W poradniku do Obscure II znajdziecie wszystko, co może się w trakcie gry przydać: od kompletnego opisu przejścia, przez lokalizacje wszystkich małych kluczy, aż po sposoby na bossów, a wszystko to okraszone cennymi poradami i wskazówkami.
Skrócona wersja spisu treści:
-Wstęp
-Opis przejścia cz.1
-Opis przejścia cz.2
-Opis przejścia cz.3
-Opis przejścia cz.4
-Opis przejścia cz.5
-Opis przejścia cz.6
-Opis przejścia cz.7
-Opis przejścia cz.8
-Opis przejścia cz.9
-Opis przejścia cz.10
-Opis przejścia cz.11
-Opis przejścia cz.12
-Opis przejścia cz.13
-Opis przejścia cz.14
-[...] liczba wszystkich rozdziałów: 17
Informacja o grze
Obscure II to kontynuacja gry typu survival horror, wydanej w 2004 roku. Fabuła ukazuje wydarzenia, mające miejsce dwa lata po przerażających wypadkach z części pierwszej. Jak zwykle trzeba mieć wyjątkowo mocne nerwy, gdyż w przeciwnym razie niezwykle cię
Gra Obscure: The Aftermath, to przedstawiciel gatunku przygodowych gier akcji. Tytuł wydany został w Polsce w 2008 roku i dostępny jest na platformach: PC, PS2, Wii, PSP. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: z polskimi napisami.
Znajdź podobne książki
Ostatnio czytane w tej kategorii
Darmowy fragment publikacji:
Nieoficjalny poradnik GRY-OnLine do gry
Obscure II
autor: Kamil „Draxer” Szarek
Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp.
należą do ich prawowitych właścicieli.
(c) 2007 GRY-OnLine sp. z o.o.
Obscure II – Poradnik GRY-OnLine
S p i s t r e ś c i
Wstęp_________________________________________________________ 3
Opis przejścia___________________________________________________ 4
Wydawnictwo GRY-OnLine sp. z o.o.
ul. Królewska 57, 30-081 Kraków
tel.(+48 12) 626 12 50, fax.(+48 12) 626 12 70
Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest
(c) 2002-2007 GRY-OnLine sp. z o.o. Wszelkie prawa zastrzeżone.
zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-OnLine sp. z o.o.
Dodatkowe informacje na temat opisywanej w tej publikacji gry znajdziecie na stronach serwisu GRY-OnLine.
www.gry-online.pl
Strona: 2
Obscure II – Poradnik GRY-OnLine
Wstęp
Witam w poradniku do Obscure II. Znajdziesz tu wszystko, co może Ci się w trakcie gry przydać:
od kompletnego opisu przejścia, przez lokalizacje wszystkich małych kluczy, aż po sposoby na
bossów, a wszystko to okraszone moimi poradami i wskazówkami. Obscure II nie jest grą zbyt
złożoną – wręcz przeciwnie, jest całkiem liniowa, lecz można się nieźle zaciąć na niektórych
zagadkach przedstawionych przez twórców. Z tym poradnikiem żadna łamigłówka nie straszna. Nie
przedłużając, tradycyjnie zasugeruję, by używać poradnika tylko w krytycznych sytuacjach i
zapraszam do lektury.
Kamil „Draxer” Szarek
K i l k a u w a g o g ó l n y c h
(cid:131) Rozwalaj wszystkie możliwe skrzynie. Pisałem, co w nich znajdywałem, ale uwaga! Może
być różnie, niektóre przedmioty są generowane w grze losowo.
(cid:131) W opisie przejścia nie wspominałem o żadnych mniej lub bardziej istotnych dla fabuły
notatkach, które można znaleźć w różnych miejscach – jest tu tylko to, co do przejścia gry
niezbędne.
(cid:131)
Przez całą grę masz do dyspozycji w każdej chwili dwie postacie. Jeśli chcesz uniknąć
niepotrzebnej straty amunicji (np. na łatwych przeciwników), noś całą broń przy postaci
którą kontrolujesz lub w ekwipunku. Nie warto dawać cennej broni postaci kontrolowanej
przez komputer, gdyż wiąże się to z szybką utratą cennych kul.
(cid:131) Sposoby na przeciwników podawałem bezpośrednio w opisie, ale generalnie zasada jest
taka: duży i wolny przeciwnik (np. grubasy) – pistolet, padnie zanim zdąży do Ciebie
dotrzeć; mali i średni przeciwnicy (np. małe pasożyty, małe i średnie mutanty) – kije,
więksi i twardsi przeciwnicy – wszystko inne.
