj również:
Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką :