Kompletna, bogato ilustrowana solucja, prowadząca krok po kroku od początku do samego końca gry.
Skrócona wersja spisu treści:
-Wstęp
-Pływająca Wyspa cz.1
-Pływająca Wyspa cz.2
-Pływająca Wyspa cz.3
-Pływająca Wyspa cz.4
-Pływająca Wyspa cz.5
-Miasto w Przestworzach cz.1
-Miasto w Przestworzach cz.2
-Tunele Bosha cz.1
-Tunele Bosha cz.2
-Tunele Bosha cz.3
-Tunele Bosha cz.4
-Tunele Bosha cz.5
-Poszukiwania Nieznanego cz.1
-Poszukiwania Nieznanego cz.2
-[...] liczba wszystkich rozdziałów: 24
Informacja o grze
Dwuosobowa załoga ziemskiego transportowca Angel musi rozwiązać tajemnicę planety Argilus, z której w niewyjaśniony sposób zniknęła grupa naukowców oraz wszyscy mieszkańcy.
Gra Schizm: Mysterious Journey, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier przygodowych. Tytuł wydany został w Polsce w 2001 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: pełna polska.
Znajdź podobne książki
Ostatnio czytane w tej kategorii
Darmowy fragment publikacji:
Nieoficjalny opis przejścia GRY-OnLine do gry
Schizm
Prawdziwe Wyzwanie
autor: Bolesław „Void” Wójtowicz
(c) 2002 GRY-OnLine sp. z o.o.
Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp.
należą do ich prawowitych właścicieli.
Schizm: Prawdziwe Wyzwanie – Opi
s przejścia GRY-OnLine
S P I S T R E Ś C I
Informacje o grze ______________________________________________________ 3
Pływająca Wyspa _______________________________________________________ 4
Miasto w Przestworzach ________________________________________________ 19
Tunele Bosha _________________________________________________________ 26
Poszukiwania Nieznanego _______________________________________________ 42
Matia _______________________________________________________________ 53
Tajemnica Matii _______________________________________________________ 62
Wydawnictwo GRY-OnLine sp. z o.o.
ul. Królewska 57, 30-081 Kraków
tel.(+48 12) 626 12 50, fax.(+48 12) 626 12 70
Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest
zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-OnLine sp. z o.o.
(c) 2002 GRY-OnLine sp. z o.o. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Dodatkowe informacje na temat opisywanej w tej publikacji gry znajdziecie na stronach serwisu GRY-OnLine.
www.gry-online.pl
Strona: 2
www.gry-online.pl
Schizm: Prawdziwe Wyzwanie – Opis przejścia GRY-OnLine
Informacje o grze
W roku 2083 pierwszy statek rozpoznawczy wylądował na planecie Argilus, odkrywając opuszczone
miasta i fabryki jednak nie znajdując żadnych mieszkańców. Zbudowano więc ośrodki badawcze,
które miały odkryć co stało się z ludnością Argulusa. Wysłany później ziemski statek
zaopatrzeniowy Angel nie może jednak nawiązać kontaktu z naukowcami na powierzchni planety.
Systemy transportowca odmawiają posłuszeństwa, a dwuosobowa załoga musi opuścić pokład
schodząc na nieznany ląd.
Gracz wciela się w rolę obu członków załogi transportowca, odkrywając fascynujące krajobrazy
obcego świata, przepełnione sekretami i intrygami. Bohaterami gry można sterować niezależnie,
oddzielnie rozwiązując zagadki - ale w pewnych momentach niezbędne jest jednak ich
współdziałanie. Gra posiada wciągającą i nieliniową fabułę science fiction, w której uczestnik
decyduje o kolejności rozwiązywania większości zagadek. Została ona stworzona w ścisłej
współpracy z wielokrotnie nagradzanymi pisarzami science fiction: australijskim - Terrym
Dowlingiem i polskim - Tomaszem Kołodziejczakiem, dzięki czemu sama stopniowo okazuje się być
kolejną intrygującą zagadką, oczekującą na finałowe rozwiązanie. Gra zapewnia możliwość
interakcji z napotkanymi żywymi postaciami oraz wzajemnego porozumiewania się pomiędzy
bohaterami.
Wciągająca, pozbawiona przemocy, nieliniowa fabuła, w której gracz sam decyduje o kolejności
rozwiązywania większości zagadek. Po drodze czeka nas prawdziwa mikstura różnego rodzaju
zagadek - mechanicznych, logicznych, opartych o przenoszone przedmioty czy nawet dźwięki.
Producent wykonał tytaniczną wręcz pracę umieszczając w grze dokładnie 969 miejsc, w jakich
można wykonać pełny obrót i udać się w kilku kierunkach do wyboru. Oprócz tego mamy możliwość
dokonywania zbliżeń przedmiotów oraz oglądania przeróżnych animacji, które nie zawsze mają
bezpośredni wpływ na przebieg gry. Wszystko wykonane jest z wykorzystaniem prerenderowanej
grafiki 3D z widokiem z perspektywy pierwszej osoby. Całości dopełnia ładna, nastrojowa muzyka.
Strona: 3
www.gry-online.pl
Schizm: Prawdziwe Wyzwanie – Opis przejścia GRY-OnLine
Pływająca Wyspa
H a n n a h G r a n t
Trzeba mieć naprawdę pecha. Przecież miał to być zwykły, rutynowy lot, a teraz jestem sama, na
jakiejś dziwnej wyspie. Sam po katastrofie wylądował w zupełnie innym miejscu. Gdzie? Nie wiem.
Muszę go jak najszybciej odnaleźć, bo tylko razem uda nam się wyjaśnić zagadkę zaginionych
naukowców. Czas się stąd zabierać... Rozejrzałam się dookoła i nie pozostało mi nic innego, jak
tylko pójść tą ścieżką w stronę dziwnych budowli na horyzoncie.
Przestraszyłam się, kiedy nagle z wody wyskoczyła ogromna ryba.
Nie mogę nawiązać kontaktu z Samem. Trudno, odnotuję koordynaty, może w jakiś sposób później
uda mi się je przekazać.
Doszłam do rozstajów ścieżek. Prawa niknie gdzieś w wodzie... Lepiej pójdę tą, która prowadzi w
lewo.
Strona: 4
www.gry-online.pl
Schizm: Prawdziwe Wyzwanie – Opis przejścia GRY-OnLine
Po chwili doszłam do tej niesamowitej wyspy... Wspięłam się do góry i po chwili byłam na głównej
platformie. Co to było? Wydawało mi się, że... Rozejrzałam się uważnie, ale wokół nie było nikogo.
Musiało mi się zdawać...
Po prawej, niedaleko ławek, na niewielkim stoliczku, odnalazłam bardzo ważną rzecz..
To dziennik misji jednego z zaginionych naukowców, niejakiego Tomlina. Pozostały w nim dwa wpisy.
Musiałam je odsłuchać... O czym o mówił? Co za tunele? Dlaczego pozostało tylko 14 z 92 członków
zespołu badawczego? Co się z nimi stało? Gdzie ja, do cholery, jestem?
Ruszyłam w kierunku budowli, która wyglądała mi na szyb windy.
Strona: 5
www.gry-online.pl
Schizm: Prawdziwe Wyzwanie – Opis przejścia GRY-OnLine
Po lewej, na ścianie był przycisk sprowadzający windę. Nacisnęłam go.
Wyboru kierunków jazdy nie miałam oczywiście zbyt wielu. Jadę do góry, jak wskazuje strzałka.
Po chwili, byłam już kilka poziomów wyżej.
Wysiadłam z windy i poszłam w lewo.
Wszędzie było cicho i pusto. Wyglądało, jakby mieszkańcy uciekli stąd w pośpiechu, pozostawiając
wszystko, co posiadali.
Strona: 6
www.gry-online.pl
Schizm: Prawdziwe Wyzwanie – Opis przejścia GRY-OnLine
Po prawej zauważyłam kolejną windę, ale jeszcze nie miałam chęci do niej wsiadać oraz mostek
zawieszony nad przepaścią.
Jednakże, kiedy zadowolona podbiegłam do niego, mając nadzieję na bezpieczną przeprawę na
drugą stronę, okazało się, że został uszkodzony. Celowo?
Cóż było robić? Ruszyłam kolejną ścieżką prowadzącą do góry.
Pierwsze, co zwróciło moją uwagę, to dziwne odgłosy jakby brzęczenia. Dochodziło ono zwłaszcza z
kopców znajdujących się dookoła.
Przed sobą zauważyłam dziwną, gruszkowatą konstrukcję. Co to mogło być takiego? Do czego służyło?
Strona: 7
www.gry-online.pl
Pobierz darmowy fragment (pdf)
Gdzie kupić całą publikację:
Aktualnie brak ofert nabycia tej publikacji drogą kupna...
Opinie na temat publikacji:
Inne popularne pozycje z tej kategorii:
Czytaj również:
Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką :