Poradnik do gry akcji Red Faction II został napisany dla najwyższego poziomu trudności, czyli HARD, dzięki czemu zawiera potrzebne informacje o czekających Cię niebezpieczeństwach oraz triki, z którymi łatwiej będzie Ci je pokonać.
Skrócona wersja spisu treści:
-Wprowadzenie
-Porady ogólne
-[Foreign Lands] Complex Exterior
-[Foreign Lands] Containment Facility
-[Public Information Building] Lobby Level
-[Public Information Building] Admin Area
-[Public Information Building] Propaganda Studios
-[Public Information Building] In the Rain
-[Public Information Building] To the Rooftop
-[Shrike's Wild Ride] Search and Destroy
-[Shrike's Wild Ride] Aerial Encounters
-[Shrike's Wild Ride] Brothers-in-arms
-[Underground] Alone in the Dark
-[Underground] The Train! The Train!
-[Underground] Rush Hour
-[...] liczba wszystkich rozdziałów: 46
Informacja o grze
Sequel bardzo dobrej gry akcji/FPS z roku 2001 - Red Faction - która jako jedna z pierwszych w tym gatunku oferowała bardzo interaktywny świat, gdzie modyfikacji bądź uszkodzeniu czy zniszczeniu mógł ulec niemal każdy element otoczenia.
Gra Red Faction II, ciepło przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku strzelanin. Tytuł wydany został w Polsce w 2003 roku i dostępny jest na platformach: PC, GCN, PS2, XBX. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: angielska.
Znajdź podobne książki
Ostatnio czytane w tej kategorii
Darmowy fragment publikacji:
Nieoficjalny poradnik GRY-OnLine do gry
Red Faction II
autor: Piotr „Zodiac” Szczerbowski
(c) 2002 GRY-OnLine sp. z o.o.
Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp.
należą do ich prawowitych właścicieli.
Red Faction II – Poradni
k GRY-OnLine
S P I S T R E Ś C I
Wprowadzenie _________________________________________________________ 4
Porady ogólne _________________________________________________________ 5
Foreign Lands _________________________________________________________ 6
Complex Exterior _____________________________________________________ 6
Containment Facility __________________________________________________ 8
Public Information Building ______________________________________________ 11
Lobby Level ________________________________________________________ 11
Admin Area ________________________________________________________ 12
Propaganda Studios __________________________________________________ 15
In the Rain _________________________________________________________ 17
To the Rooftop ______________________________________________________ 19
Shrike s Wild Ride _____________________________________________________ 21
Search and Destroy __________________________________________________ 21
Aerial Encounters____________________________________________________ 22
Brothers-in-arms ____________________________________________________ 23
Underground _________________________________________________________ 26
Alone in the Dark ____________________________________________________ 26
The Train! The Train! _________________________________________________ 28
Rush Hour _________________________________________________________ 30
The Bridge _________________________________________________________ 31
Tank on the Town _____________________________________________________ 33
Tank Gunner________________________________________________________ 33
Traffic Congestion ___________________________________________________ 35
Road to Citadel______________________________________________________ 37
Sopot’s Citadel ________________________________________________________ 40
Break In ___________________________________________________________ 40
Main Gate __________________________________________________________ 42
Ammo Dump _______________________________________________________ 45
Battle Armor _______________________________________________________ 48
Hot Pursuit_________________________________________________________ 50
Missile Silo _________________________________________________________ 52
Hanging in the ‘Hood ___________________________________________________ 54
Mean Streets _______________________________________________________ 54
High Rise Hell_______________________________________________________ 56
Death From Above ___________________________________________________ 58
High Rent District____________________________________________________ 61
In the Back Alleys ___________________________________________________ 63
Dancing with the Dead__________________________________________________ 64
Cemetery __________________________________________________________ 64
Catacombs _________________________________________________________ 66
Cathedral __________________________________________________________ 69
A River Runs to it ______________________________________________________ 71
On the Docks _______________________________________________________ 71
Inside the Submarine_________________________________________________ 72
Dive! Dive! Dive! ____________________________________________________ 74
The Right Way In ____________________________________________________ 76
Inside the Nano Base___________________________________________________ 78
Industrial Processing _________________________________________________ 78
Repta Reunion ______________________________________________________ 81
Having a Blast ______________________________________________________ 82
No Place Like Home __________________________________________________ 84
The Nano Elite ______________________________________________________ 87
Reprocessed________________________________________________________ 88
In Sopot s Deadly Embrace ______________________________________________ 90
Inside the Statue ____________________________________________________ 90
Toward the Flame ___________________________________________________ 91
The Final Battle _____________________________________________________ 92
Strona: 2
www.gry-online.pl
Red Faction II – Poradnik GRY-OnLine
Wydawnictwo GRY-OnLine sp. z o.o.
ul. Królewska 57, 30-081 Kraków
tel.(+48 12) 626 12 50, fax.(+48 12) 626 12 70
Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest
zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-OnLine sp. z o.o.
(c) 2002 GRY-OnLine sp. z o.o. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Dodatkowe informacje na temat opisywanej w tej publikacji gry znajdziecie na stronach serwisu GRY-OnLine.
www.gry-online.pl
Strona: 3
www.gry-online.pl
Red Faction II – Poradnik GRY-OnLine
Wprowadzenie
Red Faction II to niezbyt skomplikowany fps (first person shooter), nie zaskakujący zbytnio
skomplikowanymi zagadkami czy super inteligentnymi przeciwnikami. Tutaj postawiono w dużej
mierze na grywalność oraz szybką akcję – co wyszło grze na dobre. Nic tak nie odpręża jak szybka
rundka po paru poziomach jakieś instalacji czy przelot nad miastem przyszłości zwinnym pojazdem
latającym.
Poradnik do takiej gry nie jest więc wymagany, jednak ten posiada kilka ciekawych cech, wartych
bliższemu przyjrzeniu się. Przede wszystkim został napisany dla najwyższego poziomu trudności,
czyli HARD. Zawiera dzięki temu potrzebne informacje o czekających Cię niebezpieczeństwach oraz
triki, z którymi łatwiej będzie Ci je pokonać.
Drugą specyficzną cechą jest spis wszystkich (jakie udało mi się znaleźć) sekretów w grze. Co one
dają i jaki maja wpływ na grę dowiecie się już szczegółowo z dalszej części poradnika. Ja
zapraszam do tekstu oraz samej gry, która nawiasem mówiąc jest niesamowicie wciągająca.
Podziękowania dla [TNT] IPERYT za pomoc w odnajdywaniu sekretów.
Strona: 4
www.gry-online.pl
Red Faction II – Poradnik GRY-OnLine
Porady ogólne
Czym RF2 może Cię zaskoczyć? Przede wszystkim znanym z pierwszej części systemem Geo-Mod.
Ta nazwa oznacza w praktyce deformowane w czasie rzeczywistym środowisko walki – czyli po
prostu umożliwia rozwalenie ściany lub ukruszenia zasłaniającej drogę skały czy drewnianej ścianki.
Niestety nie wszystko da się zniszczyć, więc nie będzie można zupełnie swobodnie zamienić osiedla
mieszkaniowego w stertę gruzu. Niemniej jednak korzystanie z tych możliwości jest wymagane by
przebrnąć przez grę i jest podstawą do odnalezienia większości sekretów, więc weź czasami pod
uwagę ukruszenie zasłaniającej przejście przeszkody zamiast biegać po okolicy szukając otwartego
przejścia.
*Ciekawostka: w levelu „The Nano Elite” można dostać się w miejsce nie przewidziane do tego
przez programistów. W jednym z korytarzy skręć do pomieszczenia z lewej i rozwal ścianę, by
dostać się do ciemnego tunelu.
Kolejną ważną do zapamiętania rzeczą jest punktacja zwana HEROICS. Od niej zależy zakończenie
gry (4 możliwe), a punkty są przyznawane za:
plus za wykonanie bonusowego zadania czy zadania przewidzianego w grze jako znaczące,
otrzymanie go symbolizuje zielona gwiazda w lewym górnym rogu ekranu,
minus za zabicie cywila, co jest niedopuszczalne dla członka Czerwonej Frakcji, symbolizuje go
czerwona gwiazda w lewym górnym roku ekranu.
W każdym momencie możesz sprawdzić swoje postępy, włączając odpowiedni panel kalwiszem
pauzy. Znajdziesz na nim nazwę aktualnego poziomu [1], informacje o ilości zabitych
przeciwników (Kills) lub cywilów (Civilian Deaths), ilość wystrzelonych (Shots Fired) i trafionych w
cel (Hit Percentage) pocisków, oraz wspomniany współczynnik Heroics [2].
Strona: 5
www.gry-online.pl
Red Faction II – Poradnik GRY-OnLine
Foreign Lands
C o m p l e x E x t e r i o r
I n f i l t r u j k o m p l e k s w o j s k o w y .
Z n i s z c z w i e z y c z k i s t r a ż n i c z e ( 4 ) .
Zaczynasz z oddziałem przed ścianą, za która znajduje się główny dziedziniec kompleksu
wojskowego – Twojego głównego celu. Niestety kompani od razu polegną i dalej będziesz musiał
walczyć sam. Do dzieła!
Uważając na wyrzutnie rakiet umieszczoną na wielkim budynku za ścianą uważaj, by wystrzeliwane
przez nią rakiety Cię nie dopadły. Ściana Cię nie ochroni, więc miej się na baczności. Aktualne
zadanie to zniszczenie czterech wieżyczek strażniczych, znajdujących się na dziedzińcu. Zadanie o
tyle proste, że z pomocą granatnika (alternatywy strzał w Twojej broni) możesz to zrobić ze
wzgórz, na których aktualnie się znajdujesz. Celuj w ich przednią część. Odpowiednie trafienie
zakończy się wybuchem i informacją, że struktura została zniszczona.
Strona: 6
www.gry-online.pl
Red Faction II – Poradnik GRY-OnLine
U t r z y m a j d z i e d z i n i e c d o p r z y b y c i a S h r i k e .
Gdy załatwisz wieżyczki, będziesz mógł spokojnie wejść na dziedziniec. Zrób sobie nowe wejścia w
murze i przeskocz przez nie do środka. Rozwal jeśli chcesz czekający tam pojazd. Uważaj na
wojaka ukrywającego się w budce z lewej. Możesz także napotkać na opór w postaci kilku żołnierzy
biegających po półkach wyżej. Ale w okolicy jest na tyle medykamentów i naboi, że nie powinno
być z nimi większych problemów. Nie zapomnij zajrzeć do struktur z prawej, do wspomnianej budki
strażnika oraz zebrać przedmioty przy wejściu do głównego budynku.
W e j d ź d o k o m p l e k s u .
Jak tylko Shrike rozwali zabezpieczające główne wrota blokady, możesz udać się przez nie do
środka. Jak tylko miniesz pierwszy korytarz, misja dobiegnie końca.
Strona: 7
www.gry-online.pl
Pobierz darmowy fragment (pdf)
Gdzie kupić całą publikację:
Aktualnie brak ofert nabycia tej publikacji drogą kupna...
Opinie na temat publikacji:
Inne popularne pozycje z tej kategorii:
Czytaj również:
Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką :