
Autor: | Urszula Chrąchol-Barczyk | Liczba stron: | 120 |
Wydawca: | edu-Libri | Język publikacji: | polski |
ISBN: | 978-83-65648-86-0 | Data wydania: | 2019-01-08 |
Kategoria: | ebooki >> poradniki >> marketing |
Porównaj ceny (książka, ebook, audiobook).
Książka stanowi doskonałe narzędzie zarówno dla firm chcących stworzyć własny program lojalnościowy, jak i dla tych, którzy już program posiadają. Dzięki zaprezentowanym case study można dostrzec trendy i rozwiązania, jakie współcześnie oferują programy lojalnościowe swoim uczestnikom. Wśród przeanalizowanych przykładów znajdują się programy nagradzane w ogólnopolskich konkursach zarówno w obszarze B2B, jak i B2C. Książka zawiera także rozważania teoretyczne dotyczące omawianego pojęcia oraz wskazuje na decyzje, które należy podjąć, tworząc program lojalnościowy.
Gdzie kupić całą publikację:
Program lojalnościowy - od zbierania punktów do grywalizacji
Autor: Urszula Chrąchol-Barczyk
Autor: Urszula Chrąchol-Barczyk
Sklep
Format
Cena