(cid:131) Odnośnie skrytek: do otwarcia każdej skrytki potrzebne są trzy małe klucze. Skrytki nie
mają określonej zawartości: otwórz pierwszą, a znajdziesz pistolet paraliżujący, lecz jeśli
nie otworzysz pierwszej (bo np. nie znalazłeś trzech małych kluczy) a dopiero drugą, to w
niej znajdziesz pistolet paraliżujący. Kolejność przedmiotów uzyskiwanych ze skrytek jest
następująca: pistolet paraliżujący, kusza, flashball, pistolet na flary, super latarka, karabin,
bonus.
Strona: 3
Obscure II – Poradnik GRY-OnLine
Opis przejścia
Zacznij od wyjścia z pokoju. Udaj się wzdłuż korytarza (#001) aż do samego końca i przejdź przez
drzwi po prawej. W kolejnej lokacji skręć od razu w prawo. Na końcu korytarza po lewej znajduje
się pokój 200 (#002). Wejdź tam – wewnątrz czekają przyjaciele.
#001
#002
Obudzisz się w całkiem innym miejscu. W pobliżu znajdziesz kij baseballowy (#003) oraz Mei,
która również nie ma pojęcia gdzie trafiliście. Przejdź przez coś w stylu cmentarnej bramy i rozwal
za pomocą kija dwa swego rodzaju manekiny (#004).
#003
#004
Strona: 4
Obscure II – Poradnik GRY-OnLine
Idąc dalej trafisz na kolejne manekiny blokujące drogę; zniszcz je i zejdź po drabinie na dół. Czeka
Cię teraz przejście przez dziwny korytarz (#005), w którym czają się rozmaite „wybryki natury”.
Na szczęście kompletnie niegroźne. Groźnie za to będzie po wyjściu z korytarza: znajdziesz się w
dużym pomieszczeniu z wielkim kwiatem pośrodku. Obejrzyj ciało Amy leżące na jednym z jego
płatków i...Zgiń z ręki potworów, które się pojawią (#006). :)
#005
#006
Pobudka! To był tylko sen. Jesteś jeszcze nie do końca przytomny (#007). Wyjdź z łazienki i idź
korytarzem aż do pierwszych dużych drzwi po prawej stronie (wcześniej były zablokowane przez
studentów). W kolejnym pomieszczeniu, przy schodach znajdziesz napój energetyczny, który
poprawi Twój stan zdrowia. Wejdź schodami piętro wyżej i wyjdź przez drzwi po prawej na balkon
(#008).
#007
#008
Strona: 5
Obscure II – Poradnik GRY-OnLine
Będąc na balkonie chwyć się krawędzi i przejdź po niej na drugą stronę budynku (#009). W środku
zejdź po schodach piętro niżej i przejdź przez drzwi pośrodku, a następnie korytarzem do przodu i
w lewo, wprost pod pokój 117 (#010). Wejdź do środka.
#009
#010
Kenny i Amy są pod imprezą. Jako że wejście głównymi drzwiami nie wchodzi w grę, trzeba
spróbować alternatywnych metod. Po lewej stronie budynku, za furtką (#011) znajduje się zaułek.
Jako Kenny przesuń stojącą tam skrzynię pod miejsce, w którym dach jest najniżej, wystarczająco
nisko, by nań się wdrapać (#012). Aha: po drodze zabierz kij hokejowy.
#011
#012
Strona: 6
Obscure II – Poradnik GRY-OnLine
Nieco wyżej znajdziesz okno, przez które będziesz mógł wejść do środka (#013, może je otworzyć
tylko Kenny). W ten oto sprytny sposób znajdziesz się w środku. Przy okazji „coś” się stanie.
Wewnątrz zabierz kij golfowy oraz, jako Amy, przyjrzyj się biurku. Coś tam jest...(#014). Na
jednej z półek z książkami znajdziesz też mały klucz, wystarczy tylko podsadzić Amy do góry.
#013
#014
Wyjdź z pomieszczenia. Przerażona dziewczyna poinformuje Cię o sytuacji. Udaj się na drugi koniec
korytarza, w kierunku pokoju z przeszklonymi drzwiami. Po drodze trafisz na gablotę z trofeami
(#015) – rozwal ją i zabierz mały klucz. Podobnie będziesz musiał postąpić, nim dostaniesz się do
wspomnianego wcześniej pokoju: zbij szybę, by móc otworzyć drzwi (#016).
#015
#016
Strona: 7
Pobierz darmowy fragment (pdf)
Gdzie kupić całą publikację:
Aktualnie brak ofert nabycia tej publikacji drogą kupna...
Opinie na temat publikacji:
Inne popularne pozycje z tej kategorii:
Czytaj również:
Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką :