W poradniku do Psi-Ops:The Mindgate Conspiracy znajdziecie kilka pomocnych wskazówek, opisy broni i mocy, a także kompletną solucję, przydatną podczas zacięcia się w jakiejś lokacji.
Skrócona wersja spisu treści:
-Wstęp
-Wskazówki
-Bronie
-Moce Psi
-Misja 1
-Solitary Confinement (1)
-Solitary Confinement (2)
-Misja 2
-Something’s Gone Wrong (1)
-Something’s Gone Wrong (2)
-Something’s Gone Wrong (3)
-Misja 3
-Unfinished Business (1)
-Unfinished Business (2)
-Misja 4
-[...] liczba wszystkich rozdziałów: 29
Informacja o grze
Psi-Ops: The Mindgate Conspiracy to osadzona w realiach science-fiction dynamiczna gra akcji z widokiem z perspektywy trzeciej osoby (TPP). Gracz kieruje poczynaniami agenta Nicka Scryera, który za pomocą wrodzonych umiejętności psionicznych próbuje zinfi
Gra Psi-Ops: The Mindgate Conspiracy, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier akcji. Tytuł wydany został w Polsce w 2005 roku i dostępny jest na platformach: PS2, XBX, PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: angielska.
Znajdź podobne książki
Ostatnio czytane w tej kategorii
Darmowy fragment publikacji:
Nieoficjalny poradnik GRY-OnLine do gry
Psi Ops
autor: Michał „Wolfen” Basta
(c) 2002 GRY-OnLine sp. z o.o.
Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp.
należą do ich prawowitych właścicieli.
Psi Ops – Poradni
k GRY-OnLine
S P I S T R E Ś C I
Wstęp________________________________________________________________ 3
Wskazówki____________________________________________________________ 4
Bronie _______________________________________________________________ 5
Moce Psi______________________________________________________________ 8
Solucja _______________________________________________________________ 9
Misja 1 - Solitary Confinement ___________________________________________ 9
Misja 2 - Something’s Gone Wrong ______________________________________ 14
Misja 3 - Unfinished Business __________________________________________ 19
Misja 4 - Assembling The Pieces ________________________________________ 23
Misja 5 - Fears Don’t Lie_______________________________________________ 26
Misja 6 - Everything We’ve Worked For ___________________________________ 30
Misja 7 - From The Ether And Beyond ____________________________________ 33
Misja 8 - The Ultimate Power ___________________________________________ 37
Wydawnictwo GRY-OnLine sp. z o.o.
ul. Królewska 57, 30-081 Kraków
tel.(+48 12) 626 12 50, fax.(+48 12) 626 12 70
Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest
zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-OnLine sp. z o.o.
(c) 2002 GRY-OnLine sp. z o.o. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Dodatkowe informacje na temat opisywanej w tej publikacji gry znajdziecie na stronach serwisu GRY-OnLine.
www.gry-online.pl
Strona: 2
www.gry-online.pl
Psi Ops – Poradnik GRY-OnLine
Wstęp
Witam w poradniku do Psi Ops. Znajdziesz tutaj kilka przydatnych wskazówek, opisy broni i mocy,
a także kompletną solucję, przydatną podczas zacięcia się w jakiejś lokacji. Zapraszam do lektury i
miłej rozgrywki.
Strona: 3
www.gry-online.pl
Psi Ops – Poradnik GRY-OnLine
Wskazówki
• Zasoby twojej energii Psi nie są nieograniczone, więc staraj się je jak najczęściej
uzupełniać za pomocą specjalnych fiolek oraz za pomocą wrogów.
• Dokładnie przetrząsaj pomieszczenia w których się znajdziesz, często za skrzynią lub
pudłem można znaleźć apteczki i fiolki.
•
•
Jeśli nie możesz dotrzeć do jakiegoś przedmiotu (apteczki, fiolki) nie trudź się, tylko
skorzystaj z telekinezy i przyciągnij go do siebie.
Jeśli uda zajść ci się przeciwnika od tyłu to wyssij z niego energię (dostaniesz jej więcej niż
za trupa), a jeśli jej nie potrzebujesz to po prostu walnij go w głowę (klawisz „f”).
• W przypadku zauważenia wrogiego snajpera, postaraj się dobrze ukryć i przejąć jego
umysł, dzięki czemu otrzymasz bardzo dobre pole do wykończenia reszty przeciwników.
•
Pamiętaj, że praktycznie każdy przedmiot możesz przesuwać za pomocą telekinezy, co jest
bardzo przydatne szczególnie w walce z większymi grupami wrogów.
• W niektórych miejscach natkniesz się na działka reagujące na ruch. Aby nie stracić na nich
dużo energii, rzuć w ich stronę jakiś ciężki do zniszczenia przedmiot (np. metalową
skrzynię) i szybko je omiń.
• Staraj się nie dopuścić do uruchomienia alarmu, ponieważ będziesz miał na głowie całą
armię wrogów. Jeśli jednak już do tego dojdzie, to jak najszybciej go wyłącz.
Strona: 4
www.gry-online.pl
Psi Ops – Poradnik GRY-OnLine
Bronie
Pistolet z tłumikiem przydatny przede wszystkim w początkowych fazach gry oraz do cichego
eliminowania wrogów od tyłu.
Mały karabin przeznaczony przede wszystkim do walki na średnich dystansach. Duża
szybkostrzelność, niezła siła ognia i spora ilość rozsianej amunicji, powodują częste korzystanie z
jego usług.
Broń przeznaczona jedynie do walki na bliskie dystanse, na których jest zabójcza. Niestety spory
czas przeładowania i niemożność rażenia celów oddalonych od gracza wykluczają użycie tej broni w
większości potyczek.
Strona: 5
www.gry-online.pl
Psi Ops – Poradnik GRY-OnLine
Rozszerzona wersja Machine Guna. Posiada większy zasięg oraz moc rażenia. Niestety jest to
okupioną mniejszą pojemnością magazynka i dłuższym czasem przeładowania.
Najlepsza broń w grze, służąca do rażenia celów na długie dystanse. Dzięki specjalnemu
celownikowi optycznemu umożliwia rażenie przeciwników oddalonych o wiele metrów od naszej
postaci. Niestety bardzo skąpe zapasy amunicji powodują, że nie można bawić się w snajpera zbyt
często.
Wprawdzie z tej broni Nick nie może skorzystać bezpośrednio, ale po objęciu kontroli nad
żołnierzem, który ją posiada jak najbardziej. Miotacz ognia pokazuje swoją ogromną siłę głównie w
małych i ciasnych pomieszczeniach, gdzie sieje prawdziwe spustoszenie.
Strona: 6
www.gry-online.pl
Psi Ops – Poradnik GRY-OnLine
Podobnie jak w przypadku miotacza ognia, z rakietnicy możemy postrzelać tylko po przejęciu
kontroli nad żołnierzem, który ją posiada. Nie trzeba się chyba w tym miejscu zbytnio rozpisywać,
wystarczy powiedzieć, że jest to broń będąca w stanie zniszczyć wszystko, co stanie jej na drodze.
Kolejna i zarazem ostatnia broń, z której Nick może skorzystać jedynie w przypadku przejęcia
umysłu przeciwnika. Jest to zwykły granat, detonujący się po kilku sekundach od chwili wyrzucenia.
Strona: 7
www.gry-online.pl
Pobierz darmowy fragment (pdf)
Gdzie kupić całą publikację:
Aktualnie brak ofert nabycia tej publikacji drogą kupna...
Opinie na temat publikacji:
Inne popularne pozycje z tej kategorii:
Czytaj również:
Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką :