Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00173 003300 20997880 na godz. na dobę w sumie
Safecracker - poradnik do gry - ebook/pdf
Safecracker - poradnik do gry - ebook/pdf
Autor: Liczba stron: 68
Wydawca: GryOnline Język publikacji: polski
ISBN: Data wydania:
Lektor:
Kategoria: ebooki >> komputery i informatyka >> poradniki do gier >> pc >> przygodowe
Porównaj ceny (książka, ebook, audiobook).

Poradnik do gry przygodowo-logicznej „Safecracker” zawiera kompletny opis przejścia podzielony według poszczególnych lokacji i zadań tam dostępnych, wskazujący umiejscowienie wszystkich sejfów ukrytych w posiadłości milionera

Skrócona wersja spisu treści:
-Wstęp
-[Parter] Mapa
-[Parter] Hol
-[Parter] Mały salon
-[Parter] Mały korytarz
-[Parter] Ogród zimowy
-[Parter] Muzeum
-[Parter] Biuro
-[Parter] Warsztat
-[Parter] Buduar
-[Parter] Główny salon
-[Parter] Gabinet
-[Parter] Schody kuchenne
-[Parter] Jadalnia
-[Parter] Główna klatka schodowa
-[...] liczba wszystkich rozdziałów: 38

Informacja o grze

Safecracker to najnowsza propozycja firmy specjalizującej się w grach przygodowych, The Adventure Company. Do tego też gatunku należy opisywany właśnie tytuł, za developing którego odpowiadają programiści i projektanci Kheops Studio, twórcy m.in. Return t

Gra Safecracker, ciepło przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier przygodowych. Tytuł wydany został w Polsce w 2009 roku i dostępny jest na platformach: PC, Wii, NDS. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: z polskimi napisami.

Znajdź podobne książki Ostatnio czytane w tej kategorii

Darmowy fragment publikacji:

Nieoficjalny poradnik GRY-OnLine do gry Safecracker autor: Katarzyna „kassiopestka” Pestka (c) 2002 GRY-OnLine sp. z o.o. Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli. Safecracker – Poradnik GRY-OnLine S P I S T R E Ś C I Wstęp________________________________________________________________ 3 Parter (Ground Floor) ___________________________________________________ 5 Hol (Hall) ___________________________________________________________ 5 Mały salon (Small Sitting Room) _________________________________________ 6 Mały korytarz (Small Corridor) __________________________________________ 7 Ogród zimowy (Winter Garden) __________________________________________ 8 Muzeum (Museum) __________________________________________________ 10 Biuro (Office) _______________________________________________________ 13 Warsztat (Workshop)_________________________________________________ 15 Buduar (Boudoir) ____________________________________________________ 19 Główny salon (Main Sitting Room)_______________________________________ 20 Gabinet (Study) _____________________________________________________ 21 Schody kuchenne (Service Stair) ________________________________________ 23 Jadalnia (Dining Room) _______________________________________________ 24 Główna klatka schodowa (Main Staircase)_________________________________ 25 Piwnica (Basement)____________________________________________________ 26 Korytarz piwniczny (Corridor) __________________________________________ 26 Magazyn (Store Room) _______________________________________________ 28 Piwniczka z winami (Wine Cellar) _______________________________________ 29 Piętro (Second Floor)___________________________________________________ 30 Korytarz zachodni (West Corridor) ______________________________________ 30 Kuchnia (Kitchen) ___________________________________________________ 32 Garderoba (Dressing Room) ___________________________________________ 33 Błękitna sypialnia (Blue Bedroom)_______________________________________ 35 Żółty pokój (Yellow Room) ____________________________________________ 36 Korytarz Centralny (Central Corridor) ____________________________________ 37 Korytarz wschodni (East Corridor)_______________________________________ 38 Pralnia (Closet) _____________________________________________________ 40 Strych (Loft) _______________________________________________________ 41 Pokój gier (Games Room) _____________________________________________ 43 Biblioteka (Library) __________________________________________________ 45 Fioletowy pokój (Violet Room)__________________________________________ 47 Tajny pokój (Secret Room) ____________________________________________ 48 Rozwiązania__________________________________________________________ 49 Wydawnictwo GRY-OnLine sp. z o.o. ul. Królewska 57, 30-081 Kraków tel.(+48 12) 626 12 50, fax.(+48 12) 626 12 70 Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest (c) 2002-2006 GRY-OnLine sp. z o.o. Wszelkie prawa zastrzeżone. zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-OnLine sp. z o.o. Dodatkowe informacje na temat opisywanej w tej publikacji gry znajdziecie na stronach serwisu GRY-OnLine. www.gry-online.pl Strona: 2 Safecracker – Poradnik GRY-OnLine Wstęp Duncan Walter Adams, obrzydliwie bogaty biznesmen umiera nagle, nie wskazując spadkobiercy. Szanowna rodzinka spodziewa się znaleźć testament w jednym z wielu sejfów zlokalizowanych na terenie posiadłości wujaszka, gdyż nie jest tajemnicą, że zamki i szyfry stanowiły jego wielką pasję. W tym celu wynajmuje Ciebie, drogi kasiarzu, albowiem należysz do najlepszych w tej branży... I tak stajesz w progu solidnego domostwa, z misją spenetrowania ponad 30 pomieszczeń i rozpracowania 35 sejfów. Bagatela... Aczkolwiek w większości wypadków musisz wykonywać zadania w określonym porządku (wymuszają to na Tobie – dostępne w danym momencie i niezbędne do dalszych poczynań – elementy ekwipunku), uznałam, że przejrzyściej będzie skonstruować poradnik tak, by omówić wszystko, co w danym miejscu jest możliwe do zrobienia, choć niekoniecznie – od razu. Pomieszczenia pojawiają się w tekście w miarę adekwatnie do tego, jak stają się dostępne dla Ciebie w grze, z zachowaniem przy tym ich rzeczywistej lokalizacji. Natomiast kolejność rozwiązywania zagadek (oczywiście, w kilku przypadkach, zwłaszcza pod koniec zabawy, jest to kolejność alternatywna) wskażą Ci numery przypisane sejfom i odpowiednio do nich – zadaniom. Od razu zaznaczam, że nie każde z tych urządzeń wygląda jak typowy sejf (nazwałam tak dla uproszczenia wszystkie łamigłówki w grze, które oznaczone są czerwoną diodą, zmieniającą – po ich rozwikłaniu – kolor na zielony). Pomarańczową barwą wyróżnione są w solucji obiekty, których nie możesz zabrać, ale powinieneś je obejrzeć czy przeczytać, zaś na niebiesko – Twoje zdobycze gromadzone w inwentarzu. W trakcie zabawy posługujesz się wyłącznie myszką i to przeważnie LPM. PPM w zasadzie tylko otwiera i zamyka ekwipunek – w postaci okienek u dołu ekranu, w których mieszczą się znajdowane przedmioty. W pierwszym usytuowano mapki każdego z poziomów, z ujawniającymi się na nich, odpowiednio do Twych postępów, pomieszczeniami. Na tychże szkicach czerwonymi iksami zaznaczone są niezdobyte sejfy, zielonymi – otwarte. W ostatnim okienku masz opcję menu. Strona: 3 Safecracker – Poradnik GRY-OnLine Ponieważ gra jest typową rozrywką dla wielbicieli zagadek logicznych, wymagających myślenia, spostrzegawczości i inteligencji, nie serwuję na tacy gotowych rozwiązań, by nie psuć nikomu radości z samodzielnych odkryć. Przy opisie każdego z wyzwań, z jakim się tu zmierzysz, znajdziesz szereg podpowiedzi naprowadzających, natomiast łopatologiczne wskazania co i jak należy zrobić, umieściłam w ostatnim rozdziale. Kaska czeka godziwa, więc bierz się do roboty, człowieku. I to już! Katarzyna „kassiopestka” Pestka Strona: 4 Safecracker – Poradnik GRY-OnLine Parter (Ground Floor) H o l ( H a l l ) Stoisz w holu. Przed sobą masz solidne, podwójne drzwi (do ogrodu zimowego), za Tobą znajduje się wyjście z domostwa, po lewej zamknięte drzwi na klatkę schodową, zaś na wprost nich – mały salon. Z a d a n i e n r 2 : otwórz zamek cyfrowy (sejf nr 2) przy drzwiach do ogrodu zimowego, tzn. wklep weń czterocyfrowe hasło. Niezbędne do tego: kartka z tymże hasłem ukryta w schowku przy sejfie nr 1 (w małym korytarzu). Efekt: otwarcie drzwi do ogrodu zimowego. Sugerowany kierunek: gabinet. Strona: 5 Safecracker – Poradnik GRY-OnLine M a ł y s a l o n ( S m a l l S i t t i n g R o o m ) Na pufie po lewej leży kartka z dziennika (Diary Page) pana domu. Przeczytaj ją, a dowiesz się, że mężczyzna zastanawiał się nad spisaniem testamentu. Obok stoi zamknięta na głucho szafa, czyli sejf nr 14. Na wprost wejścia widzisz drzwi prowadzące na mały korytarz. Z a d a n i e n r 1 4 : otworzyć szafę. Jest to absolutnie proste, jeśli posiada się właściwy klucz (zwróć uwagę na nietypowy kształt dziurki). Niezbędne do tego: klucz w kształcie T zabrany z sejfu nr 13 w warsztacie. Efekt: zdobycz w postaci tłoku (piston). Sugerowany kierunek: piwnica. Strona: 6 Safecracker – Poradnik GRY-OnLine M a ł y k o r y t a r z ( S m a l l C o r r i d o r ) Po lewej znajdują się drzwi do muzeum, a na wprost Ciebie, na stoliku czeka pierwsza zagadka do rozwiązania (sejf nr 1). Z a d a n i e n r 1 : ustawić odpowiednio trzy zazębiające się obręcze z umiejscowionymi na nich kulkami. Kolor strzałek na obrzeżach wskazuje, że po lewej u góry powinny znaleźć się kulki zielone, po prawej niebieskie, u dołu czerwone, zaś szare przy takim ułożeniu wylądują pośrodku. Klikając na strzałki, przekręcasz obręcze w kierunku przez nie wskazywanym. Niezbędne do tego: li i jedynie własne szare komórki. Efekt: ze stoliczka wyjedzie szuflada, a z niej zabierz opornik (Resistor) i kartkę (Paper) z numerem – kodem do zamku cyfrowego przy drzwiach z holu do ogrodu zimowego. Sugerowany kierunek: hol. Strona: 7
Pobierz darmowy fragment (pdf)

Gdzie kupić całą publikację:

Safecracker - poradnik do gry
Autor:

Opinie na temat publikacji:


Inne popularne pozycje z tej kategorii:


Czytaj również:


Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką: