Nieznane paragrafy sukcesu
Jak efektywnie zarządzać własnymi myślami?
Jak rozpoznać cuda, które dzieją się wokół nas?
Kiedy rozpocząć naukę Prawa Przyciągania ?
Jak wspiąć się na szczyty szczęścia i spełnienia?
Potężny, fascynujący Wszechświat. Kosmiczna energia, tajemnicze powiązania i prawidłowości. Skomplikowana maszyneria zwana Losem. Czujesz, że stanowisz jej trybik? Od czasu do czasu cierpisz na przetarcia oraz zadyszkę? I Ty się na to godzisz?
Spójrz z boku na taką scenkę — rozpędzona lokomotywa świata pędzi w sobie tylko znanym kierunku. Kierunku, który Tobie odpowiada mniej niż średnio. I nagle za pomocą swojej wewnętrznej siły zmieniasz ułożenie torów kolejowych. Najpierw masz mały postój w Zadowoleniu, później mijasz piękne krajobrazy Miłości i Zdrowia, bez problemu przesiadasz się w Bogactwie i w końcu osiągasz swój cel — stację zwaną Sukcesem.
Myślisz, że to bajka? A czy nie chciałbyś przypadkiem żyć w takiej bajce? Czy jesteś gotów, by odkryć tajemnicę trwającego przez całe życie bogactwa i spełnienia? Cały sekret polega na tym, aby zacząć świadomie korzystać z uniwersalnego prawa Wszechświata, przyciągając rzeczy, ludzi i sytuacje, które Cię wspierają i za którymi tęsknisz. Jest to prawo, któremu i tak podlegasz, od kiedy tylko przyszedłeś na świat — taka mentalna grawitacja. Wystarczy, że poznasz zasady i zaczniesz wykorzystywać ukrytą w nich moc, a wszystko, czego doświadczasz — ludzie, których spotykasz, relacje, jakie nawiązujesz, Twoje dochody, marzenia i plany — to wszystko zacznie współpracować, by wypełnić Twoje życie szczęściem.
Drugie, rozszerzone wydanie kodeksu sukcesu zawiera test dotyczący Mocy Przyciągania , ćwiczenia mające na celu wprowadzenie w życie Prawa Przyciągania , inspirujące przykłady i inne dodatki. Dr Joe Vitale prezentuje jeszcze potężniejszą i bardziej efektywną formułę pięciu kroków. Bo tylko tyle dzieli Cię od bogactwa, szczęścia i sukcesu.
Dr Joe Vitale — gwiazdor, hipnotyzer, marketer, copywriter... Płonąc wewnętrzną pasją, zaklina tłumy. Zarabia miliony i uczy zarabiać innych. Człowiek zwany „Buddą Internetu” ma coraz większe grono oddanych zwolenników. Jest jednym z bohaterów megahitu Sekret i autorem książki Klucz do sekretu (Onepress, 2008). Zarówno ta, jak i inne napisane przez niego (i wydane także przez Onepress) książki biją na świecie rekordy popularności, wygrywając na listach bestsellerów Amazon.com nawet z cyklem o Harrym Potterze! Vitale dogłębnie poznał i wdrożył w życie wszechobecne Prawo Przyciągania. Teraz wyciąga rękę także do Ciebie.
Jeśli chcesz uczyć się osobiście od niego, koniecznie odwiedź stronę www.vitale.pl .
Darmowy fragment publikacji:
Tytuł oryginału: The Attractor Factor: 5 Easy Steps for Creating Wealth
(or Anything Else) From the Inside Out. Second edition
Tłumaczenie: Przemysław Gancarczyk z wykorzystaniem
„Moc Przyciągania. 5 prostych kroków do zdobycia bogactwa (lub czegokolwiek innego)”
w tłumaczeniu Magdaleny Strzeleckiej.
Projekt okładki: Urszula Buczkowska
ISBN: 978-83-283-3317-8
Copyright © 2008 by Hypnotic Marketing, Inc. All rights reserved.
Translation copyright © 2010, 2017 by Wydawnictwo Helion S.A.
All rights reserved. This translation published under license.
All rights reserved. No part of this book may be reproduced or transmitted
in any form or by any means, electronic or mechanical, including photocopying, recording
or by any information storage retrieval system, without permission from the Publisher.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu
niniej¬szej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione. Wykonywanie kopii metodą
kserograficz¬ną, fotograficzną, a także kopiowanie książki na nośniku filmowym,
magnetycznym lub innym powoduje naruszenie praw autorskich niniejszej publikacji.
Wszystkie znaki występujące w tekście są zastrzeżonymi znakami firmowymi bądź
towarowymi ich właścicieli.
Autor oraz Wydawnictwo HELION dołożyli wszelkich starań, by zawarte w tej książce
informacje były kompletne i rzetelne. Nie biorą jednak żadnej odpowiedzialności ani za
ich wykorzystanie, ani za związane z tym ewentualne naruszenie praw patentowych lub
autorskich. Autor oraz Wydawnictwo HELION nie ponoszą również żadnej odpowiedzialności
za ewentualne szkody wynikłe z wykorzystania informacji zawartych w książce.
Materiały graficzne na okładce zostały wykorzystane za zgodą Shutterstock Images LLC.
Drogi Czytelniku!
Jeżeli chcesz ocenić tę książkę, zajrzyj pod adres
http://onepress.pl/user/opinie/mocp2v
Możesz tam wpisać swoje uwagi, spostrzeżenia, recenzję.
Wydawnictwo HELION
ul. Kościuszki 1c, 44-100 GLIWICE
tel. 32 231 22 19, 32 230 98 63
e-mail: onepress@onepress.pl
WWW: http://onepress.pl (księgarnia internetowa, katalog książek)
Printed in Poland.
• Kup książkę
• Poleć książkę
• Oceń książkę
• Księgarnia internetowa
• Lubię to! » Nasza społeczność
SPIS TRE(cid:165)CI
Podzi(cid:218)kowania
Przedmowa
Wst(cid:218)p
Cudom nie ma ko(cid:241)ca
Jaka jest Twoja (cid:258)wiadomo(cid:258)(cid:202) Prawa Przyci(cid:200)gania?
Prawo Przyci(cid:200)gania — studium przypadkudku
Prawda na temat Prawa Przyci(cid:200)gania
Dowody
Co odrzucasz?
Jak przyci(cid:200)ga(cid:202) pieni(cid:200)dze?
Mo(cid:285)e by(cid:202) inaczej
Droga na skróty do przyci(cid:200)gania wszystkiego, czego chcesz
Wprowadzenie do Prawa Przyci(cid:200)gania
Jak wysoka jest Twoja inteligencja finansowa?
13
15
19
23
31
41
47
51
83
89
95
101
105
111
Poleć książkęKup książkę12
PRAWO PRZYCI(cid:107)GANIA
Krok Pierwszy: trampolina
Krok Drugi: odwa(cid:285) si(cid:218) na co(cid:258) godnego
Krok Trzeci: brakuj(cid:200)cy sekret
Krok Czwarty: znewillizuj swój cel
Krok Pi(cid:200)ty: najwi(cid:218)kszy sekret
Sekretna formu(cid:239)a na milion dolarów
Szokuj(cid:200)ca prawdziwa historia Jonathana
Eksperyment: Intentional Meditation Foundation
Najcz(cid:218)(cid:258)ciej zadawane pytania — i odpowiedzi
Bibliografia
O autorze
115
123
167
219
243
277
283
287
297
308
319
Poleć książkęKup książkęJAK PRZYCI(cid:107)GA(cid:109)
PIENI(cid:107)DZE?
C
zym si(cid:218) zajmujesz?”, zapyta(cid:239)em.
Wraz z 700 innymi osobami sta(cid:239)em w kolejce w hotelu w Seattle,
czekaj(cid:200)c na wyk(cid:239)ad pewnego pisarza i nauczyciela duchowego.
„Energoterapi(cid:200)”, odpowiedzia(cid:239)a kobieta za mn(cid:200). „Trudno to
wyja(cid:258)ni(cid:202). W przypadku ka(cid:285)dej osoby sposób post(cid:218)powania jest
inny”.
„Czy masz wizytówk(cid:218)?”.
„Nie”, powiedzia(cid:239)a, lekko zak(cid:239)opotana.
By(cid:239)em zszokowany.
„Pozwól, (cid:285)e ci(cid:218) o co(cid:258) zapytam”, zacz(cid:200)(cid:239)em. „Jest tutaj ponad 700
potencjalnych klientów. Dlaczego nie masz przynajmniej wizy-
tówki?”.
Kobieta stoj(cid:200)ca za ni(cid:200) u(cid:258)miechn(cid:218)(cid:239)a si(cid:218) i stwierdzi(cid:239)a: „W(cid:239)a(cid:258)nie
objawi(cid:239) ci si(cid:218) anio(cid:239)”.
Poleć książkęKup książkę90
PRAWO PRZYCI(cid:107)GANIA
Nie jestem anio(cid:239)em. By(cid:239)em jednak ciekawy, dlaczego ta kobieta
interesu przepuszcza(cid:239)a znakomit(cid:200) okazj(cid:218) marketingow(cid:200). Kiedy roz-
mawia(cid:239)em z kilkoma kolejnymi z obecnych tam 700 osób, u(cid:258)wia-
domi(cid:239)em sobie, (cid:285)e wszyscy ci ludzie prowadz(cid:200) w(cid:239)asn(cid:200) dzia(cid:239)al-
no(cid:258)(cid:202). I (cid:285)e wszyscy potrzebuj(cid:200) pomocy w promowaniu siebie.
Wtedy w(cid:239)a(cid:258)nie ol(cid:258)ni(cid:239)o mnie, (cid:285)e móg(cid:239)bym napisa(cid:202) krótki pod-
r(cid:218)cznik na temat manifestacji opartej na duchowo(cid:258)ci. Nikt chyba
nie nadawa(cid:239) si(cid:218) do tego lepiej. Jestem autorem The AMA Com-
plete Guide to Small Business Advertising dla The American Mar-
keting Association1. Zajmowa(cid:239)em si(cid:218) doradztwem dla telewizji
PBS i The Red Cross. I mam ponad 25 lat do(cid:258)wiadczenia w me-
tafizyce i duchowo(cid:258)ci, w(cid:239)(cid:200)czaj(cid:200)c w to doktorat z metafizyki. Roz-
mawia(cid:239)em z wieloma or(cid:218)downikami rozwoju osobistego i zaradno-
(cid:258)ci, a niektórzy z nich byli moimi klientami. Poza tym stworzy(cid:239)em
ju(cid:285) i testowa(cid:239)em sekretn(cid:200) formu(cid:239)(cid:218) pi(cid:218)ciu kroków maj(cid:200)c(cid:200) na celu
przyci(cid:200)ganie wszystkiego, czego pragniesz.
Wiedzia(cid:239)em te(cid:285), (cid:285)e 700 osób obecnych na seminarium reprezen-
towa(cid:239)o jeszcze wi(cid:218)ksz(cid:200) grup(cid:218) ludzi, którzy potrzebowali pomocy
w swojej dzia(cid:239)alno(cid:258)ci i w (cid:285)yciu. Co wi(cid:218)cej, mia(cid:239)em (cid:258)wiadomo(cid:258)(cid:202),
(cid:285)e wszyscy oni pracowali nad swoim wn(cid:218)trzem, co pomaga(cid:239)o im
osi(cid:200)gn(cid:200)(cid:202) rezultaty widoczne na zewn(cid:200)trz. Innymi s(cid:239)owy ich stan
wewn(cid:218)trzny przyczynia(cid:239) si(cid:218) do rozwoju ich dzia(cid:239)alno(cid:258)ci b(cid:200)d(cid:283) jego
braku.
Ujmuj(cid:200)c to jeszcze pro(cid:258)ciej: kobieta, o której wspomnia(cid:239)em na
pocz(cid:200)tku rozdzia(cid:239)u, nie by(cid:239)a wewn(cid:218)trznie przekonana do swojej
dzia(cid:239)alno(cid:258)ci, co objawia(cid:239)o si(cid:218) w jej (cid:285)yciu brakiem wizytówki. Jej
„Prawo Przyci(cid:200)gania” nie przek(cid:239)ada(cid:239)o si(cid:218) na przyci(cid:200)ganie (cid:285)adnych
klientów.
A id(cid:200)c tym tropem krok dalej w kierunku, w jakim chc(cid:218) Ci(cid:218) po-
prowadzi(cid:202) w tej ksi(cid:200)(cid:285)ce, mo(cid:285)na stwierdzi(cid:202), (cid:285)e gdyby ta kobieta
naprawd(cid:218) by(cid:239)a pewna tego, co robi, nie potrzebowa(cid:239)aby wizytówek.
1 Ameryka(cid:241)skie Stowarzyszenie Marketingu — przyp. t(cid:239)um.
Poleć książkęKup książkęJak przyci(cid:200)ga(cid:202) pieni(cid:200)dze?
91
Klienci sami by do niej przychodzili. Jej wewn(cid:218)trzny duch — Pra-
wo Przyci(cid:200)gania — promowa(cid:239)by j(cid:200).
To w(cid:239)a(cid:258)nie odkrywa ta ksi(cid:200)(cid:285)ka. Nauczy(cid:239)em si(cid:218), (cid:285)e wa(cid:285)ne jest, kim
jeste(cid:258)my, a nie, co robimy. Kiedy osi(cid:200)gniesz klarowny stan we-
wn(cid:218)trzny, zrozumiesz, w jaki sposób s(cid:239)u(cid:285)ysz (cid:258)wiatu, (cid:258)wiat sam
do Ciebie przyjdzie. Kiedy jeste(cid:258) pewny, czego chcesz — czy jest to
konkretny samochód, osoba, dom, praca, czy cokolwiek innego
— zaczniesz przyci(cid:200)ga(cid:202) to do siebie.
Jak uj(cid:218)(cid:239)a to pewna osoba odnosz(cid:200)ca sukcesy: „Teraz anio(cid:239)y wr(cid:218)-
czaj(cid:200) moje wizytówki”.
Masz m(cid:218)tlik w g(cid:239)owie? To dobrze. Terapeutka, pisarka i moja
przyjació(cid:239)ka Mandy Evans mówi: „Dezorientacja to ten wspania(cid:239)y
stan umys(cid:239)u bezpo(cid:258)rednio poprzedzaj(cid:200)cy jasno(cid:258)(cid:202)”.
Podstawy dobrobytu
Mo(cid:285)e poni(cid:285)sza historia pozwoli Ci lepiej zrozumie(cid:202), o czym mówi(cid:218),
i przygotuje grunt pod dalsze rozwa(cid:285)ania.
Kiedy(cid:258) czyta(cid:239)em zachwycaj(cid:200)c(cid:200) star(cid:200) ksi(cid:200)(cid:285)k(cid:218) z 1920 r. autorstwa
Rogera Babsona zatytu(cid:239)owan(cid:200) Fundamentals of Prosperity. Zako(cid:241)-
czy(cid:239) j(cid:200), pytaj(cid:200)c prezydenta Republiki Argentyny, dlaczego Ame-
ryka Po(cid:239)udniowa ze wszystkimi swoimi cudami i bogactwami natu-
ralnymi pozostaje tak daleko w tyle za Ameryk(cid:200) Pó(cid:239)nocn(cid:200) pod
wzgl(cid:218)dem rozwoju i marketingu.
Prezydent odpowiedzia(cid:239): „Doszed(cid:239)em do nast(cid:218)puj(cid:200)cego wniosku.
Ameryk(cid:218) Po(cid:239)udniow(cid:200) zasiedlili Hiszpanie, którzy przyjechali tutaj
w poszukiwaniu z(cid:239)ota, a Ameryk(cid:218) Pó(cid:239)nocn(cid:200) Ojcowie Pielgrzymi,
którzy przybyli w poszukiwaniu Boga”.
Na czym si(cid:218) koncentrujesz?
Na pieni(cid:200)dzach czy na duchu?
Na celach, które chcesz osi(cid:200)gn(cid:200)(cid:202), czy na duchu, który pozwala
to zrobi(cid:202)?
Tak naprawd(cid:218) pieni(cid:200)dze to tylko symbol. Je(cid:258)li koncentrujesz si(cid:218)
na energii, jak(cid:200) reprezentuj(cid:200), przyci(cid:200)gniesz je.
Poleć książkęKup książkę92
PRAWO PRZYCI(cid:107)GANIA
Jak zosta(cid:202) milionerem
Wiele lat temu Scrully Blotnick przeprowadzi(cid:239) badanie w(cid:258)ród 1500
osób. Badanych podzielono na dwie kategorie. Kategoria A obj(cid:218)(cid:239)a
ludzi, którzy stwierdzili, (cid:285)e najpierw d(cid:200)(cid:285)yliby do zdobycia pie-
ni(cid:218)dzy, a dopiero potem robiliby to, co chcieli. Zaliczono do niej
ponad 1245 osób. W kategorii B znalaz(cid:239)o si(cid:218) 255 osób, które de-
klarowa(cid:239)y, (cid:285)e w pierwszej kolejno(cid:258)ci rozwija(cid:239)yby swoje zaintere-
sowania i ufa(cid:239)y, (cid:285)e pieni(cid:200)dze przyjd(cid:200) w (cid:258)lad za tym.
Co si(cid:218) sta(cid:239)o?
Dwadzie(cid:258)cia lat pó(cid:283)niej w ca(cid:239)ej badanej grupie by(cid:239)o 101 milio-
nerów. Tylko jeden wywodzi(cid:239) si(cid:218) z kategorii A. Pozosta(cid:239)ych 100
z kategorii B, grupy osób, które twierdzi(cid:239)y, (cid:285)e najpierw realizowa-
(cid:239)yby swoje pasje i pozwoli(cid:239)y, aby pieni(cid:200)dze przysz(cid:239)y pó(cid:283)niej. W tym
w(cid:239)a(cid:258)nie kryje si(cid:218) kolejna wskazówka, jak przyci(cid:200)gn(cid:200)(cid:202) pieni(cid:200)dze.
Na czym si(cid:218) koncentrujesz — na pieni(cid:200)dzach czy na pasji?
Poznaj Prawo Przyci(cid:200)gania
W tej ksi(cid:200)(cid:285)ce proponuj(cid:218) Ci now(cid:200) metod(cid:218), dzi(cid:218)ki której bez wysi(cid:239)ku
mo(cid:285)esz rozwin(cid:200)(cid:202) swoj(cid:200) dzia(cid:239)alno(cid:258)(cid:202), znale(cid:283)(cid:202) mi(cid:239)o(cid:258)(cid:202), poprawi(cid:202) stan
zdrowia, przyci(cid:200)gn(cid:200)(cid:202) wi(cid:218)cej pieni(cid:218)dzy lub cokolwiek innego, co
potrafisz sobie wyobrazi(cid:202). Jest ona oparta na ponadczasowych za-
sadach duchowych.
Wyjawi(cid:218), jak Twój stan wewn(cid:218)trzny przyci(cid:200)ga i kreuje rezultaty
widoczne na zewn(cid:200)trz. Wyja(cid:258)ni(cid:218) te(cid:285), co nale(cid:285)y zrobi(cid:202), aby(cid:258) móg(cid:239)
mie(cid:202) i robi(cid:202) to, czego pragniesz, oraz by(cid:202) tym, kim chcesz. Nazy-
wam to Prawem Przyci(cid:200)gania. To duchowa formu(cid:239)a na sukces,
która naprawd(cid:218) nigdy nie zawodzi.
Czy te techniki dzia(cid:239)aj(cid:200)? Oka(cid:285)e si(cid:218) w praktyce. Wypróbuj je i sam
sprawd(cid:283). Mog(cid:218) opowiedzie(cid:202) Ci o sukcesie, który sam odnios(cid:239)em —
i robi(cid:218) to w tej ksi(cid:200)(cid:285)ce — ale nic nie b(cid:218)dzie nawet w przybli(cid:285)eniu
tak przekonuj(cid:200)ce, jak samodzielne zastosowanie tych prostych po-
mys(cid:239)ów i zaobserwowanie zadziwiaj(cid:200)cych rezultatów.
Poleć książkęKup książkęJak przyci(cid:200)ga(cid:202) pieni(cid:200)dze?
93
Móg(cid:239)bym powiedzie(cid:202), (cid:285)e ta metoda pomo(cid:285)e Ci zamanifestowa(cid:202)
wszystko, czego chcesz. Przeczytasz o ludziach, którzy „stworzyli”
samochody i domy, wyleczyli si(cid:218) z raka, zbudowali nowe zwi(cid:200)zki
i przyci(cid:200)gn(cid:218)li wi(cid:218)cej pieni(cid:218)dzy. Ale skupiam si(cid:218) na przyci(cid:200)ganiu
bogactwa w biznesie, poniewa(cid:285) w(cid:239)a(cid:258)nie w tej sferze wida(cid:202) po-
wa(cid:285)ny brak duchowo(cid:258)ci. I pozwol(cid:218) Ci odkry(cid:202) magi(cid:218) marketingu
duchowego, poniewa(cid:285) nic nie ma wi(cid:218)kszej mocy ni(cid:285) Twoje w(cid:239)a-
sne do(cid:258)wiadczenia.
Przysu(cid:241) krzes(cid:239)o. Usi(cid:200)d(cid:283) wygodnie. We(cid:283) g(cid:239)(cid:218)boki oddech. Zre-
laksuj si(cid:218). Porozmawiajmy o tym, jak mo(cid:285)esz powi(cid:218)kszy(cid:202) swoje
bogactwo — i osi(cid:200)gn(cid:200)(cid:202) wszystko inne, czego pragniesz — dzi(cid:218)ki
magicznemu Prawu Przyci(cid:200)gania.
Wszystko zaczyna si(cid:218) od zrozumienia, (cid:285)e Twoje (cid:285)ycie…
Duch: To, co w tradycyjnym przekonaniu jest si(cid:239)(cid:200) witaln(cid:200) istot
(cid:285)ywych.
Duchowy: Odnosz(cid:200)cy si(cid:218) do ducha, sk(cid:239)adaj(cid:200)cy si(cid:218) z ducha lub
maj(cid:200)cy natur(cid:218) ducha, nienamacalny, niematerialny.
— American Heritage Dictionary,
Houghton Miffin, Boston 1980
Poleć książkęKup książkę94
PRAWO PRZYCI(cid:107)GANIA
Poleć książkęKup książkę
Pobierz darmowy fragment (pdf)